Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny aktywne do TV


seedog
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Proszę o pomoc w.. dla Was chyba bardzo prostej sprawie. Jakiś czas temu kupiłem kolumny aktywne Edifier R2750DB BT pod TV Sony Bravia. I wszystko pięknie grało (nie śmiejcie się, nie jestem audiofilem:)) dopóki dzieci nie bawiły się zbyt ekpresyjnie i nie rzuciły czymś w TV. Wymieniłem na LG Nano 55 coś tam. Model chyba nie ma znaczenia.

I tu powstał problem. Dźwięk z TV na kolumnach jest bardzo słaby, w sensie, nie wiem czy nawet połowa głośności z Bravii. Zero jakiejś głębi czy fanu z muzyki. Jeśli chodzi o BT nadal wszystko jest w porządku. Jestem kompletnym laikiem w temacie i ciężko mi to w ogóle zrozumieć, ale wiem że jest coś takiego jak zewnętrzny DAC.

 

Mam dwa pytania:

1. Czy taki DAC pomoże w chociażby doprowadzeniu dźwięku i mocy kolumn z powrotem do zestawu Sony-Edifier?

2. Jeżeli tak, to czy powinien wystarczyć tani DAC, np: DAC Fiio D03 Taishan?

 

Od razu powiem, że na chwilę obecną nie interesują mnie DACi w cenach ok 1000 zł. Ja po prostu nie wiem gdzie leży przyczyna (przypuszczam że w TV LG) i jak to naprawić. Tym bardziej że wiem, że głośniki potrafią jak dla mnie bardzo ładnie i głośno grać

 

Jeżeli chciałoby się komuś mną pokierować w temacie, byłbym niezmiernie wdzięczny. Sam mogę tylko rozłożyć ręce i słuchać tego marnego brzdękolenia. Może tragedii nie ma, tylko dramat, ale niestety jest bardzo wyraźna różnica w stosunku do poprzedniego zestawu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom powinien być podobny ... może coś w ustawieniach trzeba

pogrzebać. Rzeczywiście kiepsko, ale może spróbuj kontaktu z serwisem

o ile nie możesz go już zwrócić.

Na wyższy poziom z Fiio bym nie liczył, chyba, że Edifier ma akurat duży

zapas poziomu przy wejściach analogowych; wtedy jest jakaś szansa.

Ring radiator rules

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach