Skocz do zawartości
IGNORED

Nad s 338 + indiana note 260 do pokoju 15m.


bartus80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do wydania max 3500 zł . Jestem zielony, jeśli chodzi o -  powiedzmy to trochę lepszy system stereo. W większości będę słuchał muzyki strumieniowo, na pewno też podłączę pod tv. 

Myślę o takim zestawie jak w tytule. NAD jest niewielki - wiadomo system D - to też mi pasuje, aczkolwiek nie jest to konieczność. Raczej wolę dźwięki zrównoważone niż wyostrzone, chociaż też do końca nie jestem pewien. Pokój nieduży. Odległość słuchacza 2-2,5 metra od głośników.  

Poradzicie coś? I tak koniec końców będzie odsłuch.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, bartus80 napisał:

Mam do wydania max 3500 zł . Jestem zielony, jeśli chodzi o -  powiedzmy to trochę lepszy system stereo. W większości będę słuchał muzyki strumieniowo, na pewno też podłączę pod tv. 

Myślę o takim zestawie jak w tytule. NAD jest niewielki - wiadomo system D - to też mi pasuje, aczkolwiek nie jest to konieczność. Raczej wolę dźwięki zrównoważone niż wyostrzone, chociaż też do końca nie jestem pewien. Pokój nieduży. Odległość słuchacza 2-2,5 metra od głośników.  

Poradzicie coś? I tak koniec końców będzie odsłuch.

pomysł bardzo dobry w tym budżecie. Nad C338 z Indiana Nota 260X to dobre połączenie. Funkcjonalnie super; jest wifi i chromecast, bluetooth, wzmak słuchawkowy, pre gramofonowe i wejścia cyfrowe. Wpadnij do nas na odsłuch przy okazji odsłuchać choćby model wyżej kolumn Indiana Tesi 261 z tym wzmacniaczem oraz jakiś Elac, np Debut B6.2.

Zapraszamy 🙂

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach