Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, TomaszWarecki napisał:

chociaż mam nieco większy budżet.

U mnie to pokonało zestaw usbridge signature z liniowym PdCreative i daca który wcześniej pogonił Qutesta...

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

2 godziny temu, szarymak napisał:

Zagrało, trochę mało 😉 w pierwszym planie przy moich ATC SCM 40 i SIA-2 150 to góra pasma dużo mniej „iskrzy” w stosunku do A6, jest delikatniejsza, bardziej stonowana nie taka natarczywa ale w pełni rozdzielcza, średnica nie pcha się do przodu jak w poprzedniku. Jest dużo większa separacja poszczególnych instrumentów. Scena zrobiła się szersza, mam wrażenie że jest łatwiej wychwycić poszczególne instrumenty i ich rozlokowanie. Jeśli chodzi o dół pasma to bas jest lepiej kontrolowany, nabrał delikatnie ciepła, takiego pełniejszego wybrzmienia. Trudno po paru godzinach słuchania o dokładniejszą opinię. DSP jest ogromnie rozbudowane 😳 korekcje będę robił w przeciągu 2 tygodni jak tylko podepnę finalnie ATC C1 do zestawu. A6 gra rewelacyjnie, dalej jestem tego zdania, natomiast A8 przenosi dźwięk na wyższy poziom, lepsza separacja instrumentom, większa scena i to co napisałem powyżej. Jutro będę robił porównanie do ROSE 150b jednocześnie podłączonych do wzmacniacza przełączając źródło, dam znać co z tego wyszło. Dzisiaj leciało z Qobuz’a, jutro Tidal. 

Gratuluję kolumn. Korzystasz z wewnętrznego dac'a, czy używasz A8 tylko jako transport? 

7 godzin temu, Qaz12 napisał:

Gratuluję kolumn. Korzystasz z wewnętrznego dac'a, czy używasz A8 tylko jako transport? 

Dziękuję, korzystam z dac’a.

10 godzin temu, TomaszWarecki napisał:

Witam.

Wpis może nie w linii tematu ( i zarazem pierwszy ) ale mój DMP A6 master padł po 20 dniach od zakupu 😞 Wygrał może ze 20 godzin w tym czasie. Po włączeniu startuje ale nie dochodzi do trybu pracy - pokrętło wygasa a podświetlony ekran jest "martwy".

Serwis czeka na odpowiedź od producenta, jak się zabrać do tej usterki bo to pierwszy taki przypadek - jak usłyszałem. Niestety ale tu wróciła stara śpiewka: "Chińczyk". Gdy działał to dźwięk bajka.

Nie pierwszy. Był nawet w tym wątku omawiany. Salon wymienił.

9 godzin temu, piotralski napisał:

Tak czy inaczej łaski nie robią, muszą naprawić albo wymienić. No chyba że brałeś po taniości z ali?

Nie jest wcale taniej właśnie.

9 godzin temu, marcinmarcin napisał:

Mam volumio primo na testach forumowych od @Audiomagic.pli dziś go zamówiłem po kilkudniowym odsluchu...

Dobry jest?

 

12 godzin temu, marcinmarcin napisał:

U mnie to pokonało zestaw usbridge signature z liniowym PdCreative i daca który wcześniej pogonił Qutesta...

Mogłbyś coś więcej napisać i tym urządzeniu. jak to jest z abonamentem volumio? Trzeba dokupić?

3 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Dobry jest?

Dobry 👍

55 minut temu, Allmr napisał:

Mogłbyś coś więcej napisać i tym urządzeniu. jak to jest z abonamentem volumio? Trzeba dokupić?

Napisze potem recke w temacie volumio primo. Gra naprawdę nieźle. Przy tym totalna cisza w kolumnach bez muzyki. Urządzenie jest już z abonamentem,nic nie musisz. Działa Tidal Connect i natywne Tidal i Qobuz. Mconnect po upnp coś tnie.

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

5 minut temu, marcinmarcin napisał:

Dobry 👍

Napisze potem recke w temacie volumio primo. Gra naprawdę nieźle. Przy tym totalna cisza w kolumnach bez muzyki. Urządzenie jest już z abonamentem,nic nie musisz. Działa Tidal Connect i natywne Tidal i Qobuz. Mconnect po upnp coś tnie.

Szukam tylko do spotify/tidal i jako transportu do plików. Czyli mówisz, że warto wypożyczyć?

Gość Kw202

(Konto usunięte)
18 godzin temu, TomaszWarecki napisał:

Nie wnikałem, czy jest okres w którym "obowiązuje" wymiana na drugi. Tak czy siak, dystrybutor / serwisant już 3 tydzień nie ogarnia tematu, bo chińska republika ludowa nie przysłała im instrukcji naprawy tego przypadku i "lutownicy" 🙂 Sprzęt czeka u mnie w pudełku na kuriera, aż "centrala uzna" że już pora odebrać klocek do naprawy. W tym czasie wertuję neta i szukam alternatywnej marki.

Jakaś dziwna praktyka, według mnie powinieneś sam go wysłać, a oni mają chyba 2 tygodnie na ogarnięcie tematu. 

10 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

Nie pierwszy. Był nawet w tym wątku omawiany. Salon wymienił.

poczułem się wywołany do tablicy. Ja miałem przypadek, że po 7 dniach przestał się włączać ale raczej pograł więcej niż 20 godzin i fakt salon wymienił. Ja jak napisałem do salonu i do dystrybutora to nie czekalem 3 tygodni tyko od razu zamowili kuriera i odebrali sprzęt. Nawet zaproponowano mi że podeślą zamiennie cxn żebym nie był bez sprzętu ale jednak nie zdążyli bo była dostawa i dostarczono nówkę sztukę. 

19 godzin temu, TomaszWarecki napisał:

Nie wnikałem, czy jest okres w którym "obowiązuje" wymiana na drugi. Tak czy siak, dystrybutor / serwisant już 3 tydzień nie ogarnia tematu, bo chińska republika ludowa nie przysłała im instrukcji naprawy tego przypadku i "lutownicy" 🙂 Sprzęt czeka u mnie w pudełku na kuriera, aż "centrala uzna" że już pora odebrać klocek do naprawy. W tym czasie wertuję neta i szukam alternatywnej marki.

a u kogo kupileś? jaki dystrybutor tak powiedział że czeka na manuale czy coś tam do tego?

21 godzin temu, szarymak napisał:

Jutro będę robił porównanie do ROSE 150b jednocześnie podłączonych do wzmacniacza przełączając źródło, dam znać co z tego wyszło

to jedynie sensowne testy. dwa urządzenia naraz grają i przełączamy źródła. szkoda że tak nie zrobiłeś z a6.

nie raz czytałem gdzieś tu na forum, czy innych forach. użytkownik widział, sorry, słyszał wyraźne różnice w dźwięku urządzeń, podpinanych po czasie. a gdy grały równolegle, przełączając źródła był... kłopot 😉

aha, takie testy mają sens gdy da się wyrównać poziom.

Edytowane przez ro35
53 minuty temu, Kw202 napisał:

Jakaś dziwna praktyka, według mnie powinieneś sam go wysłać, a oni mają chyba 2 tygodnie na ogarnięcie tematu. 

Fakt - dziwna. Odbiór urządzenia kurierem miał nastąpić jak tylko ustalą co padło, ale przesłany do serwisu film usterki nie pomógł rozpoznać przyczyny.  Wyszło od tego, że sklep powiadomiony o wadzie zasugerował mi zgłosić produkt bezpośrednio do dystrybutora (to krótsza droga załatwienia sprawy). Osoby z którymi rozmawiam ( trzeci tydzień leci ) odpowiadają z grzecznością i wykazują sporo dobrej woli, tylko sprawa jakoś utknęła. Dzisiaj zagadałem ponownie, już nie z dystrybutorem / serwisanetem, tylko ze sprzedawcą przybliżając mu rozwlekłość sprawy.  Ostatnie info SMS jest takie, że czekamy na odpowiedź z "systemu serwisowego".  Rozumiem z tego, że czy u mnie czy u nich sprzęt czekałby tak samo.  14 dni gwarancyjnych teoretycznie już minęło. No cóż, trochę ja mam pecha a trochę oni 🙂

 

Edytowane przez TomaszWarecki
literówka
Gość Kw202

(Konto usunięte)
14 minut temu, TomaszWarecki napisał:

Fakt - dziwna. Odbiór urządzenia kurierem miał nastąpić jak tylko ustalą co padło, ale przesłany do serwisu film usterki nie pomógł rozpoznać przyczyny.  Wyszło od tego, że sklep powiadomiony o wadzie zasugerował mi zgłosić produkt bezpośrednio do dystrybutora (to krótsza droga załatwienia sprawy). Osoby z którymi rozmawiam ( trzeci tydzień leci ) odpowiadają z grzecznością i wykazują sporo dobrej woli, tylko sprawa jakoś utknęła. Dzisiaj zagadałem ponownie, już nie z dystrybutorem / serwisanetem, tylko ze sprzedawcą przybliżając mu rozwlekłość sprawy.  Ostatnie info SMS jest takie, że czekamy na odpowiedź z "systemu serwisowego".  Rozumiem z tego, że czy u mnie czy u nich sprzęt czekałby tak samo.  14 dni gwarancyjnych teoretycznie już minęło. No cóż, trochę ja mam pecha a trochę oni 🙂

 

Nie do końca, bo widzisz gdyby ten sprzęt był już u sprzedawcy to on by musiał spiąć poślady i załatwić tą sprawę w ustawowym terminie. 

Jesteś bardzo cierpliwym człowiekiem ale wszystko ma swoje granice 😉

54 minuty temu, linu666 napisał:

a u kogo kupileś? jaki dystrybutor tak powiedział że czeka na manuale czy coś tam do tego?

Sprzęt zafoliowany "cud miód malina" nowiutki wziąłem w Audio Styl Katowice ( lepszą cenę wystawili - ponad 300 pln niżej od oficjalnego rynku 🙂  Reszta ekipy pod linkiem

www.eversolo.pl

 

 

 

30 minut temu, Kw202 napisał:

Jesteś bardzo cierpliwym człowiekiem ale wszystko ma swoje granice 😉

I trochę zarobionym 🙂 ( czytaj: zapracowanym ). Tak czy siak bez grania dobrej jakości dłużej nie pociągnę, dlatego w tym tygodniu muszą zapaść konkrety. Przewiduję wymianę patrząc na bieg sprawy.

58 minut temu, TomaszWarecki napisał:

Sprzęt zafoliowany "cud miód malina" nowiutki wziąłem w Audio Styl Katowice ( lepszą cenę wystawili - ponad 300 pln niżej od oficjalnego rynku 🙂  Reszta ekipy pod linkiem

www.eversolo.pl

 

 

 

I trochę zarobionym 🙂 ( czytaj: zapracowanym ). Tak czy siak bez grania dobrej jakości dłużej nie pociągnę, dlatego w tym tygodniu muszą zapaść konkrety. Przewiduję wymianę patrząc na bieg sprawy.

Jeśli masz kupione na legalu i masz dowód zakupu ja bym zadzwonił do firmy która ponoć jest generalnym dystrybutorem bo ja uderzyłem w dwa miejsca. Ja kupowałem s4home i oni biorą od raczej od nich bo jak tylko się u nich pojawiło to trafiło także do mnie z kartką od tejże firmy że postanowiono wymienić na nowy egzemplarz. Firma bodajże Instal Audio z Konina. Może powinieneś skontaktować się z nimi bo wiem że oni odpisują na maile jeśli chodzi o wsparcie nawet tej marki. Numer pewnie znajdziesz na stronie bezpośrednio do człowieka a jak nie to daj znać odszukam w mailach. 
 

A zadam jeszcze pytanie pozakonkursowe i poza tematem czy ktoś z kolegów miał do czynienia z końcówkami mocy Quad np 405, 909 lub 99 albo musical fidelity a3cr? 
można wrzucić na priv info żeby nie zaśmiecać tematu. 

Edytowane przez linu666
22 hours ago, TomaszWarecki said:

Nie wnikałem, czy jest okres w którym "obowiązuje" wymiana na drugi. Tak czy siak, dystrybutor / serwisant już 3 tydzień nie ogarnia tematu, bo chińska republika ludowa nie przysłała im instrukcji naprawy tego przypadku i "lutownicy" 🙂 Sprzęt czeka u mnie w pudełku na kuriera, aż "centrala uzna" że już pora odebrać klocek do naprawy. W tym czasie wertuję neta i szukam alternatywnej marki.

Przekroczyli okres 14 dni warunków rękojmi (który dystrybutor/sklep)? 

6 minut temu, Tuxpolak napisał:

Przekroczyli okres 14 dni warunków rękojmi (który dystrybutor/sklep)? 

Nie przekroczyli bo sprzęt dalej u klienta. Nawet do nich nie dotarł. Pewnie wszystko odbywa się telefonicznie jak mniemam bo nikt by nie dał sobie takiego strzału w kolano.  Nie wiemy czy zgłoszone z rękojmi czy gwarancji (o ile w ogóle jakieś białko na zgłoszenie jest i czy jest w ogóle oficjalnie zgłoszone drukiem)  a tutaj też jest inaczej więc nie ciachałbym tak mocno. Ale fakt sprawa niepoważna. 

Edytowane przez linu666
9 minut temu, linu666 napisał:

Jeśli masz kupione na legalu i masz dowód zakupu ja bym zadzwonił do firmy która ponoć jest generalnym dystrybutorem bo ja uderzyłem w dwa miejsca. Ja kupowałem s4home i oni biorą od raczej od nich bo jak tylko się u nich pojawiło to trafiło także do mnie z kartką od tejże firmy że postanowiono wymienić na nowy egzemplarz. Firma bodajże Instal Audio z Konina. Może powinieneś skontaktować się z nimi bo wiem że oni odpisują na maile jeśli chodzi o wsparcie nawet tej marki. Numer pewnie znajdziesz na stronie bezpośrednio do człowieka a jak nie to daj znać odszukam w mailach. 

Pełna zgoda. Od początku, byłem w kontakcie z Koninem (?) Zaraz po zgłoszeniu ktoś od nich poprosił mnie o maila z opisem, żeby nie stanęło tylko na rozmowie. Za trochę stwierdzili, że mail nic im nie pomaga, żeby wysłać film, co zrobiłem po 30 minutach. Podziękowali mailem zwrotnym za "film wady".

Brzmiało logicznie

(cytat)

"....Dziękuję za film wady. Jest to pierwsza taka sytuacja, wcześniej nie napotkaliśmy takiej usterki.
Prześlemy film do producenta, od razu po otrzymaniu odpowiedzi będziemy się z Panem kontaktować w celu podjęcia naprawy urządzenia....."

I tak zleciało. Nie będę się pieklił, przecież wszędzie są ludzie. Niech zrobią czyściutko albo wymienią na drugi zgodnie z obowiązującymi standardami. Nadrobię odsłuchy jak będzie działać 🙂

7 minut temu, linu666 napisał:

Nie przekroczyli bo sprzęt dalej u klienta. Nawet do nich nie dotarł. Pewnie wszystko odbywa się telefonicznie jak mniemam bo nikt by nie dał sobie takiego strzału w kolano.  Nie wiemy czy zgłoszone z rękojmi czy gwarancji (o ile w ogóle jakieś białko na zgłoszenie jest i czy jest w ogóle oficjalnie zgłoszone drukiem)  a tutaj też jest inaczej więc nie ciachałbym tak mocno. Ale fakt sprawa niepoważna. 

Gdy minął tydzień bez odzewu zatelefonowałem i wówczas dowiedziałem się, żeby wypełnić oficjalne zgłoszenie na stronie w zakładce "serwis" + załączniki ( faktura, nr tabliczki znamionowej ). Siedzę u nich w systemie od kilku dni "ino" sprzęt nie odesłany.

8 minut temu, TomaszWarecki napisał:

Pełna zgoda. Od początku, byłem w kontakcie z Koninem (?) Zaraz po zgłoszeniu ktoś od nich poprosił mnie o maila z opisem, żeby nie stanęło tylko na rozmowie. Za trochę stwierdzili, że mail nic im nie pomaga, żeby wysłać film, co zrobiłem po 30 minutach. Podziękowali mailem zwrotnym za "film wady".

Brzmiało logicznie

(cytat)

"....Dziękuję za film wady. Jest to pierwsza taka sytuacja, wcześniej nie napotkaliśmy takiej usterki.
Prześlemy film do producenta, od razu po otrzymaniu odpowiedzi będziemy się z Panem kontaktować w celu podjęcia naprawy urządzenia....."

I tak zleciało. Nie będę się pieklił, przecież wszędzie są ludzie. Niech zrobią czyściutko albo wymienią na drugi zgodnie z obowiązującymi standardami. Nadrobię odsłuchy jak będzie działać 🙂

To ja znając siebie poczyniłbym krok kontaktu z tym od którego kupiłem. Defacto na nim drzemie odpowiedzialność za przeprowadzenie tematu reklamacji. Oni powinni zabrać od Ciebie sprzęt poprzez zamówionego przez siebie kuriera i z tematem działać. W zgłoszeniu zaznaczasz że żądasz wymiany.

ale to ja bym tak zrobił. Ja też jestem cierpliwy ale nie lubię jak ktoś na siłę próbuje wyciągać mi zagięty palec z dupy i zawsze dociekam swoich praw. Z jednym sklepem na allegro walka trwała kilka miesięcy, wymiana maili szła w setki łącznie ze wsparciem allegro, których obarczyłem problemem za pozwalanie na takie zachowanie sprzedającego. Tamten swoje a ja swoje atakując także allegro i kasa wróciła. 
gro firm i sprzedając idzie na przetrzymanie bo Polak ma we krwi że mu się nie chce i odpuszcza i na to liczą więc zawsze trzeba walczyć o swoje. Trzymam kciuki za sukces jak i nowy ewentualny zakup jak stracisz cierpliwość. 

6 minut temu, linu666 napisał:

Trzymam kciuki za sukces jak i nowy ewentualny zakup jak stracisz cierpliwość. 

Myślę, że po dzisiejszych rozmowach teraz poleci szybko. Nie wyczuwałem złośliwości u żadnej ze stron a raczej lekki bałagan w obrocie sprawą. Na początku zabrakło konkretnego sygnału od nich w rodzaju: "Proszę pakować, jutro będzie u Pana kurier". Dotychczas zdarzyło mi się reklamować tylko obuwie. Jeśli nie jest standardem "sypanie się" EverSolo 6 to raczej przy nim pozostanę, bo zgrał się wyjątkowo dobrze ! z resztą ( budżetowego systemu ) Tannoy 8F, Musical Fidelity 3

13 godzin temu, linu666 napisał:

poczułem się wywołany do tablicy. Ja miałem przypadek, że po 7 dniach przestał się włączać ale raczej pograł więcej niż 20 godzin i fakt salon wymienił. Ja jak napisałem do salonu i do dystrybutora to nie czekalem 3 tygodni tyko od razu zamowili kuriera i odebrali sprzęt. Nawet zaproponowano mi że podeślą zamiennie cxn żebym nie był bez sprzętu ale jednak nie zdążyli bo była dostawa i dostarczono nówkę sztukę. 

No i to jest podejście!!

Tak to trzeba załatwić. Tak chodziło mi o Twój przypadek. Na angielskim forum też gdzieś o tym przeczytałem. No zdążą się chodź na ilość sprzedanych sztuk i soft no o tak jest nieźle.

13 godzin temu, ro35 napisał:

nie raz czytałem gdzieś tu na forum, czy innych forach. użytkownik widział, sorry, słyszał wyraźne różnice w dźwięku urządzeń, podpinanych po czasie. a gdy grały równolegle, przełączając źródła był... kłopot 😉

Akurat w tym nie ma nic dziwnego. Są urządzenia które grają na tyle podobnie że dopiero po przyzwyczajeniu się do dźwięku stwierdzasz jaki on jest. 

Zrobiłem tak ostatnio kumplowi ze wzmacniaczem. 

 

13 godzin temu, ro35 napisał:

to jedynie sensowne testy. dwa urządzenia naraz grają i przełączamy źródła. szkoda że tak nie zrobiłeś z a6.

nie raz czytałem gdzieś tu na forum, czy innych forach. użytkownik widział, sorry, słyszał wyraźne różnice w dźwięku urządzeń, podpinanych po czasie. a gdy grały równolegle, przełączając źródła był... kłopot 😉

aha, takie testy mają sens gdy da się wyrównać poziom.

Właśnie to są bezsensowne testy które niczego nie pokazują. Przełączasz i słuchasz dalszego fragmentu. Jedyne co wtedy jesteś w stanie usłyszeć przy zazwyczaj malych roznicach to różnice głośności. Stąd taki nacisk na jej wyrównanie.

Ale przesłuchasz w skupieniu caly kawałek na jednym klocku, a potem na drugim i sue okazuje że zupełnie inaczej prezentacja...

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Dotarł i do mnie DMP-A6 zwykły. Zastąpił Yamahę NP-S303 (którą strasznie lubię). Yamaha grała na swoim wbudowanym DAC lub z Heglem HD11. Funkcjonalnie Eversolo - petarda. Dźwiękowo? Cóż Yamaha grała jak na swój budżet (dla mnie) świetnie. Tak naprawdę poza Tidal Connect nic jej nie brakowało. Bardzo szybko i sprawnie działa, Musiccast mi nie przeszkadzał. Do tej pory porównywałem ją z kilkoma streamerami typu Onkyo NS-6170, Pioneer 50AE i Yamaha zawsze u mnie wygrywała 😉 Owszem nie miałem urządzeń z wyższej półki. I teraz Eversolo. Zastąpi Yamahę, zastąpi Hegla. Nie będę po nich płakał. Gra to bardzo, bardzo ładnie. Pomijając wyższy poziom sygnału na wyjściu czuję troszkę więcej powietrza, więcej szczegółów. Bas również wydaje się być bardziej szczegółowy bez utraty jego masy. Podpowiedzcie czy w apce Eversolo jest jakaś możliwość konfiguracji "kafelków" lub ich organizacji, bo nie znalazłem? Chciałbym UPnP wyciągnąć na wierzch, żeby za każdym razem nie grzebać w poszukiwaniu NASa. Kupiłem już dysk SSD M.2 4TB i być może NASa pożegnam. Co do spolszczenia to myślałem, że po tylu update firmware już jest wszystko po naszemu. Najważniejsze, Tidal Connect rewelacja wreszcie 😉 Regulację głośności obligatoryjnie wyłączyć (Volume passthrough... na ON?) Eversolo Original sampling jak macie ustawione? Reszta sprzętu to Yamaha A-S1000 i Elac FS217

Edytowane przez sk-victor

Lubię kiedy gra muzyka...

spacer.png

DMP-A8 już u nas 🙂

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

4 godziny temu, marcinmarcin napisał:

Ale przesłuchasz w skupieniu caly kawałek na jednym klocku, a potem na drugim i sue okazuje że zupełnie inaczej prezentacja...

Wybierasz zawsze to co się Tobie bardziej podoba, to proste. Nawet jak ma np. duże zniekształcenia nie przekraczające znacząco progów percepcji człowieka. Niemniej są ludzie którzy mają inne kryteria wyboru niż takie oparte na niewątpliwie niestabilnym organie jakim jest ludzki słuch. To że słuchasz na monitorze po przełączeniu dalszego fragmentu to nic nie znaczy, charakter brzmienia nie zmienia się w małych odstępach a przełączanie i słuchanie długich fragmentów wyzwala znane uchyby naszego organu odbioru dźwięków, ocena często ma podłoże emocjonalne, zwłaszcza jak to nie jest ślepy test i na dodatek odbywający się bez zachowania procedur.   

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

4 hours ago, marcinmarcin said:

Właśnie to są bezsensowne testy które niczego nie pokazują. Przełączasz i słuchasz dalszego fragmentu. Jedyne co wtedy jesteś w stanie usłyszeć przy zazwyczaj malych roznicach to różnice głośności. Stąd taki nacisk na jej wyrównanie.

Ale przesłuchasz w skupieniu caly kawałek na jednym klocku, a potem na drugim i sue okazuje że zupełnie inaczej prezentacja...

Jak "posłuchasz w skupieniu cały kawałek" (to nie bardzo po polsku, ale cóż - pokolenie sms), to potem zapomnisz czego słuchałeś i cały test nadaje się jedynie do snucia audiofilskich legend albo poważnie do analizy swoich wyobrażeń o urządzeniach. A te można sformułować bez odsłuchu 😄

 

P.S.

jeśli słyszysz różnice w głośności to dalsze porównywanie możesz sobie darować. Niezależnie od metodologii.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.