Skocz do zawartości
IGNORED

czy pliki to jest hi-end


Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, pmcomp napisał:

Ty tak ale @Audroc już nie i jego cytowałem 🙂 .

Dla niego błąd odczytu 10000 bitów to taki sam błąd jak błąd odczytu jednego bitu.

 

WBIJ DO ŁBA NA ZAWSZE: na płycie CD nie ma żadnej kompresji dźwięku !!! Master dla płyty CD odzwierciedla cała głebie 16-o bitową nagraną przy próbkowaniu 44,1 kHz.

 

I jesteś pewien, że dla tych płyt masz ten sam master 😉 ?

 

Tak jeśli zostanie użyty ten sam master to jest ten sam master, wbije to sobie do głowy.

Co za bzdury z tą 16 bitową głębią.

Jeśli masz 32 bity to też mas- 16 bitową głębię ?

Człowieku pisałem już tyle razy żenie ma na świecie nagrań 16 bitowych.

W każdym tudio na świecie nawet w Rosji czy Afryce nagrywa się minimum 24 bitową i to są nagra i studyjne. 

Nie wolno nagrywać 16 bitową bo tego nie da się obrabiać, zgłaśniać itp. Bez utraty jakości to nawet dzieci wiedzą.

Dopiero potem poprzez stratną kompresję zmniejsza się te gęste pliki do wymaganych 700MB ot i cała filozofia.

Uwaga- napiszę jasno i wyraźnie żeby nikt więcej się nie błaźnił i nie ośmieszał- nigdzie na świecie w żadnym studio nagraniowym nikt nie nagrywa w 16/44,1. 

Oryginał studyjny to zawsze gęsty PCM/DXD lub DSD.

Stąd prosty wniosek że płyta CD nigdy nie jest oryginałem.

Proste ?

3 minuty temu, Audroc napisał:

pisałem już tyle razy żenie ma na świecie nagrań 16 bitowych.

Sprawdzić, czy nie Dire Straits. Ale nie odpowiesz, bo jesteś botem.

nagrywamy.com

9 minut temu, Audroc napisał:

Człowieku pisałem już tyle razy żenie ma na świecie nagrań 16 bitowych.

TO WBIJ SOBIE RAZ NA ZAWSZE DO SWOJEGO ŁBA, ŻE JEST MNÓSTWO NAGRAŃ POWSTAŁYCH W LATACH 80-YCH I 90-YCH UBIEGŁEGO WIEKU (a pewnie i później) NAGRANYCH NA MASZYNACH SONY PCM-3324 I SONY PCM-3324:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

A dla ubogich w latach 90-ych był ADAT:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Bożesz ... ty widzisz i nie grzmisz? Spuść wreszcie bombę na tą trąbę 😡😡😡.

 

 

9 minut temu, Audroc napisał:

Tak jeśli zostanie użyty ten sam master to jest ten sam master, wbije to sobie do głowy.

A jesli zostanie użyty inny master to ... nie są już te same nagrania. Muzycznie niby te same ale dźwiękowo już nie.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

14 minut temu, pmcomp napisał:

TO WBIJ SOBIE RAZ NA ZAWSZE DO SWOJEGO ŁBA, ŻE JEST MNÓSTWO NAGRAŃ POWSTAŁYCH W LATACH 80-YCH I 90-YCH UBIEGŁEGO WIEKU (a pewnie i później) NAGRANYCH NA MASZYNACH SONY PCM-3324 I SONY PCM-3324:

Dodam jeszcze, że cała muzyka nagrana analogowo i wydana w latach 80-ych i 90-ych na płytach CD przekonwertowana była do 16/44,1. 24-ech bitów jeszcze w produkcji nie było.

Dopiero później dokonywano ponownej konwersji i czesto remasteringu do wyższych formatów. A dla "biedaków" którzy chcieli się tez dostać do cyfrowego żłoba 16/44 na długo pozostał standardem.

@przemak, popraw mnie proszę bo nie wiem dokładnie do których lat w latach 90-ych.

 

Muszę przewietrzyć mój system…

1 godzinę temu, Audroc napisał:

No sam sobie wytłumaczyłeś- masz plik studyjny 32 bity 768kHz, albo DSD128.

To się nie mieści na CD więc trzeba część informacji wyciąć żeby się zmieściło.

To, że tak jest, nie czyni formatu stratnym. Format jest stratny, gdy postać zdekodowana przed i po zapisie do tego formatu, nie sa sobie równe. Dla Audio CD i ekwiwalentnego wav 44.1/16 takiej utraty informacji nie ma.

Pliki nieświeze grac dobrze nie beda, i tyle.

5 minut temu, ProjectPi napisał:

To, że tak jest, nie czyni formatu stratnym. Format jest stratny, gdy postać zdekodowana przed i po zapisie do tego formatu, nie sa sobie równe. Dla Audio CD i ekwiwalentnego wav 44.1/16 takiej utraty informacji nie ma.

Trollowi chodziło raczej o to, że natywny materiał PCM24/768 ma więcej informacji (bitów) niz natywny materiał PCM16/44.

I jego zdaniem jest przez to gorszy. Ręczę, że w ślepym teście nie rozróżni.

@Audroc, wpadasz do mnie? Zrobimy test. Puszczę ci DSD128, PM 24/88 i PCM16/44 z tego samego analogowego mastera. O grubą kasę. Stawiam, że w ślepym teście polegniesz. Kiedy wpadasz?

Uprzedzam , PO twój audio świat nie będzie juz taki sam 😇.

 

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Tutaj jest trochę więcej o historii digital recording 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
46 minut temu, Audroc napisał:

W każdym tudio na świecie nawet w Rosji czy Afryce nagrywa się minimum 24 bitową i to są nagra i studyjne

A ja sobie w domu nagram w 44.1/16 bo taki mam kaprys, i w tej samej jakości wypale na płytę. I całe twoje rozumowanie bierze w łeb 

2 godziny temu, Audroc napisał:

No sam sobie wytłumaczyłeś- masz plik studyjny 32 bity 768kHz, albo DSD128.

To się nie mieści na CD więc trzeba część informacji wyciąć żeby się zmieściło.

W sumie, zmieści się. Na płycie CD w formacie CD-ROM.

Pliki nieświeze grac dobrze nie beda, i tyle.

21 minut temu, Vigo12 napisał:

Tutaj jest trochę więcej o historii digital recording 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

45 minut temu, pmcomp napisał:

@przemak, popraw mnie proszę bo nie wiem dokładnie do których lat w latach 90-ych.

 

 

 @Audroc ... wbij sobie do łba .. pierwsze nagrywanie w 24ech bitach w studio to ... 1997 rok: Avid wprowadza Pro Tools | 24. Z tego co pamiętam 24/48. Dzięki nowym kartom PCI do komputerów, Pro Tools | 24 (znany również jako Pro Tools 4.1) oferował 24-bitowe nagrywanie na maksymalnie 64 jednoczesnych ścieżkach. Zwiększona liczba torów i znacznie ulepszony zakres dynamiczny sprawiły, że Pro Tools stały się bezpośrednim konkurentem dla systemów taśmowych i RADARowych.

Czyli wszystko wcześniej przed 1997 rokiem zostało w cyfrze na świecie nagrane w 16-u bitach.

 

I przestań wreszcie szerzyć tu dezinformację.

😡

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

8 minut temu, pmcomp napisał:

@Audroc ... wbij sobie do łba .. pierwsze nagrywanie w 24ech bitach w studio to ... 1997 rok: Avid wprowadza Pro Tools | 24. Z tego co pamiętam 24/48.

Czyli wszystko wcześniej przed 1997 rokiem zostało w cyfrze na świecie nagrane w 16-u bitach.

 

I przestań wreszcie szerzyć tu dezinformację.

😡

 

Sam sobie wbij do łba...

Masz szczęście że stoją za tobą moderatorzy.

Właśnie przed chwilą zostałem kolejny raz ukarany, no fajnych masz kumpli chłopie.

Choćbym na głowie stanął to nierówna walka z wiatrakami.

A w temacie- już od samego początku odtwarzacze CD nie były w stanie grać na akceptowalnym poziomie, stąd pomysł aby " w locie" przerabiały 16 bitowy zapis na płytach CD na 24 bity i wyżej. Główny konstruktor Philipsa w słynnym wywiadzie powiedział że format CD miał  yć wprowad-ony do kuchni i auta. Gdyby wiedział że tak niska jakość znajdzie się w salo ie to nigdy by nie wyraził zgody. Już wtedy istniała technologia pozwalająca na zapis w leps-ej jakości jednak rachunek ekonomiczny wygrał i dlatego męczymy się z 16 bitami do dzisiaj.

Pozdrawiam moderację 

Edytowane przez Audroc
2 minuty temu, Audroc napisał:

Główny konstruktor Philipsa w słynnym wywiadzie powiedział że format CD miał  yć wprowad-ony do kuchni i auta. Gdyby wiedział że tak niska jakość znajdzie się w salo ie to nigdy by nie wyraził zgody.

Gdzie ten słynny wywiad?

Pliki nieświeze grac dobrze nie beda, i tyle.

28 minut temu, ProjectPi napisał:

A ja sobie w domu nagram w 44.1/16 bo taki mam kaprys, i w tej samej jakości wypale na płytę. I całe twoje rozumowanie bierze w łeb 

W sumie, zmieści się. Na płycie CD w formacie CD-ROM.

Tak tylko że w domu to sobie możesz...

Tu jesteśmy na forum audiofilskie i o 16 bitach wstyd rozmawiać.

99% wątków na naszym Forum dotyczy i tak gęstych plików więc możesz sobie pomarzyć...

Tak jeszcze przy okazji skąd się bierze DSD jako źródło dla SACD czy plików DSD ???

Ano stąd ... najciekawsze na samym końcu ... jajko czy kura 😉 ?

Jest taka sobie płyta nagrana w 1957 roku:

NC02MzgwLmpwZWc.jpeg

 

No i mamy DSD W pliku, na SACD nie wyszło.

Frank Sinatra – A Jolly Christmas From Frank Sinatra (1957/2014)
DSD64 (.dsf) 1 bit/2,8 MHz | Time – 32:26 minutes | 1,29 GB | Genre: Jazz
Studio Master, Official Digital Download  – AcousticSounds | © Capitol Records

Tracklist: 

1. Jingle Bells 01:59
2. The Christmas Song (Merry Christmas To You) 03:27
3. Mistletoe And Holly 02:16
4. I’ll Be Home For Christmas (If Only In My Dreams) 03:09
5. The Christmas Waltz 03:01
6. Have Yourself A Merry Little Christmas 03:25
7. The First Noel 02:41
8. Hark! The Herald Angels Sing 02:21
9. O Little Town Of Bethlehem 02:04
10. Adeste Fideles 02:31
11. It Came Upon A Midnight Clear 02:48
12. Silent Night 02:25

Personnel:
Frank Sinatra, vocals
The Ralph Brewer Singers, background vocals
Gordon Jenkins, arranger, conductor

Note:
Recorded: May 1-July 10, 1957 at Capitol Studio A, Hollywood, Los Angeles, CA
DSD files were created from the 192/24 HD digital transfer of the original analog master

 

 

 

1 minutę temu, Audroc napisał:

Tu jesteśmy na forum audiofilskie i o 16 bitach wstyd rozmawiać.

 

Wstyd to jest to co ty piszesz !!! 😡😡😡

 

 

 

2 minuty temu, Audroc napisał:

99% wątków na naszym Forum dotyczy i tak gęstych plików więc możesz sobie pomarzyć...

99% twoich kłamliwych wpisów.

🤮

Muszę przewietrzyć mój system…

3 minuty temu, Audroc napisał:

Tak tylko że w domu to sobie możesz...

Tu jesteśmy na forum audiofilskie i o 16 bitach wstyd rozmawiać.

99% wątków na naszym Forum dotyczy i tak gęstych plików więc możesz sobie pomarzyć...

No to nie pisz że audio CD to jest stratne, bo "nie można", skoro jak najbardziej można. Jakies forum i zwyczaje na nim nic tu nie mają do rzeczy.

Edytowane przez ProjectPi

Pliki nieświeze grac dobrze nie beda, i tyle.

12 minut temu, Audroc napisał:

Właśnie przed chwilą zostałem kolejny raz ukarany, no fajnych masz kumpli chłopie.

Nikt za mną nie stoi. Jedynie prawda, którą ci tu wbijają ale nie wchodzi.

Ja tez jestem często karany. Mam nadzieję dla Ciebie na bardzo wysoki wymiar.

 

12 minut temu, Audroc napisał:

A w temacie- już od samego początku odtwarzacze CD nie były w stanie grać na akceptowalnym poziomie, stąd pomysł aby " w locie" przerabiały 16 bitowy zapis na płytach CD na 24 bity i wyżej.

A skąd ZNAFCO te odtwarzacze miały wziąć te dodatkowe 8 bitów? Z powietrza? Nie ... pewnie z elektrowni przez dedykowaną audiofilską linię zasilającą i kwantowe bezpieczniki.

He, he, he.

 

RENCE opadywujom 🥶.

 

12 minut temu, Audroc napisał:

Główny konstruktor Philipsa w słynnym wywiadzie powiedział że format CD miał  yć wprowad-ony do kuchni i auta.

Poproszę link do tej wypowiedzi.

 

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

25 minut temu, Audroc napisał:

Właśnie przed chwilą zostałem kolejny raz ukarany

Z bzdurami na forum staram się walczyć ja. Syzyfowa praca, ale staram się. 

25 minut temu, Audroc napisał:

Główny konstruktor Philipsa w słynnym wywiadzie powiedział że format CD miał  yć wprowad-ony do kuchni i auta. Gdyby wiedział że tak niska jakość znajdzie się w salo ie to nigdy by nie wyraził zgody

Cytat albo źródło będzie? Nie będzie. 

Edytowane przez przemak

nagrywamy.com

19 minut temu, Audroc napisał:

99% wątków na naszym Forum dotyczy i tak gęstych plików więc możesz sobie pomarzyć...

No, to trollllu wymień te wszystkie wątki niedotyczące, jeśli to tylko 1%, nie będzie to trudne.

Miałem dotychczas (na kilka tysięcy CD) 1 (jedną) płytę sacd, i jedno co mi się podobało to pudełko...już jej nie mam, bo muzyka była "nie moja".

Więc przestań mi tu gęgać, jakoby nikt formatu CD 16/41 nie słucha.

11 minut temu, pmcomp napisał:

Nikt za mną nie stoi. Jedynie prawda, którą ci tu wbijają ale nie wchodzi.

Ja tez jestem często karany. Mam nadzieję dla Ciebie na bardzo wysoki wymiar.

 

A skąd ZNAFCO te odtwarzacze miały wziąć te dodatkowe 8 bitów? Z powietrza? Nie ... pewnie z elektrowni przez dedykowaną audiofilską linię zasilającą i kwantowe bezpieczniki.

He, he, he.

 

RENCE opadywujom 🥶.

 

Poproszę link do tej wypowiedzi.

 

Niestety podczas konwersji stratnej z 24 bitowego zapisu studyjnego do 16 bitowego zapisu potrzebnego do wyprodukowania płyty CD traci się nie tylko te enigmatyczne bity ale przede wszystkim informacje muzyczne a najważniejs-e z nich to wyżs-e harmoniczne odpowiedzislne za całą aurę nagrania powodującą tą szukaną przez wszystkich audiofili analogowość. 

Właśnie po to wynaleziono DSD żeby zapisywać i odtwarzać ws-ystko do 100kHz. Niestety sprzęt nie był na to gotowy i ostatecznie " prawdziwr" SACD nie weszło do produkcji. Otrzymaliśmy tylko DSD64 i tyle. Oczywiście w archiwach SONY  i innych znajdują się ws-ystkie materiały w DSD128, może kiedyś się doczekamy...

A wracając do tematu utracone dane w tym wyższe harmoniczne producenci starają się odzyskać czy to ponownie za.ieniając w locie niestety już sztucznie 16 bitowy sygnał z CD na 24 lub 32 bitowy, lub dodając wyjście lampowe które już w naturalny sposób dodaje te "wyższe" dźwięki.

Pamiętajmy że wzmacniacze już kilkadziesiąt lat temu przenosiły do 100 kHz a kolumny obecnie pr-ynajmniej do 30-60kHz.

  • Moderatorzy
38 minut temu, Audroc napisał:

Główny konstruktor Philipsa w słynnym wywiadzie powiedział że format CD miał  yć wprowad-ony do kuchni i auta. Gdyby wiedział że tak niska jakość znajdzie się w salo ie to nigdy by nie wyraził zgody.

Proszę podać źródło tej wypowiedzi.

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

25 minut temu, Audroc napisał:

Niestety podczas konwersji stratnej z 24 bitowego zapisu studyjnego do 16 bitowego zapisu potrzebnego do wyprodukowania płyty CD traci się nie tylko te enigmatyczne bity ale przede wszystkim informacje muzyczne a najważniejs-e z nich to wyżs-e harmoniczne

To jest nieprawda i mieszanie pojęć. Pasmo przenoszenia nie zależy od rozdzielczość bitowej.

nagrywamy.com

  • Moderatorzy
3 minuty temu, przemak napisał:

Pasmo przenoszenia nie zależy od rozdzielczość bitowej.

Tylko od częstotliwości próbkowania - dla jasności można dodać.

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

Tutaj trochę info co zostaje z tych 24 bitów na wyjściu DAC-a .

According to the experts who manufacture the finest DAC chips, resistors, and power regulators, there is theoretically no way to make electronics that are capable of discerning much greater than a 20-bit resolution (120dB dynamic range). Any company who claims 24-bit resolution from their DAC is simply full of shit. Oh they can decode 24-bits, because 24-bits does exist on the digital side, but the analog output stage in the world's best DACs are not capable of resolving much more than 20-bits of dynamic range.

And don't even get me started on DACs with tube output stages: the lowest noise floor of a tube output stage is about 90dB which means despite whatever a manufacturer may claim no tube DAC can even resolve the dynamic range in a 16-bit recording let alone a 24-bit recording.

53 minuty temu, Audroc napisał:

Niestety podczas konwersji stratnej z 24 bitowego zapisu studyjnego do 16 bitowego zapisu potrzebnego do wyprodukowania płyty CD traci się nie tylko te enigmatyczne bity ale przede wszystkim informacje muzyczne a najważniejs-e z nich to wyżs-e harmoniczne odpowiedzislne za całą aurę nagrania powodującą tą szukaną przez wszystkich audiofili analogowość. 

54 minuty temu, Audroc napisał:

A wracając do tematu utracone dane w tym wyższe harmoniczne producenci starają się odzyskać czy to ponownie za.ieniając w locie niestety już sztucznie 16 bitowy sygnał z CD na 24 lub 32 bitowy

Harmoniczne to częstotliwość. Głębia bitowa to dynamika.

Kompletnie mylisz pojęcia.

Pliki nieświeze grac dobrze nie beda, i tyle.

Stratna lub bezstratna moze byc kompresja.

CD Audio nie stosuje zadnej kompresji wiec nie jest ani stratny ani bezstratny. Podobnie WAV.
Konwersja/decymacja do nizszej czestotliwosci próbkowania jest stratna, ale to cecha konwersji a nie standardu CD Audio, czy tam innego formatu przechowywania danych.

FLAC czy MP3 stosuje kompresję. FLAC bezstratną a MP3 stratną.

  • Moderatorzy

Na czym polega różnica w zapisie PCM i DSD? zobaczmy na poniższą animację 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W zapisie PCM dokonując próbkowania co 1 na osi czasu t uzyskujemy odpowiednie zapisy bitowe 1 2 0 -3 -5 -1 (to jaką dokładność mają te liczby odpowiada głębi bitowej 16 bit lub 24 bit).

W zapisie DSD zamiast podawać konkretną wartość na osi x jak to miało miejsce w zapisie PCM podajemy czy kolejna wartość jest większa (wtedy jest 1 logiczna) czy mniejsza (wtedy jest zero) od poprzedniej i taki zapis wyglądałby tak "w górę, w górę, w dół w dół, w dół, w górę" czyli 1 1 0 0 0 1

Przy porównaniu zapisu przy tej samej częstotliwości próbkowania widzimy pierwszy problem z DSD a mianowicie tam gdzie dla PCM była wartość -5 dla DSD jest -2 co nie odpowiada w ogóle temu co jest w rzeczywistości. Aby to naprawić musimy w dla formatu DSD zwiększyć częstotliwość próbkowania (w tym konkretnym przypadku 2,33 raza).

A jak zapisać sygnał prostokątny? W PCM to proste a w DSD? no właśnie dlatego zwykło się mówić, że DSD przypomina zapis analogowy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Staram się być melomanem ale zamiłowanie do DIY czyni czasem ze mnie audiofila.

3 godziny temu, pmcomp napisał:

WBIJ DO ŁBA NA ZAWSZE: na płycie CD nie ma żadnej kompresji dźwięku !!! Master dla płyty CD odzwierciedla cała głebie 16-o bitową nagraną przy próbkowaniu 44,1 kHz

tyle lat pracy poświęciłeś na ripy swojej kolekcji taśm i winyli do formatu dsd [zapewne z myślą żeby zachować jako taką analogowość], masę eksperymentów i doświadczeń , tak się zastanawiam czy to miało sens , przecież można prostymi metodami do 44,100 , szybko i bez problemów , na dodatek dużo mniej miejsca na dysku .audroc ma rację , w studio nie robi się masterów 16/44 , [nieliczne wyjątki mogły się zdarzać]pozwole sobie zacytować:

Mianowicie w studio nagrywa się tylko I wyłącznie gęste pliki, nikt nigdy nie nagrywał i nie nagrywa w 16 bitach bi tego nie da się potem ani obrobić ani tym bardziej słuchać.

Dopiero potem po ieważ te gęste pliki nie mies-czą się na płycie CD to podlegają stratnej kompresji- proste.

 

7 minut temu, krzystekov napisał:

w studio nie robi się masterów 16/44 , [nieliczne wyjątki mogły się zdarzać]pozwole sobie zacytować:

jakies 15 lat tworzenia muzyki to dla ciebie nieliczne wyjatki?

Nie idz ta droga bo pojedziesz na wakacje na narty jak @Audroc. I tak ma szczescie bo kiedys za herezje palili na stosie.

😡

Widze ze do was twarde fakty nie docieraja.

11 minut temu, krzystekov napisał:

Mianowicie w studio nagrywa się tylko I wyłącznie gęste pliki, nikt nigdy nie nagrywał i nie nagrywa w 16 bitach bi tego nie da się potem ani obrobić ani tym bardziej słuchać.

TY CHYBA JESTES KLONEM @Audroc.

Czy moderacja moze to sprawdzic po pozostawionych sernikach i numerach IP?

 

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

18 minut temu, pmcomp napisał:

Nie idz ta droga bo pojedziesz na wakacje na narty jak @Audroc. I tak ma szczescie bo kiedys za herezje palili na stosie.

tyle lat pracy poświęciłeś na ripy swojej kolekcji taśm i winyli do formatu dsd [zapewne z myślą żeby zachować jako taką analogowość], masę eksperymentów i doświadczeń , tak się zastanawiam czy to miało sens , przecież można prostymi metodami do 44,100 , szybko i bez problemów , na dodatek dużo mniej miejsca na dysku - proszę o odpowiedz

4 minuty temu, krzystekov napisał:

tyle lat pracy poświęciłeś na ripy swojej kolekcji taśm i winyli do formatu dsd [zapewne z myślą żeby zachować jako taką analogowość], masę eksperymentów i doświadczeń , tak się zastanawiam czy to miało sens , przecież można prostymi metodami do 44,100 , szybko i bez problemów , na dodatek dużo mniej miejsca na dysku - proszę o odpowiedz

odpowiedź na co?

 

Muszę przewietrzyć mój system…

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.