Skocz do zawartości
IGNORED

Co po Dynaudio x34. Pora na zmianę.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od dwóch lat słucham muzyki na Dynaudio. Wcześniej były x32, od roku x34, które obecnie grają z Atoll sda200 Signature. Atolla kupiłem do Dynaudio po wielu odsłuchach w domu oraz salonie na moich kolumnach. Dźwięk jest bdb ale pora na zmiany. Warunkiem jest nienapastliwe brzmienie bez sybilantow z mocnym, niskim basem. X34 to właśnie takie brzmienie ale chciałbym spróbować czegoś nowego, może bardziej zadziornego, barwniejszego na średnicy. Taka średnica jak w Chario, Tannoy z tym, że nieprzesadzone/uwypuklone wysokie tony. Nie przewiduje subwoofera więc kolumny muszą mieć porządny bas. Problemem jest bliskie ustawienie bo w trójkącie około 2-2,3m. Metraż ogólnie 35mkw ale kącik odsłuchowy to tylko 11mkw otwarte z jednej strony na resztę. Z doświadczenia najlepiej grają kolumny z tylnym bass reflexem bądź tył+dol. Miałem do tej pory Chario 200t, Polk se50, Tannoy 7.4, Pylon Diamond 28, Tannoy xt6f, Elac carina 247.4, Audio Physic Yara II Superior, Equilibrium Ether d6, Dynaudio x32. Najmilej wspominam Audio Physic Yara II Superior, Chario 200T, no i oczywiście Dynaudio 🙂  Rozmyslam miedzy innymi nad Dynaudio Special 40, Pylon Diamond 25mkII (chociaż D28 były słabe to zawsze chciałem spróbować D25, a nowa wersja ponoć ma poprawione to i owo). Może macie propozycje jakichś innych kolumn? Muzyka to głównie Rock, Metal, Klasyka, elektronika typu Oldfield Jarre, czasami Pop, Jazz, Nowoczesna do tego oglądanie filmów. Budżet max 8k mowa raczej o używkach.

Edytowane przez Szymek_47295

Wiosną tego roku w jednym z salonów audio we Wrocławiu pewien gość szukał kolumn dla siebie.Był tam podłączony Twój Atoll i między innymi Monitor Audio Silver,jakieś Dali,Pylon Diamond II.Najlepiej to grało według nas kilku tam zgromadzonych z tymi ostatnimi.Na sam koniec prezentacji właściciel salonu podłączył jeszcze Jaspery i to było najlepsze połączenie z Atollem,tylko poza budżetem kupującego.

56 minut temu, szeekin napisał:

Wiosną tego roku w jednym z salonów audio we Wrocławiu pewien gość szukał kolumn dla siebie.Był tam podłączony Twój Atoll i między innymi Monitor Audio Silver,jakieś Dali,Pylon Diamond II.Najlepiej to grało według nas kilku tam zgromadzonych z tymi ostatnimi.Na sam koniec prezentacji właściciel salonu podłączył jeszcze Jaspery i to było najlepsze połączenie z Atollem,tylko poza budżetem kupującego.

Jasper 18 lub Special 40 używki da się wyrwać za około 8k. Więc raczej chyba pójdę w tym kierunku. Bardziej jednak chyba w sp40. Musze tylko wybrać się na odsłuchy z moim Atollem. Najlepiej jakbym miał obok siebie sp40 oraz Jasper 18. Właśnie w tym salonie zakupiłem Atolla i miałem okazję posłuchać Jasperow ale z Cambridge evo150. Właściciel był zaskoczony jakością grania x34 z Atollem. Według niego Pylon nie gra tak otwartą średnicą jak x34 i z tak równym pasmem. Stwierdził, że Pylon gra bardziej nowocześnie w V. Siedział i odsłuchiwał moje kolumny z 20min. 

9 godzin temu, Szymek_47295 napisał:

Cześć, od dwóch lat słucham muzyki na Dynaudio. Wcześniej były x32, od roku x34, które obecnie grają z Atoll sda200 Signature. Atolla kupiłem do Dynaudio po wielu odsłuchach w domu oraz salonie na moich kolumnach. Dźwięk jest bdb ale pora na zmiany. Warunkiem jest nienapastliwe brzmienie bez sybilantow z mocnym, niskim basem. X34 to właśnie takie brzmienie ale chciałbym spróbować czegoś nowego, może bardziej zadziornego, barwniejszego na średnicy. Taka średnica jak w Chario, Tannoy z tym, że nieprzesadzone/uwypuklone wysokie tony. Nie przewiduje subwoofera więc kolumny muszą mieć porządny bas. Problemem jest bliskie ustawienie bo w trójkącie około 2-2,3m. Metraż ogólnie 35mkw ale kącik odsłuchowy to tylko 11mkw otwarte z jednej strony na resztę. Z doświadczenia najlepiej grają kolumny z tylnym bass reflexem bądź tył+dol. Miałem do tej pory Chario 200t, Polk se50, Tannoy 7.4, Pylon Diamond 28, Tannoy xt6f, Elac carina 247.4, Audio Physic Yara II Superior, Equilibrium Ether d6, Dynaudio x32. Najmilej wspominam Audio Physic Yara II Superior, Chario 200T, no i oczywiście Dynaudio 🙂  Rozmyslam miedzy innymi nad Dynaudio Special 40, Pylon Diamond 25mkII (chociaż D28 były słabe to zawsze chciałem spróbować D25, a nowa wersja ponoć ma poprawione to i owo). Może macie propozycje jakichś innych kolumn? Muzyka to głównie Rock, Metal, Klasyka, elektronika typu Oldfield Jarre, czasami Pop, Jazz, Nowoczesna do tego oglądanie filmów. Budżet max 8k mowa raczej o używkach.

Zostawiłbym głośniki a wymienił wzmacniacz. Poszukałbym Lyngdorfa 2170

9 godzin temu, Tal napisał:

Na Twoim miejscu szedłbym w Dynaudio Special 40 lub KEF R7

R7 do 11 m. kw? Nie będą za duże?

Co prawda 1 strona jest otwarta na 35 m. kw. Ale pewnie bokiem.

10 godzin temu, piotrek7 napisał:

Zostawiłbym głośniki a wymienił wzmacniacz. Poszukałbym Lyngdorfa 2170

O niee. Wzmacniacz zostaje na długo 🙂 pisałem, że chce wymienić kolumny na jakieś inne bo gram dwa lata na tym samym i pora na coś innego. Wzmacniacz to dosyć świeży nabytek - 3 miesięczny. 

9 godzin temu, AndrzejPiaseczno napisał:

R7 do 11 m. kw? Nie będą za duże?

Co prawda 1 strona jest otwarta na 35 m. kw. Ale pewnie bokiem.

Tak jest, bokiem otwarte, R7 byłyby za duże. Podłogówki gabarytów x34 wpisują się idealnie. Bas i skala dźwięku nie przytłacza. Wszystkiego jest pod dostatkiem. SP40 ciekawią mnie tylko nie wiem czy zagrają podobnie niskim i mocnym basem do x34 bo to monitory. Jest jeszcze opcja na AP Virgo 2 lub Tempo 6. Yara II superior podobały mi się i grałem na nich ponad rok. Nie wiem jednak jak jakościowo takie V2 w porównaniu do x34. Tempo 6 piszą, że do rocka i metalu mają wolny bas. Nie wiem ile w tym prawdy. Sa jeszcze kolumny, które mnie ciekawią, mianowicie Chartwell ls6f.

Edytowane przez Szymek_47295
18 minut temu, Szymek_47295 napisał:

Wzmacniacz to dosyć świeży nabytek - 3 miesięczny.

Ten Atoll ma bardzo wyraźne cechy własne brzmienia. Ani nie uzyskasz z niego niskiego, energetycznego basu bo on idzie bardziej na masę niż na rzeźbę, ani nie uzyskasz czystej, detalicznej góry bo także tu wyraźne są ograniczenia elektroniki. On fajnie gra ale na pewno nie jest to granie uniwersalne. 

33 minuty temu, piotrek7 napisał:

Ten Atoll ma bardzo wyraźne cechy własne brzmienia. Ani nie uzyskasz z niego niskiego, energetycznego basu bo on idzie bardziej na masę niż na rzeźbę, ani nie uzyskasz czystej, detalicznej góry bo także tu wyraźne są ograniczenia elektroniki. On fajnie gra ale na pewno nie jest to granie uniwersalne. 

Pioter ma rację.

Chyba sam widzisz jak ten Atoll pięknie umuzykalnia przekaz.  Do X34 to idealny sposób na ogarnięcie ich wad - podbicia i wyostrzenia średnicy.

Do innych kolumn te cechy mogą nie do końca pyknąć. Na pewno musisz szukać czegoś z pazurem.

 

 

Fajną średnicę i wysokie. A znacznie obszerniejszy dół mają Amphion 3LS.  KLH Kendal.  Do Atolla te KLH mogą być super.

 

Szymon - skąd jesteś, ja bym chętnie zobaczył z moim Teac te X34. Fajnie by złagodził średnicę a dopakował dynamikę z basem.

4 minuty temu, AndrzejPiaseczno napisał:

No i Elac!! Czego brakowało w Elac 247.3?

Autor miał Elaci 247.4, nie 247.3.

Moim zdaniem, z całym szacunkiem dla Elaca, nie ma co porównywać 247.4 do Dynaudio X34. Elaci są bardzo dobre, ale X34 to inna klasa brzmienia. Miałem jedne i drugie.

 

Bluesound Node / Synthesis Roma 96DC+ / B&W 706 S3

Godzinę temu, AndrzejPiaseczno napisał:

Pioter ma rację.

Chyba sam widzisz jak ten Atoll pięknie umuzykalnia przekaz.  Do X34 to idealny sposób na ogarnięcie ich wad - podbicia i wyostrzenia średnicy.

Do innych kolumn te cechy mogą nie do końca pyknąć. Na pewno musisz szukać czegoś z pazurem.

 

 

Fajną średnicę i wysokie. A znacznie obszerniejszy dół mają Amphion 3LS.  KLH Kendal.  Do Atolla te KLH mogą być super.

 

Szymon - skąd jesteś, ja bym chętnie zobaczył z moim Teac te X34. Fajnie by złagodził średnicę a dopakował dynamikę z basem.

Jakiego masz Teaca? Przez ponad rok grałem na x32 oraz x34 z Music Hall a70.2, a to bliźniak AI2000. Faktycznie fajnie i dynamicznie grało z Dynaudio lecz Atoll to wyższa klasa brzmienia. Music hall grał trochę bardziej z pazurem i rysował większe źródła. Podobało mi sie to brzmienie. Nie mial jednak takiego detalu w wysokich oraz barwy na średnicy. Atoll zmiękcza bas, schodzi nisko ale nie kopie, jak już napisaliście. Gra przyjemnie, a ja taki dźwięk lubię. Szukałem all in one, który miał zastąpić właśnie MH 70.2. Odsłuchałem z moimi kolumnami Marantz 40n, Marantz m1, Cambridge evo150, Naim Atom, Quad Artera Solus Play. Atoll najbardziej mi siadł z tymi Dynaudio no ale człowiek zawsze chce więcej 🙂 jestem spod Wrocławia.

Tak - AI2000 - ale z tym klonem to nie do końca tak jest niestety - niestety bo cyfrowa regulacja ma swoje zalety w postaci skokowej precyzyjnej regulacji.

Ale tez i wady - bo regulacja głośności sporo jednak detalu zabiera. Nie porównywałem AI2000 z A70.2 ale AI1000 z A35.2 które też są niby klonami. TEAC ok miał cofnięte wysokie ale bardzo gęste. MH niestety grał kluchowato trochę, ze żarło rozdzielczość wysokich i kop niskich.

 

Obecnie mam Excite X14 i z tym Teac AI-2000 wysokie i średnica są przecudne.

@Szymek_47295 Ja przez ostatnie kilkanaście miesięcy przerzuciłem "trochę" klocków, z różnym efektem. Masz bardzo dobre kolumny. Piszę to, bo też miałem X32, X34, ale też X14 i Elac Carina FS247.4;) Rozumiem chęć zmiany, spróbowania czegoś nowego. Ale różne propozycje tu wrzucane, owszem, zapewnią poprawę w pewnych aspektach, ale jednocześnie usłyszysz, że w stosunku do X34 to nie to. Skoro Twój wybór padł po wielu porównaniach z innymi paczkami na Dynaudio, to może warto, jak sam napisałeś, spróbować czegoś z wyższej półki, czyli S40?

Jakieś Monitor Audio Silver czy Pylon Diamond 25 mk2? Nie ten poziom, daruj sobie.

Także, jeżeli Atoll musi zostać (na razie) a koniecznie chciałbyś spróbować czegoś innego, to moim zdaniem Dynaudio S40 i wskakujesz po prostu na inny level. 

Bluesound Node / Synthesis Roma 96DC+ / B&W 706 S3

39 minut temu, tomek11 napisał:

@Szymek_47295 Ja przez ostatnie kilkanaście miesięcy przerzuciłem "trochę" klocków, z różnym efektem. Masz bardzo dobre kolumny. Piszę to, bo też miałem X32, X34, ale też X14 i Elac Carina FS247.4;) Rozumiem chęć zmiany, spróbowania czegoś nowego. Ale różne propozycje tu wrzucane, owszem, zapewnią poprawę w pewnych aspektach, ale jednocześnie usłyszysz, że w stosunku do X34 to nie to. Skoro Twój wybór padł po wielu porównaniach z innymi paczkami na Dynaudio, to może warto, jak sam napisałeś, spróbować czegoś z wyższej półki, czyli S40?

Jakieś Monitor Audio Silver czy Pylon Diamond 25 mk2? Nie ten poziom, daruj sobie.

Także, jeżeli Atoll musi zostać (na razie) a koniecznie chciałbyś spróbować czegoś innego, to moim zdaniem Dynaudio S40 i wskakujesz po prostu na inny level. 

Utwierdzasz mnie w w moich przypuszczeniach. Pójdę w stronę Special 40 🙂 będzie zachowanie szkoły grania w lepszym wydaniu 🙂

2 godziny temu, AndrzejPiaseczno napisał:

Tak - AI2000 - ale z tym klonem to nie do końca tak jest niestety - niestety bo cyfrowa regulacja ma swoje zalety w postaci skokowej precyzyjnej regulacji.

Ale tez i wady - bo regulacja głośności sporo jednak detalu zabiera. Nie porównywałem AI2000 z A70.2 ale AI1000 z A35.2 które też są niby klonami. TEAC ok miał cofnięte wysokie ale bardzo gęste. MH niestety grał kluchowato trochę, ze żarło rozdzielczość wysokich i kop niskich.

 

Obecnie mam Excite X14 i z tym Teac AI-2000 wysokie i średnica są przecudne.

Z regulacją głośności masz rację. Cyfrowa regulacja obcina trochę dynamikę no ale daje świetną precyzję, dlatego też wybrałem wówczas MH 70.2. Często słucham po cichu i na tym mi zależało. 

W dniu 25.12.2024 o 13:16, Szymek_47295 napisał:

Rozmyslam miedzy innymi nad Dynaudio Special 40, Pylon Diamond 25mkII (chociaż D28 były słabe to zawsze chciałem spróbować D25, a nowa wersja ponoć ma poprawione to i owo).

O Diamondach MK2 opowiadamy w tym filmie 😉 Są zauważalne różnice, ale nie jest to przejście w całkiem inną stronę brzmieniową 🙂 Jeśli jednak podobają Ci się Dynaudio, to nowe Diamondy też mogą podejść, bo są lekko ciemniejsze. D25 od D28 grają jednak ciut agresywniej w mojej opinii. 

Posłuchałbym też na 100% KEFów R3 Meta, czy Vienna Acoustics Haydn SE Signature 🙂 W razie czego zapraszam do kontaktu i na odsłuch 😉 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Do tego co szukasz to kef seria R

Amphion argon 

Albo elac vela.

Kwestia budżetu. Ale odsłuchaj. Żadne z nich nie są napastliwe mają świetny nisko wchodzący ale kontrolowany bas. Pytanie czy do tego wzmacniacza i dla ciebie będą ok. Jedyne i aż co musisz sprawdzić sam 🙂

22 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Do tego co szukasz to kef seria R

Amphion argon 

Albo elac vela.

Kwestia budżetu. Ale odsłuchaj. Żadne z nich nie są napastliwe mają świetny nisko wchodzący ale kontrolowany bas. Pytanie czy do tego wzmacniacza i dla ciebie będą ok. Jedyne i aż co musisz sprawdzić sam 🙂

No najlepiej muszę posłuchać z moim wzmacniaczem 🙂 rozmawiałem na ten temat z Atollem z Francji mailowo. Polecali mi kolumny oczywiście francuskie: Focal, Triangle, Davis Acoustics oraz szczególnie markę Atohm i model GT1 HD ale to monitorki z małym basem. Amphion wygląda ciekawie i mam jakieś przeczucie, że mógłby dobrze zagrać z Atollem ale muszę to potwierdzić odsłuchami. 

1 godzinę temu, krolewicz napisał:

Co ci nie pasowało w equilibrium? Z twojego opisu powinno ci pasować 

Ether D6 miały mało satysfakcjonujący bas ze słabym zejściem - obudowa zamknięta. Dodatkowo dosyć wycofane/spokojne wysokie tony. Próbowałem ich z różnymi wzmacniaczami między innymi jasnym Exposure i mi nie podeszły. Zastąpiły je wówczas Dynaudio x32, które zagrały dla mnie nieporównywalnie lepiej praktycznie w każdym aspekcie. Najbardziej rozjechały Ethery pod względem basu i otwartości dźwięku. Jedyne co pozytywnie zapadło mi w w pamięci po Ether d6 to ładna, bogata średnica no i to, że nie męczyły. Być może są jakieś inne modele Equilibrium, które zagrałyby idealnie. Z chęcią bym nawet spróbował pod warunkiem, że miałby wyraźniejsze wysokie tony i konkretniejszy bas, pewnie w obudowie bass reflex. Wówczas dla mnie Dynaudio pokazało co znaczą lata doświadczenia w projektowaniu kolumn oraz zaplecze laboratoryjno-pomiarowe. Mimo, że paczki były dosyć stare to pokazały klasę. W D6 cały czas coś mi nie pasowało. Wymieniłem nawet tweetery na nowe, zakupione w Equilibrium (tutaj duża pochwała dla producenta, który w baaardzo atrakcyjnej cenie mi je sprzeda w formie zwrotu starych). Miałem jeszcze jedne, świetne paczki, o których wcześniej zapomniałem napisać - Vandersteen 1ci. Jednak wówczas zostały AP Yara II Superior.

Edytowane przez Szymek_47295
W dniu 26.12.2024 o 12:00, AndrzejPiaseczno napisał:

Ale tez i wady - bo regulacja głośności sporo jednak detalu zabiera.

 

W dniu 26.12.2024 o 14:12, Szymek_47295 napisał:

Cyfrowa regulacja obcina trochę dynamikę

Różne miałem cyfrowe regulatory, ale nigdy nie obcinały one ani detali, ani dynamiki. Prędzej na analogowych były problemy (rozłażący się balans, a czasem nawet zmiana barwy).

Edytowane przez Kyle
11 minut temu, Kyle napisał:

 

Różne miałem cyfrowe regulatory, ale nigdy nie obcinały one ani detali, ani dynamiki. Prędzej na analogowych były problemy (rozłażący się balans, a czasem nawet zmiana barwy).

Ja piszę na podstawie własnego doświadczenia bezpośredniego porównania klonów: Teac AI 1000 i Music Halla 35.2, gdzie jeden ma potek analogowy a MH regulację cyfrową. I jak Teac ma dobrą rozdzielczość i dynamikę to MH to miso bez rozdzielczości.

 

No ale mam też Denona AVR-3508 no i tutaj ta regulacja nie zabiera w ogóle rozdzielczości wręcz przeciwnie.

41 minut temu, Kyle napisał:

 

Różne miałem cyfrowe regulatory, ale nigdy nie obcinały one ani detali, ani dynamiki. Prędzej na analogowych były problemy (rozłażący się balans, a czasem nawet zmiana barwy).

Ja do analogowego potka już raczej nigdy nie wrócę, tylko cyfra lub drabinka. Obcięta dynamika to moje subiektywne odczucie. Potek przy niewielkim obrocie daje wrażenie dosyć sporego przyrostu głośności. W cyfrze działa to trochę inaczej, zwiększenie głośności o „1” nie daje takiego skoku głośności. O to mi chodziło. Zanim zakupiłem A70.2 rozważałem Teac AI2000 ale miał zwykły potencjometr więc odpadł. 

 

28 minut temu, AndrzejPiaseczno napisał:

Ja piszę na podstawie własnego doświadczenia bezpośredniego porównania klonów: Teac AI 1000 i Music Halla 35.2, gdzie jeden ma potek analogowy a MH regulację cyfrową. I jak Teac ma dobrą rozdzielczość i dynamikę to MH to miso bez rozdzielczości.

 

No ale mam też Denona AVR-3508 no i tutaj ta regulacja nie zabiera w ogóle rozdzielczości wręcz przeciwnie.

Być może Teac i Music Hall różnią się trochę strojeniem - mają inne kondensatory itd. co może skutkować inna barwa. Napewno mają trochę inaczej zbudowany preamp chociażby przez różnice w sterowaniu głośnością. Czytając jednak test MH a70.2 oraz AI2000 ma się wrażenie, że autor pisze praktycznie o tym samym wzmacniaczu.

Edytowane przez Szymek_47295
Godzinę temu, Szymek_47295 napisał:

Ether D6 miały mało satysfakcjonujący bas ze słabym zejściem - obudowa zamknięta. Dodatkowo dosyć wycofane/spokojne wysokie tony. Próbowałem ich z różnymi wzmacniaczami między innymi jasnym Exposure i mi nie podeszły. Zastąpiły je wówczas Dynaudio x32, które zagrały dla mnie nieporównywalnie lepiej praktycznie w każdym aspekcie. Najbardziej rozjechały Ethery pod względem basu i otwartości dźwięku. Jedyne co pozytywnie zapadło mi w w pamięci po Ether d6 to ładna, bogata średnica no i to, że nie męczyły. Być może są jakieś inne modele Equilibrium, które zagrałyby idealnie. Z chęcią bym nawet spróbował pod warunkiem, że miałby wyraźniejsze wysokie tony i konkretniejszy bas, pewnie w obudowie bass reflex. Wówczas dla mnie Dynaudio pokazało co znaczą lata doświadczenia w projektowaniu kolumn oraz zaplecze laboratoryjno-pomiarowe. Mimo, że paczki były dosyć stare to pokazały klasę. W D6 cały czas coś mi nie pasowało. Wymieniłem nawet tweetery na nowe, zakupione w Equilibrium (tutaj duża pochwała dla producenta, który w baaardzo atrakcyjnej cenie mi je sprzeda w formie zwrotu starych). Miałem jeszcze jedne, świetne paczki, o których wcześniej zapomniałem napisać - Vandersteen 1ci. Jednak wówczas zostały AP Yara II Superior.

Ja miałem ether s6, tam był bass reflex w podłogę i basu nie brakowało, z minusów to raczej potrzebują małą spawarkę do dobrego wysterowania, na rynku wtórnym są w śmiesznych cenach, super kolumny cena/jakosc 

Możesz też spróbować krajowe BMN, można wypożyczyć więc bez stresu. Ja mam Beszele 3 Pro, podobne do Twoich warunki, łącznie parter domu z 45m2 ale odsłuch z bliska, w okolicy 13m2 przestrzeni odsłuchowej otwartej na jeden bok, no i dopiero Lyngdorf 1120 mi ogarnął stereo i bas. 

Edytowane przez yesther
39 minut temu, yesther napisał:

Możesz też spróbować krajowe BMN, można wypożyczyć więc bez stresu. Ja mam Beszele 3 Pro, podobne do Twoich warunki, łącznie parter domu z 45m2 ale odsłuch z bliska, w okolicy 13m2 przestrzeni odsłuchowej otwartej na jeden bok, no i dopiero Lyngdorf 1120 mi ogarnął stereo i bas. 

Dobre kolumny i dobrze oszacofana cena.

De gustibus non est disputandum

7 godzin temu, yesther napisał:

Możesz też spróbować krajowe BMN, można wypożyczyć więc bez stresu. Ja mam Beszele 3 Pro, podobne do Twoich warunki, łącznie parter domu z 45m2 ale odsłuch z bliska, w okolicy 13m2 przestrzeni odsłuchowej otwartej na jeden bok, no i dopiero Lyngdorf 1120 mi ogarnął stereo i bas. 

Cena zbyt dużo powyżej zakładanego budżetu. Wystarczyłoby na same przetworniki 😄

4 godziny temu, Szymek_47295 napisał:

Cena zbyt dużo powyżej zakładanego budżetu. Wystarczyłoby na same przetworniki 😄

Faktycznie odlecieli trochę z ceną.

 

Poza tym podparcie kolumn można było rozwiązać inaczej. Czy to aż tak trudne? Bo tu zostało to skopane na maksa. Zamiast poszerzać punkty podparcia, tu jeszcze je zwężono... no comments.

Np. święta, chrześniaczka naprawdę delikatnie tiknie kolumnę a ta leci na pysk.

No chyba, że tak ma być, w ramach elitarnego audiofilizmu;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez tomek11

Bluesound Node / Synthesis Roma 96DC+ / B&W 706 S3

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.