Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Sine Metu napisał:
10 godzin temu, soundchaser napisał:

Dlatego postawa Kubicy jest też sprzeczna z duchem sportu, bo on to robi tylko dla kasy.

 

 

Dobrze że Lewandowski gra dla idei

O rany...co to za porównanie. Lewandowski to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, profesjonalista,
czego nie można powiedzieć o Kubicy. No ale rzeczywiście zawsze ktoś w tej stawce musi być ostatni, tylko dlaczego to zawsze jest Kubica?
Był kiedyś taki skoczek narciarski  z Wysp Brytyjskich - Eddie Edwards - też zawsze był ostatni. ?
 

 

8 godzin temu, Sine Metu napisał:

A wyścig zbrojeń trwa i u skoczków narciarskich.

Ale tu FIS dba o to, by wszyscy mieli zbliżone warunki.

11 godzin temu, soundchaser napisał:

dla mnie sport, w którym tak bardzo na wynik ma wpływ kasa i sprzęt, to nie sport

Myślę, że ty nawet jadąc mercedesem Hamiltona nie wyszedłbyś z Q1?

3 godziny temu, jezz napisał:

Myślę, że ty nawet jadąc mercedesem Hamiltona nie wyszedłbyś z Q1?

Bezsprzecznie...tym bardziej, żebym do tego mercedesa w ogóle nie wsiadł. ?

6 godzin temu, soundchaser napisał:

Ale tu FIS dba o to, by wszyscy mieli zbliżone warunki.

W F1 dba FIA o to, by wszyscy mieli zbliżone warunki. Dla tego ustawia surowe reguły, dla tego ogranicza ilość silników, opon, dni testowych itd.

 

17 godzin temu, soundchaser napisał:

Zrozum w końcu - pisałem o tym wcześniej - dla mnie sport, w którym tak bardzo na wynik ma wpływ kasa i sprzęt, to nie sport. To jest zaprzeczenie sportu, to jest porażka sportu, to jest kuriozum, to jest wypaczenie.

Zrozum w końcu, że to jest rywalizacja teamów.  Teamy budują bolidy. I do bolidów dopiero wynajmują kierowców. Sprzęt jest podstawą - esencją tematu. Mercedes, Ferrari, Renault - wykładają pieniądze na te zabawę po to, by pokazali swoje umiejętności i możliwości technologiczne - po to, by budować i wspierać image swoje marki. Dla całości nie ma znaczenie czy wygra Hamilton, czy Botas - liczy się, że wygrywa Mercedes. Wygrywają ci, którzy są pod każdym względem lepsi = mają lepszy team = ci, którzy zbudują lepszy bolid, ci co maja lepszych kierowców i lepszych strategów oraz więcej szczęścia.  F1 kompletnie zwisa, czy ktoś nazywa to sport czy jakoś inaczej. Twoje dywagacje są absurdalne - wypaczeniem był by obowiązek wszystkich teamów budować identyczny samochód - po to, by wszyscy kierowcy mieli absolutnie równe szanse. Chcesz oglądać takie coś, to oglądaj sobie KIA Picanto albo Renault Clio Cup.

 

21 godzin temu, Sine Metu napisał:

Moim zdaniem, Kubica jest wart więcej, sorry.

Każdy mamy jakieś zdanie i dobrze. Powtórzę jednak, że nasze zdanie nie jest dla Kubicy istotne. Liczy się zdanie jakiegoś teamu, który zauważy to coś więcej, to co tak jaśnie widzi każdy z jego fanów... i następnie zdecyduje posadzić go do swojego bolidu.  Tylko że na to akurat jakoś się nie zanosi.

23 minuty temu, IvanM napisał:

Zrozum w końcu, że to jest rywalizacja teamów.  Teamy budują bolidy. I do bolidów dopiero wynajmują kierowców. Sprzęt jest podstawą - esencją tematu. Mercedes, Ferrari, Renault - wykładają pieniądze na te zabawę po to, by pokazali swoje umiejętności i możliwości technologiczne - po to, by budować i wspierać image swoje marki. Dla całości nie ma znaczenie czy wygra Hamilton, czy Botas - liczy się, że wygrywa Mercedes. Wygrywają ci, którzy są pod każdym względem lepsi = mają lepszy team = ci, którzy zbudują lepszy bolid, ci co maja lepszych kierowców i lepszych strategów oraz więcej szczęścia.  F1 kompletnie zwisa, czy ktoś nazywa to sport czy jakoś inaczej. Twoje dywagacje są absurdalne - wypaczeniem był by obowiązek wszystkich teamów budować identyczny samochód - po to, by wszyscy kierowcy mieli absolutnie równe szanse. Chcesz oglądać takie coś, to oglądaj sobie KIA Picanto albo Renault Clio Cup.

O kurczę...w końcu zrozumiałem.

Dzięki. ;-)

 

Gość Sine Metu

(Konto usunięte)



O rany...co to za porównanie. Lewandowski to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, profesjonalista,
czego nie można powiedzieć o Kubicy.


Pomijając fakt, że był czwarty na świecie, to nadal jest w topowej dwudziestce.

A który jest Lewandowski? Bo piłki kopanej nie oglądam.
Każdy mamy jakieś zdanie i dobrze. Powtórzę jednak, że nasze zdanie nie jest dla Kubicy istotne. Liczy się zdanie jakiegoś teamu, który zauważy to coś więcej, to co tak jaśnie widzi każdy z jego fanów... i następnie zdecyduje posadzić go do swojego bolidu.  Tylko że na to akurat jakoś się nie zanosi.
Ja szczęśliwie zacząłem oglądać F1 w czasach gdy kierowcy mieli coś do powiedzenia. Aktualnie F1 to trochę, delikatnie mówiąc, chujnia - a już czasy Ferrari z Szumim mnie wkurwiały ze względu na przewagę sprzętową.

No cóż. Pożyjemy, pooglądamy... a czy znowu kierowcy zaczną się ścigać? Bo wtedy jest miejsce dla Kubicy.
57 minut temu, Sine Metu napisał:

Pomijając fakt, że był czwarty na świecie, to nadal jest w topowej dwudziestce.

Żartujesz sobie? Wiesz ilu jest lepszych, ale bez szans dostania się do F1?
Przecież tam trzeba mieć niezłe plecy i układy, żeby się dostać.
Kubica mozolnie sobie ścieżkę wydreptał po przerwie i tylko dzięki Orlenowi tam jest.
 

57 minut temu, Sine Metu napisał:

A który jest Lewandowski? Bo piłki kopanej nie oglądam.

Sam o nim wspomniałeś, a teraz go nie znasz? Za dużo tu siedzisz i zapominasz co pisałeś. ?


 

Edytowane przez soundchaser
Gość Sine Metu

(Konto usunięte)



Żartujesz sobie? Wiesz ilu jest lepszych, ale bez szans dostania się do F1?
Przecież tam trzeba mieć niezłe plecy i układy, żeby się dostać.
Kubica mozolnie sobie ścieżkę wydreptał po przerwie i tylko dzięki Orlenowi tam jest.


Przypomnij mi sponsorów Kubicy jak wszedł do F1. Tak od 25 stycznia 2006 powiedzmy.
5 godzin temu, Sine Metu napisał:

a już czasy Ferrari z Szumim mnie wkurwiały ze względu na przewagę sprzętową.

Przewaga sprzętowa zawsze była konieczna do osiągnięcia sukcesu w F1 a to dawno dawno przed Schumacherem w Ferrari.  Najmocniejszym przykładem jest McLaren MP4/4 z 1988 roku, który wygrał 15 z 16 wyścigów w sezonie. Wcześniej dominował Lotus.

I jeszcze dawniej - w 1950 roku dzielili się zwycięstwami tylko kierowcy Alfa Romeo Juan Manuel Fangio oraz Giuseppe Farina.  Przewaga sprzętowa jest coś, o co codziennie walczy się w F1. Trzeba na nią twardo pracować i osiągają ją ci najlepszy.  Za to, że robią swoją robotę dobrze nie można mieć do nich pretensję.  Jeżeli robi się to nudne - jest to wina tych, co są w porównaniu z nimi do bani. Kasa jest potrzebna, ale mamy wielu wielu przykładów na to, że nie wystarcza

5 godzin temu, Sine Metu napisał:

Ja szczęśliwie zacząłem oglądać F1 w czasach gdy kierowcy mieli coś do powiedzenia.

Ani dzisiaj nie jest tak, że kierowca przychodzi na weekend, siada i jedzie. Jest on bowiem jednym z najistotniejszych elementów sukcesu. Jego zrozumienie bolidu, jego feedback są konieczne dla rozwoju bolidu. Dla tego najbardziej są szanowani ci, którzy najlepiej potrafią współpracować z inżynierami - czego był taki Schumacher idealnym przykładem.  Mniejszy entuzjazm wyzwalają ci kierowcy, którzy szukają zamiast tego teorii spiskowych.

Różnie to można oceniać, ale co wam powiem, że jak Robert ma jakąkolwiek szansę wyprzedzać albo w ogóle powalczyć, to fajnie to robi. Jest fighter ? i się przy tym nie rozwala. 

14 godzin temu, dulon184 napisał:

Złóżcie się na porządny bolid dla rzeczonego i zobaczycycie czy warto  było .jAKIEŚ KSERO O WPŁATCACH?

Ty musisz być super biznesmenem.  Wydajesz pieniądze po to, by przekonać się iż nie było warto....

Wiesz mądralo... na te bolidy to się faktycznie ludzie składają. Składają się klienci firm telekomunikacyjnych, klienci producentów samochodów, klienci kupujący napój energetyczny - a nawet klienci tankujący na Orlenie i psikający się Rexoną.  Z każdej ich wpłaty idzie jakiś procent na bolid. Wszystkie te firmy oddają otrzymane pieniądze w ręce fachowców od F1 - konstruktorów bolidów i speców od rozpoznawania i wspierania talentowanych kierowców. Ludziom zatrudnianym po to, by się na temacie znali i osiągali rezultaty.  Ale ci jakoś uważają, ze zatrudniać rzeczonego nie warto. To ich opinia i decyzja się liczy.   To ich trzeba przekonać, im trzeba pokazać, że warto.  To jest rola dla fanów Kubicy, którzy wiedzą, że warto.  Więc to zrób wpłate na podstawie której RK Racing zbuduje bolid w którym rzeczony natrze nosa Mercedesowi i Ferrari.  Jakieś ksero wpłaty?

 

  • 4 tygodnie później...
W dniu 7.11.2019 o 19:14, Sine Metu napisał:

Ja delikatnie obstawiam Haas. Jeżdżą na silnikach Ferrari.

Najlepsze byłoby takie zestawienie, ale ten mały napis Petronas psuje całą zabawę

maxresdefault.jpg

2019_Formula_One_tests_Barcelona,_Stroll

 

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Gość Sine Metu

(Konto usunięte)
Jeżeli Russell, w przyszłości, zostanie mistrzem świata to co wtedy powiesz o Kubicy?

 

Prorok czy cóś

 

33166907828e84a92427c5e14663e9f4.jpg

 

https://www.formula1.com/en/results.html/2019/drivers.html

 

Gdyby ktoś nie wiedział, kto zacz ten Leclerc.

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Dziś całkiem,całkiem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kubica wg PiS wybitnym sportowcem jest. I dla tego podtrzymywanie jego "kariery" za pieniądze podatników  ma sens. Bo pozytywnie wpływa na wizerunek PiS.

DSRk9kuTURBXy84ZGY3MGNhZi03NzgzLTRkMzEtO

"Dziś w Pałacu Prezydenckim wizyta jednego z najlepszych ambasadorów Polski na świecie - napisał w poniedziałek na Twitterze prezes Orlenu Daniel Obajtek, dołączając fotografię kierowcy rajdowego Roberta Kubicy ściskającego dłoń prezydenta Andrzeja Dudy.

PKN Orlen został tytularnym sponsorem zespołu Alfa Romeo Racing w sezonie 2020 Formuły 1. W ramach współpracy Robert Kubica dołączy do ekipy jako kierowca rezerwowy, a logotyp Orlen będzie głównym elementem malowania bolidu i kombinezonów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sportowo Kubica rozwinął się na tyle, aby być rezerwowym kierowcą czegoś tam. Medialnie jeszcze bardziej - wywiady, reklamy, sesje fotograficzne... A biznesowo najbardziej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
3 minuty temu, Frank napisał:

Trudno komentować tak głupie wypowiedzi

??????????

Poważnie? To skomentuj mądrze ostatnie sportowe sukcesy Roberta Kubicy. ?

Dla ułatwienia dodam, że kariera sportowa RL nie wymaga dofinansowywania BM przez PiS.

28 minut temu, Zyzol napisał:

Sportowo Kubica rozwinął się na tyle, aby być rezerwowym kierowcą czegoś tam. Medialnie jeszcze bardziej - wywiady, reklamy, sesje fotograficzne... A biznesowo najbardziej.

PiSowcy lubią lansować i reklamować miernoty.
Najpierw był Kubica, który mimo iż okupował w F1 wiecznie ostatnie miejsce, to w tabloidach odwrotnie - zawsze na topie.
Teraz jest Zenek Martyniuk...kolejna miernota, o którym to Królu nawet film powstał. ?

Dzisiejszy czas Kubicy to 1:16.942, 53

Z takim czasem w 2019 r. w Barcelonie byłby 9  w kwalifikacjach. Chyba nieźle.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 3 miesiące później...

35lat... szkoda talentu, bo Kubica jest w wieku, w którym dla mózgu mężczyzny priorytetem stają się inne rzeczy niż wygrana. Fizycznie może jeszcze dałby radę, ale psychicznie już raczej nie.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

W dniu 8.06.2020 o 22:05, szymon1977 napisał:

Kubica jest w wieku, w którym dla mózgu mężczyzny priorytetem stają się inne rzeczy niż wygrana

Zwłaszcza kretyńskie reklamy Orlenu o taniej benzynie, w których nasz Bohater zaprasza do "taniego tankowania" codziennie we wszystkich mediach po kilkadziesiąt razy.

W dniu 8.06.2020 o 22:05, szymon1977 napisał:

35lat... szkoda talentu, bo Kubica jest w wieku, w którym dla mózgu mężczyzny priorytetem stają się inne rzeczy niż wygrana. Fizycznie może jeszcze dałby radę, ale psychicznie już raczej nie.

Właśnie psychicznie pokazuje,że jest mocny

To wyścigowy kierowca i wykonuje swoją pracę dobrze

Ostatnie testy miał dobre

12 minut temu, Zyzol napisał:

Każdy byłby tak samo mocny psychicznie, gdyby miał zapewniony sponsoring praktycznie za nic.

Kubica wpłynął na wzrost zysku koncernu,pisanie sponsoringu za nic jest delikatnie pisząc niemądre

 

Jak poinformował Daniel Obajtek, firma z Płocka zakończyła drugi kwartał 2019 roku z zyskiem operacyjnym EBITDA na poziomie 2,7 mld złotych. Oznacza to wzrost aż o 600 mln złotych względem analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Te liczby warto zestawić z kwotą, jaką PKN Orlem zapłacił Williamsowi za sponsoring, a co pośrednio umożliwiło Robertowi Kubicy powrót do Formuły 1 po ponad ośmioletniej przerwie. Według nieoficjalnych danych, roczna umowa sponsorska pomiędzy PKN Orlen a Williamsem warta jest ok. 45-50 mln złotych

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.