Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

05.04.2025 wyruszam na Radunię w idealny, słoneczny dzień. Temperatura oscyluje w okolicach 10 stopni, co dodaje energii do pedałowania. Trasa jest wymagająca, ale widoki zapierają dech w piersiach. Czyste, błękitne niebo kontrastuje z zielenią lasu. 

Czuć rześkie, górskie powietrze. Jestem podekscytowana na myśl o zjazdach. Wspinaczka pod górę to prawdziwe wyzwanie, strome podjazdy dają się we znaki. 

Adrenalina skacze, gdy pędzę w dół po technicznych zjazdach. A te hopy! Każdy skok to czysta frajda. Słońce grzeje, ale chłodne powietrze orzeźwia. 

Jestem dumny z siebie, że dałałem radę. Wróciłem z Raduni wykończny, ale zresetowany i gotowy na wyzwania nowego tygodnia. Nogi bolą, ale w głowie mam czystą radość. To była epicka przygoda i już planuję kolejny wypad.





_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

5 minut temu, GB napisał:

Jestem podekscytowana na myśl o zjazdach.

Widoki zacne. Ciekawe czy żona podziela ekscytację... Ile czasu zajmuje montaż takiego filmiku dla Ciebie?

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Widoki zacne. Ciekawe czy żona podziela ekscytację... Ile czasu zajmuje montaż takiego filmiku dla Ciebie?
Nie wiem czy mam to szczęście, czy nieszczęście, ale żony nie mam, a moja partnerka akceptuje moje hobby, jednak, ze względu na obowiązki, rzadko jeździmy razem. Ona bardziej trailowo niż enduro.

W kwestii montażu: trochę czasu na to wszystko schodzi. Najpierw należy zgrać materiał - to trwa około 1-1,5h. Przy zgrywaniu od razu trymuje materiał, by zawierał tylko pożądane sceny.

Nagrywając film często jest dłuższy, bo kamerę trzeba ustawić, później włączyć, wrócić do roweru, zjechać, skoczyć i wrócić spowrotem po kamerę. Wychodzi, że na scenę trwającą 2-10s mam nagrany film długości 2-5min. Podczas przycinania od razu koryguję ustawienia dotyczące złego naświetlania i koloryzacji.

Jak to mam gotowe to łącze kawałki w całość i dobieram muzę. Ten etap to jakieś 4-5h.

Reasumując bite pół dnia siedzenia.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

5 godzin temu, GB napisał:

W kwestii montażu: trochę czasu na to wszystko schodzi.

Podziwiam Cię, że Ci się chce. Ja kiedyś też robiłem takie rzeczy jako grafik komputerowy w ramach działalności gospodarczej. Filmy obrabiałem w profesjonalnych programach i wiem ile to czasu zajmowało. Teraz pewnie te programy są bardziej przyjazne.

Podziwiam Cię, że Ci się chce. Ja kiedyś też robiłem takie rzeczy jako grafik komputerowy w ramach działalności gospodarczej. Filmy obrabiałem w profesjonalnych programach i wiem ile to czasu zajmowało. Teraz pewnie te programy są bardziej przyjazne.
To prawda, ja używam chińskiego capcut'a. O ile na początku wszystko tam było darmowe, to obecnie 80% fajnych funkcji jest już płatna poprzez subskrypcję. Program jest bardzo intuicyjny i jest dużo tutorjali na YT.

Dopóki mogę to robić bez kosztowo to będę się w to bawił, gdyż znajduję w czymś takim przyjemność, ot kolejne hobby.

Jadąc na rower obmyślam plan i jak i jakie sceny nagrać. Oglądając inne filmy patrzę jakie sztuczki zastosować u siebie.

I tak się to wszystko na razie kręci. Jak będzie zobaczymy, nie mam ciśnienia i przymusu. Nie jest to moje źródło utrzymania.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz


Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj... 😍😍😍

 

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

2 godziny temu, Szkice napisał:

fajny skuter ale to chyba inny dział

Skuter to nie ma pedałów.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...
 
Umi tak jak mój?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )



_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanowni Koledzy!

Proszę o poradę w kwestii zakupu roweru elektrycznego dla przejazdu maksymalnie 50 kilometrów. Mam możliwość spać nad morzem i nie chce mi się jechać w korkach ze Szczecina do Wolina -wybieram pociąg. Z Wolina do Dziwnowa mam ok 20 kilometrów. Ze względu na stan stawów biodrowych wybieram rower elektryczny, bo tych zwykłych mam kilka sztuk - rdzewiejących za sauną  w ogrodzie - są to prezenty od znajomych czyszczących swoje piwnice. Cena do 5 tysięcy - niższa pożądana.

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

50km zasięgu, ale ile rower ma zrobić pracy za Ciebie? 30%? 50% 75%.
Tu już nie ma problemu. Możesz sobie to customizować.

Ja szedłbym w bosch'a z dużą baterią.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

1 godzinę temu, Piotr_1 napisał:

50km zasięgu, ale ile rower ma zrobić pracy za Ciebie? 30%? 50% 75%.

Nie mam żadnego doświadczenia, by odpowiedzieć na to pytanie. 

3 godziny temu, xajas napisał:

Ze wzgledu na stan stawow biodrowych, polecam „damke“ -> komfort wsiadania

Już korzystam z takiego roweru.

Nawet rower stacjonarny mam poziomy...

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

Znalazłem komentarz:

..."jestem gruubo powyżej 50+ i dodam pewien aspekt.... kompletny brak servisów do silników centralnych... ( miałem Gazelle z silnikiem impulse.. dwa komputery diagnostyczne w Polsce) zero części zamiennych...lepiej wybrać chiński rower do którego wszystko można kupić na allegro albo na ali i samemu naprawić...tak samo o wiele łatwiej zregenerować baterię bagażnikową niż te cudaczne w kształtach wynalazki w ramach...a od koloru to ważniejsze są opony z wkładkami antyprzebiciowymi np Schwalbe marathon plus.... starsi ludzie cenią sobie św spokój i ważniejsze od kaset i extra hamulców jest bezawaryjność i łatwość oraz dostępność napraw. "...

2 godziny temu, GB napisał:

Ja szedłbym w bosch'a z dużą baterią.

KOmentarz do Boscha:

"Tylko nie bierzcie z silnikami bosch, bo producent nie zapewnia żadnych czesci zamiennych, a serwis po gwarancji w razie problemow wymienia motor na wasz koszt (1500eurasków).:

 

 

 

 

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

15 godzin temu, piramidon napisał:

Proszę o poradę w kwestii zakupu roweru elektrycznego

Odpowiedź AI:

Cytuję: ..."skomentuj rower elektryczny dla seniora 60+

ChatGPT powiedział:

Rower elektryczny dla seniora 60+ to bardzo praktyczne i rozsądne rozwiązanie, ale trzeba go dobrze dobrać. Oto kluczowe plusy i rzeczy, na które warto zwrócić uwagę:

Zalety roweru elektrycznego dla seniora:

Wspomaganie przy pedałowaniu – zmniejsza wysiłek, szczególnie na podjazdach i dłuższych dystansach.

Aktywność fizyczna bez przeciążania – wspomaga krążenie, kondycję i ogólną sprawność, ale nie przeciąża stawów czy serca.

Większy zasięg wycieczek – senior może bezpiecznie przejechać 20–50 km bez zmęczenia.

Bezpieczeństwo – nowsze modele mają amortyzację, lepsze hamulce (np. tarczowe) i szerokie opony dla stabilności.

Ekologiczny transport lokalny – tańszy niż samochód, zdrowszy niż siedzenie w domu.

⚠️ Na co zwrócić uwagę przy wyborze:

Niski przekrok (rama typu "damka") – łatwiejsze wsiadanie i zsiadanie.

Amortyzacja (przód, siodełko) – zwiększa komfort jazdy.

Silnik w piaście tylnej lub centralny – lepsza dynamika i naturalniejsze wspomaganie.

Pojemna bateria (min. 10Ah) – realny zasięg ok. 40–60 km na jednym ładowaniu.

Intuicyjny wyświetlacz i sterowanie – prosta obsługa bez technologicznego stresu.

Solidna stopka, bagażnik, błotniki – praktyczne dodatki, które robią różnicę.

🎯 Dla kogo szczególnie warto?

Osoby 60+, które chcą być aktywne, ale mają problemy ze stawami, kolanami, kondycją.

Seniorzy mieszkający poza miastem – świetny dojazd do sklepu, kościoła, rodziny.

Dla tych, którzy jeździli rowerem za młodu – elektryk to miękkie lądowanie w starszym wieku."...

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

11 godzin temu, GB napisał:

Ja szedłbym w bosch'a z dużą baterią.

Tiaaaaa... za 5 tysiaków. 😞 Tak dobrze to ni ma. 

8 minut temu, piramidon napisał:

Amortyzacja (przód, siodełko) – zwiększa komfort jazdy.

Najlepiej Full Suspension, ale w budżecie 5000 to niemożliwe. 5000 to ja dałem za damkę dla córki bez silnika i baterii. I bez FS oczywiście.

Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

jaka jest różnica między rowerem elektrycznym miejskim, a uniwersalnym?

ChatGPT powiedział:

Świetne pytanie – bo te różnice mają znaczenie praktyczne, szczególnie dla seniora. Oto prosto i konkretnie:

🚲 Rower elektryczny miejski – cechy:

Przeznaczenie: asfalt, ścieżki rowerowe, krótkie dystanse po mieście.

Pozycja jazdy: bardzo wyprostowana, komfortowa.

Rama: niska (typ „damka”), łatwe wsiadanie.

Opony: wąskie do średnich, gładki bieżnik.

Wyposażenie: zawsze błotniki, bagażnik, osłona łańcucha, światła, podpórka.

Wspomaganie: płynne, umiarkowane – bardziej do jazdy spokojnej niż dynamicznej.

Idealny dla seniora, który jeździ głównie po mieście, na zakupy, do apteki, na działkę itd.

🚴‍♂️ Rower elektryczny uniwersalny (trekkingowy lub crossowy) – cechy:

Przeznaczenie: asfalt + szutry + leśne drogi, dłuższe trasy.

Pozycja jazdy: półwyprostowana, bardziej aktywna.

Rama: często też dostępna z niskim przekrokiem, ale bardziej sportowa.

Opony: szersze, z lekkim bieżnikiem – lepsza przyczepność.

Wyposażenie: może mieć błotniki, bagażnik, ale nie zawsze – trzeba dobrać.

Wspomaganie: często silniejsze, lepsze do podjazdów i dłuższych tras.

Dla seniora, który lubi wycieczki poza miasto, do lasu, lub chce jeździć bardziej "dla sportu".

🔍 Podsumowanie praktyczne:

CechaMiejskiUniwersalny

Komfort

TerenAsfaltAsfalt + teren

Łatwość wsiadaniaBardzo łatweRóżnie

PozycjaWyprostowanaPółwyprostowana

Zasięg i dynamikaWystarczającaLepsza

Dla kogoCodzienna jazda, spokojnaDłuższe trasy, rekreacja

Chcesz, żebym pomógł dobrać konkretny model do Twoich potrzeb lub budżetu?

4o

Powiedziałeś(-aś):

Tak, do 5000 złotych

ChatGPT powiedział:

Wybór odpowiedniego roweru elektrycznego dla seniora w budżecie do 5000 zł zależy od preferowanego stylu jazdy i potrzeb. Poniżej przedstawiam kilka modeli, które mogą spełnić oczekiwania:

Ecobike City
Miejski rower elektryczny z aluminiową ramą i 7-biegową przerzutką Shimano Altus. Silnik o mocy 250 W umieszczony w tylnym kole zapewnia płynną jazdę, a bateria o pojemności 280–574 Wh pozwala na zasięg od 45 do 130 km, w zależności od wybranej wersji. Wyposażony w błotniki, bagażnik i oświetlenie LED. Jaki Rower Kupić+1Sprint-Rowery+1Mediaexpert.pl+1Rowerowe Porady+1

Kross eLille 2.0
Stylowy rower miejski z amortyzowanym widelcem i eleganckim designem. Wyposażony w silnik Bafang o mocy 250 W i momencie obrotowym 45 Nm, co zapewnia komfortową jazdę po miejskich trasach. Bateria pozwala na przejechanie do 100 km na jednym ładowaniu. Posiada przerzutki Shimano Nexus, umożliwiające zmianę biegów nawet podczas postoju. Ride-E+3Sprint-Rowery+3Jaki Rower Kupić+3

Kross Evado Hybrid 1.0
Uniwersalny rower crossowy, idealny zarówno do jazdy po asfalcie, jak i lekkim terenie. Silnik Bafang o mocy 250 W i momencie obrotowym 45 Nm wspomaga pedałowanie, a bateria o pojemności 522 Wh zapewnia zasięg około 100 km. Wyposażony w amortyzator SR Suntour NEX z blokadą oraz napęd Shimano Altus i Alivio. Sprint-Rowery

Romet Wagant RM
Trekkingowy rower elektryczny z pełnym wyposażeniem, w tym oświetleniem, bagażnikiem i błotnikami. Bateria pozwala na przejechanie do 60 km na jednym ładowaniu. Komfort jazdy zapewniają miękkie siodło i regulowana kierownica. BenchmarkRowerowe Porady

TORPADO Apollo M20
Rower miejski z silnikiem SHENGYI o mocy 250 W umieszczonym w tylnym kole. Bateria litowo-jonowa 13 Ah pozwala na przejechanie do 100 km. Lekka aluminiowa rama i opony KENDA zapewniają komfort jazdy, a hamulce tarczowe hydrauliczne Shimano gwarantują skuteczne zatrzymanie. Jaki Rower Kupić+3Mediaexpert.pl+3Rowerowe Porady+3

Przy wyborze roweru warto zwrócić uwagę na:

Typ ramy: Niski przekrok ułatwia wsiadanie i zsiadanie.

Waga roweru: Lżejsze modele są łatwiejsze w manewrowaniu.

Zasięg baterii: Dostosowany do planowanych tras.

Wyposażenie dodatkowe: Błotniki, bagażnik, oświetlenie zwiększają funkcjonalność.

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

Znalazłem komentarz:
..."jestem gruubo powyżej 50+ i dodam pewien aspekt.... kompletny brak servisów do silników centralnych... ( miałem Gazelle z silnikiem impulse.. dwa komputery diagnostyczne w Polsce) zero części zamiennych...lepiej wybrać chiński rower do którego wszystko można kupić na allegro albo na ali i samemu naprawić...tak samo o wiele łatwiej zregenerować baterię bagażnikową niż te cudaczne w kształtach wynalazki w ramach...a od koloru to ważniejsze są opony z wkładkami antyprzebiciowymi np Schwalbe marathon plus.... starsi ludzie cenią sobie św spokój i ważniejsze od kaset i extra hamulców jest bezawaryjność i łatwość oraz dostępność napraw. "...
KOmentarz do Boscha:
"Tylko nie bierzcie z silnikami bosch, bo producent nie zapewnia żadnych czesci zamiennych, a serwis po gwarancji w razie problemow wymienia motor na wasz koszt (1500eurasków).:
 
 
 
 
Tak jest z shimano, ponadto silniki prawie nie rozbieralne. Do bosch'a są niezależne serwisy, które ogarniają sprawy. To shimano brak.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

4 minuty temu, GB napisał:

To shimano brak.

Popytam w Szczecinie i Policach - dziękuję za praktyczną uwagę.

56 minut temu, il Dottore napisał:

Tiaaaaa... za 5 tysiaków. 😞 Tak dobrze to ni ma. 

Ranking rowerów elektrycznych do 5000 zł [TOP10] | Poradnik Media Expert

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

58 minut temu, il Dottore napisał:

Tiaaaaa... za 5 tysiaków. 😞 Tak dobrze to ni ma. 

Ranking rowerów elektrycznych do 5000 zł [TOP10] | Poradnik Media Expert

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I z roku 2024:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jednak rady praktyków nadal mile widziane!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

57 minut temu, piramidon napisał:

Ranking rowerów elektrycznych do 5000 zł

OK, który z nich ma centralny napęd Bosch? Czy raczej Bafangi w tylnym kole? 🙂 

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Porady praktyka

Poniewaz jestem aktualnie po operacji i kuracji „bioderka“, moge sie podzielic najswiezszymi doswiadczeniami.

Poniewaz zasuwanie po lesie mountainbikiem i wsiadanie do malego sportowego auta sa na poczatku uciazliwe/nie wskazane, postanowilem tymczasowo wypozyczyc sobie wygodniejsze auto i kupic drugi, latwy do wsiadania rower: „damke“ jako eBike (obydwa widoczne na ponizszym obrazku).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wymagania odnosnie tej „damki“ byly proste:
- wygodne wsiadanie
- prosta obsluga (biegi w piascie)
- typowe trasy to asfalt/drogi rowerowe, bez gorek i lasow
- stosunkowo krotkie trasy (nie robie tras dluzszych niz 50-60 km na dzien)
- nie potrzebuje ultramocnego silnika, bo jezdze w plaskim terenie
- nie potrzebuje/nie uzywam wspomagania turbo, bo probuje jezdzic z „wlasnych sil“ czyli przewaznie najnizsze wspomaganie, albo nawet bez, tylko w potrzebie/rzadko z wyzszym
- akumulator nie musi byc duzy (500Wh wystarcza)
- akumulator wygodny do ladowania/wyjmowany
- wygodne siedzenie
- amortyzowana sztyca
- rozsadna cena (to jest oczywiscie relatywne, w zaleznosci od mozliwosci finansowych)
- silnik centralny (nie w piascie), najchetniej Bosch

Zrobilem olbrzymie badanie rynku (mialem na to 3 tygodnie) i znalazlem odpowiedni rowerek. I to w sklepie za rogiem (tysiace rowerow). Po wyprobowaniu wielu, wielu modeli wybralem taki

IMG_6313.thumb.jpg.edc3b90aa0ff4ea7b2178b446a5c6c83.jpg

Oczywiscie, cena jest troche wyzsza, niz powyzej wspomniany budzet (ostatecznie zaplacilem 1690€), ale moze w Polsce znajdzie sie podobny model po innej cenie.

I powiew szczerze, ze zarowno wypozyczenie tego auta jak i kupno tej „damki“, ty byly „kluczowe wydarzenia, ktore zmienily moje spojrzenie na jezdzenie autem i rowerem.

O aucie innym razem, ale w tej „damce“ jestem „rozkochany“. Jedzi sie tak genialnie, ze mogl bym caly dzien na niej jezdzic. Do piekarza, na zakupy, jeszcze raz zakupy, na gimnastyke, na odwiedziny, do pracy,…Ciagle szukam sobie celow, by znowu zasiac na rower i znowu sie przejechac. Genialne! A auto mozna zapomniec

Oczywiscie, MTB pozostanie ulubionym rowerem i od lata wszystkie wieksze wyjazdy to MTB, ale nie spodziewalem sie, ze taka „damka“ moze sprawiac tyle uciechy.

BTW. Przy aktualnym sposobie/profilu jezdzenia ten akumulator 500Wh (mimo niskich temperatur - czesto jezdze wczesnie rano przy 3-7°C) wystarcza mi na 150-170km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Porady praktyka

Poniewaz jestem aktualnie po operacji i kuracji „bioderka“, moge sie podzielic najswiezszymi doswiadczeniami.

Poniewaz zasuwanie po lesie mountainbikiem i wsiadanie do malego sportowego auta sa na poczatku uciazliwe/nie wskazane, postanowilem tymczasowo wypozyczyc sobie wygodniejsze auto i kupic drugi, latwy do wsiadania rower: „damke“ jako eBike (obydwa widoczne na ponizszym obrazku).

Wymagania odnosnie tej „damki“ byly proste:
- wygodne wsiadanie
- prosta obsluga (biegi w piascie)
- typowe trasy to asfalt/drogi rowerowe, bez gorek i lasow
- stosunkowo krotkie trasy (nie robie tras dluzszych niz 50-60 km na dzien)
- nie potrzebuje ultramocnego silnika, bo jezdze w plaskim terenie
- nie potrzebuje/nie uzywam wspomagania turbo, bo probuje jezdzic z „wlasnych sil“ czyli przewaznie najnizsze wspomaganie, albo nawet bez, tylko w potrzebie/rzadko z wyzszym
- akumulator nie musi byc duzy (500 wystarcza)
- akumulator wygodny do ladowania/wyjmowany
- wygodne siedzenie
- amortyzowana sztyca
- rozsadna cena (to jest oczywiscie relatywne, w zaleznosci od mozliwosci finansowych)
- silnik centralny (nie w nabie), najchetniej Bosch

Zrobilem olbrzymie badanie rynku (mialem na to 3 tygodnie) i znalazlem odpowiedni rowerek. I to w sklepie za rogiem (tysiace rowerow). Wyprobowaniu wielu, wielu modeli wybralem taki

Oczywiscie, cena jest troche wyzsza, niz powyzej wspomniany budzet (ostatecznie zaplacilem 1690€), ale moze w Polsce znajdzie sie podobny model po innej cenie

I powiew szczerze, ze zarowno wypozyczenie tego auta jak i kupno tej „damki“, ty byly „kluczowee wydarzenia, ktore zmienily moje spojrzenie na jezdzenie autem i rowerem.

O aucie innym razem, ale w tej „damce“ jestem „rozkochany“. Jedzi sie tak genialnie, ze mogl bym caly dzien na niej jezdzic. Do piekarza, na zakupy, jeszcze raz zakupy, na gimnastyke, na odwiedziny, do pracy,…Ciagle szukam sobie celow, by znowu zasiac na rower i znowu sie przejechac. Genialne! A auto mozna zapomniec

Oczywiscie, MTB pozostanie ulubionym rowerem i od lata wszystkie wieksze wyjazdy to MTB, ale nie spodziewalem sie, ze taka „damka“ moze sprawiac tyle uciechy.


Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_6313.thumb.jpg.edc3b90aa0ff4ea7b2178b446a5c6c83.jpg

BTW. Przy aktualnym sposobie/profilu jezdzenia ten akumulator 500 (mimo niskich temperatur, czesto jezdze wczesnie rano przy 3-7°C) wystarcza mi na 150-170km
Do zasięgu dopisz przy jakim wspomaganiu? Eco, trail, turbo?

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mam 4 stopnie wspomagania (eco, tour, sport, turbo) i 8 biegow w piascie.
80% mojej jazdy to eco na 5/6 biegu
To mi najlepiej, najprzyjemniej pasuje: kadencja ok. 65 i predkosc ok 23km/h

Xajas,

Napęd na pasek i byłby ideał....🙂

Podstawa to dopasowanie roweru do realnych potrzeb. Ty zrobiłeś to idealnie.

3 godziny temu, il Dottore napisał:

Najlepiej Full Suspension,

Full do rekreacyjnej jazdy? Po co?

Edytowane przez Stream
3 godziny temu, GB napisał:

Tak jest z shimano, ponadto silniki prawie nie rozbieralne.

Ile kosztuje akceptowany przez Ciebie nowy silnik shimano?

W jakiej części silniki te są zamienne między sobą? A może punkt montażu silnika jest dostosowany do tego jedynego?

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.