Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, GB napisał:

Dobre, będzie teraz hasłem przewodnim.

________________
Pozdrawiam GB
 

To znaczy niech panuje. To był zawsze fajny model, dużo skoku zawieszenia.

To znaczy niech panuje. To był zawsze fajny model, dużo skoku zawieszenia.
Tak jest bardzo wygodny i bezpieczny przy skokach, gdzie na przykład Trance, jest delikanty w stosunku swojego brata a to powoduje jego nerwowość. Jeden dobry do zjazdów, drugi do podjazdów.

________________
Pozdrawiam GB

A takie ładne było...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Godzinę temu, Piotr_1 napisał:

A takie ładne było...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Trytytka i jedziesz dalej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
A takie ładne było...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Superglue nie da rady. Trzeba spawać. A co się stało?

Te pręty to z alu?

________________
Pozdrawiam GB

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Teraz, GB napisał:

Superglue nie da rady. Trzeba spawać. A co się stało?

Te pręty to z alu?

________________
Pozdrawiam GB
 

Gdzie tam! Stal. Za czasów technikum z kolegami na rowerach żartowaliśmy że mamy rowy ze stali. Wtedy to były tanie siodełka i trzeba było mieć D zahartowaną. Może to była prawda z tymi rowami, bo stal kruszy stal :)

Cena około 7 tysięcy napęd grx 

 jak na ceny konkurencji jeden z niewielu modeli wartych rozpatrzenia w tej cenie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Szkice
Cena około 7 tysięcy napęd grx 
 jak na ceny konkurencji jeden z niewielu modeli wartych rozpatrzenia w tej cenie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Nie znam się na gravelach i obecnych cenach rowerów. Wiem, że rowerowi sprzedawcy zawaleni są teraz zapasami i można negocjować rabaty.

Tak czy siak, kiedy ja szukałem roweru do mtb, wskazano mi, że Giant ma rozsądny stosunek cena/jakość - i wybrałem tą markę.

Na ramy mtb - jak kupowałem dawali gwarancję lifetime.

PS.
W kwestii cen rowerów i absurdów, wszedłem ostatnio do salonu specialized - cena za rower mtb, jaki przypadł mi do gustu to 78kPLN. Oczywiście dla mnie to absurd, ale akceptuję fakt, iż dla kogoś innego może to być cena do zaakceptowalna.

________________
Pozdrawiam GB


Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
22 minuty temu, GB napisał:

Nie znam się na gravelach i obecnych cenach rowerów. Wiem, że rowerowi sprzedawcy zawaleni są teraz zapasami i można negocjować rabaty.

Tak czy siak, kiedy ja szukałem roweru do mtb, wskazano mi, że Giant ma rozsądny stosunek cena/jakość - i wybrałem tą markę.

Na ramy mtb - jak kupowałem dawali gwarancję lifetime.

PS.
W kwestii cen rowerów i absurdów, wszedłem ostatnio do salonu specialized - cena za rower mtb, jaki przypadł mi do gustu to 78kPLN. Oczywiście dla mnie to absurd, ale akceptuję fakt, iż dla kogoś innego może to być cena do zaakceptowalna.

________________
Pozdrawiam GB

 

Spiecialized czy trek robią rowery z jakimiś tam innowacjami i kosztują czasem powyżej 40 tysięcy. 

 

Mi gravel by podpasował pod moją charakterystykę jazdy. Ale musiał bym go przymierzyć bo to dla mnie kompletna nowość. 

Mam do sprzedania Scotta Speedstera 10 w rozmiarze 54 M, jeśli ktoś by chciał. jest w nim najwyższa grupa GRX 810 pełna.

Zwracajcie uwagę jak jest skomponowany osprzęt do tych graveli. Niższe grupy napędu GRX mają mniejsze zębatki na korbie, co raczej dedykuje je w teren.

"Tynk pożera dźwięk" 747

Pora ustawić siodło 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Moja miejska kózka. Jest to przeróbka 29'era MTB Kross.

Zmienione jest wszystko oprócz ramy, silnika i ramion korby.

Eksperymentów z geometrią było sporo. Siodło jeszcze czeka na nowe po awarii.

Siedzi napęd 1x11 Shimano i hamulce Deore.

Jestem bardzo zadowolony, bardzo wygodnie się jeździ w mieście, nawet wygodniej niż na fullu. Lata to jak kuna bruzdą 🙂

Jak jest miejsce i siła to bywa i że 40 dychy nie schodzą z patelni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) 20230228-134520.jpg 20230228-134223.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1

Zmiana pozycji siodełka, dałem ogólnie trochę do przodu i delikatnie je dałem do dołu 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Szkice
  • Moderatorzy
23 minuty temu, Szkice napisał:

Zmiana pozycji siodełka

A górną powierzchnię siodełka to masz zupełnie płaską czy lekko wklęsłą? Bo jak trochę wklęsłą to ustawianie na deskę to tak sobie, zwłaszcza, że siodełko raczej powinno pracować czyli się uginać.

Ustawienie przód-tył to są jakieś filmy na yt, że coś tam noga przednia sznurek z nakrętką z kolana i ma gdzieś dotykać :). ale to możliwe tylko jak jest jazda w blokach i stopa jest na pedale ustabilizowana przód-tył.

 

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

31 minut temu, stench napisał:

A górną powierzchnię siodełka to masz zupełnie płaską czy lekko wklęsłą? Bo jak trochę wklęsłą to ustawianie na deskę to tak sobie, zwłaszcza, że siodełko raczej powinno pracować czyli się uginać.

Ustawienie przód-tył to są jakieś filmy na yt, że coś tam noga przednia sznurek z nakrętką z kolana i ma gdzieś dotykać :). ale to możliwe tylko jak jest jazda w blokach i stopa jest na pedale ustabilizowana przód-tył.

 

Takie mam a i znam te metody.

Ogólnie jak jadę bez trzymanki to kadencja się nie zmienia zbytnio - tak na oko - też fajna metoda.

 

Jedziesz po drodze - ja nie mam trenażera - i puszczając kierownicę ciało nie powinno walczyć z tym by się utrzymać, tyłek nie zjeżdżać z siodełka, kadencja nie wzrastać itp

 

Od nowości je mam, nigdy za wygodne nie było ale robiąc te 120 - 130 km w jednym dniu tyłek wytrzymuje a jeżdżę bez " pampersa". Oststnio stosuje sudokrem więc fym bardziej jest bezboleśnie w tamtych okolicach - warto posmarować przed jazdą i nawet w trakcie 🙂

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Szkice

Jak coś mam do sprzedania taki uchwyt na telefon. U mnie był zamontowany na mostku. Trzyma mega stabilnie na wertepach. 

 

Ja wziąłem guba ze względu szybkości wyciągania telefonu by zrobić zdjęcia 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Screenshot_2023-02-28-20-32-17-56_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-02-28-20-32-12-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-02-28-20-32-03-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Moderatorzy
Godzinę temu, Szkice napisał:

Od nowości je mam, nigdy za wygodne nie było ale robiąc te 120 - 130 km w jednym dniu tyłek wytrzymuje

kup takie coś :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

34 minuty temu, stench napisał:

kup takie coś :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wolałbym coś sprawdzonego np to dużo droższe ale większa pewność że się sprawdzi. Warto zmierzyć swój tyłek przed zakupem siodełka i sprawdzić szerokość siodełka w sklepie 

 

 

Screenshot_2023-02-28-21-57-51-09_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
On 2/23/2023 at 1:42 PM, przemak said:

SJCAM C100+ albo C200. Za taką kasę warto.

- c100 raczej odpada - brak stabilizacji - c200 już ją ma

Ewentualnie można rozważyć coś z sektora motocyklowego. Żadnemu technikowi audio powłóczenie garścią przewodów po terenie nie powinno być obce. Kąty "oka" są u braci większych blisko 180 stopni, co poniektórzy sadzają we trzewiach aku starczający na kilka godzin zapisu i czujnik boom ale przy takich atrakcjach już 1k jest blisko:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
1 godzinę temu, audiostyk napisał:

c100 raczej odpada - brak stabilizacji - c200 już ją ma

Dlatego pisałem o c100+, gdyż ten plus to stabilizacja 😉

Niezobowiązująco na rower s200 (podejrzewam, że i c100+ bo podobna) jest IMO lepsza od gopro 11, a mam obie - pięć razy tańsza, długo trzyma bateria i jest malutka. Stabilizacja owszem słabowita, ale coś za coś. Co do serii c100 to one nagrywają h265, a c200 h264. 

nagrywamy.com

34 minutes ago, przemak said:

 

Niezobowiązująco na rower

Kurcze, właśnie wypatrzyłem, że jest jeszcze rój innych SJCAMów. Są i takie co w HD potrafią 120 klatek/s

Dobrze, że jest konkurencja, dojenie rynku sportowego dawno przekroczyło granice przyzwoitości (Go Pro, co lepsze jakościowo części rowerowe, etc.)

Gopro 7 black kupisz za małe pieniądze. W zupełności wystarcza . Oczywiście pod warunkiem wyłączenia komunikacji bezprzewodowej i posiadania zapasowego aku w kieszeni 🙂 Do tego kamerka na klacie ( przy bardziej hardcorowych zabawach ). W gratisie wodoszczelność bez obudowy. 

 

 

W dniu 28.02.2023 o 17:47, Piotr_1 napisał:

wygodniej niż na fullu.

Full w mieście niespecjalnie potrzebny.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

1 minutę temu, il Dottore napisał:

Full w mieście niespecjalnie potrzebny.

Jak się dużo jeździ to potrzebny, jak zawieszenie w każdym pojeździe.

Ja mam grubą oponę 2,8, sztycę ze skokiem 90mm, do tego grube siodło z gumowymi sprężynami teraz. To nie jest typowy hardtail.

3 minuty temu, Piotr_1 napisał:

To nie jest typowy hardtail.

Widzę. Fajnie zrobiony.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Ja doceniam fulla nawet w moim gravelu na oponach 28"x32mm. Sprzęt ma trzy amortyzatory, ten trzeci jest w sztycy. Jestem "rozpuszczony" jakością amortyzacji na poziomie DH - te trzy w gravelu to może 30% DH, jednak najbardziej zmieniają poziom bezpieczeństwa na gumie 32mm. i zwiększają codzienną uniwersalność roweru. Podobnie, jednym wystarcza przerzutka Altus, inni potrzebują Archera D1x ...

Zawieszenie tylne we wahaczu mocno zwiększa bezpieczeństwo przy poślizgach. Na prawdziwym fullu tyle razy już leciałem "boczurem" i nic się nie stało. I na błocie i na  śniegu. A hardtail wyskakuje nagle spod tyłka na bok i człowiek leży na ziemi w 0,1 sekundy. Na plusy sztywniaka są niższa cena i przede wszystkim mniej problemów z mocowaniem bagażnika. Choć we fullu też mam fajny bagażnik. Jednak nie jest to ładowność na wyprawę.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.