Skocz do zawartości
IGNORED

Zmiana autka


jozwa maryn

Rekomendowane odpowiedzi

Calibra odpada. Niestety te auto to nie jest cos czym chcialo by sie jedzic. Naped na tyl w wykonaniu Opla jest fatalny a samochod cholernie trudny w opanowaniu. Pozatym Turbo w Oplu to klopoty i wysokie koszty. Nie mowiac juz o tym ze Calibra w dobrym wstanie nie wymagajacym wkladu jest ciezka do dostania w rozsadnej cenie.Wogole Turbo bym sobie odpuscil poza dieslem ;) oczywscie

 

Mozna by sie pokusic o VW Corrado ale tez wersje bez Turbo ktore w tych modeleach znane jest z tego ze pada dosc czesto z powodu sposobu smarowania turbiny i jej slabej jakosci niestety.

 

Volvo 850 to wg mojej dziewczyny karawan. Jesli chodzi o mnie to tez bym go nie kupil. Mimo ze zapewne dobry samochod.

 

Widzicie sprawa nie jest taka latwa!

 

Podoba mi sie mondeo ST200 w sedanie, ale cena znacznie wieksza, Pozatym mam dosc Forda juz troche.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-566999
Udostępnij na innych stronach

>>młody2

 

przede wszystkim nie napisałeś jaki rocznik, a to już bardzo ważne...

 

Można sięgnąć do segmentu Audi... Jeśli szybkie i mało awaryjne to np Coupe, S2.. zresztą jest w czym poprzebierać za tę kwotę

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567007
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

Jeszcze ostatnie pytanie o Volvo, liczę jak zwykle na Harviego. Czy warto brać po uwagę model 460? To wyraźnie bardziej budźetowy produkt, ale dzięki temu ceny są znośniejsze. Poza tym jak na razie prowadzi (w moim rankingu) 940, chociaż jednak jest przesadnie ogromna. 850 wygląda zgrabniej, ale niestety jedst drogie. A więc czy 460 diesel nadaje się do czegoś?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567008
Udostępnij na innych stronach

Piszcie co chcecie, ale jezeli chodzi o samochody używane to ja jestem za japońcami. Szczególnie honda albo toyota.

 

Młody a co do twoich wymagań, popatrz za hondą prelude, silnik 2.3 180 km, 4WS, ładny i całkiem przestronny.

 

Co by nie było to ja i tak lubie moją poczciwą hondzine:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567018
Udostępnij na innych stronach

saczek_XTRM

 

Niestety Coupe czy tez S2 z poczatku lal90 to samochody dobre ale... Mam 3 znajomych ktorzy maja takie samochody. Jedzilem nimi. Swietnie trzymaja sie drogi. Tylko jesli chodzi o awaryjnosc to po prstu tragedia. Jeden kolega pozbyl sie swojego Coupe po tym jak przez rok czasu co miesiac odwiedzal warsztat. Drugi kolega zatarl silnik bo poleciala pompa oleju i cisnienia nie bylo. Prowdzilem wtedy to auto, kontrolka zapalila sie dopiero jak juz bylo po silniku. Dziekuje ale nie skorzystam. Pozatym do S2 wszystko kosztuje x 2;) Szkoda czasu i pieniedzy. Mimo tego ze uwazam ze Audi robi dobre auta to jednak te modele sa bardzo awaryjne. Znam to z autopsji od kolegow a nie z gazet czy testow. Wiec moge co nieco powiedziec. Jeden juz sie pozbyl tej padliny drugi szuka frajera, moze ktos chce kupic? 91 Coupe 2.0 silnik po remoncie, nie bity,kolor ruda perla, zdrowy nowy zawias, faluja obroty i pali 15 w miescie bo nikt sobie w Ol nie moze z tym poradzic, TANIO;)

 

Gorek

 

Tak myslalem nad Prelude oczywscie. Tak samo jak tez nad Honda CRX ale to malutkie autko.

 

 

Jesli chodzi o rocznik to moga to byc samochodu z lat 90-95. W zaleznosci od marki pojazdu.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567066
Udostępnij na innych stronach

Mlody2>

To moze ja cos Ci podpowiem. Za 15 tys masz seata cordobe (taki jak moj) ale 5 drzwiowy z silnikiem AFN z rocznika 98-99 i jeszcze zostaje Ci kasa na male dlubanko. W aucie spokojnie 4 osoby pojada w miare wygodnie, bagaznik oooogromny jak na te klase. Silnik TDI naprawde o sporych rezewach na samym programie zejdziesz ponizej 9 sek do paczki ze spalaniem ok 6l ON.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567070
Udostępnij na innych stronach

A tu fotka mojej bestii...ja chce za nia 18tys ale malo tam ma bebechow seryjnych ;) i do paczki ma ok 7 sek ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567071
Udostępnij na innych stronach

jozwa maryn, 6 Lip 2006, 00:52

 

>Jeszcze ostatnie pytanie o Volvo, liczę jak zwykle na Harviego.

A mogę ja się wypowiedzieć?

 

> Czy warto brać po uwagę model 460?

>To wyraźnie bardziej budźetowy produkt, ale dzięki temu ceny są znośniejsze.

Volvo z serii 4XX (440 - liftback, 460 sedan) to tak naprawdę Renault i stąd wynikają znośne ceny.

Volvomaniacy nazywają je "kartonami" i mają sporo racji. Auto złożone na bazie Renault 19, składane w Holandii.

 

Na liście klubu Volvo 80% zgłaszanych problemów z naprawami dotyczy właśnie serii 4XX.

 

Jeśli 9-setki są dla Ciebie za duże, a 8setki za droge, rzuć przychylnym okiem na serię 7.

Najbardziej klasyczna seria, produkowana do 1992 roku (kombi do 1994 roku). Z silnikiem diesla D24T spokojnie robią 1 000 000 km.

Może ahaja się wypowie jako użytkownik?

 

A przede wszystkim przymknij oko na wielkość i wsiądź za kółko i przejedź się kawałek.

Zmienisz zdanie o gigantyczności tych samochodów.

 

pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567095
Udostępnij na innych stronach

mlody2, 6 Lip 2006, 09:46

>Robert Gdansk

>Ladna furka:)

>Na co zmieniasz ?

 

Narazie nie wiem czy zmieniac. Buduje silnik co pozwoli zejsc ponizej 6sek do paczki (oczywiscie TDI ;) )

Jak by pszczolke ktos kupil to pewnie zainwestuje w lupo/aroza i tam ten silnik wloze ;) jak nie to pszczolka z nowym sercem bedzie dalej smigac.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567134
Udostępnij na innych stronach

>>mlody2

 

jeśli chcesz dobrze zainwestować kasę w sportowe, niewielkie auto, w miarę bezawaryjne (tutaj ciężko znaleźć coś mało awaryjnego i iściesportowego) do tego szybkie (a nie szybko wyglądające) i nie biertzesz pod uwagę zbyt dużego zużycia paliwa to POLECAM mazdę 323. Była wersja na turbinie 4x4, jeździłem tym samochodem (raczej wożony) i naprawdę byłem pod ogromnym wrażeniem. Wersja raczej ciężko dostępna na polskim rynku no i cena chyba będzie lekko ponad 15tyś. Właściciel (mój kolega) nigdy na niego nie narzekał...

 

Warto jeszcze rozważyć propozycję Nissana 180SX (też była wersja 1,8T) i zdaje się że za 15tyś to już będziesz mógł wybrać lepiej zadbany model. Rok temu za 12tyś z tym silnikiem można było kupić dobre auto. Awaryjność też niewielka - przynajmniej mi o takiej wiadomo

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567137
Udostępnij na innych stronach

A tak wogule zainteresuj sie oferta seata> z tego co chcesz osiagnac to najlepsze autka dla Ciebie.

Mozesz smialo znalesc Cupre 2.0l benzynke 150KM co tez fajnie smiga (minus spalanie) oraz inne modele.

Generalnie polecam Ci cordobe z lat 96-99r bo:

- zawiecha i elementy kontrukcyjne to w 90% golf 2 i 3

- silniki to sprawdzone konstrukcje VW nie do zajechanie (benz i diesle)

- prostota budowy i dostepnosc czesci

- odporne na polskie warunki eksploatacji

 

Minusy:

- toporne wnetrze

- slaby komfort

- to biedny VW wiec zawsze cos stuka puka i skrzypi (daleko im do japonczykow)

starsze roczniki mialy problemy z korozja (ale za 15 to kupisz 98 spokojnie)

 

Gdybys szukal auta do 15tys do spokojnej codziennej jazdy to polecalbym Ci Corolke, Civica albo innego japonca. Ale jak auto ma dostawac w pedzel to niestety tez bedzie troche sie sypac, i tu niemczuchy maja przewage. Naprawisz wszystko i wszedzie :D a do tego tanio.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567139
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co to za dyskusja o sportowych autkach, przeca nikomu nie trza rakiety skoro jak to pisuje na forum chociażby Qubrick zawsze jedzie tyle ile pisze na znaku - to i 126 p styknie, w końcu wyprzedzać też nie trzeba - to taki niebezpieczny manewr ! :)))

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567142
Udostępnij na innych stronach

>jozwa maryn

Seria 4xx to... Renault w środku (silnik!)... nie pakowałbym się w to. Produkowane w Holandii.

 

W serii 7xx i 9xx jeśli chodzi o 'klekoty' był wsadzany kultowy motor z - jak pisałem wyżej - VW Lt - wymyślony w kooperacji z Volvo. Trudno go zajechać. Kolega kupił teraz 740 85 rok w sedanie z motorem 2,4D (bez turbo) - w świetnym stanie, od drugiego właściciela :-) ... za 3,900 - a po 2 tygodniach facet zadzwonił ... że chciałby go odkupić za ...6000 :-)). Spala po mieście 8l oleju. Jednak dla frajdy i przyjemności prowadzenia polecałbym taki motor z turbo - to jest rakieta, a trzeba pamiętać że taki malec ma 2 tony porządnej blachy :-). Nie spala więcej paliwa niż zwykły diesel.

 

Takim autem nie zmęczysz się jadąc kilkaset km, każdy znajdzie w środku kącik dla siebie :-). Zapakować do stwora można rownież duuuużo :-).

 

Kiedyś na zlot przyjechał z Wwy mechanik, który dokonał przeróbek w silniku w 760tce ... efektem był moment 450Nm i 180KM :-)

 

Z benzynowych silników trudny do zajechania jest 2,3l , 8 zaworów - nie straszne mu są pęknięcia paska rozrządu - mniej więcej tak żywotny jak diesle z beczki merola.

 

Dla zainteresowanych ciekawostką

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) warto ściągnąć i zobaczyć co moze stara 700tka (filma ma 75mega ale dobrą jakość :-) ). Ma się wrażenie, że to co wyczyniają 'nówki funkiel' na Bemowie czy innym torze w Polsce ... to wyścigi rowerzystów.

 

Więcej:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pozdrawiam Krzysztof

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567173
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze , że jako auta z tylnym napędem nie ma absolutnie żadnego problemu żeby zaparkować w mieście - promień skrętu kosmiczny. Tam gdzie poldkiem zakręcasz na 3-4 razy Volfem robisz to w 2 ... mimo długości 4,80 :-).

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567179
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze skromnie polece Vecterki,naprawde wygodne i komfortowe i stosunkowo tanie autka.No i jakie ładne;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567276
Udostępnij na innych stronach

Elfan , Mlody2

Dzieki :)

A jak sie podoba to rzucik z przodu...zgadnijcie po co ta paszcza nad rejestracja ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567299
Udostępnij na innych stronach

A co do Mazd turbo Nissanow i podobnych to moje zdanie jest takie:

Jako drugie auto lub tylko hobby car to piekna sprawa. Jednak w tym przedziale finansowym to beda juz leciwe dziadki ktore zwlaszcza po intensywnej ekspoatacji na naszych drogach beda wymagaly przeszczepow dosc czesto.

A to kosztuje nie malo....

Nadal jestem zwolennikiem japoncow ale mlodszych i nie bitych....

Stare prochna to tylko niemcy...

Co do Puga 206 to mialem (Hdi) i mimo wysokiego komfortu i pieknego designu wiecej bym sobie nie kupil. Super auto do spokojnej jazdy. Po jednym KJS wydatkow mialem na 800zl....

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567308
Udostępnij na innych stronach

elfan. przyznam rację, w Niedzielę kupiłem siostrze Vectrę B 98' kombi z pełnym wyposarzeniem i silnikiem 2,0 DTH. Koszt autka z Holandii to ~20k PLN na GOTOWO u nas razem z nielelaglną akcyzą, przeglądem pierwszym, ubespieczeniem i rejestracją. Autko baardzo komfortowe, części ekstremalnie tanie w porównaniu do BMW, Mercedesa, Audi. Sam nie gardze oplami i jeżdzę Astrą 1,7 DTL po tuningu silnika na ~100km i momentem obrotowym którego przeciętne benzyniaki mogą tylko pozazdrościć, zapasu mam na jeszcze jakieś 30km ale nie chcę przesadzać gdyż chce nim dłużej jeździć.

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567315
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest opinia o Volvo s40? można dość tanio kupić, ekonomiczne z silnikiem diesla. Wygląd nowszy niż 850. dość trwałe i lepsze w serwisowaniu od 850 i jemu podobnych.

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie

wielowymiarowym,w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."(S. Lem 1999)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/5/#findComment-567370
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.