Skocz do zawartości
IGNORED

Budżet3500PLN na wzmaka i kolumny?warto?

kil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nadszedł czas na zakup sprzętu audio i niestety pojawia się wiele dylematów, tym więcej im dłużej czytam powyższe forum, tyle opinii ilu ludzi. Mam zamiar złożyć dobre stereo, mówiąc dobre mam na myśli takie z którego będę miał przyjemność słuchania (wszystkiego poza metalem oraz muzyką klasyczną), a jako że jestem amatorem stereo stąd moje pytania.

Pokój tzn salon połączony z kuchnią ma ok 30m2 (sporo mebli), głośniki będą stały 2,3m od siebie 2,3m od słuchacza(trójkąt równoboczny). Budżet przewiduje wydanie niestety max 3500PLN na wzmacniacz oraz kolumny +okablowanie i standy (jeżeli będą potrzebne).

Dotychczas słuchałem stereo z DVD-Yamahy S550, Amplitunera Onkyo TX-SR500E na kolumnach Mission m73i. Niestety dźwięk stereo pozostawia wiele do życzenia, jedyną pozytywną stroną tego zestawu jest bas którego jest dosyć dużo, jest dobrze kontrolowany oraz dokładny, reszta to masakra. Kupując nowy sprzęt chciałbym odczuć wyraźną poprawę dźwięku.

Początkowo skłaniałem się ku NAD 320bee lub CA 540C v2 ale cztając powyższe forum doszedłem do wniosku że to strata pieniędzy. Obecnie skłaniałbym się ku CA640C v2 ale dalej nie jestem pewien czy to dobry wybór.

Z kolumn rozważam podstawkowe KEFiQ3 oraz Ushery s-520 +standy, jednak cały czas zastanawiam się czy to ma sens, czy nie lepiej wybrać podłogowe kolumny np mission m33 lub rubikon libra.

Co najlepiej kupić za 3500PLN? może lepiej sobie odpuścić i pozostać przy starym sprzęcie, jeżeli za tą kasę nie da się kupić nic rozsądnego?

Z góry dziękuję za zainteresowanie oraz poświęcony czas

Pozdrawiam

Coś rozsądnego, aby było lepiej niż jest w tej chwili za te pieniążki - to myślę, że raczej trzeba się rozejrzeć za sprzętem z drugiej ręki.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.