Skocz do zawartości
IGNORED

Wybór wzmacniacza

Eiver

Rekomendowane odpowiedzi

Witam to mój 1 wpis na tym forum

Mam problem bo chce zacząć moja przygodę z stereo i nie mam doświadczenia.

Narazie podam pare parametrów technicznych: pokój 21 m^2, slucham głównie rock'a, blues, jazz, troche klasyki, ogolnie rzecz biorąc wszystkie gitarówki bluesowe. Oczekuje od sprzetu szczegółowości, dobrej sceny muzycznej, zbalansowanego basu ale zeby bylo go slychac, zalezy mi na jakości, aha sprzet ma byc nowy, budrzet to 2000 zl na wzmacniacz.

Byłem na odsluchu w top hi-fi i sluchalem systemu Marantz PM7001+cd5001+B&W CM1. Grało bardzo fajnie przyjemnie dla ucha, swietna scena. Gosc w top hi-fi oczywiscie polecal Marantza ale na uwadze mam jeszcze takie wzmaki jak:NAD C352 i Vincent SV-129. Wszystkie te wzmaki mieszcza sie w 2000zl no Marantz jest najdroższy może dlatego ze nie ma na niego promocji żadnej. Jezeli chodzi o pozostale klocki to raczej bym zostal przy cd Marantza i kolumienkach B&W CM1.

Prosze o porade co by lepiej zagrało od Marantza??

Dzieki za porady szanownych forumowiczów. Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/28314-wyb%C3%B3r-wzmacniacza/

Kup używany wzmacniacz, w cenie ~2k PLN możesz powolutku się rozglądać za jakimiś ECI, AVM, batlabem, starszym amplifikatorem, Accu - E206, są to wzmacniacze które zostawiają Twoje typy lata świetlne w tyle.

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Jezeli tak fajnie gralo to co tu sie zastanawiac? ;-)

Marantz i blues, szczegolnie gitarowy? No to jest wyzwanie. Jezeli koncentrujesz sie na srednicy, owych gitarach wlasnie to nie jest zly wybor. Jednak Marantz ma dosc powolny bas, z wiekszoscia kolumn dosc rozlalzly. Jezeli taka cecha jest do przyjecia to wio!