Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Infinity Classics


zukzukzuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.06.2022 o 17:18, Mateunio napisał:

Próbowałem grać z otwartym jak i z zamkniętym portem BR, blisko ściany oraz daleko. Wnioski są takie, że przy otwartym porcie bas jest rozlazły, przeciągnięty, brakuje mu punktowości, niektóre elementy wnętrza wpadają w rezonans. 
Odnośnie okablowania, używam polskich miedzianych kabli OFC 2,5mm2 i póki co, nie myślę o żonglowaniu kablami, mam większe zmartwienia na głowie, a mianowicie wykończenie nowego mieszkania 😉 

 

Wybiegając dalej w przyszłość, z tylu głowy mam znalezienie godnego wzmacniacza dla Kappa 7, wertuję temat Infinity Classics od początku i nie jestem jeszcze nawet w połowie 😄 

Kappa 7 nie jest trudnym obciążeniem dla wzmacniacza , zatem sugeruj się jedynie brzmieniem . Potrzebujesz raczej czegoś z "otwartą " średnicą .

53 minuty temu, eMCZe napisał:

tak

i oscyloskop, bo jak już im wejdzie to 50Hz to muszą widzieć przebieg na wyjściu.

Mają "zadajnik" i Tektronixa . Po namyśle , obawiam się jednak , ze to może być  accelerometer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Nakamichi napisał:

Mają "zadajnik"

Może być i generator jeżeli "zadajnik" Ci przeszkadza. Ja myślę, że najpierw trzeba to otworzyć i pomierzyć. 

Godzinę temu, Nakamichi napisał:

Kappa 7 nie jest trudnym obciążeniem dla wzmacniacza

Taaa, zagra na wszystkim, tylko coś brzmieć nie będzie jak trzeba. To moja opinia tylko. Grałem nimi na Yamaha M, Krell, Accuphase. Brzmiały naprawdę dobrze. Podłaczyłem Pioneera i małego Luxmana i.. też grały, zabezpieczenia też nie wariowały ale czy brzmiały to nie powiem.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, eMCZe napisał:

Taaa, zagra na wszystkim, tylko coś brzmieć nie będzie jak trzeba. To moja opinia tylko. Grałem nimi na Yamaha M, Krell, Accuphase. Brzmiały naprawdę dobrze. Podłaczyłem Pioneera i małego Luxmana i.. też grały, zabezpieczenia też nie wariowały ale czy brzmiały to nie powiem.

Napisałem jedynie , ze ten model nie jest krytyczny jak chodzi o wymagany prąd , to nie oznacza , ze zagra na "bele czym " . U mnie grały z Nakamichi 5 II.

4 minuty temu, eMCZe napisał:

Może być i generator jeżeli "zadajnik" Ci przeszkadza. Ja myślę, że najpierw trzeba to otworzyć i pomierzyć. 

 Jak najbardziej , poszukiwałem jedynie info o danych do ustawienia/ kalibracji tego serva . Dzięki za sugestie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Nakamichi napisał:

U mnie grały z Nakamichi 5 II.

Naki jak i Yamahy mają zabezpieczenie przy 2 ohm. Kappa 7 tak bardzo nie spada. Kappa 8 za to wyłącza i PA7 i M1000.

 

Godzinę temu, Nakamichi napisał:

poszukiwałem jedynie info o danych do ustawienia/ kalibracji tego serva

tutaj wprawdzie z IRSV ale może też coś się przyda

http://www.infinity-classics.de/technik/manuals/IRS_V_service_manual.pdf

1 godzinę temu, Nakamichi napisał:

Po namyśle , obawiam się jednak , ze to może być  accelerometer

Ale accelerometer jest w kolumnach, w każdej na jednym przetworniku, tak zwanym "control wooferze". Czyli można to wyeliminować od razu. Podłączając tą która gra na drugi kanał. Jeżeli przestanie grać na drugim kanale to znaczy, że to nie czujnik tylko układ w servo.

Pytanie podstawowe. Servo wchodzi w tryb ochronny bez podłączenia głośników również ?? 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, eMCZe napisał:

Naki jak i Yamahy mają zabezpieczenie przy 2 ohm. Kappa 7 tak bardzo nie spada. Kappa 8 za to wyłącza i PA7 i M1000.

Wszystko wiemy, tylko zwykło się mówić , ze Kappy to "prądożerne" bestie , ale tylko K 9 i K 8 ,  7 i 6 maja odmienny by nie powiedzieć normalny sposób filtracji w sekcji basowej 

19 minut temu, eMCZe napisał:

tutaj wprawdzie z IRSV ale może też coś się przyda

Dzięki , w szczególności za trop w jakim kierunku  próbować to kalibrować . Mam wrażenie ktoś w tym mieszał , a faktyczna przyczyna jest w czujniku wychylenia . A jak ktoś szukał gdzie nie zgubił , to mamy babola do kwadratu .

Edytowane przez Nakamichi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Nakamichi napisał:

czujniku wychylenia

Ale mówiłem. Skoro czujnik z któregoś głośnika to po zamianie powinien być problem na drugim kanale. 

No i ponawiam pytanie czy ochrona włącza się przy włączeniu czy przy podłączeniu kolumn dopiero. 

Oczywiście może być namieszane ale to wciąż konstrukcja prawie lustrzana więc najpierw doprowadził bym kanał zdrowy i chory do tych samych wartości. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Nakamichi napisał:

Będzie sprawdzone od zera

Powodzenia życzę bo w wiedzę i doświadczenie nie wątpię. Z ciekawości daj znać co wyszło.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, eMCZe napisał:

No i ponawiam pytanie czy ochrona włącza się przy włączeniu czy przy podłączeniu kolumn dopiero. 

Na sucho się aktywuje , problem po podłączeniu kolumn , ale w trybie serva nawet jak na chwile "załapie", to jest różnica poziomów pomiędzy kanałami

1 minutę temu, eMCZe napisał:

Powodzenia życzę bo w wiedzę i doświadczenie nie wątpię. Z ciekawości daj znać co wyszło.

 Jasne , a przynajmniej nie sprzedam tanio skóry ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Nakamichi napisał:

Na sucho się aktywuje , problem po podłączeniu kolumn , ale w trybie serva nawet jak na chwile "załapie", to jest różnica poziomów pomiędzy kanałami

 Jasne , a przynajmniej nie sprzedam tanio skóry ;-))

Wysyłam w takim razie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Nakamichi napisał:

Kappa 7 nie jest trudnym obciążeniem dla wzmacniacza , zatem sugeruj się jedynie brzmieniem . Potrzebujesz raczej czegoś z "otwartą " średnicą .

Dzięki Panie Józefie. Obecnie użytkuję HK 665Vxi i generalnie jestem zadowolony z brzmienia jakie oferuje, minusem jest fakt, że okropnie się grzeje i po dłuższym słuchaniu w pokoju unosi się specyficzny zapach rozgrzanej elektroniki, wtedy kończę zabawę. 
Wybiegając dalej w przyszłość, mam na oku Denon POA-6600 od znajomego, tylko czy to nie przesada do Kappa 7? Może coś „mniejszego” by wystarczyło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Mateunio napisał:

Dzięki Panie Józefie. Obecnie użytkuję HK 665Vxi i generalnie jestem zadowolony z brzmienia jakie oferuje, minusem jest fakt, że okropnie się grzeje i po dłuższym słuchaniu w pokoju unosi się specyficzny zapach rozgrzanej elektroniki, wtedy kończę zabawę. 

Moje ulubione powiedzonko, jedynie 3 dB mniej oznacza o połowę mniej mocy 😉. A jak w te upalne dni zachowuje się wzmacniacz po kilku godzinach przy zerowym poziomie dźwięku?

7 minut temu, Mateunio napisał:

Wybiegając dalej w przyszłość, mam na oku Denon POA-6600 od znajomego, tylko czy to nie przesada do Kappa 7? Może coś „mniejszego” by wystarczyło?

Nie wiem czy Denon , on jest przyciężkawy a trzeba czegoś lotnego w średnicy .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Mateunio napisał:

specyficzny zapach rozgrzanej elektroniki, wtedy kończę zabawę

Wtedy zabawa się dopiero zaczyna. Znaczy się że osiągnąłeś idealne warunki pracy. 

U mnie po wstaniu z łóżka moja małżonka wstawia wodę do zaparzenia kawy ja wstawiam... wzmacniacz w pozycje on. Czy będę słuchał... nie wiem ale lubię gdy się grzeje i oddaje dokładnie każdą nutkę, a praca przed rozgrzaniem a po jest słyszalna. Elektrosty są włączone 24 godziny na dobę do zasilania bo trafo lubią też być w nich nagrzane. 

Faktem jest że gdy bywam w domu na dłużej to rachunki wzrastają troszeczkę ale coś za coś. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Nakamichi napisał:

Moje ulubione powiedzonko, jedynie 3 dB mniej oznacza o połowę mniej mocy 😉. A jak w te upalne dni zachowuje się wzmacniacz po kilku godzinach przy zerowym poziomie dźwięku?

Szczerze przyznam, że „na sucho” nie sprawdzałem, ale jutro sprawdzę jak zachowa się wzmacniacz. 

 

41 minut temu, Nakamichi napisał:

Nie wiem czy Denon , on jest przyciężkawy a trzeba czegoś lotnego w średnicy .

Do diaska, nie słuchałem wyżej wymienionego Denon’a. W którym kierunku spoglądać, aby ustrzelić coś bardziej lotnego na średnicy?

 

40 minut temu, eMCZe napisał:

Wtedy zabawa się dopiero zaczyna. Znaczy się że osiągnąłeś idealne warunki pracy. 

U mnie po wstaniu z łóżka moja małżonka wstawia wodę do zaparzenia kawy ja wstawiam... wzmacniacz w pozycje on. Czy będę słuchał... nie wiem ale lubię gdy się grzeje i oddaje dokładnie każdą nutkę, a praca przed rozgrzaniem a po jest słyszalna. Elektrosty są włączone 24 godziny na dobę do zasilania bo trafo lubią też być w nich nagrzane. 

Faktem jest że gdy bywam w domu na dłużej to rachunki wzrastają troszeczkę ale coś za coś. 

Swoje pierwsze korki stawiałem w car audio. Przerzuciwszy sporo starych „klocków” w aucie, sprawą jasną jest, że wzmacniacze muszą osiągnąć swoją temperaturę roboczą. Przykładowo Gebesis by Gordon, jak nie parzy, to jeszcze nie gra, podobnie jak stare konstrukcje jak Sony XES czy mój ulubiony Luxman, choć te dwa ostanie, aż takich ekstremalnych temperatur nie osiągają. Nie mniej, sprzet car audio, nigdy nie wydawał z siebie tak intensywnego zapachu jak ten staroć Harman 665Vxi. 
 

PS: dalej wertuję temat, przekroczyłem 100 stronę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Mateunio napisał:

car audio

Lubię ale zawsze fabrycznie dopasione. Dawno temu w LS400 miałem Naka, potem w BMW 7 miałem pełnego Beckera BE 1801 czyli już mamy najlepsze systemy w historii car audio 🙂

Saab miał pełnego HK w opcji Prestige. A moja Ameryka ma pełnego Bose ale wolę wręcz uchylić okno i słuchać dźwięków z podwójnego MagnaFlow na X pipe... to jedyne auto w którym prawie nie włączam muzyki. 

Ogólnie kiedyś gdy na jakiejś imprezie przy głupich pytaniach co byś wybrał jako jedyny powiedziałem że wolał bym stracić wzrok niż słuch... 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Panowie takie szybkie pytanie. Chciałem zamówić podstawy granitowe pod swoje 8.2i. Na dziś miały by one być elementem ozdobnym ale... 

1. skoro kolumny nie mają kolców to czy warto montować kolce pod podstawy?

2. Czy warto odchylać kolumny nieco do tyłu - takie ich ustawienie widziałem i ktoś mi je nawet kiedyś proponował jako "lepsze"

Podstawy będą ulożone na plytkach więc generalnie równie dobrze w mojej opinii mogło by ich nie być - stąd info o efekcie wizualnym. Natomiast zastanawiają mnie dwie powyższe kwestie. 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




... 
1. skoro kolumny nie mają kolców to czy warto montować kolce pod podstawy?
2. Czy warto odchylać kolumny nieco do tyłu - takie ich ustawienie widziałem i ktoś mi je nawet kiedyś proponował jako "lepsze"

Pzdr


Kolce pod podstawy a na nich bez kolców kolumny?

Odchylanie kolumn do tyłu zrób raczej w ramach prób odsłuchowych. Niektórzy to słyszą lepiej jak kabel na drewnianej podkładce leży....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Zależy jak szybko łapie. Zamów sam klej w "akustyce". Klej im dobrze wychodzi. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
W dniu 27.06.2022 o 00:05, eMCZe napisał:

Naki jak i Yamahy mają zabezpieczenie przy 2 ohm. Kappa 7 tak bardzo nie spada. Kappa 8 za to wyłącza i PA7 i M1000.

 

tutaj wprawdzie z IRSV ale może też coś się przyda

http://www.infinity-classics.de/technik/manuals/IRS_V_service_manual.pdf

Ale accelerometer jest w kolumnach, w każdej na jednym przetworniku, tak zwanym "control wooferze". Czyli można to wyeliminować od razu. Podłączając tą która gra na drugi kanał. Jeżeli przestanie grać na drugim kanale to znaczy, że to nie czujnik tylko układ w servo.

Pytanie podstawowe. Servo wchodzi w tryb ochronny bez podłączenia głośników również ?? 

eMCZe - miałem Kappy 8A, obecnie mam 9 które grają w trybie rozszerzonym z PA-7 i nigdy mi nie rozłączyło końcówki. Więc prędzej było coś nie tak z końcówką skoro się rozłączała jak z brakiem mocy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Jarek PA-7E napisał:

miałem Kappy 8A, obecnie mam 9 które grają w trybie rozszerzonym z PA-7 i nigdy mi nie rozłączyło końcówki.

A niech sprawdza bo to jego, mojego Krell'a nie wyłączały. Teraz grają na innym wzmacniaczu w komplecie z drugimi Kappa 8 równocześnie i też nic nie wyłącza. A co do Naka to wiem tylko tyle, że dużo tracicie z wyrafinowania i lekkości grania dużych Kappa uparcie go używając.

A co do sprawdzania PA-7, radzę przegląd zrobić, powinien się wyłaczyć przy większym natężeniu bo:

"The maximum 2-ohm output was determined by the amplifier’s fast-acting internal protective relay, which “clicked” with each burst without actually shutting off the outputs, but the waveform did not clip until the output reached almost 1,100 watts. According to Nakamichi, the PA-7’s protective circuits operate independently for the two channels, cutting off their outputs if the amplifier is driven to excessive levels (especially into very-low-impedance loads) or has a d.c. component in its output or reaches an internal temperature of 75° C. Although the PA-7 draws considerable current from the power line at high power levels, it has an inrush-current limiter that minimizes the turn-on surge, and the output is muted for 5 seconds to allow the circuits to stabilize."

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, eMCZe napisał:

A niech sprawdza bo to jego, mojego Krell'a nie wyłączały. Teraz grają na innym wzmacniaczu w komplecie z drugimi Kappa 8 równocześnie i też nic nie wyłącza. A co do Naka to wiem tylko tyle, że dużo tracicie z wyrafinowania i lekkości grania dużych Kappa uparcie go używając.

A co do sprawdzania PA-7, radzę przegląd zrobić, powinien się wyłaczyć przy większym natężeniu bo:

"The maximum 2-ohm output was determined by the amplifier’s fast-acting internal protective relay, which “clicked” with each burst without actually shutting off the outputs, but the waveform did not clip until the output reached almost 1,100 watts. According to Nakamichi, the PA-7’s protective circuits operate independently for the two channels, cutting off their outputs if the amplifier is driven to excessive levels (especially into very-low-impedance loads) or has a d.c. component in its output or reaches an internal temperature of 75° C. Although the PA-7 draws considerable current from the power line at high power levels, it has an inrush-current limiter that minimizes the turn-on surge, and the output is muted for 5 seconds to allow the circuits to stabilize."

Mi osobiście Nakamichi odpowiada, właśnie krell mi nie leży. Sluchalem Ksa-150 i to ewidentnie nie mój świat. 

Swoje Pa-7 mam po serwisie. Nowe kondensatory, stare nie miały nawet połowy wartości. Ustawione parametry pracy. Na radiatorach po dwóch godzinach słuchania 38 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena i dynamika to nie jest coś co pasuje lub nie, to coś co jest lub nie. Na Krell'u świat audio się nie kończy, na Naku niestety dopiero zaczyna. 

53 minuty temu, Jarek PA-7E napisał:

Swoje Pa-7 mam po serwisie. Nowe kondensatory, stare nie miały nawet połowy wartości. Ustawione parametry pracy. Na radiatorach po dwóch godzinach słuchania 38 stopni.

Cieszę się bardzo, widocznie serwis potrafi zagiąć prawa fizyki. Sprawdziłbym bias po tym serwisie bo to za niska temperatura nawet na jałowym po godzinie stania bez muzyki. Albo sprawdziłbym temperatury na samych końcówkach po zdjęciu obudowy bo może nie mają jak oddać ciepła po przeglądzie. To nie jest sarkazm tylko praktyka. Co do wyłączania się tamtego Naka to jego właściciel słuchał muzyki na poziomie równym wiejskiej dyskotece. Nie mówiłem, że te głośniki nie będą z nim grały ale mogę się założyć, że podeślę Ci parę kawałków i to nie będzie disco, gdzie gdy odkręcisz na Kappa 9 gałkę w Naku mocniej to siądzie. I ma siadać dla jego zdrowia. To nie ujma dla wzmacniacza tylko założenia konstrukcyjne.

 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, eMCZe napisał:

Scena i dynamika to nie jest coś co pasuje lub nie, to coś co jest lub nie. Na Krell'u świat audio się nie kończy, na Naku niestety dopiero zaczyna. 

Cieszę się bardzo, widocznie serwis potrafi zagiąć prawa fizyki. Sprawdziłbym bias po tym serwisie bo to za niska temperatura nawet na jałowym po godzinie stania bez muzyki. Albo sprawdziłbym temperatury na samych końcówkach po zdjęciu obudowy bo może nie mają jak oddać ciepła po przeglądzie. To nie jest sarkazm tylko praktyka. Co do wyłączania się tamtego Naka to jego właściciel słuchał muzyki na poziomie równym wiejskiej dyskotece. Nie mówiłem, że te głośniki nie będą z nim grały ale mogę się założyć, że podeślę Ci parę kawałków i to nie będzie disco, gdzie gdy odkręcisz na Kappa 9 gałkę w Naku mocniej to siądzie. I ma siadać dla jego zdrowia. To nie ujma dla wzmacniacza tylko założenia konstrukcyjne.

 

Ja na 12 czy 13 nie słucham, ponieważ dla mnie to żadna przyjemność, kilka razy przesłuchałem prawie na 11 i nic się nie działo, lecz na codzień 9-10 to max. 

Swoją drogą ciekawi mnie zestawienie dwóch Pa-7 na górę i dół osobno.

Edytowane przez Jarek PA-7E
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Jarek PA-7E napisał:

Swoją drogą ciekawi mnie zestawienie dwóch Pa-7 na górę i dół osobno.

Góra i dół ?? Mało zyskasz. Dzielisz na prawo - lewo. Wtedy masz całkowitą separację kanałów, dużo większą przestrzeń, powietrze, scena. 

Wchodzisz z pre oba prawe kanały na jednego PA7 i podłączasz je do końcówki na wejścia L i R, a potem jeden kanał wyjść podłączasz do lewej kolumny góra i drugi kanał do tej samej kolumny dół. Potem wychodzisz oba kanały lewe do drugiego PA7 na wejście L i R i znów jeden kanał wyjścia na górę a drugi na dół drugiej kolumny. 

W tym rozwiązaniu każde PA7 prowadzi jedną kolumnę, na przykład prawy kanał tylko LF a lewy HF oczywiście po rozłaczeniu mostków na wejściach zwrotnicy. 

Grałem tak bardzo długo, warunek to pre z dwoma wyjściami na końcówki ( CA7 je ma ) i dwa takie same wzmacniacze. Układ ten nie wymaga przełączania na tryb monobloku bo wykorzystujesz oba kanały.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.