Skocz do zawartości
IGNORED

Moje nowe piekne granitowe standy !!!

tomekwlo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Chcialbym sie pochwalic moimi nowymi standami.

Wykonalem je calkowicie wlasnorecznie :-))Nie jestem zadnym stolarzem :)))

Waga 25 kg bez kolumn.

Wyskokosc 70 cm.

dwa cokoly granitowe wymiary 35x30 cm - 100 zł

dwa kwadraty granitowe 23x23x2 cm - 50 zł

8 szt plyty MDF o wymiarach 60x20 cm - 30 zł

Fornir z afrykanskiego drewna Padouk - 30 zł

Klej do forniru Rakoll - 8 zł

Klej do uniwersalny Drewno - Kamien Montage Fix - 20 zł

Lakier akrylowy Sniezka - 20 zł

2 x Pizza Margeritha - 15 zł :-))))

Kolce - 50 zł

Razem wyszlo 340 zł

Zamowilem teraz kolce i czekam.

Ocencie sami.

Jesli macie jakies pytania odnosnie prac wykonczeniowych to chetnie na nie odpowiem.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-10046-100005010 1175453071_thumb.jpg

post-10046-100005011 1175453071_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/32594-moje-nowe-piekne-granitowe-standy/

Brawo, świetnie wyglądają!

A nogi są wypełnione jakoś? Czy zostawiłeś je puste?

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Zrobione ładnie ale myślę że kolor kamienia i forniru średnio do siebie pasują.

Wypełnienie np. piaskiem oprócz zwiększenia masy, wpływa również na tłumienie drgań. Może warto spróbować?

tomekwlo chyba chodziło o zestawienie podstawek z kolumnami - granit pod membranę głośnika, "noga" pod kolor kolumny. przy takim podejściu wyszło prawie idealnie. same podstawki rzeczywiście trochę kolorystycznie "nie grają".

niemniej jak na pierwszą własnoręczną robotę wyszło to nieźle.