Skocz do zawartości
IGNORED

Uszkodzona przesyłka UPS


cypher

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuję porady, UPS-em wysłałem paczkę z NAD2200, paczka była ubezpieczona na 1000 pln..

Kurierzy z wielkim wyrafinownaiem rozbili paczkę (wgięta obudowa, zmierzdzony aluminiowy przedni panel, wgniecione do środka gniazda głośnikowe itd..)

Warunkiem reklamacji jest paragon lub faktura, i tu jest ptoblem ponieważ cięzko jest posiadac dowód zakupu sprzętu który jest nieprodukowany od 20 lat !!.

Innym sposobem jest wycena rzczoznawcy i tu pytanie gdzie można się załatwić taką wycenę ???

Lub jak inaczej wyegzekwować kwotę ubezpieczenia ..

 

Pozdrawiam,

Artur

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/36707-uszkodzona-przesy%C5%82ka-ups/
Udostępnij na innych stronach

Warunkiem reklamacji jest spisanie protokołu uszkodzenia a nie paragon??, nie daj się zrobić, możesz wysyłać stare szmaty ubezpieczone na 10000 i jak zgubią paczkę to taka kwotę muszą zwrócić. Najlepiej zwróć się od razu do Biura Ochrony Konsumenta i poproś o pomoc. Zadzwonią do UPS "wytłumaczą" im gdzie robią błąd.

>Warunkiem reklamacji jest spisanie protokołu uszkodzenia a nie paragon??, nie daj się zrobić,

>możesz wysyłać stare szmaty ubezpieczone na 10000 i jak zgubią paczkę to taka kwotę muszą zwrócić.

>Najlepiej zwróć się od razu do Biura Ochrony Konsumenta i poproś o pomoc. Zadzwonią do UPS

>"wytłumaczą" im gdzie robią błąd.

 

dokładnie tak !

przyjmując wycenę zawartości wzięli na siebie obowiązki gwaranta.

nie daj się wydymać, jednak potrzebny jest tutaj protokół spisany razem z kurierem i opisujący wszelkie detale uszkodzeń, jeżeli go nie ma, to masz problem.

Gość _harry

(Konto usunięte)

wszystko co mowicie koledzy jest prawda... lub prawie wszystko...

 

niestety male literki w umowie swiadczenia uslug moga byc bardzo klopotliwe w praktyce:

paragraf 13 punkt g - czyli info iz niezbedne jest dostarczenie "dokumentu potwierdzajacego wysokosc roszczenia" - w nawiasie (dowod zakupu)

 

o ubezpieczeniu mozna poczytac w paragrafie 11 - jest tam niezrozumiala dla mnie informacja: "zakreslenie w liscie przewozowym pola "ubezpieczenie", wpisanie wartosci przesylki w tym polu jesli jest ona wieksza niz 50 000 zl i wpisanie zawartosci przesylki."

 

a co z przesylkami miedzy 300 zl a 50 000 ????

 

podpisujac list przewozowy zgodzies sie na przestrzeganie regulaminu UPS ;-((( - paragraf 4 regulamiu

 

 

harry

hary ma rację, wszytsko jest w regulaminie, jeśli nie jestes w stanie dostarczyć paragonu/faktury bo sprzęt posiada wartośc kolekcjonerska konieczna jest wycena ...

Dzwoniłem dowiadywałem się ..

Pytanie kto jest w stanie wykonac wycenę..

Artutr

Gość _harry

(Konto usunięte)

dopiero teraz jak nieszczescie dotknelo kolege zastanawiam sie jak jest w przypadku poczty polskiej.

wysylalem ojcu zegarek po naprawie i wpisalem odruchowo 800 pln bo tak mniej wiecej pamietalem cene zegarka...

zaplacilem odpowiednia kwote - i szczesliwy udalem sie do domku...

gdyby przyszlo co do czego (zaginiona lub zniszczona przesylka) to nie wiem czy nie okazaloby sie ze musze dostarczyc ekspertyze (zegarka ktorego nie ma bo zaginal, lub dowod zakupu ktorego tez pewnie juz nie mam...)

sam diabel wie co w regulaminie powpisywali...

Mimo wszystko skontaktuj się Federacją Konsumentów, Biurem Ochrony Praw Konsumenta... jak zwał tak zwał. Umowa zawierające skrajnie niekorzystne uzgodnienia tez może być zakwestionowana. tak czy inaczej nie tracąc nic przedstawiając im problem - a zyskasz przynajmniej wiedzę co z tym fantem zrobić. Chyba warto.

 

Sam jestem ciekawy co Ci poradzą...

zawsze możesz przedstawić uzgodnienia twoje jak i kontrahenta (nie wiem kto był kupcem a kto sprzedajacym) na kwotę 1000 pln. przecież jako osoba prywatna nie możesz wystawić faktury lub rachunku:) to chyba logiczne... ale jak sie ma do tego prawo to nie wiem.

Postaram się napisać do NAD-a może zgodzą się wystawić jakąś ekspertyzę..

Niestety sprzęt był sprzedawany poza allegro/ebay tak więc nie mogę wydrukować żadnego potwierdzenia zawarcia transakcji..

Pozdrawiam,

Artur

niestety masz kłopot to ich stały numer zeby niezapłacic odszkodowania

niestety nie masz dowodu zakupu

za chwile twoja sprawe przerzuca na swojego ubezpieczyciela.

jedyne wyjscie lewy paragon sprzedazy ale ktos ci musi w tym pomoc i niestety zapłacic podatek

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

cir, 8 Paź 2007, 23:43

 

>niestety kazdy by mogł wycenic byle smiecia na duza sume i rządac odszkodowania stad chca paragonu

 

A nie, nie. Rozbicie czy zagubienie przesyłki nie zdarza się za każdym razem, to wypadek losowy. Przewoźnik powinien brać na siebie odpowiedzialność za powierzone mienie. Klient powinien dostać odszkodowanie, a przewoźnik niech sobie później egzekwuje zwrot od matoła który rozwalił przesyłkę. Tak byłoby uczciwie. Zamiast tego oni żądają paragonu, mimo że zawierając umowę o wykonanie usługi ZGODZILI SIĘ ubezpieczyć mienie powierzone na kwotę podaną przez zleceniodawcę. To jest wykręcanie się od odpowiedzialności. Unikają płacenia odszkodowań zamiast dobrać się do dupy idiotom którzy przez swoje niedbalstwo coś zniszczyli.

Trzeba sobie pewne rzeczy wyjaśnić Firma UPS bardzo fajnie wystartowała w naszym kraju wszystko hulało perfekt kurierzy mieli terminale elektroniczne dojeżdżali na czas i odbierali w terminie zamówione wysyłki ale spotkał ją pech ! Żeby nie zniknąć w nadmiarze innych firm postanowili objąć drogę na skróty przejąć firmę Stolica punkty,kierowców ale niestety przejęła ludzi z nawykami Stolicy i z firmy UPS zrobiła się Stolica z Logo UPS kurierzy z UPS powoli są rugowani z firmy zostają układy z byłej nabytej firmy gorsze nawyki przeszły do dobrej firmy no i tak mamy w byznesie góra tego nie widzi chociaż może znajdzie się jakiś menadżer co wstrząśnie tymi niezdrowymi układami.Ciekawie jest też w DPD firma walczy ostro o klienta tanimi przesyłkami ale jest tak "zawalona" że sobie przestaje z tym radzić dodzwonienie się do nich do biura to naprawdę osiągnięcie, paczki do rozwożenia wyszukują sobie sami kurierzy zaczyna być totalna improwizacja i tak to mamy jak konkurencja zaczyna być zażarta wtedy najlepiej zmienić pracę co widać po zmieniających się kurierach którzy w firmach przewozowych są najbardziej wykorzystywani.Za czym zorientują się że ich samochody się szybciej dekapitalizują niż zarobki na nich to już wtedy trafiają się nowi naiwni chętni.Zostają tylko ci kierowcy z układów którzy mają dobre rejony no i takie mamy parszywe to życie a chcemy żeby było tanio , szybko i bezpiecznie

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Powiem cos od siebie ze bardzo trudno wygrac z kurierem akurat walczylem z Dhl pare miechow i nic wszystko stoczylo sie do tego iz to moja wina ze wogole wyslalem cos nimi/dostalem inna sprawa ze dostalem pismo od ubezpieczyciela ze moge jak chce isc do sadu ale pieniedzy nie dostane poniewaz nie widza szkod zadnych wedlug nich wiec nic tylko podpalic im ta bude...

 

 

Pozdrawiam i zycze milych bojow ale z tymi ..... ciezko cos odzyskac ..

Z kurierem jest jak z totolotkiem-zawsze jest szansa :)

Albo coś rozwali, albo nie odbierze, albo będzie wiózł tydzień czasu-proszę wybrać dowolną opcję przy zamawianiu kuriera :)

Ja już miałem różne przygody- od zniszczeń do problemów z odebraniem lub dostarczeniem. Ostatnio dwie firmy dały ciała-UPS bo przez tydzień olewając nie odebrali paczki (i siedź tu człowieku na dupie całymi popołudniami i czekaj na łaskawców) , a potem DPD odebrał, ale dostarczył to prawie po tygodniu, kasując nie małą kasę !

Jeszcze ostatnio firma INPOST-to szło do mnie miesiąc ( na szczęście coś mało ważnego)

Mają wszystko w dupie-ostatnimi czasy jeszcze jacyś gówniarze (dresiarze) zaczęli pracować jako "kurierzy" i to już w ogóle jest dno.

robota UPS......

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.