Skocz do zawartości
IGNORED

Polityka | archiwum


Ojciec Dyrektor

Rekomendowane odpowiedzi

czym teraz śmierdzi?

 

W IC - moczem posłów (bez podziału na frakcję i światopogląd)

W pozostałych stęchlizną z co najmniej 20 letnich kanap.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

W IC - moczem posłów (bez podziału na frakcję i światopogląd)

W pozostałych stęchlizną z co najmniej 20 letnich kanap.

blad, było napisac ze od 6 lat jak nastał tusk.Posika sie ze szczescia.

 

muls - sam jesteś jak królik - bez sensu pier**lisz na okrągło

tylko dlatego ze biegam za twoimi wynurzeniami.... kolistymi.

mam ostatnio przyjemność jeździć koleją na "zachodzie" - zrezygnowałem z samochodu bo pociągiem jest szybciej i wygodniej - Polska kolej jest 100 lat za murzynami i właściwie wszystko jest do wymiany

muls - sam jesteś jak królik - bez sensu pier**lisz na okrągło

tak na marginesie kroliczka to podzial koleji na stodwadziescia spolek zrobił miller i teraz lewą szyne obsluguje inna spolka niz prawą szyne.

jest 100 lat za murzynami i właściwie wszystko jest do wymiany

 

PKP jest teraz na poziomie NRD-wskiej kolei z lat 80-tych.

 

IC-ki do Warszawy nie są tragiczne, nawet pomykają 160 km/h i nie śmierdzą nawet w kiblu.

Tylko, że takie jeżdżą na 2-3 trasach.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

nie wiem jaka była kolej w NRD ale Polska mnie nie raziła dopóki nie zobaczyłem jak jeździ się pociągami za granica - to jest szok ciężki - jakby była taka kolej w Polsce to ludzie przed wsiadaniem by buty sciągali i nie chcieli wysiadać po dojechaniu do celu :D - i przy tym jest naprawde ok z cenami a przy zarobkach to już wogóle

936230_546374425413530_576066595_n.jpg

 

1.05. to święto uznawane również przez KK tak więc spędziłeś je zapewne na modłach ze swoim pasterzem?Owieczko!

w pracy byłem....

 

551264_447697028649899_1065154092_n.jpg

 

.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie bez powodu wszystko tam było różowe... w Dniu Flagi. Nawet barw narodowych chcą nas pozbawić.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

spokojnie za to BMW bedzie sprzedawalo wersje specjalna w kolorze bialo czerwonym dla idiotow.Blyszczacy.

 

u podsufitki chrystusik czerwono- bialy dyndajacy.

 

Ja nie widzę co on tam wypisuje bo mam go w ignorowanych. Nie lubię nienormalnego bełkotu więc już lata temu dałem mu ignora.

No to chyba odebrał przekaz telepatyczny z Mazur... :) >>>a generalnie podziwiam goscia.Im mniej widzi, tym wiecej wie.Cos takiego narodowego ma w sobie bialo czerwonego.Ten oreł nie poleci.

40951-437211367565797.jpg

 

Dzień Leminga totalnie nieudany. Przyszło coś z 50 lemingów dla któych rzucono z helikoptera 10 000 ulotek. :)

Nawet na GWnianym portalu ludzie sobie bekę robią z tego Spędu Leminga.

Poparcie spada, dobrze, dobrze! :)

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

<br />. Przyszło coś z 50 lemingów dla któyc<br />
patrzac na zdjecia to nawet mniej.. jakies pietnascie albo dziesiec.

 

normalnie koniec swiata i koniec swieta flagi i koniec flagi.bedziemy zmieniac na inna.

nie wiem jaka była kolej w NRD ale Polska mnie nie raziła dopóki nie zobaczyłem jak jeździ się pociągami za granica - to jest szok ciężki - jakby była taka kolej w Polsce to ludzie przed wsiadaniem by buty sciągali i nie chcieli wysiadać po dojechaniu do celu :D - i przy tym jest naprawde ok z cenami a przy zarobkach to już wogóle

Ta kolej jest dotowana, najbardziej we Francji gdzie samo szybkie TGV jest rentowne w niecałych 40% czyli co roku przynosi ponad 12 mld Euro strat - pompowane musi być zatem z budżetu i tak coraz bardziej od początku powstania. Szybkie koleje są jak Concorde - ekonomicznie bez sensu, bardziej dla ideologii i prestiżu.

 

Tylko w Japonii szybkie koleje są na granicy opłacalności ale tam ich obciążenie jest dwu-trzykrotnie wyższe niż w Europie co przy wyższych (japońskich) cenach biletu jeszcze jest wydolne. Europa traci kupę pieniędzy na wspieranie rolnictwa, kolei, równości etc. pierduł. Niestety albo w pociągach będzie ciaśniej - mniej komfortowo ale opłacalniej (jak w Japonii) albo nadal Europa będzie ciągnąć tego kolosa za sobą.

 

Wysokie ceny utrzymania kolei w Europie są po części pochodną wysokich cen energii i surowców a przez to utrzymania infrastruktury. Koszty remontów trakcji są w Europie bardzo wysokie, koszt energii najwyższy na świecie (obok naftowych emiratów). Dopóki ceny energii, surowców i koszty prowadzenia przemysłu (wystarczy choćby porównać ceny stali na świecie) będą tak wysokie utrzymanie kolei wymagającej olbrzymich nakładów energetycznych i materiałowych będzie absurdalnie wysokie.

Tania energia to tanie paliwa i atom tymczasem europejskim zielonym idiotom z tym nie po drodze. Tanie surowce to niższe opodatkowanie wydobycia i większa skala lub brak barier celnych na import z Afryki etc. Nie mówiąc o różnych wynalazkach typu kwoty importowe (ilość) do EU na określone gatunki drewna etc.

normalnie koniec swiata i koniec swieta flagi i koniec flagi.bedziemy zmieniac na inna.

 

Pasujesz tam mulsie zamiast tego pokrzywionego ptaka nazanczonego przez Komorowskiego jako "OŻEŁ"

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

"Nie poleci orzeł w GWna"... :)

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Nie do wiary że taki stary wyjadacz jak Leszek M. tak się wyłożył... następny przedstawiciel lewicy kawiorowej dotknięty chorobą filipińską?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

<br /> nazanczonego <br />
taki orzeł jaki nazanczony.

 

Nie do wiary że taki stary wyjadacz jak Leszek M. tak się wyłożył... następny przedstawiciel lewicy kawiorowej dotknięty chorobą filipińską?

ten belkocze jak zwykle bez skladu i ładu.W tej zagadce pajacu jest inny motyw ale musisz zgadnac sam.

 

Śmierć frajerom!

Ja zakładam Rząd na Uchodźstwie! :)

Naprawdę - kopałem się z koniem 16 lat i starczy.

Mam tylko jedno życie - wolę, żeby było spokojne, wygodne i dostatnie.

Ale będę was wspomagać z oddali... ;) ...>>>>.tutaj mamy wybitnegop przedstwiciela orzela bialego ktory w gowno nie pojdzie.Gowno zostawił innym A poza tym prawdziwy patryjota.Dosc dokladnie i ze skutkiem skopany przez konia.

Ta kolej jest dotowana, najbardziej we Francji gdzie samo szybkie TGV jest rentowne w niecałych 40% czyli co roku przynosi ponad 12 mld Euro strat - pompowane musi być zatem z budżetu i tak coraz bardziej od początku powstania. Szybkie koleje są jak Concorde - ekonomicznie bez sensu, bardziej dla ideologii i prestiżu.

 

Tylko w Japonii szybkie koleje są na granicy opłacalności ale tam ich obciążenie jest dwu-trzykrotnie wyższe niż w Europie co przy wyższych (japońskich) cenach biletu jeszcze jest wydolne. Europa traci kupę pieniędzy na wspieranie rolnictwa, kolei, równości etc. pierduł. Niestety albo w pociągach będzie ciaśniej - mniej komfortowo ale opłacalniej (jak w Japonii) albo nadal Europa będzie ciągnąć tego kolosa za sobą.

 

Wysokie ceny utrzymania kolei w Europie są po części pochodną wysokich cen energii i surowców a przez to utrzymania infrastruktury. Koszty remontów trakcji są w Europie bardzo wysokie, koszt energii najwyższy na świecie (obok naftowych emiratów). Dopóki ceny energii, surowców i koszty prowadzenia przemysłu (wystarczy choćby porównać ceny stali na świecie) będą tak wysokie utrzymanie kolei wymagającej olbrzymich nakładów energetycznych i materiałowych będzie absurdalnie wysokie.

Tania energia to tanie paliwa i atom tymczasem europejskim zielonym idiotom z tym nie po drodze. Tanie surowce to niższe opodatkowanie wydobycia i większa skala lub brak barier celnych na import z Afryki etc. Nie mówiąc o różnych wynalazkach typu kwoty importowe (ilość) do EU na określone gatunki drewna etc.

 

pewnie w większości masz rację - ale pragnę tylko zauważyć że kolej tak samo jak i drogi to infrastruktura kraju - sprawna kolej bardzo odciąża drogi których utrzymanie też nie jest za darmo ( tak wiem w benzynie jest podatek drogowy ) i dlatego nawet niema co mówić o rentowności ( jeżeli chodzi o komunikacje i rentowność to niektóre miasta chcą wprowadzić darmowe autobusy miejskie ) - poza tym umożliwia dojazd do pracy który samochodem czasem jest niemożliwy przez co zwiększa się mobilność pracowników i poprawia kondycje całego społeczeństwa - wyobraża ktoś sobie że można by mieszkać 100km od dużego miasta w Polsce i mieścić się w 1,5h dojazdu do pracy ??? ( w Warszawie to rano z Pruszkowa do centrum jedzie się chyba dłużej ) - albo jechać z Krakowa nad morze czy z Rzeszowa do Poznania 3-4h - wszystko to takie zamknięte koło - coraz mniej ludzi jeździ to pogarszamy warunki bo niema pieniędzy, pogorszyły się warunki to jeździ jeszcze mniej - a tak naprawdę to Polska kolej pomimo tak kiepskiej kondycji ma nadal przyzwoite "obłożenie" i jakby zainwestowano w kolej chociaż pół z tego co w drogi to myślę że dużo osób przesiadło by się na kolej z powrotem - nowoczesna kolej to całkiem inna "bajka" od tego co jeździ po naszych torach

577547_448322308587371_1526792339_n.jpg

 

normalnie koniec swiata i koniec swieta flagi i koniec flagi.bedziemy zmieniac na inna.

pewnie na tęczową , co mulsik....

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hehehe dobry obrazek.

A ja mam taki:

 

7598fb8323626e5cb96115d16018144b.jpg

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Radio Erewań podało:

 

"Dzisiaj widziano prezydenta Rzeczpełowskiej na balkonie, jak goli nogi i podśpiewuje - Rurzowo mi, Rurzowo mi...-

Podobno doradcy szykują już zmianę piosenki do nucenia przy goleniu na - Z bżytfą na poziomki...- równie łatwą do nucenia."

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.