Skocz do zawartości
IGNORED

Najpiękniejsze samochody wszechczasów


Rolandsinger

Rekomendowane odpowiedzi

stare egzemplarze to trupy

cieknace dachy i stałe pitolenie z elektroniką

jak słysze duzy kłopot z sama naprawą pomijajac kwestie finansowa nawet

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

captainspaulding, 29 Kwi 2010, 22:07

 

>tuning made in usa dla mnie megawiocha.te kiery,fele wszystkie w jednakowym wzorze- tragic...

 

Lepiej wygladaja spojlery do ziemi na jakims golfie 1.6 czy innej Hondzie civic? Bo akurat to mi sie kojarzy z Europejskim Tuniungiem. Rozmawiajmy tu o powaznych firmach tuningujacych samochody, a nie nastloatkach.

?👈

cir

 

wydaje mi się że wszystko zależy od egzemplarza - jest sporo Z3 M roadsterów z koncówki które pewnie jeszcze niemają 20tyś na liczniku i wyjeżdzały tylko w słoneczne niedziele

piter z

licznik w naszym kraju to lipa

dzieci znajomych z tym walcza stad wysłuchuje wkurzonych rodziców,cuda sie zdarzaja ale maja wysoka cene :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

A co powiecie o tym klasyku :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

rafal735r, 30 Kwi 2010, 18:12

 

>A co powiecie o tym klasyku :)

 

Piękne auto. Ale trafić zadbany egzemplarz ...

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

A może takie autko na długi majowy weekend?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jazz , stwierdzam z radością że masz gust na najwyższym poziomie , AR i inne włoszczyzny które wklejasz to klasa sama w sobie

 

jakby co - AR to moja ulubiona marka ...nie stać mnie na modele historyczne dlatego obecnie poruszam

się czymś takim (bez pisków opon i basu słyszalnego na następnym skrzyżowaniu) :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-8338-100005406 1272910033_thumb.jpg

post-8338-100005407 1272910033_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ładna , 3.2 V6 ?

 

Ciekawostka:

 

Vector M12

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

po ostatnim paliwożercy tym razem wariant eko czyli ekonomiczny - pod maską klekot (pierwszy w życiu)

3.2V6 to fajny silnik ale lanie 18-20 litrów na setkę w aucie tej klasy to przesada (a tyle palą GT 3.2 w ruchu miejskim)

 

co ciekawe - miałem wcześniej Alfę GT z benzynowym 2.0JTS , niby miała o 15KM więcej od obecnego klekota ale jednak to klekot porusza się sprawniej - jednak przewaga Nm ...no i pali 8 litrów mniej szlachetnego paliwa zamiast 13-14 tego szlachetniejszego

Co z tego że niżej jak ma krótszą skrzynię.

 

Z tego samego powodu porównywanie Nm diesla i silnika benzynowego jest zupełnie bez sensu.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

nie ma to jak klasyczne Mustangi z USA

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hehe, ten argument o nieporównywalności dizla z benzyną wypadałoby rozwiązać raz, a dobrze:)

Dizelki dają większy rozmach z tego prostego powodu, że benzynę (mówimy o podobnej mocy, choć z reguły dużo wyższym momencie) trzeba kręcić wysoko i przeganiamy się do upadłego po obrotach. W dizlu- na luzie, bez szaleństwa, podobny efekt osiągamy przy, +- , połowie podróży przez obrotomierz. Może i subiektywne wychodzi podobnie, ale jest coś nieprzystojnego w sileniu się na efekt w benzynie, podczas gdy w dizlu wszystko przychodzi na luzie. Kierowca ma poczucie, że nie musi się tak ugonić, ot co. I to się liczy!

nie ma innego Nm z disla i z benzyny:) Nm to Nm:)

Kwestia po prostu obrotów. Po przemnożeniu momentu przez obroty czasami mimo niżej mocy w benzynie wychodzi tyle samo koni - bo inaczej się to rozkłada. Doładowany diesel to potężna moc w tak wąskim zakresie obrotów, że nie ma z tego sportu i już.

ostatnio jak pamiętam ustalilismy ze trzeba miec min. 3 litry benzyne aby przestac pisac o trudnosciach w poruszaniu sie autem na benzyne :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

037 szczegolnie w wersji stradale byla genialnym przypadkiem potrzeby wyprodukowabia okreslonej ilosci egzemplarzy w celu homologacji typu. Pamietam, ze w 1983 roku kosztowala USD25K. Niestety byla nie tyle projektem co wymogiem i pozniej nie stala sie modelem produkcyjnym. Szkoda, ze pewne modele we Wloszech nie zostaly poddane filozofii ewolucji jaka historycznie posluguje sie Porsche. Cala seria beta byla zle odebrana i na niej skonczyl sie wazny dla grupy fiata eksport do USA. Seryjna wersja tez kosztowala niemalo, okolo USD11-12K w poznych latach 70, czyli to samo co owczesna czterodrzwiowa bavaria. Byloby ciekawie gdyby lancia zrealizowala nowoczesna wersje z jednostka 6-cio cylindrowa (podobnie jak prototyp montecarlo/037), szczegolnie, ze ferrari juz chyba nigdy nie wroci do V6, ale to chyba u fiata jest niemozliwe.

Z ciekawostek należy dodać że producenci którzy startowali w B-grupie te wymagane 200szt. na rynek sprzedawali je poniżej kosztów (czytaj: dokładali do nich).

To byly fajne konstrukcje. Z seryjnej wersji wycieto cala kabine, dospawano przednia i tylnia rame z prostym regulowanym zawieszeniem, obydwa konce opakowano w pokrycie z wlokna, 1800cm z mechanicznym kugelfisherem. Czysta motoryzacyjna bajka. Rok temu zostal sprzedany caly silnik na wloskim e-bayu za mala fortune. Nawet ta trzydziestoletnia sylwetka jest w pewnym sensie ponadczasowa i nie razi dzisiaj swoim wiekiem. Te dzisiejsze rajdowki sa dla mnie bezosobowe. Tez nie do driftingu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

tasma montazowa, poczatek lat 80..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.