Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacniacz do Triangli Comete Es?

kromak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!

Jestem w trakcie kolejnej całkowitej zmiany mojego systemu.Dokonałem już wyboru i zakupu kolumn Triangle Comete Esprit (czy właściwego okaże się w przyszłości :-)). Następny krok to dobranie wzmacniacza i tu proszę o podpowiedzi i sugestie forumowiczów.Kiedyś miałem kontakt z Musicalem Fidelity E11 i pamiętając jego charakter brzmienia (ciepły i miękki) myślę, że byłby niezły (a może MF A2). Może coś z nowego Denona lub Nad-a (ponoć "misiowate")?. Często Triangle są zestawiane z lampą. Ostatnio na tym forum wiele pochlebnych opini zbiera chiński Music Angel.Nie mam doświadczenia z lampami i wzmacniaczami lampowymi i jest to dla mnie temat nieznany (i nie ta zakładka). Jeśli wzmacniacz lampowy to na jakich lampach do tych kolumn? Wiem,wiem - wyszukiwarka.......itd. Oczywiście prześledziłem i poczytałem posty ale mimo wszystko ciekawy jestem Waszych doświadczeń i podpowiedzi dotyczących mojego pytania.Budżet to 1000 - 1800pln,Dopuszczam sprzęt z drugiej ręki.

https://www.audiostereo.pl/topic/38841-jaki-wzmacniacz-do-triangli-comete-es/

Ja napędzam te Triangle wzmacniaczem cyfrowym Trends Audio TA-10.1

Jeżeli nie spieszysz się z zakupem sprzętu to polecam sprawdzenie tego zestawienia: do jazzu i niewielkich składów sprawdza się rewelacyjnie. Gorzej jest z muzyką rockową - ale w tym wypadku to Triangle nie są najlepszym wyborem. W każdym razie zamkniesz się w 500 złotych, a jak ci się nie spodoba, to pewnie bez większego problemu sprzedasz...

Słuchałem też tych Triangli z Amplifonem WT-40 - chwilami było genialnie, chwilami tak sobie.

PS. O Trends Audio (i T-Ampie - to mniej więcej to samo) znajdziesz coś na forum. Możesz też zajrzeć tu:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

kromak