Skocz do zawartości
IGNORED

Jak żyć w tym chorym kraju????

adigrzelczak

Rekomendowane odpowiedzi

Już brak mi słów co się w tym kraju wyrabia. Z wykształcenia jestem mgr inż budownictwa specjalizacja inżynieria mostowa. Posiadam prawie 2 letnie doświadczenie w branży budowlanej, jestem biegły w obsłudze programów autocad czy robot millenium, byłem członkiem zespołu projektującego takie obiekty jak D.H. Renoma we Wrocławiu, biurowiec przy ul.Inflanckiej w Warszawie, Galeria Victoria Wałbrzych, kilka obiektów mostowych i co z tego mam??????.....1500zł netto wynagrodzenia miesięcznie. Czy w tym chorym kraju naprawde nie ma miejsca dla wykształconych ludzi? Dlaczego Ci,którzy odwalają czarną robotę są kopani po dupie za przeproszeniem??? Jestem z Wrocławia, po opłaceniu wynajmowanego pokoju - 700zł, opłaceniu internetu, telefonu i kupnie żywności zostaje mi wielkie G!!!!!Szanowni koledzy jak tu żyć???

https://www.audiostereo.pl/topic/54444-jak-%C5%BCy%C4%87-w-tym-chorym-kraju/

Mój teść jest brygadzistą w dużej firmie budowlanej w Poznaniu i ma ok 5.000

" na rękę" , dodatkowo jakieś 1.500 z fuch.

Wykształcenia wyższego nie ma.

Mam kilku kumpli , którzy parają się budowlanką i nie ma pośród nich takiego ,

który zarabia poniżej 2.500 a większość lepiej.

Proponuję nie biadolić tylko zacząć szukać pracy a po znalezieniu się za nią wziąć.

Bez urazy...

Oj marnujesz się kolego a szkoda, na wyspie potrzebują takich jak ty, a z praktyką to człowieku, jak dobrą firmę załapiesz to dostaniesz 1500 ale tyg. i w wiadomej walucie.

W Polsce ludzi uczonych z wykształceniem się nie szanuje a to błąd, już nie mówię o takich co nie maja papierów.

Twój wybór. Ale jeśli chcesz wyjechać to warunek angielski w stopniu komunikatywnym wystarczy, 33tys.gbp. + premie + auto + samochód służbowy, ale to już po okresie próbnym.

Żałuje że ja takiego dorobku nie mam, bo na pewno bym nie siedział w Polsce. Tzn. jestem na wyspie ale nigdy nie zarobię takich pieniędzy jakie ty byś zarobił.