Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki gramofon na start -1200 max 2000?

zorro77

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chcę zacząć od nowa przygodę z Analogiem :d Miałem kiedyś Emanuela Unitry (mam jeszcze)...

Do rzeczy - co kupić na dobry start - jestem kompletnie zielony w gramofonach. [sorki - wyjatkowo nie mam czasu czytać... a zakup odkładam] Znajomy audiofil polecił mi Pro-jecta i w tym się obracajmy.

Mam dobry sprzęt CD i Głośniki - będę miał też wzmak lampę..

Dlatego pytam speców:

1. Co polecilibyście - powiedzmy z obecnej oferty na Allegro? [chcę szybko zamówić]

Mnie osobiście bardzo spodobał się zestaw za 2000 - ale czy to warte tej kasy?

1. gramofon Pro-Ject 1 Xpression

2. wkładka: Sumiko Blue Point No.2 (półroczna - "przebieg" ok .150 h )

3. przedwzmacniacza gramofonowego : Pro-Ject Phono Box mk2

4. sterownik obrotów : Pro-Ject Speed Box II

5. wkładka : Ortofon OMB 10

link >

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

2. Po co te wszystkie ustrojstwa :D Potrzebne?

3. Może coś tańszego, a porównywalnego (nie umiem nawet tego ustawić -czy wykorzystam?)

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/58413-jaki-gramofon-na-start-1200-max-2000/

Za 2 tys mozesz miec uzywanego 1210MK2 z dobra wkladka (kup raczej nowa!) - i nie trzeba do niego zadnego Speedboxa. Osobiscie nie mam przekonania do Pro Jecta (zwlaszcza nizszych modeli).

Main: CD880, Alpha 9 ---> Arcus

Head: CD880, Alpha 9 ---> HD600, K340

Technics 1210 to podobno niezły gramofon ale w związku z dużą popularnością u DJ obawiałbym się trafienia na jakiś mocno zryty egzemplarz. Jeśli już Gramofon z napędem bezpośrednim to może coś z wysokich kenwoodów czy denonów. Znacznie tańsze są Duale 7xx. Ja używam Thorensa 160 - paskowa staroć ale jestem bardzo zadowolony

zorro77>

;-)