Skocz do zawartości
IGNORED

NOWE AUTO ZA 80-110 tys.zł


Polik

Rekomendowane odpowiedzi

wszystkie opisane tutaj fury to nudne ,smętne i ponure auta..Ostatnio powoziłem produktami firmy Lancia -Thesis i starszym modelem Lybra.W Lancii Lybra (2,0 20v-155 km))lekko audiofilskie nagłosnienie bose,alcantary ,klimy i bajery.W srodku audiofilska cisza (podobno pod system bose dodatkowo wygłuszone rózne miejsca).Thesis to specyficzna bryła auta ale tez super.Szkoda że nowa Delta to wizualny niewypał.Lancie wcale sie tak nie sypia jak mysli ogół narodu i jak dobrze ja potraktujesz to pojeździ .No, troche w lybrze przyciski na konsoli odstawały i cos chrupało w drzwiach ;-)Do tych aut wsiadasz z usmiechem na gębie.

Grundig High Fidelity

>> mzawek, 27 Sie 2010, 17:33

 

Cisza w kabinie bo 5 garów dali mimo pojemności 2.0. Thesis w ogóle nie splamili 4-cylindrowcem. Szkoda tylko że takie brzydkie.

Bo to pewnie były nowe czy względnie nowe Lancie. Trzeba się przejachać taką 5-letnią czy starszą. 2 lata temu we Włoszech miałem okazję i co prawda jeździła dobrze - ale wszystko skrzypiało, odłaziło, generalnie: słabo.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

ja jezdziłem lybra w powaznym upale wiec dzięki temperaturze ogólnej plastiki nie skrzypiały.W zimie moze byc róznie ...W thesis słyszałem praktycznie tylko właczone radio ale samochód jedynie dwuletni.

Nikomu oczywiscie nie polecam lancii czyba ze ktos tanio chce kupis sobie w sumie luksusowe (uzywane)auto za marne grosze.Potem dołozy drugie tyle i pojezdzi długo ;-)

A o tych 5 cylindrach w silniku lancii nie wiedziałem. Było bardzo kulturalnie i przyjemnie.

Grundig High Fidelity

misiomor

27 Sie 2010, 18:07

O mnie » Ignoruj » PW »

stat: 2275 / 3332 / 0

 

>> mzawek, 27 Sie 2010, 17:33

 

Cisza w kabinie bo 5 garów dali mimo pojemności 2.0. Thesis w ogóle nie splamili 4-cylindrowcem. Szkoda tylko że takie brzydkie.

 

 

moze i racja ...Wyglada troche jak mydelniczka retro.Stara dobra linia auta.

Ale gdybym miał wybierac wziąłbym lancie a nie niemiecki panzerwagon czy japonskiego pokemona.Mam to szczescie ze mało jezdze samochodem wiec niedoróbki włoskich aut mi nie przeszkadzaja.

Grundig High Fidelity

_______________________________>MOŻE POLSKIEGO SKŁADAKA____________________co___myślicie ???

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

POZDRAWIAM :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ZRODŁO:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Kolejna klasyfikacja niezawodności aut

 

Badaniami objęto aż 450 tys. samochodów w wieku 3-9 lat sprzedanych w USA i Wielkiej Brytanii.

 

- Dysponując danymi niedostępnymi nawet dla producentów aut, poznaliśmy rzeczywistą naszym zdaniem niezawodność aut 33 marek - powiedział Duncan McClure Fisher

 

Wyniki nie są zaskakujące, choć mogą skłaniać do weryfikacji stereotypów. Słabiutko wypadły, uznane przez niemiecki ADAC i TUV, niemieckie ikony motoryzacji: Opel, Mercedes, Audi i BMW. Jeszcze gorzej oceniono kultowe auta 4x4: Jeep, Land Rover.

 

Klasyfikacja Warranty Direct - zaskoczenie czy atak Azjatyckiego Tygrysa

 

Potraktujmy jednak tę klasyfikację z przymrużeniem oka, jako jedną z wielu i raczej biegunową, w stosunku do wspomnianego TUV, ADAC, DEKRA czy J.D. Power (ta ostatnia tylko zbiera opinie wlaścicieli o posiadanej marce). Aczkolwiek z satysfakcją przyjęliśmy ranking najmniej awaryjnych aut Warranty Direct. Dlaczego, bo był niemal identyczny jaki podała nasza redakcja (więcej: Pierwsza w Polsce obiektywna ocena niezawodności samochodów - japońskie w ścisłej czołówce). Sprawdź nas!

 

Nie chcemy polemizować nad usterkowością Fiata - według Warranty Direct mniejsza od Mercedesa, BMW i VW, bo w polskich realiach jest to praktycznie niemożliwe. Ponadto, nieprecyzyjne i szkodzące wizerunkowi firmy wydaje się ocenianie marki genealnie, dlatego trzeba operować modelami, rocznikami, rodzajami nadwozia, a nawet warunkami eksploatacji.

 

Tak czy owak zaskakuje wysokie miejsce Azjatyckiego Tygrysa: Kia, Daewoo, Hyundai. Okazuje się, iż Koreańczycy robią coraz ładniejsze, a przede wszystkim niemal bezawaryjne samochody. I to trzeba zauwazyć!

 

Awans Citroena, niezachwiana pozycja ikon japońskiej motoryzacji

 

Marki niemieckie gubi rutyna i zadufanie, że produkują najlepsze samochody na świecie. Dlatego już dziś akcentujemy - mit solidności aut niemieckich przemija. Potwierdzają to także sami Niemcy czy ostatnie akcje przywoławcze VW, Opla i BMW. (więcej: Podatki w Niemczech - rozmowa z inż. Bugielem cz.2)

 

Z rankingu Warranty Direct wynika jeszcze jeden ciekwy wniosek - bardzo szybko pnie się w górę Citroen (czytaj: wyniki rajdów WRC), a Renault posiadające najwięcej modeli z maksymalną oceną Euro NCAP... zamyka stawkę. I na koniec wniosek nie do podważenia: Toyota, Mazda czy Honda niezmiennie okupują najwyższe pozycje rankingowe, praktycznie w każdej klasyfikacji!

 

W przeciwieństwie do producentów aut, którzy dysponują szczegółowymi danymi o samochodach w wieku gwarancyjnym (do dwóch-trzech lat), Warranty Direct ma dobre rozeznanie w kondycji starszych pojazdów. Podane wielkości należy zatem traktować orientacyjnie, gdyż auta sprzedawane w USA czy Wielkiej Brytanii często różnią się od modeli sprzedawanych na niemieckim, belgijskim, a szczególnie polskim rynku.

 

Odsetek zawodnych egzemplarzy 3-9 lat, w procentach

 

1. Mazda - 8,04

Zdjęcie 1544

 

(Zdjęcie 1544) Mazda

 

2. Honda - 8,90

 

3. Toyota - 15,78

 

4. Mitsubishi - 17,04

 

5. Kia - 17,39

 

6. Subaru - 18,46

 

7. Nissan - 18,86

 

8. Lexus - 20,05

 

9. Mini - 21,90

 

10. Citroen - 25,98

Zdjęcie 1545

 

(Zdjęcie 1545) Honda

 

11. Daewoo - 26,30

 

12. Hyundai -26,36

 

13. Peugeot - 26,59

 

14. Ford - 26,76

 

15. Suzuki - 27,20

 

16. Porsche - 27,48

 

17. Fiat - 28,49

 

18. BMW - 28,64

 

19. Opel - 28,77

Zdjęcie 1546

 

(Zdjęcie 1546) Toyota

 

20. Mercedes - 29,90

 

21. Rover - 30,12

 

22. Volvo - 31,28

 

23. Volkswagen - 31,44

 

24. Jaguar - 32,05

 

25. Škoda - 32,12

 

26. Chrysler - 34,90

 

27. Audi - 36,74

 

28. Seat 36,87

 

29. Renault - 36,87

 

30. Alfa Romeo - 39,13

 

31. Saab - 41,59

 

32. Land Rover - 44,21

 

33. Jeep - 46,36

 

Od redakcji: mamy nadzieję, iż temat wywoła ożywione dyskusje na Forum i poczcie do redakcji. O niezawodności i bezpieczeństwie warto rozmawiać!

 

Zwracamy także uwagę na warunki gwarancyjne, dotąd najlepszą gwarancją dysponowały auta japońskie (3 lata lub 100 tys. km + Toyota Corolla milion km!). Dziś pojawił się nowy gracz na rynku - to koreański cee'd proponujący aż 7 lat spokoju. Wkrótce zobaczymy jak będzie...

 

Aby jeszcze bardziej podgrzać temat, proponujemy zastanowić się, dlaczego przez wiele lat hołubione auta niemieckie nie dawały więcej niż 2 lata gwarancji? Czy były i są tak dobre, czy tylko chciały być tak dobre? Najlepsze wypowiedzi opublikujemy na portalu www.autoflesz.pl

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Bardzo rozsadnie prawisz tylko zastanawiam sie co to zailnik te 105 km czy napewno w tak nowym aucie występuje...-bede musial obaczyć...

 

 

 

Polik:

 

3 letni Passat (105 KONI MEchanicznych - mniej jest wiecej!!)z przebiegiem 60.000 km kosztuje w D 13.00 euro = 52.000 PLN.

 

Ja bym go kupil w ciemno. zawjeszenie jak to niemieckie - sztywnawo malo bujakowo.

Moze siada na tych polskich dziurach- nie wiem, nie wiem

...że się tak podepnę pod wątek, coby nowego niepotrzebnie nie zakładać...Proszę o poradę - w niezadługim czasie planuję zmienić auto, a że jestem tzw. singlem nie zależy mi na jego praktyczności, wielkości ale za to na tzw. radości z jazdy i z posiadania. Otóż po przemyśleniach biorę pod uwagę 2 coupe:

1. bmw 320i

2. audi a5 1.8TSI

Oba mają być nowe (nigdy nie kupiłem i nie kupię używanego, w sumie z przekonania i że nikt przede mną nie pierdział w fotel), w benzynie, no i chciałbym się zmieścić 150k.

Długo już myślę i jednego dnia jestem zdecydowany na bmw a drugiego na audi...Co sądzicie?

youtube.com/watch?v=azHdFUdMtqc

Ja tam bym brał tylny napęd. Zupełnie inny komfort włączania się do ruchu z podporządkowanej w ciurek na nadrzędnej. No i ogólna frajda z jazdy większa.

 

A można też próbować zakombinować ze sprowadzeniem Hyundai Genesis Coupe V6 3.8 z USA - nie wiem czy da się zmieścić w 150k, ale rozpatrzyć zawsze można, MSRP na poziomie 26k$ daje zawsze jakąś nadzieję. Kultura pracy V6 jest nie do pogardzenia.

bmw , tylko z silnikiem 3litrowym rzedowym, 2litrowy to juz nie to.....warto naprawde doplacic,ja byl bral 325i coupe szczegolnie , ze samochod nowy i nie bedzie sie oplacalo go szybko zmieniac, a z czasem sie bedzie chcialo wiekszego komfortu i przyspieszenia, 4cylindrowy silnik jest duzo glosniejszy w praktyce i mnie elastyczny....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Ja mam BMW 330d coupe manual i jestem bardzo zadowolony. Wyprzedzam 95% aut na drodze, a średnie spalanie mam 7 litrów/100km. Wcześniej użytkowałem BMW z benzynową rzędową szóstką 2.8 i w tej chwili mam lepsze osiągi i prawie 2 razy niższe spalanie... 3.0 diesel BMW to wg mnie jeden z najlepszych silników świata. Polecam.

houek tak, tylko , ze on chce z benzynowym silnikiem ....

 

Wiem, próbuje go przekonać do diesel'a :)

Z racji wykonywanego zawodu, mam okazję jeździć wieloma autami, również tymi z górnej półki i z moich doswiadczeń wynika, że motor 2.0 bmw jest raczej kiepski, nie jedzie i pali sporo. 1.8 tsi tez mi nie podeszło, poza tym przypadłości silników tsi czyli nadmierne zbieranie sie nagaru w głowicy, co skutkuje nierównomierną pracą na biegu jałowym, spadkiem osiągów, zwiększonym spalaniem, mnie odstraszają. Dla mnie ten cały downsizing w wykonaniu vw (oprócz 2.0 tsi) to jakaś porażka.

Jak już koniecznie benzyna do coupe jak e92 lub a5 to tylko 6 garów w przypadku bmw czyli najlepiej 330i lub 335i (super silniki, stosunkowo oszczędne, dynamiczne i bezawaryjne) a w a5 absolutne min to 2.0 tsi - przy moim stylu jazdy śr spalanie to 11-12 l/100km.

 

Jeśli mogę coś doradzić to pod żadnym pozorem nie zamawiaj w bmw zawieszenia M i w audi zawieszenia S-line - twarde jak kamień i nerwowe na dziurach i koleinach. Ja mam w 330d coupe 18 calowe koła i opony run flat na standardowym zawieszeniu i jest ok. W bmw polecam dużą navi z iDrive, ksenony i sportowe fotele. W audi pakiet s-line zewnętrzny i wewnętrzny.Jak dla mnie bmw się lepiej prowadzi,a audio ciut lepiej wygląda. Twój wybór, ale naprawdę daj sobie spokój z 2.0 i 1.8 tsi - te silniki krzywdzą te piekne auta...

Wiem, próbuje go przekonać do diesel'a :)

Z racji wykonywanego zawodu, mam okazję jeździć wieloma autami, również tymi z górnej półki i z moich doswiadczeń wynika, że motor 2.0 bmw jest raczej kiepski, nie jedzie i pali sporo. 1.8 tsi tez mi nie podeszło, poza tym przypadłości silników tsi czyli nadmierne zbieranie sie nagaru w głowicy, co skutkuje nierównomierną pracą na biegu jałowym, spadkiem osiągów, zwiększonym spalaniem, mnie odstraszają. Dla mnie ten cały downsizing w wykonaniu vw (oprócz 2.0 tsi) to jakaś porażka.

Jak już koniecznie benzyna do coupe jak e92 lub a5 to tylko 6 garów w przypadku bmw czyli najlepiej 330i lub 335i (super silniki, stosunkowo oszczędne, dynamiczne i bezawaryjne) a w a5 absolutne min to 2.0 tsi - przy moim stylu jazdy śr spalanie to 11-12 l/100km.

 

prawda jest taka ze jesli sie chce droga marke i topowe osiagi to trzeba dac minimum 200kzł

jesli wystarczą ci osiagi wozków ktore podałes to z racji stabilnego silnika proponuje bmw

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

"...motor 2.0 bmw jest raczej kiepski, nie jedzie i pali sporo..."

 

z danych fabrycznych silnika 2.0 bmw coupe (170KM) wynika, że:

V-Speed - 230 km/h

0-100 - 8 sek.

spalanie średnio 6,6 (wiem, że kit, ale niech będzie i 2 litry więcej to i tak spoko)

 

jak dla mnie to są więcej niż wystarczające parametry,...

 

P.S. rzeczywiście tzw. downsizing grupy vw to chyba naprawdę nic w co warto się pchać...

youtube.com/watch?v=azHdFUdMtqc

"...motor 2.0 bmw jest raczej kiepski, nie jedzie i pali sporo..."

 

z danych fabrycznych silnika 2.0 bmw coupe (170KM) wynika, że:

V-Speed - 230 km/h

0-100 - 8 sek.

spalanie średnio 6,6 (wiem, że kit, ale niech będzie i 2 litry więcej to i tak spoko)

 

jak dla mnie to są więcej niż wystarczające parametry,...

 

P.S. rzeczywiście tzw. downsizing grupy vw to chyba naprawdę nic w co warto się pchać...

 

Kolego dane na papierze to jedno, a odczucia z prowadzenia to drugie. Ja jeździłem 320i cabrio i naprawdę nie było radości z jazdy...może ja jestem przyzwyczajony do mocnych silników, ale moją sluzbową Insignią 2.0 cdti 160KM jezdzi sie przyjemniej niż bmw 2.0i 170 KM. Na spalanie poniżej 10 l/100KM nie licz.

Tak jak pisze Electro - 4 gary są w praktyce głośne. W danych fabrycznych dB hałasu mogą być nawet podobne, jednak subiektywnie dźwięk pulsacyjnie oddającego moc 4-cylindrowca jest po prostu przykry.

xatt chce bajerancki wózek a nie insignia disel dla komiwojażera

 

xatt i nie czytaj o przykrym dzwieku 2 litrowego 4 cylindrowca :)bo jego wydech i tak zagłuszy ten silnik ktory jest zwyczajnie za mały i zapewne dobrze wyciszony abo go słyszec

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

xatt jest w tej chwili w premium selection bmw uzywane BMW Coupe 353i , to jest R6 biturbo, jest co prawda uzywane , ale niewielki przebieg i niecale 150 tysiecy, jak kupujesz z salonu to tez inaczej niz od handlarza....gwarancja bezwypadkowosci itd. ja bym bral....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

xatt jest w tej chwili w premium selection bmw uzywane BMW Coupe 353i , to jest R6 biturbo, jest co prawda uzywane , ale niewielki przebieg i niecale 150 tysiecy, jak kupujesz z salonu to tez inaczej niz od handlarza....gwarancja bezwypadkowosci itd. ja bym bral....

Jak ktos chce moje (kupione nowe 335 '07, space gray met, saddle brown skora, auto 6 bieg+paddle shift, NAV,bixenon, szyberd., sports pack, premium pack.etc) nie mam czasu sprzedac, stoi w garazu od roku. 35 tys KM, prawie wszystkie dostepne opcje.

Samochodowe fora: Lamborghini Forum: - Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?! MX-5 Forum: - Jakiś bydlak w VW Tuaregu przejechał dzisiaj nade mną! Porsche-Cayenne-Forum: - Zużycie paliwa niebezpiecznie spadło poniżej 40L/100km - czyżby coś nie tak z silnikiem? Mazda MX-5 Forum: - Czy właściwie nie jest głupio jeździć babskim autem ? Viper-Forum: - Wessało mi smarta do kolektora wlotowego, jak go wyciągnąć? Seat Marbella Forum: - He he dzisiaj dogoniłem ciężarówkę! Honda-Forum: - Moja Integra przestaje się kręcić na 9000 obrotów, czyżby coś z silnikiem ? Bentley Forum: - Użyłem dziś popielniczki, gdzie dostanę nową? Cadillac forum: - Wczoraj byłem na bingo i nie mogłem tyłem zaparkować. Honda Accord forum: - Mama dała mi właśnie to auto. Gdzie dostanę tanie 18 calowe aluśki ? Porsche forum: - Złapałem właśnie kapcia, czy lepiej oddać auto w rozliczeniu, czy sprzedawać na własną rękę? Ford 2.3 forum: - Pomocy! Wymieniłem już wszystko i dalej nie startuje! Jaguar Forum: - Gdzie wbudować dodatkowy zbiornik oleju, aby wyrównać braki z powodu wycieków? Twingo-Forum: - Brewki z prawdziwego końskiego włosia (Zdjęcia) Fiat-Forum: - Czy poza warsztatem jest jeszcze jakiś inny świat ? Lexus-Forum: - Gdzie dostanę tylne światła w stylu VW? Renault-Forum: - Odsprzedam kartę miesięczną na autobus. Samochód naprawili wcześniej niż oczekiwałem Honda CRX Forum: - Pomocy, jak się otwiera pasy bezpieczeństwa? Kończy mi się prąd w notebooku.... TDI Forum: - Pomocy, sportowy wydech nie daje odpowiedniego dźwieku! Bora Forum: - Kto ma numery części od Passata, co pasuje? Golf Forum: - Pasuje W8 Motor do 1,6? Polo Forum: - Wreszcie skróciłem sprężyny zawieszenia, ale mikrofon w McDrive teraz za wysoko! Audi A6 TDI-Forum: - Gdzie jest wlew paliwa? VW-Forum: - Jak zrobić mojego Polo 1.0 żeby był głośniejszy? Audi A8 Forum: - Gdzie naprawiają Rolexy? Opel Forum: - Moja corsa nie rdzewieje (NAPRAWDĘ) (Temat zablokowany przez admina). Opel Forum: - Hammerite, czy pomoże? Omega Forum: - Odleciał mi wentylator, gdzie szukać? Manta Forum: - Pomuszcie, polycjnty muwiom ze musze do djagnozdy, co to jezd?? Calibra Forum: - Który spojler wybrać? (Link) MB 190D Forum: - Sprzedałem auto na allegro, kupujący zagraniczniak, zna ktoś Kiswahilli? Mercedes C-Klasse Forum: - W niedziele padało i w drodze do kościoła auto zrobiło się mokre, co robić? BMW M3 Forum: - Gdzie do ciężkiej cholery dostane lusterka od Golfa3 ? BMW 3er E36-Forum: - Gdzie stoją najlepsze laski? BMW M5: - Pomocy, coś wprowadziłem do programu i nie mogę teraz wyjść do menu! McLaren Forum: - Czy opony od Ferrari będą pasować? Trabant forum: - Ranking najlepszych taśm klejących. Wartburg forum: - Wasze najdłuższe przejazdy na wolnobiegu Alfa Romeo forum: - To o której spotykamy się w warsztacie? Subaru Libero Forum: - Gdzie w ogóle dostać części? Lancer forum: - Na plejce mi lepiej szło.. Lamborghini forum: - Gdzie dostanę drzwi a'la civic doors? STI Forum: - Ile mi doda kocyków jeśli zmienię żarówki na neony? Forum Forda Escorta: - Escort 93r to już 15 generacja czy jeszcze 14 Facelift?

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

xatt moj ojciec ma x3 z 2litrowym dieselem 2009 rok, jest to silnik dosyc głosny na wyzszych predkosciach i jak wiekszosc malych dieseli uzyteczny zakres obrotow nie jest za duzy, natomiast mozna tym jezdzic zarowno sprawnie jak i szybko w granicach rozsadku oczywiscie, z kultura pracy /halasem/wibracjami jednak 6cylindrowego nawet dizla nie mowiac benzyny nie ma co porownywac, w x3 ten silnik powyzej 120 km na godzine juz slychac naprawde mocno, w coupe moze byc lepiej bo jest lzejsze , lepiej wygluszone i dochodza jeszcze mniejsze opory powietrza wiec ogolnie halas mniejszy ale musisz sam dojsc do wniosku czy taki komfort Ci wystarcza, jak nie jezdziles lepszym to pewnie wystarczy z nakladem i komfortu , i mocy, silnik ten rzeczywiscie malo pali, jest bardzo ekonomiczny i z glosow wielu osob wiem tez , ze jest bardzo malo awaryjny co jest godne podkreslenia...jest wielu zadowolonych z tego silnika jesli chodzi o bezusterkowosc i male spalanie wlascicieli e60, jesli jezdzisz na male odcinki , czesto gasisz i zapalasz silnik to polecam benzyne, jesli na dluzsze odcinki to moze byc dyzel, jesli ogolnie malo jezdzisz to mysle , ze oczywiscie raczej benzyna, jesli bardzo duzo jezdzisz dizel...jak sam piszesz jestes singiel wiec moglbys ostatni raz w zyciu ( albo przedostatni ) zaszalec i kupic lepsza benzyne, ktora i przegonic mozna bez wyrzutow sumienia, jest cichutka w srodku i wysoko kreci, nie trzeba sie wajcha namachac zeby pojechac szybciej, szczegolnie jak nie masz daleko do pracy i nie jezdzisz po 50 km w jedna strone, bo na krotkie odcinki to nie ma bola , dizel w koncu zacznie sie psuc, bo bedziesz jezdzil glownie na zimnym silniku itd.

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

najogolniej miedzy 6cylindrami , a 4ma jest po prostu tak duza roznica, ze nawet bmw nie zrobi z silnika 4cylindrowego czegos co wywola usmiech na twarzy, przynajmniej ja tak uwazam...chyba, ze zrobia jakis podwojnie doladowany , ze bedzie jakis fajny swist turbiny czu cos w tym stylu....i atomowe przyspieszenie...

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

...bo na krotkie odcinki to nie ma bola , dizel w koncu zacznie sie psuc, bo bedziesz jezdzil glownie na zimnym silniku itd."

 

electro moglbys to rozwinac? Zona jezdzila przez 3 lata po 3km w jedna strone, co prawda starym peugotem 1.9D i silnik sprawowal sie bez zarzutu.

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.