Skocz do zawartości
IGNORED

Audiofile Płock


zone
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale jak kiedyś nie było to dawali sprzęt do domu i jak się spodobał to wtedy podbijali gwarancję

 

Teraz też pożyczają bez problemu...przynajmniej kolumny i okablowanie w standardowych wymiarach. Ostatnio wypożyczałem głośnikowe Van den Hull'e CS122 do swojego dual mono. Niestety słabo wypadły przy rodzimych Audionova Moonwalk MK2 więc oddałem. Generalnie zgadzam się że to w sumie jedyne miejsce gdzie można w miarę rozsądnie porozmawiać o dobrym stereo.

PS

A tak w ogóle to powinienem zacząć od przywiania bo to pierwszy mój wpis na tym forum:-) Kłania się Tumska:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przez kilka dni u siebie Xindaka a-08 (biorąc pod uwagę cenę - ta sama liga), nie polubiłem go, choć ma swoje zalety.

Przestrzeń i smaczki wyciągnięte na maxa i to go ratowało np w ostrym rocku. Grało raczej jasno, skrajami pasma, dość technicznie, bez mięsa na dole.

W parametrach silny, w odsłuchu taki sobie, nie zauważyłem znacznego wzrostu poweru i zejścia w stosunku do 50 watowej lampy.

Może to kwestia konfiguracji, ale to granie nie miało jaj.

Na "szołach" też nie podobało mi się granie cyfrowych wzmacniaczy nawet za grubą kasę.

pzdr

Edytowane przez adamkwiatkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałbym uniknąć tego dominowania sopranów i wyższej średnicy, chciałbym mocnego basu gdyż w muzyce takiej jak ATB są fajne zejścia. Na wzmacniacz mam ok 3,5tyś a chciałbym aby był to nowy sprzęt. Opinie są tak zróżnicowane, że się pogubiłem bardzo. Już byłem przekonany o Rotelu 1520 ale mi odradzono do takiej muzyki a polecono tego Pionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę, ta muzyka jest dość bogata w górę pasma, może być ostro i z nieprzyjemnym ziarnem (zaznaczam mam blaszany tweeter). Pionek ma regulację tonów, można się więc trochę podratować, jeśli się nie jest purystycznym audiofilem.

Do wolnych, ciemnych kolumn może być nieźle, dodadzą życia przekazowi (pionka nie słyszałem, odczucia na podstawie Xindaka i innych, o które się otarłem, a klasa d jest dość charakterystyczna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeszkadza mi regulacja barwy a nawet wprost przeciwnie, ja się na takich wzmacniaczach wychowałem tzn polskiej produkcji i muszę powiedzieć, że tam tak działała regulacja barwy iż dodawała wiele przy minimalnej zmianie gałki regulatora, nigdy we wzmacniaczu polskim nie rozkręcałem basu na max tylko troszkę poza połowę gdyż mijało się to z celem a w japońskich czasem kręcenie na maxa nic nie dawało. Co do dźwięków to fakt są tam fajne efekty wysoko i nisko tonowe :) tzn w muzyce takiej jak ATB

Edytowane przez przemek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki jak wcześniej wspominałem Płock to miasto z dużym potencjałem.Przyznaję się ,że kiedyś byłem w rewexie codziennie zbierałem katalogi zawracałem gitarę jak jeszcze był na Tumskiej :) Klocki które można było tam kupić były jedynie w strefie moich marzeń ponieważ pochodziłem z Grodzkiej 11 a tam się nie przelewało:) Dzisiaj pracuję w branży audio i znam osobiście właścicieli takich firm jak Ayon czy Avangarde Acoustic nie wspomnę o Dynaudio czy Trasrotor.Nie jest to znajomość na zasadzie raz ich widziałem i koledzy tylko bardzo dobrze :)Nie wspomnę o głównych recenzentach gazet i właścicielach głównych salonów w Polsce.Zdarza mi się decydować o tym co czytacie w głównych gazetach audio.Kiedyś rozwijaliśmy temat naszego miasta i koledzy twierdzili ,że u nas nie ma handlu a to ,że ludzie wolą inwestować w auta - prawda jest inna.Płock to piękne miasto i nawet nie macie pojęcia ilu w nim mieszka ludzi którzy wydali minimum 500 tyś na sprzęt.Są to oczywiście wyjątki ale powiadam ,że się trafiają:). Jak będę bliżej wakacji w Płocku możemy się ustawić na jakieś piwko do Zamku Grala:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj ja na taki sprzęt kwoty nie mam niestety, takie zarobki choć jeśli bym więcej zarabiał to bym nie żałował :) No jeśli będzie okazja to można coś w lato pomyśleć, ja za to zawracałem głowę Panom z Rewexu na Kolegialnej i jeśli czytają to pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeszkadza mi regulacja barwy a nawet wprost przeciwnie, ja się na takich wzmacniaczach wychowałem tzn polskiej produkcji i muszę powiedzieć, że tam tak działała regulacja barwy iż dodawała wiele przy minimalnej zmianie gałki regulatora, nigdy we wzmacniaczu polskim nie rozkręcałem basu na max tylko troszkę poza połowę gdyż mijało się to z celem a w japońskich czasem kręcenie na maxa nic nie dawało. Co do dźwięków to fakt są tam fajne efekty wysoko i nisko tonowe :) tzn w muzyce takiej jak ATB

Jeśli potrzebujesz szybkiego, dobrze schodzącego basu i efektywnej gałki do regulacji basów to polecam posłuchać Technicsa SU-V8 lub (z tym trudniej) Technicsa SU-V10. A jeśli to malo (w co raczej wątpię) to mozna jeszcze się lekko skorygować korektorem SH-8020. To stare dobre klocki Technicsa rocznik 1979. Prawdziwe Hi-Fi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Witam, moje poszukiwania wzmacniacza dobiegły końca, padło na yamaha as 1000 plus kolumny mission mx 6. Powiem tak, takiej dynamiki oraz barwy szukałem, sprzęt się wygrzewa ale z minuty na minutę gra coraz lepiej, fajniejszą sceną i potężniej. Pozdrawiam Płock:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie,

pytanko mam odsłuchowo-techniczne: czemu tak naprawdę służą funkcje Muting np. 0 / 20 +- we wzmacniaczu oraz Variable range w korektorze u mnie +- 12/3db? Czy w tym jest jakiś większy sens? Ktos świadomie używa (albo nie) i w jakich sytuacjach? Generalnie o co w tym wszystkim common tak po ludzku? Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

Ehhh, widzę że było trochę ruchu ale znów pustki się zrobiły...

PubLo - "Muting" we wzmacniaczu służy do gwałtownego wyciszenia np. jeśli słuchasz głośno i nagle zadzwoni Ci telefon - wciskasz "Muting" i możesz spokojnie rozmawiać, a później w jednej chwili wrócić w ten sam sposób do uprzedniej głośności. Na korektorach raczej słabo się znam, ale w korektorach jest raczej odwrotność - podbija się całe pasmo o daną ilość dB, co skutkuje pozornie większym "wykopem" a w rzeczywistości może doprowadzić do uszkodzenia wejścia we wzmacniaczu zbyt dużym poziomem sygnału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad czymś w stylu Harpii Acoustics Amstaff, ale z nieco zmienioną konfiguracją, a mianowicie: 2x Dayton RS225-4 szeregowo + Dayton RS52AN-8 (lub jakiś miękki kopułowiec jeśli ten byłby jednak za ostry) + Seas 27TBCD/GB-DXT (lub jakiś wstęgowiec / ewentualnie 4 drogi ze wstęgą na najwyższych rejestrach) w obudowie tunelowej o ściankach 30mm z mocno rozbudowaną zwrotnicą z mocno ciętymi zboczami pod moje prezencje... to tak po wkrótce - naczytałem się sporo o tych głośnikach i kolumnach tunelowych, ale nadal czuję niedosyt wiedzy aby rozpocząć na poważnie budowę. Jak dotychczas budowałem proste kolumienki na głośnikach Tonsil + TVM Acoustics / Visaton z prostymi filtrami 6dB/okt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.