Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki sprzęt dla idealnej słyszalności smaczków gitarowych

zefka

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyżej.

Jestem totalnym laikiem. Czytam to forum i nie mogę dojść do ładu. Nie znam się na sprzęcie audio. Chcę kupić kolumny i wzmacniacz i co tam jeszcze trzeba, bo odtwarzacz CD mam (gemini CDMP 1300).

I teraz moje pytanie. Jaki sprzęt powinnam nabyć, żeby idealnie bez korekcji słyszeć oryginalne brzmienie gitar i saksofonu (no, oczywiście, ew. zniekształcone w procesie tłoczenia).

Proszę o porady.

Aha. Budżet to około 5-8tys pln - czy za takie pieniądze jestem w stanie kupić jakiś sensowny zestaw startowy?

I teraz moje pytanie. Jaki sprzęt powinnam nabyć, żeby idealnie bez korekcji słyszeć oryginalne brzmienie gitar i saksofonu (no, oczywiście, ew. zniekształcone w procesie tłoczenia).

Proszę o porady.

Aha. Budżet to około 5-8tys pln - czy za takie pieniądze jestem w stanie kupić jakiś sensowny zestaw startowy?

Zainwestuj raz, a dobrze. APS AEON + jakis przedwzacniacz (wzmacniacz jest wbudowany w glosniki, kolumny aktywne). 8k powinno wystarczyc.

nsnotes

Gość dziadekwłodek

(Konto usunięte)

Jak wyżej.

Jestem totalnym laikiem. Czytam to forum i nie mogę dojść do ładu. Nie znam się na sprzęcie audio. Chcę kupić kolumny i wzmacniacz i co tam jeszcze trzeba, bo odtwarzacz CD mam (gemini CDMP 1300).

Proszę o porady.

Witam! Wątpię, aby "jakiś jeden sprzęt" w pełni zaspokoił Twoje oczekiwania. Zabierz ze sobą swoje ulobione płyty ze "smaczkami" i kogoś ktozna się trochę więcej od Ciebie w tej materii do sklepu(ów). Powiedz o co Ci chodzi i nie zapomnij dodać ile chcesz zostawić w tym sklepie(ach). Zapytaj o możliwość wypożyczenia do domu. Osłuchaj w sklepie i jeśli to możliwe w domu. Nie kieruj się przy tym tylko pierwszym wrażeniem, ale i dłuższym odsłuchem. I wybierz. Pozdrawiam.