Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny do NAD C326BEE i NAD 545BEE?

igorp

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam już sprzęt jak w temacie, do tego interkonekt Proteus silver mk2. Zależy mi na dźwięku czystym, ciepłym, wciągającym i co najważniejsze przy dłuższym odsłuchu nie dźwięk nie może męczyć. Słucham najwięcej R.E.M. ale też klasycznego rocka. Pokój 20 m2. Biorę pod uwagę (jak na razie) KEF IQ30 i MA BX2. Niestety nie mogę sobie pozwolić na odsłuchy itd dlatego muszę kupić w ciemno. W zasadzie jestem początkujący i każdy sprzęt będzie o niebo lepszy niż to coś co posiadam w tej chwili. Jakieś propozycje, uwagi? Cena w granicach kolumn, które wymieniłem.

Igorp

Przede wszystkim, wątpię, żeby nieduże i niedrogie monitory wytworzyły odpowiednie ciśnienie akustyczne z odpowiednim basem i zrównoważeniem rejestrów w pokoju 20m2. Jest parę fajnych monitorów, które z powodzeniem dałyby radę takiemu zadaniu, ale chyba nie MA czy Kef ze stosunkowo niewielkimi membranami (zdaje się, że 16,5 cm w obu przypadkach).

wcześniej posiadałem NAD 325 i z moimi AA Mimas grało znakomicie - zresztą producent zaleca ten zestaw z tą elektroniką. Tam tez są głośniki Tesli 16 cm i basu w moim 19m2 jest wystarczająco.

No rzeczywiście trafne porównanie: MA BX2 i AA Mimas II. Nie wiele się różnią.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) post-1549-075818800 1294088868_thumb.jpg

"16,5 to mala mebrama? nie jedne glosniki podlogowe maja takowe"

Tak, tylko najczęściej w ilości sztuk większej niż jedna w kolumnie, a to chyba robi drobną różnicę, nieprawdaż?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Kriso81 nie ma co uwielbiać. To sie nazywa kompromis w małżeństwie. Ogladam duzo filmów i BD jest podłączony do mojego AVR-3806. Sprzetu było za duzo i musiałem zrezygować z jednego klocka.