Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

Wklejałem dawno temu.

 

A to przepraszam za suchara. :)

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Nowe benzynowce o ile się nie mylę bazują na Fordowskich jednostkach Ecoboost (ale z osprzętem Volvo - co jest dobrym znakiem).

Jeżdżę Ecoboostem 2.0 i szczerze mówiąc bez rewelacji - pierwszy silnik przy którym muszę dolewać płynu chłodzącego (o braniu oleju nie wspominam - bo to przy turbo norma). Sam myślę nad XC 60 T6 - ale wolałbym starego 3.0 niż nowego 2.0.

mieli problemy z łańcuchowi to podobnie jak VAG wrócili do pasków.

 

Niestety każda benzyna turbo na średnim oleju i krótkich trasach będzie wymagać dolewek. Najgorzej jak ktoś kupi 1,4 /1,6 z trubo i robi tym 5 km dżinnie.

Problemem jest co raz mniejszą dostępność nie uturbionych benzynowych.Jak napisałem - dolewki oleju to norma, ale dolewki płynu chłodzącego to dla mnie nowość.

 

To Panie jest zaprojektowane żeby zrobić dany przebieg i rąbnąć w kalendarz kaput. Każde fifty cent zaoszczędzone na amelinium się liczy. Fabryki silników w Meksyku Panie, już miska ryżu jest za dużo żeby to złożyć. Każdy cent się liczy.

Leasing I prosto na śmietnik....

Co gorsza w markach premium również - w końcu zadowoleni mają być akcjonariusze a niekoniecznie klienci. Gdyby w PL istniał rozwinięty rynek wynajmu długoterminowego dla indywidualnych to bym w to wszedł - z ofertą niestety jest słabo.

Leasing I prosto na śmietnik....

Co gorsza w markach premium również - w końcu zadowoleni mają być akcjonariusze a niekoniecznie klienci. Gdyby w PL istniał rozwinięty rynek wynajmu długoterminowego dla indywidualnych to bym w to wszedł - z ofertą niestety jest słabo.

 

Też mnie ta opcja ciekawi. Ale ciężko to widzę gdyż najbardziej opłacalna oocja (oczywiście dla producentów) to kupno pojeździć do końca gwarancji i opylic i kupic następny.

 

Więc trwałość i awaryjnosc w tym kierunku będzie szla.

chwilowy brak działalności w audio.

To Panie jest zaprojektowane żeby zrobić dany przebieg i rąbnąć w kalendarz kaput. Każde fifty cent zaoszczędzone na amelinium się liczy. Fabryki silników w Meksyku Panie, już miska ryżu jest za dużo żeby to złożyć. Każdy cent się liczy.

1 przebiegi wylicza się od wielu lat i kalkulacja nie uległa zmianie.

2 w Meksyku całe auta składa się od lat, głównie te modele które idą na rynek USA

 

Problemem jest co raz mniejszą dostępność nie uturbionych benzynowych.Jak napisałem - dolewki oleju to norma, ale dolewki płynu chłodzącego to dla mnie nowość.

silnik turbo to nic strasznego, ja bez tego żyć nie umiem :) problem to eksploatacja. Z czystej ciekawości jakie robisz trasy i na jakim oleju ? co do płynu... to N/A też brały... diesle też... diagnozowałeś chociaż gdzie on ucieka ? czy jest to jakąś uzależnione z poziomem oleju (ciepły / zimny) ?

 

Leasing I prosto na śmietnik....

tia.. moje auta mają po 10 czasem i więcej lat, do tego przebieg, czasem +100% mocy i do "śmietnika" im bardzo daleko. Jakąś takich odczuć i dziwnych problemów nie mam... dziwne...
Okazuje się, że stare Diesle to nie jedyne "zło" na naszych drogach. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez niemiecki TUV Nord, szkodliwe rakotwórcze cząsteczki obecne są w spalinach współczesnych silników benzynowych i to w ilościach tysiąckrotnie większych, niż w starych jednostkach benzynowych i dziesięciokrotnie większych, niż we współczesnych Dieslach. Odpowiedzialne jest za głównie wysokie ciśnienie spalania możliwe dzięki bezpośredniemu tryskowi paliwa. Najprawdopodobniej w niedalekiej przyszłości filtry cząstek stałych zagoszczą także w nowoczesnych silnikach benzynowych.

konkrety powiadasz... no to konkretnie pytam, gdzie ja napisałem że z nimi jest cokolwiek nie tak ? że jest to silnik awaryjny, czy że się rozsypie po latach ?

 

no właśnie sam nie wiesz, co napisałeś. Wklejasz jakieś zdjęcia z przebiegami, "coś" sugerujesz, co niby tylko "kumaci" zrozumieją. Wysłów się w końcu i napisz, co chciałeś udowodnić wklejając te mazdy z niższymi przebiegami, niż vw.

1 przebiegi wylicza się od wielu lat i kalkulacja nie uległa zmianie.

 

Przebiegów się nie wylicza, po prostu przyjmuje się określoną trwałość i ta teoretycznie powinna się sprawdzić, o ile praktyka równa jest teorii. Jednak tutaj się może okazać że jakość wykonania części, surowców, pracy ludzkiej nie została wystarczająco uwzględniona. Gdyby niektórzy producenci przykładali się do badania trwałości w praktyce tak jak kiedyś, to nie byłoby takich wpadek. Nie trudno się domyśleć że mają to gdzieś i wolą wydać pieniądze na reklamę, a dodatkowo zarobić na serwisie psującego się badziewia. A w sprawie reklamacji kazać ukończyć pracownikom kurs palenia głupa, albo udawania greka.

no właśnie sam nie wiesz, co napisałeś. Wklejasz jakieś zdjęcia z przebiegami, "coś" sugerujesz, co niby tylko "kumaci" zrozumieją. Wysłów się w końcu i napisz, co chciałeś udowodnić wklejając te mazdy z niższymi przebiegami, niż vw.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Nie wiem czy pisanie tego jeszcze raz ma jakikolwiek sens.

 

Przebiegów się nie wylicza, po prostu przyjmuje się określoną trwałość i ta teoretycznie powinna się sprawdzić, o ile praktyka równa jest teorii. Jednak tutaj się może okazać że jakość wykonania części, surowców, pracy ludzkiej nie została wystarczająco uwzględniona.

nie do końca się z tym zgodzę, producent doskonale wie co mu się psuje i kiedy. Nie bez powodu są wydawane zalecenia serwisowe per części, co należy sprawdzić lub wymienić przy danym przebiegu, niestety wszystkie przeglądy ogranicza się tylko do oleju i filtru, jak klient wymienia co 15kkm i na syntetyk to i tak jest szok że zorientowany.

 

jak pisałem w innym temacie ASO również dostaje zalecenia sprawdzenia i ewentualnej wymiany danych podzespołów. Niestety to klient musi się orientować w temacie i pilnować by ASO o czymś nie zapomniało, problem tylko w tym że klient nie ma wiedzy ani dostępu do dokumentacji.

 

Gdyby niektórzy producenci przykładali się do badania trwałości w praktyce tak jak kiedyś, to nie byłoby takich wpadek. Nie trudno się domyśleć że mają to gdzieś i wolą wydać pieniądze na reklamę, a dodatkowo zarobić na serwisie psującego się badziewia. A w sprawie reklamacji kazać ukończyć pracownikom kurs palenia głupa, albo udawania greka.

też nie tak do końca, myślisz że producent ma w interesie wymieniać za friko całe silniki ? i jeszcze mieć problem ze złą reklamą..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A idź pan w ch.. ze swoją retoryką. Niby nie napisał, ale napisał i podaje linki, ale tak naprawdę to nie napisał. Gurwa, jaki inteligentny, między wierszami pisze.

Szkoda czasu na dyskusje z nim.

Macie rację, trudno na forum prowadzić dyskusję z ludźmi którzy nie rozumieją treści czytanej.

 

BTW: dziękuje za pochwalę, ale według mnie to Ty po prostu jesteś głupi. (teraz się poskarż moderatorowi)

Macie rację, trudno na forum prowadzić dyskusję z ludźmi którzy nie rozumieją treści czytanej.

Może wystarczy pisać tak by inni zrozumieli a nie musieli się domyślać o co Tobie chodzi.

Jakbyś miał problemy z pamięcią to przypominam Ci wpis

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) jakbyś miał problemy ze zrozumieniom to najprościej będzie jak napiszę że moje linki były odpowiedzią na Twoją wypowiedzieć, mówiąc jeszcze prościej NIE, NIE JEŹDZI. W innym miejscu napisałem Ci wyraźnie, poczekaj z opinią kilka lat.

 

- Odpowiedzą na Twoje "chyba" jest NIE, NIE jeździ

Ile razy mam jeszcze pisać to samo ? Czy ja według Ciebie piszę niezrozumiale ? czego konkretnie nie rozumiesz ?

 

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

BTW: dziękuje za pochwalę, ale według mnie to Ty po prostu jesteś głupi. (teraz się poskarż moderatorowi)

 

Tak się zastanawiam, co można powiedzieć o twojej inteligencji, jeśli jednocześnie próbujesz mnie obrazić i stosujesz formę grzecznościową "Ty" :D

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Potwierdza się fakt,wiesz tyle co wygoglujesz i zacytujesz.

 

silnik miał swoją premierę w 2011 roku...w sprzedaży od 2012. Od grudnia 2014 do maja 2015 sprzedano 6128 pasków, M6: 2674 sztuk

 

Mazda (2012+):

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 30 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 50 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 35 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 38 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 30 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 36 tyś km...

 

itd.. kolejno.. praktycznie jedna pod drugą, swoją drogą zastanawia mnie dlaczego tyle "atrakcyjnych autek" jest na sprzedaż.

No i do czego doszedłeś?.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hej. A co myslicie o nowej Maździe 6?

fajne autko, tylko pamiętaj by ją uzbroić, fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe to kpina.

 

Potwierdza się fakt,wiesz tyle co wygoglujesz i zacytujesz.

hmm czyli w przeciwieństwie do Ciebie umiem korzystać z dostępnych narzędzi.

 

No i do czego doszedłeś?.

że się szybo nudzą :P

że się szybo nudzą :P

Spodziewałem sie takiej odpowiedzi.

Tak z ciekawości podzwoniłem i okazało się że te autka nie są takie całkiem bezwypadkowe jak w opisie.Tyle w temacie.

Co do uzbrojenia po za fabrycznego to wiąze się to chyba z utrata gwarancji w przypadku mazdy.

Ciekawe czy 3 i cx złodzieje też tak łatwo odpalaja?

Tak z ciekawości podzwoniłem i okazało się że te autka nie są takie całkiem bezwypadkowe jak w opisie.Tyle w temacie.

tak tak, opis był piękny zadzwoniłeś i powiedzieli Ci prawdę, do tych z DE też dzwoniłeś ? teraz wychodzi na to że 90% rynku to pukane mazday ? z kogo starasz się zrobić idiotę ?

 

Co do uzbrojenia po za fabrycznego to wiąze się to chyba z utrata gwarancji w przypadku mazdy.

Ponoć miało się to zmienić, doskonale o tym wiedzą i obiecali coś z tym zrobić, niestety o poprawie fabrycznych zabezpieczeń nie było słowa.

 

Ciekawe czy 3 i cx złodzieje też tak łatwo odpalaja?

możliwe, znajomemu ukradziono 6 więc reportaż był o 6.

 

Było w temacie, w formie wideo.

 

Spodziewałem sie takiej odpowiedzi.

a co miałem Ci napisać ? nie znam użytkowania nowej mazdy a tym bardziej tych którzy sprzedają, Skoro jak to twierdzisz auta są bezawaryjne i bezproblemowe a ludzie je sprzedają to się muszą nudzić... albo wolą sprzedać zanim je ktoś buchnie. Masz inne pomysły ? taki mądry jesteś może na coś wpadniesz.

 

a co miałem Ci napisać ? nie znam użytkowania nowej mazdy a tym bardziej tych którzy sprzedają, Skoro jak to twierdzisz auta są bezawaryjne i bezproblemowe a ludzie je sprzedają to się muszą nudzić... albo wolą sprzedać zanim je ktoś buchnie. Masz inne pomysły ? taki mądry jesteś może na coś wpadniesz.

To po co zaczynałeś?

 

z kogo starasz się zrobić idiotę ?

To raczej pytanie do Ciebie.Skoro zasugerowałeś coś wstawiając owe linki to znaczy że chyba masz jakąś teorie.

To raczej pytanie do Ciebie.Skoro zasugerowałeś coś wstawiając owe linki to znaczy że chyba masz jakąś teorie.

tyle razy wyjaśniane a ten dalej nie rozumie... znowu uprawiasz nadinterpretacje.

 

To po co zaczynałeś?

ale przepraszam bardzo co zaczynałem ? przecież to była odpowiedź na Twojego posta..

"...Gdy victoria Kelly wyjeżdża samochodem z Manchesteru, trzyma się jak najdalej od szybkich dróg, starając się uniknąć chmur dieslowskich zanieczyszczeń, tworzących się wzdłuż ruchliwych arterii, wybiera zielone i boczne drogi. W ten sposób podróż może się dwukrotnie wydłużyć, jednak dla 23-letniej Kelly te objazdy mają kluczowe znaczenie: musi unikać unoszących się w powietrzu toksyn, wywołujących u niej gwałtowne ataki astmy, po których ląduje w szpitalu.

 

Astmę może wywołać wiele czynników, ale nie jest przypadkiem, że ilekroć wzrasta poziom zanieczyszczenia powietrza, szpitale i przychodnie notują fale pacjentów z astmą. Brytyjski urząd Public Health England opublikował badania, które wskazują, ze tysiące ludzi doznało ataków astmy, gdy smog złożony z maleńkich "pyłów zawieszonych" i cząsteczek dwutlenku azotu, typowych dla emisji z silników Diesla ogarnął dużą część Wielkiej Brytanii.

 

A nie tak miało być. Już 20 lat temu naukowcy ostrzegali, ze rosnąca popularność samochodów z silnikami Diesla może uczynić je jednym z największych zagrożeń dla zdrowia w Europie. W odpowiedzi UE wprowadziła regulacje, wprowadzające rygorystyczne limity na emisje spalin. Zatem duże miasta powinny cieszyć się jednymi z najwyższych na świecie wskaźników czystości miejskiego powietrza. Stało się odwrotnie.

 

Pierwsze pytanie brzmi: skąd biorą sie te wszystkie zanieczyszczenia? Teoretycznie nie powinny pochodzić z nowoczesnych silników Diesla. Europejskie normy emisji wprowadzone przez UE w 1993 roku narzuciły surowe limity. Najnowsza norma, Euro-6, stwierdza, że nowe samochody z silnikami Diesla powinny emitować nie więcej niz 0,08g tlenków azotu (NOx) na kilometr. Poproszono firmę Emissions Analytics o przetestowanie nowych samochodów z silnikami Diesla podczas jazdy po bocznych uliczkach w dzielnicach mieszkaniowych i po autostradzie. Auta wyposażono w analizatory spalin zapewniające odczyt faktycznej emisji zanieczyszczeń, zwłaszcza tlenków azotu.

 

Pierwszym autem była mazda 6 z silnikiem 2.2SkyActiv-D i od samego początku jazdy w Londynie było jasne, że emisja spalin sporo przekracza górny próg normy Euro-6. Samochód ponad 4-krotnie przekraczał maksymalny pułap emisji spalin. Była to tylko średnia emisja na blisko 20-kilometrowym odcinku. Najbardziej alarmujące było to, jak skokowo wzrastała emisja tlenków azotu przy każdym, najmniejszym przyśpieszeniu. Największa emisję spalin odnotowano jadąc przez zielone uliczki Wimbledonu. Progi zwalniajace na ulicach zmuszły do zmniejszenia prędkości, a potem do przyśpieszenia - za każdym razem auto wytwarzało kolejną chmurkę toksycznych gazów.

 

Nieuczciwa byłaby jednak sugestia, że mazda była gorsza od innych. Emissions Analytics przetestowała 29 nowych samochodów z silnikami Diesla., posiadających certyfikaty Euro-6 i większość wytwarzała na drodze więcej tlenkóe azotu, niż wskazuje ta norma. Silniki Diesla mogą pracować czysto, ale to kosztuje. Potwierdzono to w szczegółowym teście, gdzie mercedes-benz C220 sedanprzejechał tymi samymi drogami co mazda i inne testowane auta. Gdy się zagrzał, emisja spalin spadła poniżej limitu.

 

Każdy litr spalonej ropy generuje toksyczne emisje, kilka razy przekraczając dopuszczalny poziom. Dlaczego? Silniki Diesla postrzegano jako coć dobrego, bo wytwarzają mniej CO2. Pracują jednak na znacznie wyższych temperaturach niz silniki benzynowe - tak wysokich, że spalają azot w powietrzu, tworząc rózne tlenki azotu, zwłaszcza dwutlenek azotu, oraz pyły zawieszone..."

 

Jonathan Leake

I to czuje każdy, kto nie ma nosa w dupie, lub permanentnie podpiętego do kabiny wydechu. Jedziesz za dieslem i nie ma litości, od razu musisz zamykać obieg powietrza. Stoisz w korku - to samo, bo śmierdziuch przed tobą kopci prosto pod twoje auto. No bo on musi mieć wygodną gablotę i jeszcze, żeby mu litr mniej paliła. Tylko, co mnie to powinno obchodzić, skoro ja te smrody muszę wąchać?

 

A przecież wystarczyłoby ujednolicić normy emisji dla benzyn i pojazdów z silnikiem od ciągnika. Zakaz wjazdu trupów do centrów miast itp. A po swoich hektarach możecie sobie jeździć na frytach, kogo to obchodzi...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.