Skocz do zawartości
IGNORED

Gramek do 1000 zł wraz z wkładką do 300zł

Gramek

Rekomendowane odpowiedzi

Zupełnie nie znam się na gramofonach wyłącznie do odsłuchu, dlatego potrzebuje porady. Szukam gramofonu z ramieniem prostym, najlepiej żeby nie miał wbudowanego przedwzmacniacza (to chyba powinno zmniejszyć koszta), musi być to żywotna maszyna, żaden automat, najlepiej nowy ale używany też biorę pod uwagę.

Jeżeli chodzi o wkładkę to chyba do odsłuchu najlepsza jest o szlifie eliptycznym. Musi mieć możliwość wymiany samej igły co jakiś czas a nie całek wkładki. Głównie będę słuchał muzyki spod szyldu RAP.

Ktoś może powiedzieć, że były takie tematy.. Ja mówię były podobne bo umieściłem tu własne kryteria.

Co polecacie?

Nowe gramofony w cenie do 1000 zł prawie nie występują. Sa niby gramofony firmy Reloop i inne didżejskie, im podobne konstrukcje, ale osobiście nie polecam tego typu rzeczy do słuchania. Nieco przekraczając budżet dostaniesz nowego Pro-Jecta Debut III Carbon lub bazową Regę RP-1. Oba z ramieniem prostym, bez automatyki i bez przedwzmacniaczy, nie psujące się, bo mają tak uproszczoną konstrukcję, że popsuć się w nich nie ma co. Do słuchania rapu i tym podobnego łomotu będzie jak znalazł wkładka Shure M-44.

Pozdro,

Yul

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Do słuchania rapu i tym podobnego łomotu

w tych pieniądzach to może " nówka sztuka " nie śmigana AUDIO-TECHNICA AT-PL120. Idealnie się chyba mieści w 1000 zyla..

robiz

w tych pieniądzach to może " nówka sztuka " nie śmigana AUDIO-TECHNICA AT-PL120. Idealnie się chyba mieści w 1000 zyla..

robiz