Jump to content
IGNORED

Horn - dystrybutor


tommarkus47

Recommended Posts

Witam

Już kilka razy wysyłałem zapytanie w sprawie zakupionego sprzętu na adres serwis@horn.eu i nigdy serwis nie raczył odpisać. Zapytanie dotyczy problemu z wyświetlaniem GUI kiedy źródłem sygnału jest NET/USB w ampli Marantz SR5006 (wciąż na gwarancji). Po prostu chciałem się dowiedzieć czy problem będzie rozwiązany w poprzez nowe firmware czy mam oddać sprzęt do serwisu.

Może istnieje jakiś inny email, gdzie powinienem wysłać zapytanie?

Nie ukrywam, że jestem rozczarowany podejściem tego dystrybutora. Totalna olewka. Zastanawiam się do napisania do głównego serwisu/producenta, tylko gdzie?

Z góry dziękuję za sugestie

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Akurat z HORN'em nigdy nie mieliśmy w sklepie problemów i działają raczej dobrze. Ale faktycznie nigdy nie pisałem do nich maili tylko zawsze dzwoniłem - było miło i bez zwalania winy na klienta. Może po prostu warto zwrócić im uwagę, że nie odpisują na maile - nie sądzę aby "zlewali" klientów

Link to comment
Share on other sites

Witam

Miło słyszeć, że nie mieliście problemów i mój przypadek, mam nadzieję jest jedyny. Też mi się nie chce wierzyć że mają takie podejście. Czekam na odpowiedź już tydzień, o emailach z 2012 roku nie wspomnę. Jutro postaram się dodzwonić. Wolałem napisać email bo łatwiej opisać/wytłumaczyć problem.

Link to comment
Share on other sites

Zanim Horn przesle te i formacje do serwisu zewnetrznego z ktorego korzystaja to czas mija czesc maili po drodze sie "gubi"

Do nich sprzet wysylac tylko w oryginalnych dbrze zabezpieczonych kartonach. Zdarza sie chyba jak u wszytkich ze towar przyjezdza w gorszym stanie niz zostaw wyslany.

 

Cos jest w wyznaniu Stanczyka polscy dystrubutorzy nie pokazuja sie z najlepszej strony zarowno finansowej jak i jakosciowej

Link to comment
Share on other sites

Witam ja tez pisalem i rowniez odpowiedzi nie otrzymalem wiec to nie jest pojedynczy przypadek, tylko tak odpowiadaja na meile niestety olewka i tyle. Najlepiej dzwonic bo wtedy juz ktos cos odpowie a tak to lipa. Teraz nawet nie ma goscia ktory odpowiada na jakies tam techniczne sprawy w tamtym roku jeszcze byl, teraz oszczednosci tylko podwyzszaja ceny np na marantza i mowia ze to marantz podwyzsza.... dziwne tylko ze w Nimczech ten sam sprzet od dobrych 5 miesiecy jest za tyle samo. A juz ile kosztuje np cd marantz Ki pearl lite ( defakto fajny cd ) ale za 5790 bodajze to smiech na sali. Mam kumpla w Niemczech jak powiedzial w sklepie ze taka cena jest na ten cd to sprzedawca do drugiego powiedzial ze nic tylko jechac i sprzedawac w Polsce :-) smieja sie z nas na calego odnosnie cen. Ale przeciez u nas lepiej sie zyje jak u nich wiec i podejscie jest duzo gorsze serwisow jak w Niemczech :-) i ceny mamy wyzsze, w koncu bogatemu wszystko wolno :-) Pozdro i proponuje dzwonic do nich a nie pisac. I pamietajcie trzeba trzymac oryginalne pudelko od danego sprzetu .

lolek

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie

No i sprawa się wyjaśniła. Napisałem do serwisu Horn ponownie, na adres podany mi przez jednego z użytkowników forum. W ciągu godziny dostałem email z informacją, że pracownik źle zaadresował email i dlatego nie dostałem odpowiedzi.

Powiem więcej, wczoraj około 2230 wieczorem przesłałem do nich email z dokładniejszym opisaniem mojego problemu, i o dziwo po paru minutach dostałem odpowiedź z propozycją przesłania Marantza do serwisu.

Cóż, błędy lub przeoczenia zdarzają się wszędzie. Ale ostatnio jestem coś mile i bardzo pozytywnie zaskakiwany przez serwisy. Przytoczę przypadek z serwisem HP (warto). W poniedziałek wysłałem rocznego laptopa na gwarancji do serwisu. Usterka drobna, kamerka nie była widoczna. Przy okazji spytałem o możliwość wymiany klawiatury bo litery na klawiszach były powycierane ( w rocznym laptopie!) Odpisali że takie uszkodzenie klawiatury nie jest objęte gwarancją i koszt wymiany w serwisie około 950 zł a zakup klawiatury i samodzielna wymiana około 300zł. Oczywiście podziękowałem bo ceny straszne. W środę, po 2 dniach otrzymałem naprawionego laptopa z wymienioną klawiaturą w ramach gwarancji!!! Miły prezent poprawiający humor

Sorki za off-topa

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jak odeślą Ci sprzęt napisz czy coś zrobili. Bo ten problem (niewyświetlanie czasami obrazu po HDMI kiedy źródłem jest net/USB) jest od dawna znany w Marantzach tej serii (5006,6006,7006, 1602) i jak do tej pory nie został poprawiony, na zagranicznych forach od dawna są wpisy na ten temat. Pomaga odłączenie od prądu,tak więc jeśli ktoś ma sprzęt na listwie i czasami ją wyłącza może nawet tego nie zauważyć.

Link to comment
Share on other sites

Witam jurkas74

Dokładnie tak jak mówisz. Problem jest znany ale chyba tylko użytkownikom. Serwis powiedział, że w tym sprzęcie nie mieli jeszcze tego problemu u siebie. Śledzę też zagraniczne fora. Marantz chyba jeszcze nie zajął oficjalnego stanowiska w tej sprawie. A poniżej jest oświadczenie Denona gdzie problem też występuje:

 

Known Issues for the Denon AVR-XX12 models

7. Sometimes the GUI will not appear when the NET/USB source is selected on the networking models.

1/23/12: Denon's response: Although reported as a hardware issue, this issue is not wide spread on all units and is being handled on a case by case basis by Denon service. Several work arounds include setting HDMI Control to OFF or unplugging the AVR for 10 minutes, or better yet, unplugging it overnight (neither of which should reset any settings). Yet, another solution has been to turn on the AVR first, followed by the TV.

 

Ja sobie radzę w inny sposób unikając wyciągania wtyczki z sieci. Po włączeniu ampli wyłączam w menu HDMI control, po czym wyłączam ampli z pilota i włączam go ponownie. Po włączeniu ampli znów włączam w menu HDMI control i do następnego dnia mam spokój ;-)

 

Jest to denerwujące ale konieczne niestety

A co do wysłania ampli do serwisu to muszę to zaplanować. Mam jeszcze rok gwarancji. Jeśli cała procedura będzie trwała do 7 dni to może teraz się wyrobię. Ale jeśli to ma trwać 10 dni to na razie sobie odpuszczę

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja około rok temu korzystałem z serwisu HORNa a właściwie Denona i upgrade z wymianą podzespołow w modelu AVCA1-HDA zrobili w tydzień z odesłaniem do domu. Jeszcze z ceny parę stówek zeszli. I nie bawiłem się w żadne maile, tylko zadzwoniłem i pogadałem. A rozmawiałem tylko z kierownikiem serwisu.

Rozmowa telefoniczna to zupełnia inna możliwość negocjacji. Przed momentem tak sobie pogadałem z różnymi sprzedawcami na temat ceny na odtwarzacz Cambridge 752 i rozpiętości były ogromne... Na maila bardzo niechętnie sprzedający podają konkretne ceny...

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Ja z Hornem mam już wszystko wyjaśnione, było to przeoczenie z ich strony. Z racji wyjazdu ampli oddam do serwisu dopiero w czerwcu. Na razie wypiąłem tuner cyfry z ampli i podłączyłem bezpośrednio do tv. I problem w ampli przestał występować. Albo tuner gryzie się z ampli (nie mam innego tunera aby potestować) albo rzeczywiście jest coś nie tak. No ale dowiem się dopiero w czerwcu.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Witam

Odgrzeję troszkę starego kotleta, bo dopiero teraz udalo mi się wysłać mój sprzęt do serwisu. Pisząc ,,dopiero teraz,, mam na myśli dwa tygodnie temu. Co prawda Horn potwierdził odebranie sprzętu ale napisal że Marantz czeka w kolejce na naprawę. Jakie macie doświadczenie w tej sprawie? Czy już ponad dwa tygodnie oczekiwania to dużo czy mało?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.