Skocz do zawartości
IGNORED

Prosze o wyrozumiałość. Zapytanie o głośniki do diora ws442

MiR88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Proszę mnie nie zlinczować (-: posiadam stary wzmacniacz diora ws442. Chciałbym w przyszłości zakupić jakiś porzadny wzmacniacz chodzi mi tylko o stereo myślałem o hk 980 ewentualnie proszę o weryfikację na coś innego.

OK do rzeczy tylko proszę się nie śmiać.

Chciałbym kupić jakieś głośniki podłogowe o ile to wogóle możliwe (nie znam się na tym) do tej diory w miarę porządne powiedzmy do około 1500 złoty i podłączyć narazie do tej diory.

W przyszłości zmeniłbym tez wzmacniacz np. hk 980 chyba ,że polecilibyście coś innego.

Muzyka to raczej rock ale zdarzy się też jakiś acid jazz itp. Pokoło około 25m2.

Jeżeli napisałem tam same głupoty i niema szans podpięcia tego typu głośników do tej diory to od razu przepraszam ale jeżeli jest takie coś mozliwe proszę o pomoc. Robię tak z wiadomych względów oczywście brak funduszy od razu na całośc a tak żona to może jakoś przełknie (-:

Pozdrwaiam i z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Jeżeli w niedalekiej przyszłości chcesz zmienić wzmacniacz, to zwiększ budrzet na kolumny, żeby były adykwatne pod nowy wzmacniacz.

Kupisz coś pod Diorę, a potem będziesz kombinował, żeby je sprzedać, i kupić coś lepszego, do nowego wzmaka.Wiem że jest kryzys, ale warto dozbierać, i kupić raz , a dobrze.Lepsze kolumny też z Diorą na początek zagrają, a po zmianie Diory kolumny już będziesz miał, i na tym zaoszczędzisz.Oczywiście możesz pujść swoją drogą, masz nie małe pomieszczenie, zastanów się?Pozdr.

...And Justice For All . Pozdrawiam .  

Nie dość , kiza, że NIC nie napisałeś merytorycznie , to jeszcze w sposób taki, że aż w oczy szczypie... Nie wiem - nie pieprzę głupot przyzwoitym ludziom.

A czy nie lepiej ustalić cel i sukcesywnie go realizować?

Jeśli wybierzesz teraz kolumny to zauważysz różńicę na tyle, że szybko będziesz się starał zmienić wzmak i resztę toru.