Skocz do zawartości
IGNORED

Audio Academy Hyperion???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od kilku dni uczestniczyłem w tym forum ale biernie, nadszedła jednak czas aby się wypowiedzieć. Jestem początkującym "słuchaczem" z niewielką kasą i ciągle się jeszcze dokształcam teoretycznie. Do niedawna (do czasu poznania tego forum) wyrocznią dla mnie było HFiM. Dzięki Wam zwróciłem uwagę na Akademiki i chciałbym je usłyszeć. Niebawem wybieram się do Krakowa (mieszkał koło Rzeszowa - a tu jeśli chodzi o HiFi to pustynia) czy ktoś z Was nie wie gdzie w Krakowie można posłuchać Hyperionów???

I tak nota bene co sądzicie o takim zestawieniu Yamaha AX-396+CDX-396+Hyperion w 16m2 (trochę przekombinowałem ale jak mi się Hyperiony spodobają bo Yamaha już jest) Słucham Claptona, Dire Straits, Santany i trochę acid jazzu. Generalnie to szukam podłogówek do ww elektroniki z pełnym, mięsistym itp, itd basem ciepłym środeczkiem i miękką, łagodną górą (jeśli ktoś byłby ciekaw to mogę preferencje brzmieniowe rozwinąć, ale na początek nie chcę przeciągać) .

pozdrawiam Grzegorz

https://www.audiostereo.pl/topic/1034-audio-academy-hyperion/

Hyperiony to chyba podłogówki. 16m2 dla podłogówek to dobre rozwiazanie, ale pod warunkiem, ze nie bedziemy muzyki sluchac głośno. Wtedy dzwiek moze sie troche zlewac. Sam to widze u siebie - 16m2 i do tego nisko sufit. Jak zdrowo podglosze to mam wrazenie ze dzwiek sie nie miesci i troche sie zlewa - moze to wina budzetowych kolumn, ale chyba głównie malego pokoju. Jak sie slucha umiarkowanie mozna sluchac i sluchac......

https://www.audiostereo.pl/topic/1034-audio-academy-hyperion/#findComment-9876