Skocz do zawartości
IGNORED

małe monitory do 10m

konik123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam w planach zlecic komuś budowe małych monitorów czegos na podobe polskiego rls-a callist, ma to grać w pomieszczeniu 10m stąd mają byc małe. Kolumny mają byc mozliwie na najlepszych przetwornikach coś jak na górę revelator zamiast tego co siedzi w callistach no i na duł tez cos odpowiednio lepszego, na dobrej jakości komponentach zwrotnicy itd. Jestem ogólnie zielony w tym wiec chce to komuś zlecić (jak ktos ma jakies namiary na dobrego fachowca) Pytanie czy jest duze prawdopodobienstwo ze usłysze dzwiek wyzszej próby niz w callistach czy tez wieksze ze ktoś spartoli bo nie bedzie chciało sie poswiecic odpowiedniej ilośc czasu na zestrojenie tego? łatwy zarobek, brak umiejetnosci itd...jakies sugestie rady? wysłucham wszelkich opini (dlaeczego nie kupie sobie callist? miałem 3 i 4 i dynaudio i kilka innych, obecnie minimy amator i chce spróbować czegos innego,Jestem otwarty na wszelkie sugestie i za rady z góry dziekuje

https://www.audiostereo.pl/topic/105272-ma%C5%82e-monitory-do-10m/

budzet jest do dogadania, ogólnie cel jest taki aby na niczym nie oszczedzać, ma to być mały monitor bez udziwnien, wymiarowo cos na wzór callist,(wiadomo tutaj twórca był ograniczony budzetowo) Sam nie umiem sprecyzować dokładnie do jakiej muzyki, zalezy mi na dobrej stereofoni i bdb górze... Wole to co mi dawał ten tweeter w callistach niz miekkie kopułki dynaudio

Pytanie czy jest duze prawdopodobienstwo ze usłysze dzwiek wyzszej próby niz w callistach czy tez wieksze ze ktoś spartoli bo nie bedzie chciało sie poswiecic odpowiedniej ilośc czasu na zestrojenie tego?

Szansa, że ktoś Ci spartoli i będzie to kosztowało wiele $ jest ogromna i nie czarujmy się, że jest inaczej. Kolumna to małego pomieszczenia to cięzki temat.

Celowałbym w 15wu z illuminatorem z cyckiem skoro podobała Ci się vifka XT to w tym tweeterze będziesz długo zakochany:

Ukryta Zawartość