Skocz do zawartości
IGNORED

OLED TV - ERA nadeszła !


janunio

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywistym jest, że kontrast ANSI w projektorach ( w najlepszych około 1000:1) jest niższy niż w plazmach czy oled (wartości powyżej 10 000:1), ale nie jest to wielkim ograniczeniem, tak jak nie jest to wielkim ograniczeniem w dobrych telewizorach LCD z wygaszaniem strefowym (które tez maja niski kontrast ANSI zależny od zastosowanej matrycy - w najlepszych przypadkach około 3000:1).

Widziałem już wyższe wartości na LCD bez wspomagania. 5000:1, a nawet 6000:1. Ten ostatni dotyczył chyba TV Sharp Elite. Widziałem kiedyś test na amerykańskiej stronie. Niestety nie potrafię go drugi raz znaleźć.

Oczywiście, że te 1000:1 (ANSI) to wiarygodna wartość dla dobrego projektora w doskonale zaadaptowanym pomieszczeniu i oczywiście na dobrym ekranie.

Jestem zdania że kontrast powyżej 3000:1 jest zupełnie wystarczający dla obrazu hi-end. Demonizowanie tego parametru pomijając np. trzymanie stabilnej bieli jest dziwnym działaniem mającym cechy marketingowe.

 

Żartujesz? Wykaż, że jest to ta sama czerń.

Traktuj to jak luźne dywagacje. Mam inne ciekawsze zajęcia niż tracenie czasu na dowody na zawartość czerni w czerni.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

To nie pitol więcej.

Królu ciemnoty.

Wzajemnie "królu" marketingu. :-)

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Jestem zdania że kontrast powyżej 3000:1 jest zupełnie wystarczający dla obrazu hi-end. Demonizowanie tego parametru pomijając np. trzymanie stabilnej bieli jest dziwnym działaniem mającym cechy marketingowe.

 

 

Ja oglądam głównie wieczorem przy zaciemnionym pomieszczeniu, kontrast natywny rzędu 3000:1 oznacza dość płytką czerń w LCD, co jest dla mnie nieakceptowalne - oczywiście wraca się do telewizorów z pełnym strefowym podświetleniem, co potwierdza AX900 Panasa, nowe Philipsy z serii 9 czy dopiero co wchodzące na rynek Samsungi z serii S, ale obecnie te telewizory uwzględniając ich przekątne mają tragiczny stosunek cena / jakość. W zaciemnionym pomieszczeniu, oglądając sceny, gdzie LCD bez wygaszania strefowego zawodzą, czyli takich które w większym stopniu są wypełnione głęboką czernią - czerń w dobrych projektorach jest o niebo lepsza - głębsza.

dobrych telewizorach LCD z wygaszaniem strefowym (które tez maja niski kontrast ANSI zależny od zastosowanej matrycy - w najlepszych przypadkach około 3000:1).

 

W SONY EX720 zmierzony kontrast statyczny to jakoś okolice 4000:1

 

3000:1 oznacza dość płytką czerń w LCD,

To ciekawe ... w LCD jest to płytka czerń, a w plazmach już nie? (bo też kiedyś plazmy taki kontrast miały)

 

, gdzie LCD bez wygaszania strefowego zawodzą, czyli takich które w większym stopniu są wypełnione głęboką czernią - czerń w dobrych projektorach jest o niebo lepsza - głębsza.

... pisałeś zdaje się wcześniej, że projektory mają kontrast 1000:1 . ... więc jak LCD z kontrastem 3000:1 może mieć gorszą czerń, skoro poziom jasności bieli, będzie ustawiony na taki sam poziom jak na obrazie z projektora?

... pisałeś zdaje się wcześniej, że projektory mają kontrast 1000:1 . ... więc jak LCD z kontrastem 3000:1 może mieć gorszą czerń, skoro poziom jasności bieli, będzie ustawiony na taki sam poziom jak na obrazie z projektora?

 

Tylko, że kontrast on / off w projektorze i telewizorze LCD to dwa różne pojęcia !

W związku z tym tam gdzie najbardziej liczy się głębia czerni - LCD bez sztuczek z odświetleniem mają płytką czerń.

 

Telewizory LCD osiągają swój kontrast on / off w odniesieniu do czerni przy wyłączonym panelu i odnosi się on tylko do całkowicie czarnego ekranu. W dobrych projektorach (np. D ILA) wartości zbliżone do kontrastu on / off utrzymują się przy ciemnych nocnych scenach w filmach, mimo występowania jasnych elementów na ekranie - w LCD osiągnięcie tego efektu jest niemożliwe!!!

Projektory osiągają niskie wartości kontrastu dopiero przy dużym zapełnieniu ekranu jasnymi elementami (np. plansza ANSI), ale tego już ludzkie oko nie zauważy ponieważ ma duże ograniczenia pod względem odbieranego kontrastu obrazu widzianego, dlatego w dzień nawet na LCD z niskim kontrastem (np. LG z matryca IPS) widzimy głęboką czerń.

 

To ciekawe ... w LCD jest to płytka czerń, a w plazmach już nie? (bo też kiedyś plazmy taki kontrast miały)

 

Odnoszę się do ostatnich generacji LCD i ostatnich dostępnych na rynku plazm.

Tak naprawdę wszystkie plazmy Panasa z serii 60 - nawet budżetowa seria ST60 oraz wplazmy Samsunga z ostatniej serii F8500 miały kontrast sięgający 10 000:1 i wyżej. Pokaż mi LCD, który bez sztuczek z podświetleniem osiągnie tak głęboką czerń i tak wysoki kontrast ?!

 

Telewizory LCD osiągają swój kontrast on / off w odniesieniu do czerni przy wyłączonym panelu i odnosi się on tylko do całkowicie czarnego ekranu.

SONY EX720 nie ma lokalnego wygaszania i osiąga kontrast ~4000:1 na włączonym podświetleniu matrycy (jest to kontrast statyczny).

SONY EX720 nie ma lokalnego wygaszania i osiąga kontrast ~4000:1 na włączonym podświetleniu matrycy (jest to kontrast statyczny).

 

Jest to bardzo dobry wynik jak na LCD, jednak dobre projektory D-ILA, np. JVC-X50 osiągają kontrast on / off rzędu 50 000:1, bez użycia przesłony. Oczywiście kontrast ANSI projektora jest wielokrotnie niższy, jednak przy ciemnych scenach nocnych w filmach, czyli tam gdzie głębia czerni liczy się najbardziej projektor ten dalej utrzymuje kontrast bliski swojego kontrastu on / off. LCD w takim przypadku ma stały poziom czerni, który się nie zmienia i zależy od kontrastu matrycy. Oczywiście stanowi to problem wyłącznie przy seansach w zaciemnionym pomieszczeniu, czyli warunkach zbliżonych do kinowych. W dzień, w jasnym pomieszczeniu to LCD góruje pod każdym względem (kontrast statyczny ma wtedy pomijalne znaczenie).

... oglądałem filmy w kinie i był tam czasem ewidentnie gorszy kontrast od nie-podstawowego ekranu LCD (sam czarny jaśniej świecił). Tak, że ja bym nie przesadzał z tym pisaniem o kiepskości czerni w LCD.

 

Oczywiście kontrast ANSI projektora jest wielokrotnie niższy, jednak przy ciemnych scenach nocnych w filmach, czyli tam gdzie głębia czerni liczy się najbardziej projektor ten dalej utrzymuje kontrast bliski swojego kontrastu on / off. LCD w takim przypadku ma stały poziom czerni, który się nie zmienia i zależy od kontrastu matrycy.

... w sumie można by zapisać odpowiedni program w firmware TV LCD, by działał na tej samej zasadzie co w tym projektorze ... takie dynamiczne zmienianie jasności podświetlenia matrycy. Choć ja osobiście wolę stałą czerń.

... w sumie można by zapisać odpowiedni program w firmware TV LCD, by działał na tej samej zasadzie co w tym projektorze ... takie dynamiczne zmienianie jasności podświetlenia matrycy. Choć ja osobiście wolę stałą czerń.

 

Ale w LCD w ten sposób obniżysz jasność całego ekranu !

Chodzi o to, że w projektorze kontrast jest zależny od wyświetlanej sceny - w skrócie - im mniej jasnej powierzchni tym wyższy kontrast. W LCD bez strefowego podświetlenia kontrast jest stały.

 

... oglądałem filmy w kinie i był tam czasem ewidentnie gorszy kontrast od nie-podstawowego ekranu LCD (sam czarny jaśniej świecił). Tak, że ja bym nie przesadzał z tym pisaniem o kiepskości czerni w LCD.

 

 

Pisałem już wcześniej, że kontrast on /off w komercyjnych projektorach kinowych jest dość niski, czesto nie przekracza 2000:1, a to wynik osiągalny bez problemu przez większość LCD. Co innego dobrej klasy projektory dedykowane do domowej projekcji. Podstawowe modele Sony, czy JVC osiągają w tym przypadku kontrast on / off powyżej 8000:1 nieosiągalny dla LCD bez podświetlenia strefowego.

Pisałem już wcześniej, że kontrast on /off w komercyjnych projektorach kinowych jest dość niski, czesto nie przekracza 2000:1, a to wyniuk osiągalny bez problemu przez większość LCD. Co innego dobrej klasy projektory dedykowane do domowej projekcji. Podstawowe modele Sony, czy JVC osiągają w tym przypadku kontrast on / off powyżej 8000:1 nieosiągalny dla LCD bez podświetlenia  strefowego.

Moje TV można mierzyć w układzie ANSI. Na jeden element czarny kraty ANSI przypada kilka stref "local dimming". Oczywiście wiem że najlepiej jest jak jest 100% stref czyli plazma lub OLED, ale wtedy musimy się pogodzić z kłopotami z bielą (pompowanie).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Moje TV można mierzyć w układzie ANSI. Na jeden element czarny kraty ANSI przypada kilka stref "local dimming". Oczywiście wiem że najlepiej jest jak jest 100% stref czyli plazma lub OLED, ale wtedy musimy się pogodzić z kłopotami z bielą (pompowanie).

 

Dlatego LCD z pełnym podświetleniem strefowym jest świetnym rozwiązaniem, ale obecnie nie ma w sprzedaży TV, które oferowałyby to rozwiązanie w rozsądnej cenie - najtańszy jest Philips z serii 9 - kosztuje powyżej 10 000 zł za 55 cali...

Za podobne pieniądze można już dostać porządny projektor (Sony HW-40ES lub HW-55ES) lub OLED LG-ka (chociaż z tym bym sie tak szybko nie pchał, bo ich żywotność nie jest jeszcze nigdzie potwierdzona, a wpychane przez LG i Samsunga zakrzywienie ekranu mi nie odpowiada).

Moje TV można mierzyć w układzie ANSI. Na jeden element czarny kraty ANSI przypada kilka stref "local dimming". Oczywiście wiem że najlepiej jest jak jest 100% stref czyli plazma lub OLED, ale wtedy musimy się pogodzić z kłopotami z bielą (pompowanie).

 

coś mi się zdaje, że sam masz chyba problemy z pompowaniem

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Z najnowszych wieści wynika, że LG będzie dostarczało panele OLED nie tylko dla chińskich producentów jak do tej pory, ale również dla Sony i Panasonica.

Wstyd Panowie Japończycy.

,, GoldStar'' będzie robił kasę na każdym TV OLED wyprodukowanym w Japonii.

 

 

Dlatego LCD z pełnym podświetleniem strefowym jest świetnym rozwiązaniem, ale obecnie nie ma w sprzedaży TV, które oferowałyby to rozwiązanie w rozsądnej cenie - najtańszy jest Philips z serii 9 - kosztuje powyżej 10 000 zł za 55 cali...

Za podobne pieniądze można już dostać porządny projektor (Sony HW-40ES lub HW-55ES) lub OLED LG-ka (chociaż z tym bym sie tak szybko nie pchał, bo ich żywotność nie jest jeszcze nigdzie potwierdzona, a wpychane przez LG i Samsunga zakrzywienie ekranu mi nie odpowiada).

W pełni się z tym zgadzam. Mi na szczęście udało się kupić taniej.

 

 

 

coś mi się zdaje, że sam masz chyba problemy z pompowaniem

LCD nie mają problemów z "pompowaniem".

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

@Lech.... Ty i @Bobcat zawsze byliście na "nie" jeśli chodzi o projekcje w domu dlatego też zamieściłem dość obszerną dokumentację zdjęciową w "nasze KD" abyście choć troszke mogli ( nie tylko Wy) zweryfikować swoje poglądy co do kontrastu i czerni... tak jak technologia lcd się cofa tak projektory i ekrany (jeden ekran :) ) idą do przodu.... prosiłem Bobcata aby obejrzał moje fotki i się wypowiedział, ale milczy, (pewnie szuka do czego by tu się przyczepić ;) ).... i Ty także Lechu zajrzyj tam i powiedz czy jest tak strasznie źle z czernią i kontrastem.... wiem że zdjęcia nie oddają tego co na żywo ale są tam fotki i w dzień i w nocy i ze światłem dodatkowym i bez , całe spektrum.... i widać na nich wiele.... większość zdjęć to zbliżenie twarzy Toma.... a zamieściłem dlatego takie zbliżenie w bardzo jasnej scenie żeby moje jasne ściany odbiły jak najwięcej światła i jak widać nie ma mowy o jakimkolwiek mydle i słabym kontraście i czerni ( pasy 21:9).....

Wiadomo że czym ciemniejsza scena tym mniej odbitego światła i tym mniejsze mydło..... choć ostatnio jak byłem u znajomych to niestety tam dopiero było mydło i szara czerń.... mają jasne ściany, biały zwykły ekran, i jakiegoś panasonica i to co tam zobaczyłem to spowodowałoby że nigdy nie zamontował bym proja u siebie....i rozumiem że na podstawie takich doświadczeń wiele osób jest na "nie" w temacie domowej projekcji....

i Ty także Lechu zajrzyj tam i powiedz czy jest tak strasznie źle z czernią i kontrastem.... wiem że zdjęcia nie oddają tego co na żywo ale są tam fotki i w dzień i w nocy i ze światłem dodatkowym i bez , całe spektrum.... i widać na nich wiele.... większość zdjęć to zbliżenie twarzy Toma.... a zamieściłem dlatego takie zbliżenie w bardzo jasnej scenie żeby moje jasne ściany odbiły jak najwięcej światła i jak widać nie ma mowy o jakimkolwiek mydle i słabym kontraście i czerni ( pasy 21:9).....

Wierzę że jest dobrze bo inaczej nie dało by się oglądać. Dyskusja wyszła z przypisywania gigantycznym kontrastom (głównie fani technologii plazmowej) pierwszoplanowej roli a tymczasem to tylko jeden z parametrów. Ważny, ale nie najważniejszy. Zaciekawiło mnie takie jednoznaczne potępienie technologii LCD i OLED przez pewną grupę forumowiczów a jednocześnie stawianie na piedestale technologi posiadających podobne rozwiązania i często gorsze parametry np. kontrastu ANSI. Wiem że z projektorów można uzyskać dobry obraz choć nakład czynności i kosztów żeby to uzyskać nie jest wart zachodu. To ostatnie to oczywiście moim zdaniem, czyli osoby która filmy ogląda, ale kino-maniakiem nie jest. Na koniec siadamy w takiej zaadoptowanej ciężkim kosztem salce i oglądamy jakiegoś amerykańskiego niewiele wartego produkcyjniaka filmowego. Oczywiście w produkcji amerykańskiej są wartościowe pozycje.

P.S. Fotografie to mało wartościowy element oceny jakościowej. Mogą służyć tylko do porównań pomiędzy wyświetlaczami/ekranami.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Widzisz Lech36 tylko że ja mam zwykły salon z jasnymi ścianami a nie dedykowaną i zaadaptowaną salke i już jest mega dobrze.... gdybym miał ciemne ściany to dopiero ( chyba ;) ) byłaby jazda....

A co do fotografii to dają jakiś obraz jak to wszystko działa wystarczy porównać je do innych fotografii z projekcji zamieszczonych na forum...

Wierzę że jest dobrze bo inaczej nie dało by się oglądać. Dyskusja wyszła z przypisywania gigantycznym kontrastom (głównie fani technologii plazmowej) pierwszoplanowej roli a tymczasem to tylko jeden z parametrów. Ważny, ale nie najważniejszy.

Telewizory jakie kupujesz przeczą tej teorii ;)

Dla mnie też najważniejszy jest kontrast. Resztę zawsze się da "ustawić".

Ważna jest też obróbka ruchu.

 

Co do projektorów, widziałem ostatnio w akcji projektor SIM za ok 100 tys zł, w technologii LCD. Czerń mniej więcej jak na plaźmie ST60 i świetna płynność ruchu. Czasy się zmieniają ;)

Dawniej hasło "projektor" wywoływało u mnie automatycznie skojarzenie "wyblakłego", mało kontrastowego obrazu.

Co do projektorów, widziałem ostatnio w akcji projektor SIM za ok 100 tys zł, w technologii LCD. Czerń mniej więcej jak na plaźmie ST60 i świetna płynność ruchu. Czasy się zmieniają ;)

 

100 tysięcy mówisz :-). A jaka jest żywotność źródła światła ? Tą czerń oceniałeś na obrazie czy na jakichś planszach lub np. na tych przykładowych napisach końcowych filmu ?

Dawniej hasło "projektor" wywoływało u mnie automatycznie skojarzenie "wyblakłego", mało kontrastowego obrazu.

 

Oczywiście zdaje sobie sprawy że w tej dziedzinie nastąpił też postęp.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

100 tysięcy mówisz :-). A jaka jest żywotność źródła światła ? Tą czerń oceniałeś na obrazie czy na jakichś planszach lub np. na tych przykładowych napisach końcowych filmu ?

Nie oglądałem filmu tyko krótką demówkę. Całkowicie wygaszone pomieszczenie, widziałem całą czarną planszę, napisy początkowe filmu na czarnym tle i parę normalnych, ciemnych scen. Czerń to oczywiście bardzo ciemna szarość, obraz nie wygasza się do zera jak OLED czy LCD z local dimming ale tu chyba nie ma "stref" w tym projektorze.

 

Wyświetl post

Użytkownik Lech36 dnia 28.02.2015 - 18:46 napisał

Moje TV można mierzyć w układzie ANSI. Na jeden element czarny kraty ANSI przypada kilka stref "local dimming". Oczywiście wiem że najlepiej jest jak jest 100% stref czyli plazma lub OLED, ale wtedy musimy się pogodzić z kłopotami z bielą (pompowanie).

coś mi się zdaje, że sam masz chyba problemy z pompowaniem

Bo to jest problem, który widzą wszyscy, tylko nie Ci którzy taki tv mają ;)

Tak na poważnie, istnieje coś takiego ale efekt jest niezauważalny, może w jakichś specyficznych scenach ?

Ja tego w ogóle nie widzę, nie przypominam sobie abym kiedykolwiek zwrócił na to uwagę. I piszę teraz w pełni uczciwie. Może w starszej plaźmie czasem to widziałem.

Co innego "line bleeding", w starym PY8 tego praktycznie nie było a w ST60 to jest cały czas (jakby się doszukiwać), a czasem faktycznie widać wyraźnie, najgorzej jak się zwróci na to uwagę to potem się doszukuje. Ja oglądam np dużo boksu, są dość częste ujęcia, że liny ringu - ich przedłużenia w linii prostej przechodzą na cieła zawodników, w postaci ciemniejszych pasów, tak jakby byli nierówno opaleni ;)

Raz pamiętam też scenę z jakiegoś filmu, gdzie było ujęcie okna z żaluzjami tak do połowy otwartymi, wyglądało paskudnie, tv przerobił tą scenę całkowicie po swojemu ;)

Czerń to oczywiście bardzo ciemna szarość,

 

Zgadza się wszystko. Też miałem takie same obserwacje, aczkolwiek postępu technicznego w projektorach nie obserwuję a moje obserwacje mają już kilka lat. Dyskutuję bo temat projekcji pojawił się w tym wątku o OLED, więc postanowiłem się podszkolić ;-). Projektory praktycznie mnie nie interesują, ale oczywiście nie jestem ich przeciwnikiem tak jak nie jestem przeciwnikiem jakiejkolwiek innej technologii. Jestem zwolennikiem obiektywności w dyskusji.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

LG Elec plans OLED TV partnership with China, Japan firms

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"W 2015 roku Samsung wyda trzy modele S’UHD z technologią Quantum Dot - JS9500, JS9000 oraz JS8500. Na niedługo przed oficjalną prezentacją, pojawiły się doniesienia o cenach jakich możemy się spodziewać, za trzy powyższe, high-endowe model. Oto spodziewane sugerowane ceny detaliczne S’UHD TV: 48” UN48JS8500 – 2499$ (9 000zł)55” UN55JS8500 – 2999$ (12 000zł)65” UN65JS8500 – 3999$ (15 000zł) 48” UN48JS9000 – 3499$ (13 000zł)55” UN55JS9000 – 3999$ (15 000zł)65” UN65JS9000 – 4999$ (18 000zł) 65” UN65JS9500 – 5999$ (22 000zł)78” UN78JS9500 - 9499$ (36 000zł)88” UN88JS9500 - 22,999$ (82 000zł)"

Hdtv polska

 

Ale jaja. Qrde przeciez to nie prima a prilis to z kad te ceny. Ale jaja. To już wolałbym kupić oleda lg.

chwilowy brak działalności w audio.

....Niezłe "jaja" ( że tak zacytuje Kolegę).... 930pln za jeden cal, przy 88 calach...... to w moim przypadku cal = 136pln ( taniocha)... ;)... ( bo już niedługo ekran 100" zamieniam na 110").... :)

....Niezłe "jaja" ( że tak zacytuje Kolegę).... 930pln za jeden cal, przy 88 calach...... to w moim przypadku cal = 136pln ( taniocha)... ;)... ( bo już niedługo ekran 100" zamieniam na 110").... :)

Lepiej liczyć cale kwadratowe/centymetry kwadratowe.

" oglądałem filmy w kinie i był tam czasem ewidentnie gorszy kontrast ... "

Jest jeszcze gorzej, bo judder 24 fps powoduje na sali kinowej nie idzie "gniota tzw. filmowego" oglądać.

 

48 FPS i HDR to technologie, które ostatecznie wyłączą 24 fps na kinowych i domowych ekranach. Wkrótce. Żaden ekran nie wyda światła więc HDR w kinie i na proju nie ud się. A to przyszłość dla OLED TV.

 

Ani seans kinowy, ani plazmy nie dadzą odwzorowania barw bo nie ma tam czarnej czerni ani aktywnych źródeł światła w przedziale 800 - 1000 lumenów.

 

Ile to lat można pisać o OLED T jako o spełnionemu rozwiązaniu PODSTAWOWEJ WATY WYŚWIETLCZY TV !!!

OLED WRGB (LG/KODAK USA) to nam załatwia. To widać po 5 sek. obserwacji w sklepie.

 

Naprawdę szkoda prądu na dalsze mantykowanie w sprawie.

Na razie OLED jest trupem, niedorobioną i drogą technologią. Istnieje jedynie w marketingu i do sprzedaży potrzebuje takich naganiaczy jak janunio. Producenci mieli wystarczająco dużo czasu aby te niedoróbki wyeliminować, jak widać nie udało się. Stąd tak nachalny marketing aby naraić łosi.

 

Projektory to bardzo fajna sprawa, jakość naprawdę super. Parę razy oglądałem filmy, do tego dobrej jakości KD i jest kinowy orgazm. Niestety przeznaczona jest dla fanów kina domowego. Bo nie wyobrażam aby kupować całą aparaturę, przyznajmy szczerze bardzo drogą i wymagającą stałych nakładów, aby zobaczyć kilka filmów w tygodniu. Przecież wiadomości na tym nie ogląda się? :-)

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.