Skocz do zawartości
IGNORED

Czym napędzić hd 650

figurx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie, szukam odpowiedniego wzmacniacza słuchawkowego dla 650tek. Zakres słuchanej prze zemnie muzyki jest bardzo szeroki więc nie ma sensu się nad tym rozwodzić. Źródłem będzie pc na razie z xonar d2, potem pomyślimy o zmianie na coś bardziej adekwatnego. Jakie są moje wymagania? Chciałbym nieco ocieplić dzwięk te senki wydaja mi się bardzo neutralne (co jest też zaletą), przydało by się mięsko na basie i odrobinę podgonić dynamikę. Może jakiś lampiak? Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/109907-czym-nap%C4%99dzi%C4%87-hd-650/

ile chcesz wydać ?

do 1500zl, sprzęt z 2giej reki nie ma problemu, diy coś tam potrafię polutować. Nie mam doświadczenia jesli chodzi o headphone i wzmacniacze do nich ale mniej wiej wiem czego oczekuje.

Ps... znalazlem cos nieco o cudowności podłączenia tych słuchawek do pma 860 czyli do tak naprawdę dużego klocka. Co o tym sadzicie?

Witaj,

jeśli nowe urządzenie to koniecznie polecam posłuchać wzmacniacz słuchawkowy iFi Audio iCan,natomiast prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie Schiit Audio Lyr, to konfiguracja bardzo często wybierana przez naszych Klientów.

Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy. Są oczywiście możliwości wypożyczenia urządzenia do testu.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Ps... znalazlem cos nieco o cudowności podłączenia tych słuchawek do pma 860 czyli do tak naprawdę dużego klocka. Co o tym sadzicie?

Cos w tym może i jest , stąd też ze swej strony dodam wzmaczek Pioneera A-30 który w porównaniu do kilku znacznie bardziej utytułowanych sprzętów zadziwił mnie jak mało co ostatnimi czasy - szczególnie właśnie pod względem sluchawkowym HD650.