Skocz do zawartości
IGNORED

Wasze typy i antytypy na inne źródła informacji o tematyce HDTV


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.08.2017 o 11:27, gość napisał:

Kłamiesz.

Zadałem Ci zgodnie z Twoją radą na Twoim forum zapytanie i od razu wpis, bez podania jakiejkolwiek podstawy regulaminowej i informacji dla mnie, został wyczyszczony!

Tu nam odpowiesz dlaczego?

 

Pewnie się zaraz dowiesz, że nikt nic nie usuwał i niepotrzebnie awanturę robisz..a "wystarczyło zapytać". :D

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest usunięty bo nie dotyczy tematu wątku.

Jest ostrzeżenie że każdy, który nie będzie trzymał się tematu zostanie usunięty.

Jeśli ktoś nie potrafi czytać i nie rozumie regulaminu - jego problem.

 

Każdy nie na temat będzie usunięty bo pluć - jak widzę - można tu .

U nas był, jest i będzie zakaz opluwania i marek i ludzi.

Każdy ma trzy ostrzeżenia - nie podoba się , trudno, nie ma obowiązku pisania.

 

HQ - nie było innych zmian. Ban był od początku na 14 dni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie ma argumentów to można pozdrawiać już nie napisze jak i do jakiej śmierci bo każdy zna te przysłowie . Jak piszę się nie na temat albo zbacza z niego i piszę z bzdury tylko aby ktoś kupił coś od ciebie to wiadomo czym to pachnie oszustwem

Przyznaj się ilu zrobiłeś w konia na swoim forum i pozostałych ludzi ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ciebie bardzo pozdrawiam.

Nie oszukiwaliśmy i nie oszukujemy i nie zamierzamy oszukiwać ludzi - dlatego jesteśmy jako jeden już z niewielu Polskich sklepów, z polskim kapitałem, płacących w Polsce podatki - od ponad 35 lat na rynku.

I Ciebie też pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kiedy doczekam się odpowiedzi na pytanie, czy klienci którzy kupili u Ciebie TV z nieprawdziwymi parametrami technicznymi, mogą je Wam oddać jako towar niezgodny z umową?

Sam nam tutaj pisałeś, że zawsze lepiej Ciebie zapytać. No to pytam tutaj, pytam u Ciebie na forum i żadnych odpowiedzi nie ma, są tylko kolejne ostrzeżenia u Ciebie i czyszczenie wpisów z zapytaniem.

Gdzie w takim razie możemy Ci zadać te pytania, żebyś na nie był uprzejmy odpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy klient ma 100% prawdziwe dane.

Wszystkie dane zawsze zawarte są danych producenta. I to producent odpowiada za sprzęt.

Każdy kto chciał mieć kalibrację - ma zawsze na własną prośbę kalibrację gratis , tak jak obiecane i będzie miał dalej przez wszystkie następne lata za darmo o ile wyrazi tylko chęć.

Aż 99,9% osób jest zadowolonych z kalibracji. I dla mnie to ogromna satysfakcja.

W sumie było na kilkanaście tysięcy około 5 osób niezadowolonych z kalibracji.

 

Ale zrobiliśmy też ankietę gdzie były dwa zdjęcia obrazów telewizora - jedno bez kalibracji, drugie z kalibracją.

88% wybrało jako lepszą ocenę obrazu zdjęcie bez kalibracji.

I ja to szanuję - bo nie każdemu musi się podobać to samo.

 

Na targach ON/OFF w Warszawie też robiliśmy pokaz dwóch telewizorów - skalibrowany vs nieskalibrowany.

Tu wynik był zgoła inny po na kilka tysięcy osób tylko 5 osób wskazywało, że lepszy obraz jest bez kalibracji .

I też to szanuję - bo to jest zawsze własna ocena.

 

I pozdrawiam spinacze...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Wiesz, że nie o to pytam.

Jak sam przyznałeś niektórzy klienci TV C70 dostali dane z kalibracji z nieprawdziwymi danymi. Kontrast np. był w niej podany 2x większy!

Pisałeś też na forum o bardzo dobrych upłynniaczach obrazu w ruchu w tym modelu. Teraz się okazało, że ten TV nie ma żadnych upłynniaczy.

 

Więc nieprawdą jest to, że każdy klient ma 100% prawdziwe dane!

 

 

Nieprawdą jest też to, za to odpowiada tylko producent. Udajesz chyba jako sprzedawca, że nie znasz naszej krajowej Ustawy.

To również Ty jako sprzedawca za to odpowiadasz! Do klienta a nie do Ciebie należy decyzja czy będzie chciał egzekwować swoje prawa u producenta czy u Ciebie.

 

Więc pytam po raz kolejny. Czy klienci którzy dostali nieprawdziwe dane swoich TV mogą je Wam oddać jako towar niezgodny z umową?

Z Twoich ,, odpowiedzi'' już raczej rysuje się nam obraz w jaki sposób Ty jako sprzedawca podchodzisz do praw Twoich klientów no ale czekam w dalszym ciągu na jasną odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie powinno pasc jedno. Czy byla to "uniwersalna kalibracja" dla wszystkich, czy kazdy TV indywidualnie kalibrowany? Jesli to pierwsze, to nie mowimy tu o zadnej kalibracji, rownie dobrze mozna wejsc sobie na zachodnie serwisy czy YT gdzie sa podawane najlepsze ustawienia. Mozna sie na nich wzorowac, ale nie mozna ich uznac za referencyjne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda bo - kalibrujemy modele do serii

Jeśli mają 5000:1 - to mają . Jeśli mają 100: 1 to mają .

I mnie to obchodzi tyle co zeszłoroczny śnieg.

Jakie dostajemy takie są kalibrowane i takie są wyniki.

Niech się producent martwi.

Jak się zmienia seria to zmienia się kalibracja.

Każdy może ją otrzymać za darmo nawet jak kupił gdziekolwiek w Europie.

Sprawdzi oceni i będzie wiedział.

 

Nigdzie słowem nie jest napisane, że upłynniacze są regulowane w menu - nigdzie. To własna interpretacja "specjalistów"

Inżynierowie z poziomu procesorów i oprogramowania spowodowali,że ma lepszą płynność niż inne modele. Dlatego 99% jest zadowolonych bardzo z zakupu TCLa.

I nic im nie zrobisz.

 

Kalibracja nie wpływa to na gwarancję.

A zadowolona liczba osób jest tego dowodem.

Można zamówić kalibrację indywidualną i kalibrację do domu.

Zawsze każdy sam decyduje co chce - to otrzymuje.

Teraz dodatkowo są robione kalibracje indywidualne i imienne.

 

W Polsce jest prawo i domniemam, że Ciebie również obowiązuje .

Każdy, każdy kto kupił dowolny telewizor ma prawo zwrotu bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty zakupu.

I nie ważne czy podoba mu się ramka, pilot , obraz czy kalibracja.

Zwraca i tyle.

Tak mówi Polskie prawo !

 

Nikt nie zwrócił C70 - zwróć uwagę na słowo nikt.

Wiem że Cię to uwiera. Ale tak jest i tak zostanie.

Kalibracje dla każdego kto poprosi są gratis i będą !

Kto nie chce - to nie chce.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać co on pisze ta sam śpiewka tylko pozdrawia kogo nas czy oszukanych debilizm i tyle inaczej tego nie można określić bez obrażania kogoś

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tyle pojecia o tematyce tv co wzrostu, czyli nie wiele.

A tematy i posty o Twoim oszukiwaniu sprzed dekady to tez bujdy, plucie i jad?

Czy się mylę?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum hdtvpolska w temacie o TCL C70, @stachuu0 zacytował taką prywatną wiadomość od kikiego z jego forum :

 

"Kalibracja

Otóż zrobiliśmy już experyment .

Wyjęliśmy 10 telewizorów nowych z kartonu i skalibowalismy je . Wszystkie wyniki były identyczne.

Zapytaliśmy w fabryce cze matryce z jednej serii mogą sie różnić.

Otóż nie mogą .

Co potwierdza nasz test.''

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Spokojnie, jak można wyzywać na potęgę, to pozdrowienia chyba nie są zabronione.

I Ciebie też pozdrawiam.

.

Ja napisałem, że cię nie szanuję, przy tym nie użyłem żadnego epitetu.

Więc ani uprzejmości ani wyzywanie.

Stwierdziłem fakt, tyle.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy zawsze ocenia wg siebie - to się nazywa subkiektywna ocena i innych nie ma.

A ja Cię szanuję - bo szanuję każdego człowieka.

Każdy ma swoje wartości.

 

Tak zrobiliśmy takie badanie. I teraz codziennie robimy badanie identyczne na Oledach Philipsa.

Każdy jest kalibrowany indywidualnie i zobaczymy co wyjdzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak robisz kalibracje dla osobna czy jak dla każdego zbiorowo(indywidualnie bo z twojego forum wynika inaczej ci co zakupi) .Ty szanujesz każdego a go robisz już nie powiem w co.

Ja już odpadam z nim pisaniem jest on głupszy jest niż ustawa to przewiduję

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie słowem nie jest napisane, że upłynniacze są regulowane w menu - nigdzie. To własna interpretacja "specjalistów"

Inżynierowie z poziomu procesorów i oprogramowania spowodowali,że ma lepszą płynność niż inne modele. Dlatego 99% jest zadowolonych bardzo z zakupu TCLa.

 

Proszę o uściślenie tej wypowiedzi, konkretnie przy jakich warunkach zachodzi ten proces poprawy płynności i na czym polega. Podczas testów nie stwierdziłem jakiegokolwiek takiego procesu ani przy materiałach 60 fps, ani 50 fps, ani 24 fps. Z racji, że zagadnienie płynności dotyczy głównie filmów (24 fps) dysponuję empirycznymi dowodami na to, że materiał taki klatkuje w równych odstępach czasu, bez jakiejkolwiek interpolacji, która mogła by poprawić płynność.

 

Kalibracje dla każdego kto poprosi są gratis i będą !

Kto nie chce - to nie chce.

 

Zalecam trzymać się poprawnego słownictwa - "Nasze ustawienia są dla każdego...". Słowo "kalibracja" w swym podstawowym brzmieniu oznacza zmierzenie przekłamań względem punktu odniesienia. W przypadku wklejania tego samego raportu do wszystkich TV nie mamy do czynienia z kalibracją, bowiem potencjalne błedy pozostałe/wygenerowane przez te ustawienia są nieznane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję coś takiego, nie wiem co na to powie Maciej i czy by się zgodził na coś takiego, ale dobrze by było ponownie sprawdzić jakość kalibracji kikiego, czyli dobrze by było aby ktoś mniej więcej z okolic zamieszkania Maciaja, kto kupił od Kikiego jakiś tv (np Philips/TCL) z kalibracją, aby skontaktował się na priv z Maciejem w celu skontrolowania czy kalibracja kikiego została przeprowadzona poprawnie czy też z poważnymi błędami. No ale to już wszystko zależy od Macieja czy by się na to zgodził, no ale wtedy przynajmniej by się wyjaśniło czy kalibracja jest rzeczywiście dobrze wykonywana czy tylko na niby tj wcale albo z poważnymi błędami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

locoloco

Po raz ostatni proszę, żebyś pisał na temat.

Zadałem Ci pytanie o niezgodność towaru z umową, o reklamację realizowaną na linii sprzedawca - klient.

Producent nie ma z tym nic wspólnego. Nieprawdziwe informacje podane przez sprzedawcę klientowi są podstawą do zwrotu towaru sprzedawcy na podstawie Ustawy. Nie pisałem ani słowa o gwarancji. Ani ani słowa o przysługującym klientom zwrocie towaru zakupionego na odległość, bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

Pisz na temat. O zwrocie towaru niezgodnego z umową.

Jak znowu będziesz pisał nie na temat, to zastosuję przysługujące mi jako gospodarzowi tematu restrykcje względem Ciebie.

I przyłączam się do prośby Macieja.

Jako fachowcowi w temacie nietrudno Ci będzie jak sądzę odpowiedzieć na zadane przez niego pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie potrafisz czytać - nic na to nie poradzę.

Restrykcjuj sobie co chcesz i gdzie - ja w przeciwieństwie do Ciebie szanuję gospodarza i dostosowuję się do jego miru domowego.

 

Proces płynności sprawdzamy na podstawie materiałów testowych i organoleptycznie ustawiając kilka rożnych modeli w tej samej klasie cenowej lub ciut wyższej ( z pewnością nie 3 razy wyższej). Porównujemy z modelami 1oo Hz ale najbliżej klasy cenowej.

Telewizory LCD TCL- wbrew temu co próbuje im się przypisać, że są słabe i w porównaniu z Samsungiem MU8000 - bardzo słabe. To w swojej klasie cenowej na podstawie porównań , testów i opinii już setek użytkowników spełniają ich oczekiwania .

Chociaż mogą nie spełniać oczekiwania testującego.

Ale żaden producent nie produkuje filmów dla krytyków, a żaden producent telewizorów nie produkuje telewizorów dla testerów.

I tak to już zostanie !

 

Inni testujący z Norwegii czy Italii mają podobne zdanie.

A inni mogą mieć własne zdanie i ja to szanuję i nie opluwam innych i nie pozwolę aby ktokolwiek na naszym portalu obrażał HDTV POlska - mianem Obora !

Ja to czyni naczelny portalu HDTV Polska.

U nas bez względu na zasługi za obrażanie taki gość wypada z gry - nienawiść może siać tam gdzie mu pozwalają - u nas NIE !!!

 

Kalibracje robimy do serii i póki matryca się nie zmieni - nie zmienia swoich parametrów. Sprawdziliśmy to raz, teraz sprawdzamy to codziennie w Oledach Philipsa.

Skalibrujemy na koniec kilka Oledów i wystawimy ocenie przypadkowych przechodniów.

Zobaczymy jak ocenią różnice i

 

Każdy klient w ciągu 14 dni ma prawo oddać, zwrócić , wymienić telewizor zgodnie z Polskimi przepisami - podając przyczyny lub bez podawania przyczyn.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Każdy klient w ciągu 14 dni ma prawo oddać, zwrócić , wymienić telewizor zgodnie z Polskimi przepisami - podając przyczyny lub bez podawania przyczyn.

Piszesz po raz ostatni nie na temat.

Jeśli nie potrafisz czytać - nic na to nie poradzę.

Taki objaw ,, kultury '' wypowiedzi i poszanowania forumowicza też toleruję po raz ostatni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.