Skocz do zawartości
IGNORED

Perka w prezencie

Dominic2509

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Syn kolegi gra na garach, i to jak na swój wiek, bardzo dobrze.

Ma niespełna 16 lat.

Chciałbym mu podarować na Święta płytę, z nastawieniem na perkusję, oczywiście.

Chłopak trzyma rytm, nie boi się wyzwań, jak trzeba to potrafi dać czadu. Gra w garażowym zespole, który sam składa i rozkłada swój sprzęt, i dzieli się między sobą piwkiem.

Słucha przede wszystkim metalu, chciałbym mu podrzucić coś z innej bajki, nie koniecznie z tego wieku, aby się nie zamykał na jeden gatunek.

Wszystkie chwyty dozwolone.

Tu prośba o radę, mam dwie kategorię

1) Murzyn

2) Bonzo

Co możecie w tych kategoriach polecić ? Aktualnie chodzi mi coś takiego po głowie

1) „Grand Funk Railroad ‎– Grand Funk” – mocne granie, z rewelacyjną perką.

2) ????

Dzięki z góry.

Pozdrawiam

Dominik

https://www.audiostereo.pl/topic/116343-perka-w-prezencie/

Nie znam się na garach, ale płyty perkusistów mogę jak najbardziej polecić, bo perkusja to mój ulubiony instrument - ciężki do opanowania zresztom.

Dużo wątków poświęconych perkusistom jest na forum - trza szukać!

... przy okazji - inżynier, muzykolog, drummer i w ogóle wielce utalentowany, a właściwie obdarowany geniuszem Murzyn.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Parker's Mood

https://www.audiostereo.pl/topic/116343-perka-w-prezencie/#findComment-3307283