Skocz do zawartości
IGNORED

Dlaczego to nie gra? Flac

jarrro

Rekomendowane odpowiedzi

Otrzymałem od kolegi płytę w formacie flac z plikiem cue, Niestety nie gra, coś jest nie tak , a nie wiem co. Może jest tu ktoś mądry? I znienacka poczuje, że warto pomóc takiemu indywiduum jak ja...

PS

Nic z tego nie będzie. Nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików...

Temat do usunięcia

Pozdrawiam serdecznie

jarrro

https://www.audiostereo.pl/topic/118690-dlaczego-to-nie-gra-flac/

Nic z tego nie będzie. Nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików...

Bo plików cue nie dodaje się jako załącznik do postu, tylko wkleja się w treści postu w "klamerkach" code.

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

W nawiasie kwadratowym [] wpisuje się code. To będzie na początku pliku cue, a na końcu będzie w nawiasie kwadratowym [] trzeba wpisać /code.

Albo z pola, gdzie piszesz post, wybrać z górnego menu opcję "Kod". Pojawi się małe okienko, w którym wkleja się tekst z piku cue.

Teoretycznie powinno grać, bo nic tam takiego nadzwyczajnego nie widzę.

Jedynie może sprawdź czy nazwa pliku flac, czyli:

Brötzmann_Vandermark_Gustafsson_SONORE - No One Ever Works Alone.flac

zgadza się dokładnie (ale dokładnie, co do znaku) z tym w pliku cue, w linii 7.

Można ewentualnie zmienić w nazwie pliku flac jedną literkę - "ö" - na np. "o", ale w tedy w pliku cue, w linii 7 trzeba też zamienić tę literkę.

Pierwszą rzeczą to sprawdź czy plik flac nazywa sie tak jak w linijce

FILE "Brötzmann_Vandermark_Gustafsson_SONORE - No One Ever Works Alone.flac"

Czasami wysypują się inne znaki niż polskie i nie widzi pliku.

Dodatkowo sprawdź czy gra Ci sam plik flac nie przez cue.

Wtedy będziemy wiedzieć gdzie szukać przyczyny.

oj widzę że się spóźniłem :)

Jeśli mam tego typu problem to wrzucam taką płytkę do programu XRecode, który łyka prawie wszystko, nawet z błędami w pliku cue