Skocz do zawartości
IGNORED

Platforma antywibracyjna c.d.


Fafikdog

Rekomendowane odpowiedzi

Na forum były już opisy z zastosowań wielu platform w/w firm w oparciu o rózne rozwiązania zarówno materiałowe( np. akryl, MDF, kanapka) jak i w aspekcie układu zawieszenia, mocowania.

Polecam wyszukiwarkę i konieczny test u siebie.

 

A jakie Piano zastosował platforemki do swoich monobloczków : Finite E, czy coś z rodzimych konstrukcji np.PAB ?

Ps. Ostatecznie zdecydowałem się na ;

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ( Pre/ źródło)

MBL 9011 to 100kg masy ciała. Jeszcze nie zdecydowałem się na platformę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ps. Ostatecznie zdecydowałem się na ;

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ( Pre/ źródło)

 

Robiłeś jakieś porównania czy zdecydowałeś się po prostu z uwagi na rekomendacje ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Firewall 1

(Konto usunięte)

Co powiecie na takie coś pod gramofon?

Stoi na kolcach, pomiędzy piłeczki do squash'a, na górze libelka.

 

Z tego co już zrobiłeś możesz pomyśleć o kroku dalej .

Znacznie lepsze od gum i kolców pod gramiaki są platformy przytoczone poniżej

łatwo możesz to co masz zmodyfikować wystarczy dętka rowerowa pomiędzy lub napinacz do strun + żyłka oraz boczne dżwigary.

 

Platforma pompowana :

 

http://www.highfidelity.pl/foto_nowosci/1104/ar4.jpg

 

Platforma napinana :

 

http://www.kezard.com.pl/media/products/7123/images/thumbnail/big_1.jpg?lm=1386275673

 

o widzę że piano mnie wyprzedził

 

Robiłeś jakieś porównania czy zdecydowałeś się po prostu z uwagi na rekomendacje ?

 

Ja wzmacniacz miałem na kolcach i na gumach a teraz wisi na żyłkach i jest optymalnie.

Na takie powieszenie pozwolił mi następujący stoliczek :

 

http://i63.servimg.com/u/f63/14/13/05/24/spider11.jpg

Jasne, ze robiłem.

W duuużym skrócie, odpuściłem wszystko co jest oparte na marmurze, granicie i kolcach. Nie testowałem kanapek w ich oparciu

( niektórzy zalecają, więc nie skreślam - trzeba testować u siebie)

Co do PAB,a to zaprosiłem do siebie Naczelnego - Władka i męczyliśmy różne platformy.

Owego czasu, głosno było o rozwiązaniach opartych na zastosowaniu akrylu(PAB), ale u mnie się ten materiał nie sprawdził pod źródłem.

Jednak nie przekreśla to samego akrylu, tylko wypadkową w zastosowaniu u mnie. Na moje, wiele zależy od sąsiedztwa tj, na czym umieszczamy platformę

( wykładzina, parkiet, płytki...) w jakim otoczeniu np. b. blisko kolumn, stabilność podłoża np. deska, Barlinecka, panel, ...) Budowę samego urządzenia, wagę, firmowe stopki... i w efekcie co osttatecznie chcemy osiagnąć.

 

Ostatecznie, najlepiej wypadły w/w PAB.

 

<br />Robiłeś jakieś porównania czy zdecydowałeś się po prostu z uwagi na rekomendacje ? <br />

Ja wzmacniacz miałem na kolcach i na gumach a teraz wisi na żyłkach i jest optymalnie.

Na takie powieszenie pozwolił mi następujący stoliczek :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ten stoliczek skonstruował Finite Elemente a póżniej małe rączki zaczęły podrabiać w/w produkt. Z tego co słyszałem

na temat oryginalnego produktu to absolutny best buy w przełożeniu na jakość dżwięku.Sam nie miałem okazji

przetestować ale jak mi wiadomo FE wycofało ten produkt ze swojej ofery.

 

Jasne, ze robiłem.

W duuużym skrócie, odpuściłem wszystko co jest oparte na marmurze, granicie i kolcach. Nie testowałem kanapek w ich oparciu

( niektórzy zalecają, więc nie skreślam - trzeba testować u siebie)

Co do PAB,a to zaprosiłem do siebie Naczelnego - Władka i męczyliśmy różne platformy.

Owego czasu, głosno było o rozwiązaniach opartych na zastosowaniu akrylu(PAB), ale u mnie się ten materiał nie sprawdził pod źródłem.

Jednak nie przekreśla to samego akrylu, tylko wypadkową w zastosowaniu u mnie. Na moje, wiele zależy od sąsiedztwa tj, na czym umieszczamy platformę

( wykładzina, parkiet, płytki...) w jakim otoczeniu np. b. blisko kolumn, stabilność podłoża np. deska, Barlinecka, panel, ...) Budowę samego urządzenia, wagę, firmowe stopki... i w efekcie co osttatecznie chcemy osiagnąć.

 

Ostatecznie, najlepiej wypadły w/w PAB.

 

Piano, podoba mi się to że na serio podchodzisz do spraw związanych z audio i starasz się w możliwie jak

najsensowniejszy sposób osiągnąć zamierzony cel. Przyznaję że nie miałem przyjemności zastosować u siebie

platform PAB bo używam stolika FE a platformy FE są jeszcze zapakowane. Podobnie jak Ty odrzuciłem granit

z wiadomo jakich powodów ale słyszałem wiele dobrego o akrylu z którego znajomy audiofil produkuje ładne platformy.

Największe przekonanie jako surowiec pod platformy mam do drewna z którego robi się również wspaniałe instrumenty

więc tak na szybko znajomy stolarz zrobił mi z płyty OSB oraz 2 cm desek z orzecha polskiego jeżdżące platformy na kółkach które zdają również egzamin z przewodnictwa dzwięku.Mam kilka takich wózków - platform z uwagi na różne

przetasowania w sprzęcie lub testy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie jestem w tym odosobniony. Wielu z nas, podchodzi do tych zagadnień z podobną, a nawet większą wnikliwością.

 

Muzyka i jej reprodukcja jest m.in. doświadczeniem zmysłowym i.., i na polu wibroakustyki, trudno o gotową, sprawdzoną receptę, która miałaby zastosowanie w każdych warunkach.

Nie twierdzę, że platformy PAB, a są szczytowym osiągnięciem zarówno w kontekście wibroakustyki, technologii czy wzornictwa.

W moim przypadku, postawiłem na wypracowanie płaszczyzny w kontekście wibroakustyka/wzornictwo/cena.

Nie chcę spędzić połowy życia na ciągłym eksperymentowaniu z tą czy inną technologią. Na moje, zadaniem platformy jest w max. stopniu odseparowane urządzenia od podłoża.., i w powyższym założeniu, platformy PAB wydają się co najmniej dobrą propozycją.

i w powyższym założeniu, platformy PAB wydają się co najmniej dobrą propozycją.

 

 

Nie testowałem PAB ale moim zdaniem jest to dobrze przemyślany projekt inżynierski i powinien spełniać oczekiwania użytkownika.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

To zależy do czego i jaką platformę. Pod żródłem platforma PAB sprawdziła mi się doskonale (szczególnie w kombinacji ze stopkami akrylowymi) ale już pod monoblokami nie. Grało może i bardziej przestrzennie ale następowało pewne wyostrzenie na przełomie średnicy i góry, które mi się zwyczajnie nie podobało.

 

Trzeba próbować. Mam kilka gadżetów z PAB (w tym stolik) i polecam sprawdzenie u siebie bo są to ciekawe produkty.

Podobnie jak Ty odrzuciłem granit

z wiadomo jakich powodów

 

Czytałem o różnych doświadczeniach z kanapką w oparciu o granit, marmur... Jeżeli dobrze pamiętam, kolega Milimetr, eksperymentował na tym polu z dobrym dla niego skutkiem.

Ja nie mam takiej cierpliwości:)), bo nie dość, ze trzeba eksperymentować z samą kanapką i jej różnym składem, wagą.., to jeszcze wymaga to kolejnych poświęceń na dobór odpowiednich nóżek pod te platformy. Zatem, czynników i elementów wpływających na końcowy obraz dźwiękowy jest od metra.

 

słyszałem wiele dobrego o akrylu z którego znajomy audiofil produkuje ładne platformy

 

Trzeba słuchać u siebie. U mnie akryl się nie sprawdził. Dlaczego? Hmmm.., jedną z moich prywatnych hipotez, to prócz wpływu wibracji od podłoża, mamy do czynienia z wpływem fali akustycznej. Długi temat... w skrócie, akryl strukturalnie i wagowo inaczej się ma do kanapki MDFu czy innego.

W efekcie, wydaje się, że większe znaczenia ma tu stosunek wagi elementu nośnego (akryl) do wagi urządzenia np. źródło oraz do firmowego, wewnętrznego wytłumienia w tym zastosowane blachy obudowy, firmowe nóżki.

Może to fusologia, ale z drugiej str. chyba jest coś na rzeczy.

Stoi na kolcach, pomiędzy piłeczki do squash'a, na górze libelka.

 

Myślę, że to całkiem fajne wykonanie, ale w sumie dość kiepskiej idei. Gramofon wytwarza własne drgania, dlatego im gorszy stosunek masy podstawy do części wibrującej gramofonu, tym większe wibracje całości.

 

 

 

 

Platforma antywibracyjna c.d.

 

Po temacie, w dodatku umieszczonym w zakładce Hi-End myślałem, że to będzie coś w rodzaju podstawy pod sejsmometr – dokopanie się do rodzimej skały, na tym wykonany betonowy postument otoczony trocinami z wapnem. Garniak „na zicher” przykręcony do postumentu. O! To by było antywibracyjne! :)

Myślę, że to całkiem fajne wykonanie, ale w sumie dość kiepskiej idei. Gramofon wytwarza własne drgania, dlatego im gorszy stosunek masy podstawy do części wibrującej gramofonu, tym większe wibracje całości.

 

 

 

 

 

 

Po temacie, w dodatku umieszczonym w zakładce Hi-End myślałem, że to będzie coś w rodzaju podstawy pod sejsmometr – dokopanie się do rodzimej skały, na tym wykonany betonowy postument otoczony trocinami z wapnem. Garniak „na zicher” przykręcony do postumentu. O! To by było antywibracyjne! :)

 

Trochę szkoda że się nie rozkręciło bardziej miałem nadzieję na więcej Voodoo audio ;)

To był dopiero ciekawy ślepy test czy gra czy nie gra na stoliczku antywibracylnym paranoja

Luxman PD 444 Nakamichi Dragon ,Lector CDP 707 , Linnart Prephono Dual Tube Power Supply   Technics 30A , Technics 40A EV FR 300 

  • 2 lata później...

Dzisiaj dokupiłem dwie sztuki deski bambusowej do krojenia z IKEA i teraz mam już na nich dac, wzmacniacz i laptop. Nie chce mi się dociekać co i jak działa. To po prostu jest wręcz trudne do uwierzenia. Postanowiłem wypróbować te deski dopiero po tym jak na zagranicznym forum znalazłem cały wątek poświęcony tej desce. Nawierciłem w każdej po cztery otwory w które wkręciłem kolce. Tak przygotowane deski postawiłem na stalowych pchełkach aby nie wgnieść forniru mojej półki audio/video. Polecam.

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

Dzisiaj dokupiłem dwie sztuki deski bambusowej do krojenia z IKEA i teraz mam już na nich dac, wzmacniacz i laptop. Nie chce mi się dociekać co i jak działa. To po prostu jest wręcz trudne do uwierzenia. Postanowiłem wypróbować te deski dopiero po tym jak na zagranicznym forum znalazłem cały wątek poświęcony tej desce. Nawierciłem w każdej po cztery otwory w które wkręciłem kolce. Tak przygotowane deski postawiłem na stalowych pchełkach aby nie wgnieść forniru mojej półki audio/video. Polecam.

 

Czy mógłby kolega wkleić zdjęcia, bo nie za bardzo widzę jak to w praktyce wygląda. Mam na myśli dwie kwestie:

1. czy to bambusowe podłoże ma równą powierzchnię, tak aby dało się na nim postawić absorbery?

2. czy te deski muszą być na kolcach?

Ja sobie kombinuję tak, żeby te deski położyć zamiast granitu który na codzień używam, bądź też (jeśli to będzie zbyt wiotka konstrukcja) to położyć na granitowej podstawie a na tym absorbery.

Czy mógłby kolega wkleić zdjęcia, bo nie za bardzo widzę jak to w praktyce wygląda. Mam na myśli dwie kwestie:

1. czy to bambusowe podłoże ma równą powierzchnię, tak aby dało się na nim postawić absorbery?

2. czy te deski muszą być na kolcach?

Ja sobie kombinuję tak, żeby te deski położyć zamiast granitu który na codzień używam, bądź też (jeśli to będzie zbyt wiotka konstrukcja) to położyć na granitowej podstawie a na tym absorbery.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

e20e8182541c.jpg

 

 

Przepraszam, nie wiem dlaczego jest do góry nogami.

 

Czy muszą być na kolcach ? Kolce to uznany sposób na eliminację wibracji w audio. Poprawiają też estetykę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

Przepraszam, nie wiem dlaczego jest do góry nogami.

 

Nie szkodzi, dobrze widać o co tam chodzi. Dziękuję uprzejmie.

Do tego drewna to faktycznie trzeba dać kolce albo inne twarde absorbery. Miękkie będą zamulać dźwięk.

kolce albo kulki warto też sprawdzić pomiędzy deską a "podłogą" sprzętu - z pominięciem "nóżek"

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Zachęcony pozytywnymi zmianami, wczoraj dokończyłem deseczkowego dzieła docinając czwartą grubą deskę do wymiaru podstawki na której dałem swoją zwykłą listwę Sonus Oliva ze standardowym filtrem Schaeffnera (nie wiem czy jest potrzebny, korci mnie jego wyrzucenie). Tej podstawce dołożyłem kolce od spodu. Na listwę, w wolnych przestrzeniach położyłem dwa woreczki z kwarcem jako dociążenie i element tłumiący rezonans/wibracje.

W efekcie znów mam uśmiech, bo jest pięknie.

Mam niski rejestr schodzący tak głęboko i wyraźnie jak nigdy przedtem. Nawet wtedy, gdy na zasilaniu daca i wzmacniacza miałem powpinane transformatory.

Te transformatory za sugestią Tomkly i Squad05 usunąłem z toru, ponieważ słusznie zwrócili moją uwagę na znaczące pogorszenie brzmienia fortepianu. Ja tego nie słyszałem, zaczadzony byłem efektem WOW głębi 3D, kontrolą basu i oczyszczoną, perlistą górą.

Najpierw wyrzuciłem trafo od wzmacniacza. Teraz od daca.

Co prawda nie mam takiej głębi 3D, ale teraz reszta jest klasą jakiej jeszcze u siebie nie miałem.

Reasumując.

Według mojej obecnej wiedzy i doświadczenia kondycjonery prądowe / transformatory są u mnie niepotrzebne.

Za to wciąż w moim systemie sprawdza się:

- podpięcie kondycjonera masy wszędzie, gdzie to możliwe,

- ustawienie wszelakich komponentów audio na deskach bambusowych na kolcach,

- położenie na obudowach, w miejscach transformatorów, deseczek bambusowych (

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) na których kładę kwarc jako tłumik rezonansu / wibracji / pola elektromagnetycznego ? Sprawdziłem dziś działanie tego elementu i nie mam wątpliwości co do ich wpływu na dźwięk - u mnie pożądanego.

 

Do sprawdzenia pozostaje użycie korka polecanego przez osłuchanych kolegów, ale to za jakiś czas, gdy osłucham się z nową jakością

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

 

 

Nie testowałem PAB ale moim zdaniem jest to dobrze przemyślany projekt inżynierski i powinien spełniać oczekiwania użytkownika.

Spelnia bardzo dobrze. Zarowno platformy jaki i stopki robia swoja robote bardzo dobrze. Miale okazje przerestowac szereg roznych modeli stopek jak i dwupoziomową platforme z zawieszenien na elastycznych linkach. Pan Waldek pofatygowal sie do nas osobiscie. Bardzo mily czlowiek. Po dlugim wieczorze z testami czesc z przywiezionych akcesorowiow u nas zostala -2 rodzaje stopek i dwupoziomowa platforma.

 

Za to wciąż w moim systemie sprawdza się:

- podpięcie kondycjonera masy wszędzie, gdzie to możliwe,

- ustawienie wszelakich komponentów audio na deskach bambusowych na kolcach,

- położenie na obudowach, w miejscach transformatorów, deseczek bambusowych (

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) na których kładę kwarc jako tłumik rezonansu / wibracji / pola elektromagnetycznego ? Sprawdziłem dziś działanie tego elementu i nie mam wątpliwości co do ich wpływu na dźwięk - u mnie pożądanego.

 

 

Zasada działania tych rzeczy jest bardzo prosta. Nie ma nic wspólnego z owymi rzeczami. Gdyby ktoś położył imitację kwarcu/bambusa/ kondycjonera masy itd. w odpowiednim miejscu tak, by słuchający myślał, że przedmioty te są prawdziwe efekt byłby ten sam. Bo wszystko to dzieła za pośrednictwem wzroku a nie słuchu.

 

Innymi słowy mówiąc czyste voodoo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po pierwsze rzeczywistości nie tworzy kilka wpisów wierzących w audio-voodoo, część z nich jest zresztą bezpośrednio zainteresowana w szerzeniu takich rzeczy.

 

Po drugie takie wątki czytane są również przez niezorientowanych i początkujących. Nie można im odmawiać poznania poglądów reprezentujących zdrowy rozsądek.

trafna uwaga dlatego prosba abys przestał ciągle komentowac wpisy osób które uczestnicza w wątkach "dla słyszacych"

serie komentarzy i trollingu usunieto po raz setny

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość Diogenes

(Konto usunięte)

Dzisiaj dokupiłem dwie sztuki deski bambusowej do krojenia z IKEA i teraz mam już na nich dac, wzmacniacz i laptop. Nie chce mi się dociekać co i jak działa. To po prostu jest wręcz trudne do uwierzenia. Postanowiłem wypróbować te deski dopiero po tym jak na zagranicznym forum znalazłem cały wątek poświęcony tej desce. Nawierciłem w każdej po cztery otwory w które wkręciłem kolce. Tak przygotowane deski postawiłem na stalowych pchełkach aby nie wgnieść forniru mojej półki audio/video. Polecam.

No coś Ty , platformy działają tylko takie w cenie powyżej 4000 PLN ;)

A Ty robisz w " bambusa " branżę pisząc takie rzeczy ;)

A poważnie brawo !

Tak trzymać i nie dawać się " dumać " ;)))) oczywiście literówka , hi, hi .

Za to wciąż w moim systemie sprawdza się:

- podpięcie kondycjonera masy wszędzie, gdzie to możliwe,

- ustawienie wszelakich komponentów audio na deskach bambusowych na kolcach,

- położenie na obudowach, w miejscach transformatorów, deseczek bambusowych (

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) na których kładę kwarc jako tłumik rezonansu / wibracji / pola elektromagnetycznego ? Sprawdziłem dziś działanie tego elementu i nie mam wątpliwości co do ich wpływu na dźwięk - u mnie pożądanego.

 

Do sprawdzenia pozostaje użycie korka polecanego przez osłuchanych kolegów, ale to za jakiś czas, gdy osłucham się z nową jakością

Czy możesz wrzucić zdjęcie swojego pomieszczenia odsłuchowego? Chętnie się czegoś nauczę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czy możesz wrzucić zdjęcie swojego pomieszczenia odsłuchowego? Chętnie się czegoś nauczę.

W dobrej wierze :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pokój ma 35m2 i na zdjęciu widoczna jest jego połowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

W dobrej wierze :)

 

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pokój ma 35m2 i na zdjęciu widoczna jest jego połowa.

Dziękuję. Jak sądzisz jaki procent brzmienia całego systemu stanowią ww gadżety a jaki optymalnie dobrana akustyka pomieszczenia. Czy układanie czegokolwiek na poprawnie zaprojektowanym zasilaczu przyniesie poprawę brzmienia czy świadczy to o słabości konkretnej konstrukcji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dziękuję. Jak sądzisz jaki procent brzmienia całego systemu stanowią ww gadżety a jaki optymalnie dobrana akustyka pomieszczenia. Czy układanie czegokolwiek na poprawnie zaprojektowanym zasilaczu przyniesie poprawę brzmienia czy świadczy to o słabości konkretnej konstrukcji.

Niewątpliwie dobierając rozwiązania na słuch dobieram je do swojego gustu, do swojego pomieszczenia/akustyki. Zysk jakościowy spowodowany opisanymi rozwiązaniami (poza dociążeniem kolumn) bierze sę z poprawy jakości sygnału elektrycznego i nie ma wiele wspólnego z akustyką. Te dwa aspekty widzę jako rozłączne. Oba bardzo istotne. Szymonie zachęcam do próby z bambusem i kwarcem.

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.