Skocz do zawartości
IGNORED

Zbigniew Stonoga opublikował w sieci akta afery podsłuchowej


Koolo

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Święte słowa, zobacz jakie dziadowskie państwo pozostawia po sobie POPSL, gdzie nie spojrzeć zapaść i długi..

 

 

 

Przestań bredzić, pokaż, przytocz choćby pół wpisu mojego autorstwa, w którym poddają w wątpliwość przywództwo Jarosława Kaczyńskiego, albo moment, w którym nie jestem pewien, że obejmie on ponownie stery państwa, - to zbiór pusty, to społeczeństwo musiało dojrzeć, nie moja skromna osoba, pokaż mi choć jeden wpis, w którym z bezwzględną ostrością nie krytykuję Donalda Tuska, nie ma takich wpisów, gdyż to było i jest jasne jak słońce, jakiego pokroju to człowiek, sługus, bezpłciowiec i tchórz.

Nie doceniasz mnie muls.

 

 

 

Robisz sobie tylko jaja muls, wiesz że ta cała Twoja walka, jest z wiatrakami, przegraliście z kretesem i definitywnie, przejdź na drugą stronę, wielu to robi, Kik, powoli Żakowski, nawet czasami Olejnik..czasami...jedzie po Tusku bo widzi jaki syf zostawił Kopacz.

 

 

 

Sierotkom to jest Giertych bidula, chciał do PO swojego czasu, Dorn też chciał, miał pecha, bo zaraz potem wybuchła afera taśmowa..co za pech..

 

 

 

Marysia 17 letnia uczennica załatwiła Twoje wielkie Guru DT jak dziecko, nawet przeprosin nie przyjęła i kwiatów..żenada..

 

Co wy tam robicie po sztabach PR, że nie potraficie skutecznie zarządzać ..kryzysami..które co rusz Wam wyskakują..

 

Nie macie kadr..jak widać, nikt normalny nie chce się babrać w tym bagnie i deprawować swojego wizerunku na wieczność Waszym logo ..i aferami..

 

 

 

Nawet DT uciekł, wymknął się, w tajemnicy przed Sikorskim załatwił sobie spadochron, co za towarzystwo..żenada..jakie zaufanie do siebie nawzajem..jak w gangach..albo mafiach na filmach amerykańskich z lat dwudziestych ubiegłego wieku.

 

 

 

 

Jesteście wszyscy skończeni, zapamiętaj to sobie, to Ci napisał 747, nie złośliwie, tylko jako instrukcję postępowania, aby zacząć myśeć, po nowemu, teraz wszystko będzie już inaczej...!

 

 

 

Też przeżyjesz, teraz tylko musisz dokończyć walkę, do wyborów, po nich to już będzie inna atmosfera, inne powietrze, wszyscy zaczną inaczej się zachowywać i wypowiadać, gdyż górę weźmie instynkt samozachowawczy, czyli kierunek..kasiora..zawsze aktualny !!!

 

 

 

Będzie Was wielu, coś będzie trzeba z Wami zrobić, wiem co chcesz napisać, wszystkich nas nie zamkniecie..tak to prawda..

 

Myślicie że nas zalatwie. Ale to my was załatwimy. Tak jak poprzednio. Tylko inna metodą tak samo skutecznie. !!!

chwilowy brak działalności w audio.

Tak.

slusznie cala partia pracuje na kaminskeigo

 

a kaminski sie modli.

 

zostaje jeszcze falenta i byli z CBA.Od falenty.

 

.jak sie okazuje bombowiec cała te sprawe prowadzi od roku JEDEN prokurator.Jeden.Tez go wsadzimy razem z seremetem.

 

Mucha..

a teraz sobie wez szydlo z worka i porownaj.

 

ta to nawet liczyc nie umie.tzn mnozyc bo nie wiem jak tam z dodawaniem.

Mucha..

 

Madonna, 5mln pln..

 

wsadzimy

 

Pomyliłeś wsadzającego z wsadzanym..

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Kto żyw i ma jakiekolwiek możliwości działania, to działa zakładając ..prywatną inicjatywę..

 

25df735b6e5d9fc3c0cbb423a1c4ff82.png

 

Potrzeba rzetelnych śledztw.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i pilnego leczenia co niektorych.Co do zandarmerii to wiecej jest wypadkow samochodowych.Smiertelnych.

 

Madonna, 5mln pln..

Jak mężowie stanu Kaczyńscy gazoport w Świnoujściu budowali.Gazeta Prawna.

 

"Kaczor pojawił się w Świnoujściu na wciąż nieukończonej budowie gazoportu. Zjechał rząd Tuska za niekompetencję. Strategiczna dla Polski inwestycja była prowadzona w sposób wysoce niewydolny, nie była traktowana tak, jak powinna – zawyrokował. Przypomniał też o swoich zasługach: 7 lat temu środowisko, które było wtedy przy władzy i które miało – można to dziś powiedzieć z całkowitą pewnością – właściwe rozeznanie sytuacji geopolitycznej i geostrategicznej, zdecydowało o dywersyfikacji dostaw gazu. Jedną z decyzji była budowa gazoportu. Po to tutaj przyjechałem, żeby to żądanie, dotyczące naszego bezpieczeństwa było zaprezentowane publicznie i żeby podjęto działania do zakończenia tej budowy.

Trudno powiedzieć, czy Kaczyński najzwyczajniej rżnie głupiego, czy może żyje w urojonym świecie. Kto jak kto, ale on ostatni powinien krytykować ślimaczącą się budowę. Warto odświeżyć Kaczorowi pamięć.

Terminal gazu przeładunkowego LNG (gazoport) w Świnoujściu miał być strategiczną inwestycją pisowskiego rządu. O jego budowie już w 2005 r. w trakcie kampanii prezydenckiej mówił Lech Kaczyński. Gazoport miał uniezależnić Polskę od dostaw rosyjskiego surowca. Polityczna decyzja o jego budowie zapadła na początku 2006 r.

Budowa gazoportu będzie mogła być zakończona w ciągu dwóch lat – obiecywał premier Kazimierz Marcinkiewicz w lipcu 2006 r. Tymczasem przez kilka miesięcy trwała wojna o to, gdzie ma on powstać: w Świnoujściu czy w Gdańsku. Niektórzy politycy byli za pierwszym rozwiązaniem, niektórzy za drugim. Co prawda państwowa spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG),która miała przygotować inwestycję, powołała specjalne konsorcjum, by opracowało biznesplan, ale Jarosław Kaczyński, nie czekając, wskazał na Gdańsk. Wybuchła awantura. Zamiast IV RP mamy kontynuację peerelowskich tradycji, wedle których wszystkie ważne inwestycje pcha się do Gdańska, zapominając o naszym regionie – grzmiał Krzysztof Zaremba, poseł PO ze Szczecina. Pisowski wojewoda pomorski Piotr Ołowski ponaglał tymczasem prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, aby podjął pilne prace nad przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego dla portu w Gdańsku. Jarosław Kaczyński szybko zmienił zdanie co do Gdań ska: Decyzja jeszcze nie zapadła. Są bardzo mocne argumenty za wschodnim i za zachodnim Pomorzem. W grudniu 2006 r. wybrano w końcu Świnoujście. Myślę, że gazoport w Świnoujściu podziała jak wielkie koło zamachowe gospodarki w naszym regionie. Budowa terminalu rozpocznie się pod koniec przyszłego roku, a pierwszy przeładunek gazu nastąpi w 2011 r. – obiecywał poseł Joachim Brudziński, sekretarz generalny PiS.

Władze PGNiG zapowiedziały w styczniu 2007 r. na specjalnie zwołanej konferencji prasowej, że pierwsza łopata na placu budowy zostanie wbita w 2008 r., a dostawy skroplonego gazu rozpoczną się w 2011 r.

Latem 2007 r. rozpieprzyła się koalicja PiS, LPR i Samoobrony. Wtedy wyszło na jaw, że strategiczną inwestycję braci Kaczyńskich nadzorował chłoptaś zMłodzieży Wszechpolskiej Rafał Wiechecki, którego Kaczyński zrobił ministrem gospodarki morskiej. Okazało się, że budowa jest zagrożona. Na konferencji Brudziński przeprosił wszystkich, że Wiechecki został ministrem. Zarzucił mu, że nie zrobił nic, aby zapewnić pieniądze na budowę gazoportu. Podlegli Wiecheckiemu urzędnicy mieli też zmienić koncepcję budowy, wskutek czego wzrosły koszty inwestycji o kilkaset milionów złotych. Sytuacja stała się dramatyczna. Rzekomo bracia Kaczyńscy w ogóle nie mieli pojęcia o stanie przygotowań do rozpoczęcia prac (sic!). Rzutem na taśmę i na koniec swoich rządów Kaczyński podpisał specjalną uchwałę, dzięki której zapewniono w budżecie państwa niezbędne środki. A przecież zgodnie z obiecankami Marcinkiewicza gazoport miał być już prawie gotowy.

Oczywiście rząd Tuska też ma wiele na sumieniu, że nie dotrzymano terminu ukończenia budowy i trzeba było renegocjować kontrakty na dostawy paliwa. Jednak Kaczyński, krytykując konkurentów politycznych, zachowuje się, jak gdyby był na podwójnym gazie.

 

 

Przez kolejne miesiące politycy PiS oszukiwali opinię publiczną, że przygotowania do budowy gazoportu w Świnoujściu ruszyły z kopyta."

 

PiS to nie partia. PiS to stan umysłu.

 

a wypadkow obecnie jest mniej paredziesiat razy niz za kurdupla tak na marginesie...bombowiec.

 

a takie tam na stan umyslu idiotów.

po to nie partia,to mafia esbecka

 

Budowa jednego kilometra autostrady kosztuje w Polsce średnio 9,6 miliona euro - tak podała właśnie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. To więcej niż w Czechach (8,86 mln euro za km), Niemczech (8,24 mln euro), Słowenii (7,29 mln euro) oraz Danii (5,89 mln euro), ale nieco mniej niż średnia europejska, która wynosi ok. 10 mln euro.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

 

wiec nie klam mulsie,nie klam,nikt tobie i tak w nic nie wierzy.

 

Nie wiem jakim cudem 1km autostrady w Polsce,jest drozszy niz w Niemczech...Jakis czas temu pracowałem w Niemieckiej firmie Overman-która rowniez budóje drogi w Niemczech.Zarabiałem jako zwykły robolek..,Polak-bez Niemieckiego pochodzenia czy paszportu nawet w porywach 2700-3000 euro,nigdy po nizej 2000 E.Czyli w przeliczeniu 8000 do 1200 tys złotych.Zatem pytam sie,w polsce tyle zarabiaja robotnicy na budowach autostrad?.Z tego,co mi wiadomo to nie...chyba!?,a moze kruszywo jest w polsce drozsze?,czy asfalt?,bo nie rozumie z jakiej racji taki kosztorys tu w Polsce skafigurowali..W dodatku twierdzą ze to jest OK,bo w sredniej sie miescimy...,ale w czego średniej?,złodziejstwa,oszustwa?!,bo na pewno nie w zarobkach!!!.Czasami słysze głosy ze w Polsce jest wszystko tansze i wogóle.... i nie powinni ludzie narzekac..bo jest tak" tanio",taniej niz w Uni!!!.No to niech ktoś wyjasni,jak to jest z tą tanioscią!,chyba tu chodzi o"tanią"siłe roboczą!,najlepiej niech ludzie robią za darmo,a i tak utostrady bedą jednymi z drozszych..Brak słów na taką polityke tego Panstwa,przekret narodowy pod naszymi nosami sie rozgrywa,a oni mają czelnosc nazywac to"drobnymi uchybieniami"..Skur..iele!!.

 

Read more:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ten muls to tylko udaje głupiego?

 

Obawiam się, że problem jest dużo głębszy...

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

"drobnymi uchybieniami"

tomuś, na laniu betonu to sie znasz. gorzej ci idzie na laniu wody. to trzeba też umieć. poczytaj, skąd się biorą koszty w PL przy budowie autostrad, a potem się wypowiadaj.przy okazji- na autostrady daje pieniądze unia europejska, europejski bank inwestycyjny.

Gdyby nie "dawała" - dopiero byś krzyczał.

 

"Należą nam się jak psu zupa"!

 

Załóżmy że od 2016 przestaną "dawać" na autostrady w Polsce.. Co wtedy zawołasz?

?????????????????????????chorys,czy pijany/

 

FINANSOWANIE BUDOWY AUTOSTRAD

 

Dostosowanie sieci autostradowej do obecnych potrzeb wymaga dużych nakładów finansowych. Koszt przedsięwzięcia na tak olbrzymią skalę, znacznie przekracza możliwości finansowe państwa, dlatego budowa autostrad będzie finansowana nie tylko z budżetu państwa, ale też poprzez system partnerstwa publiczno-prywatnego.

Finansowanie tradycyjne

 

Finansowanie to polega na budowaniu płatnych autostrad ze środków uzyskanych staraniem rządu. Można do nich zaliczyć środki budżetowe, granty z funduszu PHARE, ISPA i innych funduszy UE, pożyczki pozyskane z Międzynarodowych Instytucji Finansowych (MIF): Banku Światowego (BŚ), Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI) lub Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (EBOiR).

Finansowanie w systemie Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP)

 

Finansowanie budowy autostrad w systemie PPP polega na udzielaniu koncesjonariuszowi - prywatnemu inwestorowi - koncesji na budowę i eksploatacje (lub tylko eksploatację) odcinków autostrad.

Ustawa o autostradach płatnych, obecnie obowiązująca, przewiduje możliwość udzielenia koncesjonariuszowi pomocy ze strony państwa za pośrednictwem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

KFD został utworzony w banku Gospodarstwa Krajowego i podlega procedurom nadzoru bankowego.

Przychodami funduszu są m.in.: środki z tytułu podatku akcyzowego od samochodów, wpływy z inwestycji Funduszu, przychody z posiadania lub sprzedaży akcji i udziałów w spółkach przekazanych Bankowi Gospodarstwa Krajowego przez Skarb Państwa, środki pochodzące z opłat za przejazdy autostradą oraz inne kwoty wpłacane przez koncesjonariusza, środki z kredytów lub pożyczek, wpływy z innych środków publicznych.

 

Ty dyletancie,,,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

idiotów.

 

Próbujesz być rzeczowy i rozsądny, rozumiem to, jednak Tusk uciekł, a Komorowski przegrał i Sikorski jest zwolniony, tak się nie dzieje, kiedy sprawy idą w dobrym kierunku, Polacy siedzą w domu nie mając za co wyjechać na urlop..młodzież mieszka z rodzicami, a ci co uciekli z Polski przed Tuskiem nie mają zamiaru wracać, a środki inwestują teraz już na miejscu, w swoich nowych miejscach pobytu,

 

To tragedia Polski, Polacy nie mogą rozwijać się w własnym kraju, nie ma naszych rodzimych marek, każda poważniejsza inicjatywa, musi mieć poparcie układu, bez partycypacji jest bezwzględnie niszczona vide układ zamknięty, resortowe dzieci pilnują wszystkich funkcjonalnych w państwie przyczółków.

 

Sama patologia, wszędzie korupcja i nepotyzm vide PSL.

 

Wybory samorządowe sfałszowane, afera goni aferę.

 

Państwa polskiego nie ma, najpierw musi powstać, wtedy będzie można przytaczać wskaźniki jego dotyczące, czy statystyki.

 

unia europejska

 

Przytaczasz nazwy skompromitowanych instytucji międzynarodowych, które same z sobą posiadają problemy, których nie potrafią rozwiązać, jak Grecja etc.

Tymczasem koszt budowy kilometra autostrady jest sprawą bardzo złożoną. W zależności od klimatu, ukształtowania terenu, parametrów technicznych, gęstości zaludnienia czy liczby obiektów inżynieryjnych (tunele, mosty, wiadukty) koszt 1 km może się wahać od kilku do nawet kilkuset milionów euro. Przykład przytaczany przez samą GDDKiA: 3,2 km autostradowej obwodnicy Berlina kosztowało ponad 420 mln euro, czyli 131 mln euro za jeden kilometr. Dla kontrastu Włosi z Salino Polska 75 km A1 ze Strykowa do Torunia zgodzili się zbudować za 250 mln euro, czyli 3,33 mln za 1 km.

ale tomuś i tak wie, że dobre państwo buduje za darmo, tak jak w prlu autostradę A4 Kraków-Katowice.

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

pajac znowu wzial te pod kreska a tych nad kreska nie zauwazył.Wez se pajacu cala tabelke ..I daj se spokoj z niemcami bos ty taki polak jak ja szwed.

 

sa podejrzenia,ze czerpie korzyści z macenia na tym forum,,

mam korzyscie z przyklejania sie do forumowych i zyciowych ..dup.

 

Sama patologia, wszędzie korupcja i nepotyzm vide PSL.

a to na gorze to ci umklo na setki milonow .To powinna byc prokuratura czyz nie???jakie tam 5mln.Jakos ci nie padzie bombowiec.Moze zerkniesz na liste co wystawił argus i jakos sie odniesiesz, czy zamykasz akurat oczka.i epatujesz to powtarzanymi pierdolami.

ja bym się bał pisać o braku polskich marek, bo od prezesów np firmy Newag, Pesa, Solaris mozna dostać w ryj za taką czarną propagandę.

i epatujesz to powtarzanymi pierdolami.

 

ja bym się bał pisać o braku polskich marek, bo od prezesów np firmy Newag, Pesa, Solaris mozna dostać w ryj za taką czarną propagandę.

a skad oni maja o nich wiedziec jak ciagle w kosciele sie modla.

 

Nie wiem jakim cudem 1km autostrady w Polsce,jest drozszy niz w Niemcz

ty generalnie malo co wiesz a ja ci nie bede wyjasnial bo taki twoj stan mi odpowiada,

 

ymczasem koszt budowy kilometra autostrady jest sprawą bardzo złożoną. W zależności od klimatu, ukształtowania terenu, parametrów technicznych, gęstości zaludnienia czy liczby obiektów inżynieryjnych (tunele, mosty, wiadukty) koszt 1 km może się wahać od kilku do nawet kilkuset milionów euro. Przykład przytaczany przez samą GDDKiA: 3,2 km autostradowej obwodnicy Berlina kosztowało ponad 420 mln euro, czyli 131 mln euro za jeden kilometr. Dla kontrastu Włosi z Salino Polska 75 km A1 ze Strykowa do Torunia zgodzili się zbudować za 250 mln euro, czyli 3,33 mln za 1 km.

no tak ale to nie mozna byc koscielnym humanistom tylko pewne fakty trzeba kojarzyc.

 

a gdzie .W psiej budzie z garbem na zewnatrz??

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.