Skocz do zawartości
IGNORED

Audi-Firma śmieciowa! Jak działa Audi Polska i jak traktuje się klientów!


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

VW zapowiada w USA - poza wymianą oprogramowania i założeniem nowych katalizatorów - również możliwość rekompensaty dla kierowców. Jak myślicie - czy oferta VW dla polskich kierowców będzie równie hojna ?

A to zależy do czego będą zmuszeni. Z własnej woli nie zrobią nic.

W USA wiedzą już, że będą im patrzeć na ręce więc od razu przyznali, że nie są w stanie zapewnić i emisji spalin jak w danych technicznych i osiągów ze specyfikacji aut. Stąd od razu przyznali że będą wypłacać z tego tytułu rekompensaty.

W Europie jeszcze takich informacji nie mamy, bo VW nie dostał aż tak po d..ie za swoje oszustwo.

Poczekamy na ich rozwiązanie problemu. W USA musieli go podać właśnie do wczoraj chyba stąd już wiemy. W Europie zobowiązali się podać sposób naprawy do końca października.

Pożyjemy, zobaczymy.

Nie sądzę jednak, żeby w USA nie umieli tego zrobić a w Europie już potrafią.

Dlatego go podałem jako przykład. Kultura pracy tej jednostki i jej niezawodność to niedościgniony wzór dla dzisiejszych padalców.

 

Historia M50 zaczyna sie w 1990r. Juz wtedy była to na prawdę nowoczesna jednostka. Oczywiscie juz w latach '80 BMW stosowało 24 zawory etc, ale własnie w roku '90 zaadaptowano to rozwiązanie do zwykłej serii 5, a nie M5. Potem rozwijano ta jednstkę, choć sama idea była taka sama. Doszły Vanosy (pojedynczy już w 93r), spadło zużycie paliwa. Moje pierwsze M50 z 1993 z pojedynczym vanosem palilo w miecie w automacie 17-18l LPG i nie moglem zejśc nawet litra mimo że piec był w nie nagannym stanie.

 

Dlatego go podałem jako przykład. Kultura pracy tej jednostki i jej niezawodność to niedościgniony wzór dla dzisiejszych padalców.

Oj tu jednak nie jest już tak różowo. Ale tak jak pisałem co innego zakup od wieloletniej firmy niemieckiej, w małej miejscowości bawarskiej gwarantującej stan i przebieg auta a co innego zakup auta od Turasa w Hamburgu.

Ostatnio nabyłem od helmuta 523i. Udokumentowany przebieg 195tys. Może nie jest to 80tys, ale mimo tego auto w stanie nie nagannym, jakby rok temu opuściło fabrykę. Nie kosztowało też 8tys Euro z prostego powodu. Helmut otarł tylny błotnik i drzwi, odzyskal kase z OC, auto sprzedal dalej za grosze. Wiec takie auta w PL, albo są kręcone albo po małych przygodach blacharskich. Osobiscie wole nieco przytarte z org. przebiegiem i dokumentacją niż kręcone z 400 na 200tys.

?👈

większość obywateli to przebiegofile i wolą mieć kota w worku.

 

BTW: chyba nie ten temat.

Jak widzisz szef VW na USA uważa inaczej. Nie ma minimalnego pojęcia skoro zapowiada, że po ich modyfikacjach cyferki i osiągi się jednak zmienią i z racji tego od razu zapowiadają wypłatę odszkodowań klientom?

To takie brandzlowanie się nad VW, myślisz że inne marki jakimś cudem nie mają problemu?

To taki mały artykulik z Autoświata, zdaje się że tam obok VW jest też BMW i Mazda. I chyba opublikowany zanim ogłoszono aferę z VW. Dziwne że ta afera wyskoczyła jak diabeł z pudełka, i dotyczy koncenru który osiągnął największą liczbę sprzedanych aut na świecie, dodatkowo najbardziej zagraża producenton USA.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

A brandzluj się czym chcesz.

Jak na razie tylko VW przyłapano i tylko VW został zmuszony do przyznania się do stosowania specjalnego oprogramowania służącego do ukrywania oszustwa.

I o tym piszę.

Oczywiście, że inne marki też nie są święte, świadczy o tym moim zdaniem ich słaba reakcja na oszustwo VW.

Wyłamał się tylko FIAT który oficjalnie oświadczył, że oni czegoś takiego nigdy nie robili i nie robią.

A brandzluj się czym chcesz.

Jak na razie tylko VW przyłapano i tylko VW został zmuszony do przyznania się do stosowania specjalnego oprogramowania służącego do ukrywania oszustwa.

I o tym piszę.

Masz taki dziwny dar że jak zaczynasz udzielać się w jakimś wątku to mniej więcej z 50 razy powtarzasz to samo.

Jak na razie tylko VW przyłapano i tylko VW został zmuszony do przyznania się do stosowania specjalnego oprogramowania służącego do ukrywania oszustwa.

I o tym piszę.

Oczywiście, że inne marki też nie są święte, świadczy o tym moim zdaniem ich słaba reakcja na oszustwo VW

Idąc takim tokiem rozumowania, dopóki ktoś cię za rękę nie złapał, nie ważne czy kradniesz.

 

Nie żebym bronił VW, ale jak się człowiek zagłębi, to te wszystkie Euro normy to pic na wodę fotomontaż, siłą rzeczy auto tym mniej natruje im mniej spali, a VW w dizelku pod tym względem trudno pobić. Jak się okazuje paliłyby jeszcze mniej jakby nie te PDFy i inne ekododatki ;)

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Masz taki dziwny dar że jak zaczynasz udzielać się w jakimś wątku to mniej więcej z 50 razy powtarzasz to samo.

Niestety, jak sam widzisz, niektórym trzeba 50 razy powtórzyć. Też mnie to martwi.

 

Idąc takim tokiem rozumowania, dopóki ktoś cię za rękę nie złapał, nie ważne czy kradniesz.

 

Nie żebym bronił VW, ale jak się człowiek zagłębi, to te wszystkie Euro normy to pic na wodę fotomontaż, siłą rzeczy auto tym mniej natruje im mniej spali, a VW w dizelku pod tym względem trudno pobić. Jak się okazuje paliłyby jeszcze mniej jakby nie te PDFy i inne ekododatki ;)

Nie każdego złodzieja i oszusta da się niestety złapać.

Ale już złapanego trzeba ukarać przykładnie. Nie można go usprawiedliwiać słowami, że wszyscy przecież kradną tylko nie dają się złapać.

Niestety, jak sam widzisz, niektórym trzeba 50 razy powtórzyć. Też mnie to martwi.

może gdybyś bezmyślnie nie wklejał płatnych linków i z premedytacją nie wprowadzał w błąd to by problemu powtarzania nie było. Po za tym jak kolega zauważył po co kilkanaście razy wklejasz to samo skoro sam nie podejmujesz żadnej dyskusji.

 

Nie każdego złodzieja i oszusta da się niestety złapać.

zacznij od swojego podwórka. Pisałem Ci już kim dla mnie jesteś.

 

Nie można go usprawiedliwiać słowami, że wszyscy przecież kradną tylko nie dają się złapać.

ba...
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejne zmartwienie VW.

Tym razem Europejski Bank Inwestycyjny stara się wyraźnie zaznaczyć, że ich środki nie mogą iść na produkcję oszukanych silników.

VW grozi konieczność natychmiastowego zwrotu prawie 2 mld euro:

 

 

 

Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19011350,nowy-problem-volkswagena-bank-moze-zazadac-zwrotu-kredytow.html#ixzz3oNgnK6d5

Gość Gosc

(Konto usunięte)
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejne ciekawe informacje.

VW przyznał się do tego, że także jego najnowsze silniki posiadają ,, pomocnicze oprogramowanie'' które podczas testów zmniejszają ilość toksyn w spalinach.

Więc oszukańczy soft w silnikach EA189 to chyba nie był coś wyjątkowego tylko normalna praktyka tej firmy. :

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19025034,takze-najnowsze-auta-vw-moga-manipulowac-testami-spalin.html?biznes=local#BoxBizImg

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Powoli przystępują do działania kancelarie prawne. Również w Polsce.

 

,,Kancelaria Prawna Świeca i Wspólnicy reprezentuje poszkodowanych przez Grupę Volkswagen AG. Łączna wartość roszczeń może wynieść nawet 12 mld zł.''

 

,,Kancelaria jednak dysponuje argumentacją przemawiającą zdecydowanie za obowiązkiem wymiany samochodów na nowe, albowiem auta są wadliwe nie tylko w zakresie pomiaru emisji spalin, ale przede wszystkim - jakakolwiek próba ich naprawy zakończyć się może nieodwracalnym uszkodzeniem innych pomiarów elektronicznych.

 

W tej chwili do rejestracji złożone zostały dokumenty Stowarzyszenia Osób Poszkodowanych Przez Spółki Grupy Volkswagen AG. W najbliższym czasie podjęte zostaną kroki na drodze przedsądowej i sądowej w imieniu wielotysięcznej grupy poszkodowanych właścicieli aut.''

Drapieżniki poczuły krew....

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Pytanie,kiedy kolejne koncerny dostana po łapach.Przecież wszystkie nowoczesne diesle trują tak samo.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nie tak samo. ADAC zrobiło rzetelne testy spalin i w zeszłym tygodniu je upubliczniła. Rozbieżności w ilości spalin są na poziomie tysięcy procent!

Porównaj emisję BMW X6 xDrive 3.0D i Volvo S60 D4.

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-pogrom-wsrod-producentow-40-popularnych-modeli-zniknie-z-ryn,nId,1901837

Rzetelnosc ADAC pozostawia wiele do zyczenia.

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

Rzetelnosc ADAC pozostawia wiele do zyczenia.

Dokładnie.

Diesle na traktory i maszyny budowlane...

  • 2 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Zgodnie z przewidywaniami kondycja finansowa VW leci w dół.

A to dane z okresu kiedy to nie odczuli jeszcze tak bardzo tego co ich czeka. Następny kwartał będzie chyba dużo gorszy.

W Stanach rabaty na ich auta sięgają 15 tyś dolarów!

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afera-spalinowa-uderza-w-wyniki-volkswagena,137,0,1940873.html

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ja już kiedyś pisałem jak ma się paplanina wyczytana z czasopism do praktyki, to eksperci zaczęli coś pisać o maszynach rolniczych. Oczywiście porównanie dotyczy konkretnego silnika a nie 1,2 w dieslu.

Pod koniec filmiku jest zmierzony czas trzech silnych flagowych benzynek w tym Mercedesa i BMW do zwykłego fabrycznego 4,2 TDI audi. Przy okazji nie spotkałem nikogo kto po dżwięku tego silnika powiedziałby że to diesel.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Strasznie staroświeckie masz wyobrażenie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a dzisiaj:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Potrzebowałeś 9 dni by naskrobać te famazony w dodatku nie na temat?Czy może miałes świat przesłonięty spalinami z tdiii...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nic z tych rzeczy.

Vlado mnie zakneblował na 10 dni.

Obiecuję, ze następnym razem jak napiszesz podobne bzdury zareaguję szybciej.

Vlado mnie zakneblował na 10 dni.

To mnie akurat wcale nie dziwi jak patrze na te twoje wypociny nie na temat.Jakbyś myślał przy pisaniu nie było by problemu.

Pod koniec filmiku jest zmierzony czas trzech silnych flagowych benzynek w tym Mercedesa i BMW do zwykłego fabrycznego 4,2 TDI audi. Przy okazji nie spotkałem nikogo kto po dżwięku tego silnika powiedziałby że to diesel.

Mocne diesle jeżdżą, mocne benzyny nie koniecznie. Wypalone gniazda zaworowe, popękane kolektory, popękane muszle...no ale to bezawaryjne benzyny ;]

Mocne diesle jeżdżą, mocne benzyny nie koniecznie. Wypalone gniazda zaworowe, popękane kolektory, popękane muszle...no ale to bezawaryjne benzyny ;]

 

Pierwsze słyszę. Miałem różne samochody i w tym czasie kumple mieli wersje w dieslu np BMW czy Mercedesy. U mnie w benzynach nie było żadnych awarii, a oni ciągle mieli problemy ze swoimi dieslami. Sam nigdy nie kupię żadnego diesla.

to że o czymś nie wiedziałeś nie znaczy że wszystko było ok. Diesle mają problemy głównie natury ekologicznej i złej eksploatacji, benzyny trubo zbyt wysokich obciążeń (zwłaszcza termicznych) w stosunku do użytych materiałów. Nie masz usterek tylko awarie które wymuszają wymianę całych dość drogich elementów.

 

z tego co kojarzę Ty kupujesz nowe auta.. niezbyt jest o czym gadać.

 

BTW: merce to zawsze były śmietniki.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.