Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw stereo do 15k - pokój o trudnej akustyce


Thar

Rekomendowane odpowiedzi

Widac pisanie latwiej ci przychodzi niz rozmowa. A sub za tyle co prawie twój cały system kolego. Burmeister z wystawki max 150-200€ plus kolumny w połowie gratis za szerzenie dobrego słowa o BMN ot i Rafadży system.

To i tak lepiej jak kino domowe z podstawowym amplitunerem Denona i kolumnami JBL z media markt :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wyluzujcie trochę.

 

Dlaczego tak wiele dyskusji musi się na tym forum kończyć kłótniami i inwektywami ?

Kolega Thar zadał pytanie i prosi o pomoc. Czy nie możemy się po prostu wymienić doświadczeniami, nikogo przy tym nie obrażając?

 

Wracając do tematu, bardzo fajne kolumny, które wiele wybaczają przy braku dobrej akustyki proponuje Pan Piotr z Divine Acoustics. Są bardzo łatwe w ustawieniu. W twoim metrażu model Proxima powinien się dobrze sprawdzić. Ja mam co prawda Electra 3 które raczej do max. 20m się nadają, ale Proxima V3 dla ciebie bedzie super. To bardzo dobrze zestrojone konstrukcje. Grają neutralnie, otwartym i przestrzennym dźwiękiem. Nie faworyzują żadnego pasma. Średnica naturalna, bogata w szczegóły, bas szybki i zwarty. Dobrze by było ich posłuchać. Kilka salonów w PL daje taką możliwość. Może nawet producent wypożyczy.

 

Dobrze je zestawić z dynamicznymi tranzystorami grającymi gęstym i dociążonym dźwiękiem. Idealne się zgrywają z hybrydami w klasie A i lampami np. na el34 lub 300b.

 

Pozdrawiam i powodzenia w wyborze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Harpia... Moon...Sinusaudio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autorowi proponuję wypożyczyć Klipsh Heresy III z jakąś lampką. Koniecznie już wygrzany komplet.

Jeżeli będzie za mało basu ( nie sądze ) to dobry sub załatwi sprawę i nie zaszkodzi w kinowych seansach.

Obstawiam że to może być koniec poszukiwań :-)

 

Pozdro.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Moon 240i, Klipsch Heresy III, Mini PC, M2Tech HiFace Evo + Tomanek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co, przez nadmiar obowiązków i tygodniowe przeziębienie jeszcze żadne kolumny u mnie nie zawitały. Pierwsze będą na pewno BMN-y, być może okaże się, że nie potrzebuję już dalszych poszukiwań. Myślę nie tylko nad kolumnami ale ogólnie nad całym zestawem. O ile kwestie wzmacniacza, DACa i kabli sygnałowych mam już względnie przemyślaną, tak ostatnio głowię się nad wyborem odtwarzacza strumieniowego. Zainteresował mnie Auralic Aries Mini. Miałby pracować tylko jako transport dla plików i Tidala. Trochę zniechęcające są jednak pojawiające się wpisy użytkowników o problemach z działaniem aplikacji i wgrywaniem nowych utworów na dysk wewnętrzny urządzenia. Alternatywą jest Bluesound Node 2, ale tam z kolei nie ma możliwości skorzystania z dysku wewnętrznego. Swoich plików mam sporo i nie chciałbym się ograniczać wyłącznie do Tidala. Bluesound Vault 2 jest tutaj jakąś opcją, ale przy jego cenie i planowanym wykorzystaniu w roli transportu, wydaje się to nieco przerost formy nad treścią. W rozwiązania typu Daphile nie chciałbym się z kolei bawić. No cóż, życie to ciągłe wybory i kompromisy...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które BMN w ogóle?

 

Dopiero zauważyłem twoje foto pokoju w pierwszym poście. Nie wiem czy dzwiekowo zmieszczą tam się S2. Może lepiej S1 albo S3.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które BMN w ogóle?

 

 

Prawdopodobnie właśnie S2 II. Pisałem z Panem Bogdanem i stwierdził, że przy 22 m2 S2 II powinny sprawdzić się lepiej od S1. S3 II też biorę pod uwagę, jednak w pierwszym rzędzie chciałbym spróbować modelu podstawkowego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama odległość między kolumnami wydaje się w porządku - około 2.5 metra. Szafa po prawej stronie zostanie przestawiona na boczną ścianę i zyskam dzięki temu dodatkowe 50 cm miejsca. Lepiej już w tym pokoju niestety nie będzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

W środę umówiłem się na odsłuch Dali Opticon 6, zobaczymy co z tego wyniknie. Ostatnio zaciekawiły mnie również Pylony Diamond 28, ale obawiam się, że ostatecznie mogłyby okazać się zbyt duże do mojego pomieszczenia. Po powrocie z urlopu wypożyczę BMNy, albo wybiorę się osobiście do Pana Bogdana celem porównania jak gra aktualna seria SII względem nowo projektowanych konstrukcji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

W środę udało mi się udać na odsłuch Dali Opticon 6, więc podzielę się wrażeniami. Niestety krucho z czasem i dopiero teraz znalazłem chwilę na napisanie posta.

Odsłuch odbywał się w niewielkim pomieszczeniu, silnie wytłumionym (Salon Denona w Krakowie). Stąd też moje odczucia mogłyby zapewne być nieco inne w przypadku odsłuchu w warunkach domowych.

Opticony były podpięte do Marantza 14S1. Jako źródło pracował mój odtwarzacz przenośny Ibasso DX200, który po spdif przesyłał sygnał do posiadanego przeze mnie daca MHDT Pagoda w wersji zbalansowanej.

Kolumny Dali w tym połączeniu i w tych warunkach akustycznych zagrały źle, nawet bardzo źle. Bas był nierówny, z akcentem na subbas, średnica sucha i oddalona, niedociążona, a z kolei góra kanciasta i zanadto wyeksponowana. Granie w stylu V, bez wypełnienia i powietrza. We znaki dawała się też wyższa średnica. Nieco się zniechęciłem i jednocześnie zasmuciłem, bo zagrało to podobnie pod względem balansu tonalnego jak mój zestaw domowy... Oczywiście czuć było znaczącą poprawę, szczególnie w kontekście budowania sceny, ale stwierdziłem, że jednak nie tędy droga. Ponadto Opticony nie spodobały mi się również wizualnie, w wersji białej wyglądały nieco tandetnie, choć to oczywiście sprawa jeszcze bardziej subiektywna niż wrażenia odsłuchowe.

Sprzedawca również był zdziwiony, że Dali wypadły tak słabo i powędrował szukać innej alternatywy. Przytaszczył do pomieszczenia odsłuchowego Sonus Faber Venere 2.5... Już od pierwszych taktów dało się odczuć, że kolumny łapią zdecydowanie lepszą synergię z resztą toru niż Dali Opticon 6. Balans tonalny wyrównał się, scena powiększyła, pojawiło się powietrze między instrumentami. Czuć było jednak, że kolumny duszą się w tym pomieszczeniu. Basu było niewiele, choć kanapa w pokoju drżała. Ciekaw jestem jak te Venere wypadłyby w moim pokoju.

Na koniec poprosiłem o odsłuch modelu podstawkowego Sonus Faber Venere 2.0. Te kolumny zagrały zdecydowanie najlepiej z całej stawki. Kontrola basu, faktura, optymalna dla mnie ilość niskich rejestrów, ciepła średnica i niemęcząca, choć zaakcentowana góra, Sporo szczegółów, przejrzystość na dobrym poziomie. Można było się jednak spodziewać, że w pomieszczeniu o powierzchni może 10-12 m2 najlepiej odnajdą się monitory. Nie mniej jednak, oba modele Sonus Fabera miały w sobie coś, co przyznam szczerze nieco mnie denerwowało. Odniosłem ostatecznie wrażenie, że kolumny grały z dość mocnym, jakby wymuszonym pogłosem, co z jednej strony sprawiało wrażenie większej głębi sceny, a z drugiej strony powodowało u mnie pewien dyskomfort.

Tak czy inaczej, po tym doświadczeniu na pewno wykreślam z listy Dali Opticon 6 - nie jest to moje granie. Styl serii Venere od Sonus Fabera zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. Ciekaw jestem, jak wypadłoby porównanie podstawkowych 2.0 z podłogowymi 2.5 u mnie w domu. Gdybym miał wybrać jeden z trzech wymienionych modeli tylko po odsłuchu w salonie Denona, bez wątpienia byłyby to monitory Venere 2.0. Nie mniej jednak, nie jestem do końca przekonany, czy w podobnej lub nawet niższej cenie nie można byłoby uzyskać lepszych efektów.

Jutro udaje się na trzytygodniowy urlop, a po powrocie mam w planie wypróbowanie kolumn polskich producentów, mianowicie YB Audio Sharq, BMN S2 II, Studio 16 Hz Canto Grand Premium oraz Pylon Audio 25/28. Ostatnio zaciekawiły mnie jeszcze włoskie Chario Delphinus, zbierające bardzo dobre recenzje, a sądząc po opisach, mogące przypaść mi do gustu.

Może ktoś z Szanownych Kolegów mógłby jeszcze coś podpowiedzieć wiedząc, że odrzuciłem Dali Opticon 6 jako model zbyt jasny i natarczywy, a do gustu przypadły mi Sonus Faber Venere 2.0, którym jednak odjąłbym nieco pogłosu, a dodał dynamiki i rozdzielczości. Przypomnę jeszcze tylko, że prawdopodobnie będę decydować się na zakup wzmacniacza Yamaha AS-2100, choć jest to jeszcze kwestia do rozważenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o Chari Delphinus to z tego co piszesz według mnie nie przypadną Ci do gustu. Jeśli bierzesz pod uwagę A-S2100 to koniecznie posłuchaj jej z ProAc Response D2. Tak swoją drogą zadaj sobie pytanie to, przed którym kiedyś stanąłem ja - czy warto dopłacać do A-S2100 względem A-S1100. W moim przypadku odpowiedź brzmiała, że nie (Choć wiem, że magia liczb kusi).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisy Chario mówią o dobrym basie, ciepłej średnicy i dobrze poukładanej, nieagresywnej górze, więc tutaj liczę jednak, że może mi się spodobają, kto wie. Co do Yamahy A-S2100, to przemawia do mnie jej zbalansowana konstrukcja. Mój dac też jest w pełni zbalansowany, gra zdecydowanie lepiej po XLR, wtedy wykorzystywane są 4 kości PCM 1704 i dwie lampy na stopniu wyjściowym.

ProAc Response D2 na pewno sprawdzę, są dostepne w Top Hifi razem z Yamahą, więc myślę, że nie powinno być problemu z odsłuchem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thar jeśli dotrzesz na odsłuchy do Top Hi Fi to sprawdź jeszcze coś z ELACa na głośniku JET5. Zupełnie inne granie ale jako użytkownikowi elektrostatycznych słuchawek może się spodobać.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając jeszcze do Chario to oczywiście sprawdź, może Ci się spodobają. Ja jednak swego czasu zachęcony wszechwiedzą internetu wypożyczyłem je do domu i jak dla mnie są jakieś takie "pluszowe". Jest w ty graniu za mało dynamiki i kontroli - zwłaszcza w niskich częstotliwościach. Co do wzmacniacza to sprawdź, chodć jeśli źródło preferuje złącze XLR to może faktycznie warto. Na pewno warto słuchać :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

Trochę odświeżę swój wątek. Przez ostatnie dwa miesiące miałem okazję wypróbować kilka modeli kolumn i wzmacniaczy. Wybór w kwestii kolumn zawęził się do:

- YB-Audio Demonitor (odsłuchane)

- BMN z berylowym tweeterem wysokotonowym i 22 cm wooferem (czekam jeszcze na wypożyczenie najnowszej wersji)

A w kwestii wzmacniacza do:

- Yamaha A-S2100

- Yamaha A-S3000

- Audio GD Master 10

O ile z kolumnami już sobie poradzę, tak prosiłbym jeszcze o poradę co do wzmacniacza. Najbardziej rozsądnym rozwiazaniem wydaje mi się A-S2100. A-S3000 w moim zestawie byłby już może nieco przerostem formy nad treścią... Choć może się mylę. Audio GD mocno chodzi mi po głowie. Ma jednak wysoką moc 250W przy impedancji kolumn 8ohm i pracuje w klasie A. Mam wątplwości, czy jest sens pchać się w taką konstrukcję, skoro zestaw stereo często będzie wykorzystywany do długich lecz raczej cichych sesji odsłuchowych. Nie chciałbym też uświadczyć jakiegoś odczuwalnego skoku w wysokości rachunków za energię elektryczną ;)

 

Podpowie ktoś coś?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odświeżę swój wątek. Przez ostatnie dwa miesiące miałem okazję wypróbować kilka modeli kolumn i wzmacniaczy. Wybór w kwestii kolumn zawęził się do:

- YB-Audio Demonitor (odsłuchane)

- BMN z berylowym tweeterem wysokotonowym i 22 cm wooferem (czekam jeszcze na wypożyczenie najnowszej wersji)

A w kwestii wzmacniacza do:

- Yamaha A-S2100

- Yamaha A-S3000

- Audio GD Master 10

O ile z kolumnami już sobie poradzę, tak prosiłbym jeszcze o poradę co do wzmacniacza. Najbardziej rozsądnym rozwiazaniem wydaje mi się A-S2100. A-S3000 w moim zestawie byłby już może nieco przerostem formy nad treścią... Choć może się mylę. Audio GD mocno chodzi mi po głowie. Ma jednak wysoką moc 250W przy impedancji kolumn 8ohm i pracuje w klasie A. Mam wątplwości, czy jest sens pchać się w taką konstrukcję, skoro zestaw stereo często będzie wykorzystywany do długich lecz raczej cichych sesji odsłuchowych. Nie chciałbym też uświadczyć jakiegoś odczuwalnego skoku w wysokości rachunków za energię elektryczną ;)

 

Podpowie ktoś coś?

Jak już idziesz potencjalnie w takie koszty jak Yamaha A-S3000 to bym szukał kolumn które były gdzieś zmierzone i dobrze wypadły a nie tylko fajnie grają czyli produktu stricte markowego. Uważam że potencjalnie jest to bolączka sporej części producentów, robią na ucho dobre kolumny ale charakterystyk w materiałach firmowych jak i w prasie już brak. Później się okazuje że taka kolumna może nawet i stała obok dobrze zrobionych neutralnie grających kolumn ale niezbyt blisko. No ale to też zależy kto na co stawia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audio GD mocno chodzi mi po głowie. Ma jednak wysoką moc 250W przy impedancji kolumn 8ohm i pracuje w klasie A. Mam wątplwości, czy jest sens pchać się w taką konstrukcję, skoro zestaw stereo często będzie wykorzystywany do długich lecz raczej cichych sesji odsłuchowych.

 

Nigdy nie ma za dużej mocy , jeśli cicho słuchamy - (tak naprawdę chodzi o wydajność prądową) .

Ja do monitorów często podpinam dużo większe monobloki , wtedy jest naprawdę duża różnica , zwłaszcza przy cichym słuchaniu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audio GD mocno chodzi mi po głowie. Ma jednak wysoką moc 250W przy impedancji kolumn 8ohm i pracuje w klasie A. Mam wątplwości, czy jest sens pchać się w taką konstrukcję, skoro zestaw stereo często będzie wykorzystywany do długich lecz raczej cichych sesji odsłuchowych.

 

Uważam że obecnie warto rozważać wzmacniacze cyfrowe które przy nawet niewielkiej mocy lepiej sobie radzą z wysterowaniem trudnych kolumn niż mocne piece klasy A czy AB. Pobór mocy wzmacniacza cyfrowego to powiedzmy 20-30W w spoczynku (dla powiedzmy 2x100W, 2x30W będzie pobierał trochę mniej) podczas gdy klasa A w ciepło puści min 100W jak dobrze pójdzie. Dobre wzmacniacze cyfrowe to np. Devialet (niestety dość drogi), niedługo wejdzie Marantz PM Ki Ruby, jest też parę tańszych konstrukcji poniżej 10k PLN jak np. Nuprime IDA-16.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak już idziesz potencjalnie w takie koszty jak Yamaha A-S3000 to bym szukał kolumn które były gdzieś zmierzone i dobrze wypadły a nie tylko fajnie grają czyli produktu stricte markowego. Uważam że potencjalnie jest to bolączka sporej części producentów, robią na ucho dobre kolumny ale charakterystyk w materiałach firmowych jak i w prasie już brak. Później się okazuje że taka kolumna może nawet i stała obok dobrze zrobionych neutralnie grających kolumn ale niezbyt blisko. No ale to też zależy kto na co stawia.

Czyli lepiej kupować "wykres" niż brzmienie nawet jak nam się nie podoba? Dobre :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli lepiej kupować "wykres" niż brzmienie nawet jak nam się nie podoba? Dobre :)

Na ucho nie jesteś w stanie ocenić odchyłki od neutralności chyba że ktoś ma wybitny słuch.

 

Bynajmniej nie każe nikomu kupować wykresu natomiast uważam że dobrze zaprojektowane bliskie neutralności kolumny oprócz tego że dobrze brzmią dobrze lub bardzo dobrze wychodzą także w pomiarach. W drugą stronę to już tak nie działa w zależności od kawałka który puścisz gra dobrze albo nie, sęk w tym żeby wiedzieć który to kawałek na którym kolumna pokaże swoją słabość przed zakupem. Tak że wracamy do początku dobrze jest kupować dobrze zaprojektowane kolumny które w pomiarach pokazują swoją klasę zwłaszcza jak się płaci za to grube pieniądze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główny problem, który powstrzymuje mnie przed zakupem Audio GD to właśnie o dziwo klasa A, która raczej powinna być traktowana jako zaleta. Yamahy są mniej prądożerne, a mocy powinno wystarczyć do poprawnego wysterowania kolumn, które wymieniłem. No nic, będę musiał to jeszcze przemyśleć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy ten Master 10 faktycznie jest w klasie A ? Czy tylko cześć watów w klasie A , a potem AB?

 

Moc jest imponująca : 2 x 250W przy 8 Ohm; 2 x 500W przy 4 Ohm. Przy klasie A trafo 2x750w wydaje się trochę małe?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W klasie A ten Audio GD ma pierwsze ileś watów. Sprawność czystej klasy A to ok. 20%.

 

Poniżej strona z kalkulatorem wg. którego można sobie policzyć potrzebną orientacyjną moc dla zadanego pomieszczenia.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jak dla mnie jest to wynik bardziej dla klasy AB wzmacniaczy tranzystorowych niż A i D gdzie powinien wystarczyć wzmacniacz o nawet mniejszej mocy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa A czy AB, prądu na pewno łyknie więcej niż Yamahy. Nie wiem jednak o ile. Zakładając, że wzmacniacz pogra do 100 godzin w ciągu miesiąca, różnica raczej nie powinna być jednak aż tak straszna. Gdzieś na forum rzucił mi się nawet w oczy amatorski test poboru mocy wzmacniacza Audio GD, choć teraz nie pamiętam jakie były jego wyniki, a tym bardziej jak należałoby to odnieść do produktów Yamahy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma na Maybacha to nie patrzy na ceny paliwa chociaż ekonomiczna jazda tym autem raczej nie jest. To samo masz w przypadku gdy do 20m2 kupujesz wzmacniacz potrafiący nagłośnić 100m2 albo i więcej. Dla audio GD 10 na stronach sklepów podają pewnie za producentem że pobór mocy statyczny to 130W. Przy jednym wacie na wyjściu będzie to powiedzmy 130-140W. Jak Ci się dźwiękowo podoba to kupuj Audio GD chociaż przy normalnym słuchaniu będziesz wykorzystywał max pojedyncze waty do napędzenia głośników (w przypadku Yamahy zresztą też).

 

A-S 3000 wg AVHub potrzebuje 55 i 85W.

Można założyć że Yamaha A-S2100 pi*drzwi łyknie 40-50W bez wysterowania na wejściu i 60-80W przy 1W na wyjściu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.