Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

post-16265-0-39386100-1330032670_thumb.jpg

Tybero - gratulacje, faaktycznie masz bardzo ciekawy system - Aries Plus - sądząc po komponentach i dokonaniach firmy mają duży potencjał.

 

Wspomniałeś o wyborze głośnika wysokotonowego - czy berylowy scan-speaker też wchodził w grę ?

 

Wcześniej Pan Grzegorz wspominał o próbach z różnymi głośnikami również ze wstęgami ale chyba coś się nie zgrało.

 

W tak zaawansowanej kolumnie widziałbym jeszcze jakieś "smaczki" w konstrukcji obudowy - jakieś wygiecie frontu a'la utopie albo coś podobnego do ASW

post-16265-0-31341200-1393173990_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090597
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję,

 

Berylowy był omawiany, ale nie wniósł by niczego szczególnego i raczej z taką elektroniką nie zagrał by dobrze.

Ta zastosowana jedwabna kopułka gra bardzo przyjemnie i głęboko wchodzi w średnicę, co daje bardzo dobre przejście do 18'ki Iluminatora.

Założeniem było wyciągnąć jak najwięcej ze średnicy, bez zbytniego eksponowania góry, bo ma to dawać przyjemność ze słuchania, a nie analizę czy blacha jest Piaste czy Zildijan ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090627
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję,

 

Berylowy był omawiany, ale nie wniósł by niczego szczególnego i raczej z taką elektroniką nie zagrał by dobrze.

Ta zastosowana jedwabna kopułka gra bardzo przyjemnie i głęboko wchodzi w średnicę, co daje bardzo dobre przejście do 18'ki Iluminatora.

Założeniem było wyciągnąć jak najwięcej ze średnicy, bez zbytniego eksponowania góry, bo ma to dawać przyjemność ze słuchania, a nie analizę czy blacha jest Piaste czy Zildijan ;)

Również witam i gratuluję,pięknie to wszystko u Ciebie sie prezentuje :)

Napisz w ilu metrach grasz na Ariesach?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090693
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję,

 

Berylowy był omawiany, ale nie wniósł by niczego szczególnego i raczej z taką elektroniką nie zagrał by dobrze.

Ta zastosowana jedwabna kopułka gra bardzo przyjemnie i głęboko wchodzi w średnicę, co daje bardzo dobre przejście do 18'ki Iluminatora.

Założeniem było wyciągnąć jak najwięcej ze średnicy, bez zbytniego eksponowania góry, bo ma to dawać przyjemność ze słuchania, a nie analizę czy blacha jest Piaste czy Zildijan ;)

 

Pisałeś, że braliscie pod uwagę wersję R Illuminatora - jaka była różnica między tymi dwoma głośnikami?

Czy możesz też napisać na czym polegało zestrojenie kolumn pod Twoją elektronikę i pomieszczenie?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090746
Udostępnij na innych stronach

To i ja pochwalę się nabytkiem studia 16htz Aries referentz,front wysokotonowca elit jest na 3 śruby ala dynaudio co może być mylące ,kolumny wybitne pod każdym względem,warte każdej złotówki ,wykonanie klasa nic dodać nic ująć,polecam Pana Grzegorza i jego wyroby a mam kontakt z firmą od paru lat :)

post-11648-0-23008200-1393185351_thumb.jpg

post-11648-0-58589400-1393185376_thumb.jpg

post-11648-0-50199700-1393185393_thumb.jpg

Edytowane przez gabler
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090758
Udostępnij na innych stronach

To i ja pochwalę się nabytkiem studia 16htz Aries referentz,front wysokotonowca elit jest na 3 śruby ala dynaudio co może być mylące ,kolumny wybitne pod każdym względem,warte każdej złotówki ,wykonanie klasa nic dodać nic ująć,polecam Pana Grzegorza i jego wyroby a mam kontakt z firmą od paru lat :)

dziś dzień gratulacji :) no to powinszować nabytku

a w jakim celu Twój morel "małpuje" esoteca, który i tak ma większy front?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090786
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje wszystkim nowych zabawek.

 

Ten Krell wizualnie taki mały, a jak piszecie tyle pary w nim. Muszę go kiedyś upolować dla czystej ciekawości, tylko trzeba jakiś normalny egzemplarz jeszcze znaleźć.

Edytowane przez omen
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090802
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś, że braliscie pod uwagę wersję R Illuminatora - jaka była różnica między tymi dwoma głośnikami?

Czy możesz też napisać na czym polegało zestrojenie kolumn pod Twoją elektronikę i pomieszczenie?

 

Na to pytanie tylko konstruktor może odpowiedzieć rzeczowo.

Możliwe, że Pan Grzegorz napisze coś o tym więcej - będzie lepiej niż moje nie do końca poprawne sformułowania.

 

Pomieszczenie to 25 m2 salon otwarty z prawej strony na resztę domu (kolejne 25 m2).

Wszystko jest drewniane, nierówne, więc miarę dobrze wygłuszone, niewielki pogłos, co oznacza że z akustyką jest bardzo dobrze - no może poza podłogą, dlatego widać na zdjęciach tą wełnianą wykładzinę na deskach na legarach.

 

Gratuluje wszystkim nowych zabawek.

 

Ten Krell wizualnie taki mały, a jak piszecie tyle pary w nim. Muszę go kiedyś upolować dla czystej ciekawości, tylko trzeba jakiś normalny egzemplarz jeszcze znaleźć.

 

Dziękuję wszystkim za dobre słowo !

 

Kolumny grają i cieszą z każdą godziną bardziej.

 

Co do Krella 300i.

Sam też się nie spodziewałem jak takie małe, 18 letnie pudełko może zagrać.

Tam jest 6 "kapeluszy" Motoroli na kanał.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3090828
Udostępnij na innych stronach

Credo I to trójdrożna konstrukcja na przetwornikach Scan Speak i Dynaudio. Na dole SS 21W 8555, na srednich SS 18W8535 i na gorze jedwabna kopułka Dynaudio D260 Esotec. Zwrotnica w galezi niskotonowej kondensatory polipropylenowe; Jantzen" w galezi sredniotonowej cewki powietrzne z tasmy miedzianej, ktorych przekroj odpowiada okraglemu drutowi o srednicy 1,6mm, oraz kondensatory Mundorf MCap, w galezi wysokotonowej zas, cewki powietrzne i kondensatory Mundorf MCap Supreme. Wszystkie zastosowane rezystory to Millsy.

 

Patryk nie wiem jak Ariesy ale z Credo zmiana lamp z KT88 na 6550 dala jeszcze lepszy dzwiek.

 

CREDO I to 3 drożna kolumna oparta o przetworniki ScanSpeak 21 W8555-01 , 18W8535 , D260 Esotec. Wydajny wzmacniacz tranzystorowy lub mocna zwarta lampa p-p ,najlepiej 6550 EH ,kontroluje je bardzo dobrze. Jeszcze całkiem niedawno na życzenie ją wykonywaliśmy. Wszystkie podzespoły do jej wytworzenia są jeszcze dostępne. Zapotrzebowanie na prąd mniejsze ,ponieważ w basowym jest cewka 42mm w miejsce 50mm tytanowej w basowym Credo II .

 

 

 

 

Lampa z przedziału 6-7 tys. to dla mnie drogo a nie tanio... No ale każdy ma inne widełki miary :-) Zresztą ja nie chcę kupić tylko posłuchać jak to zagra lepiej/gorzej w stosunku do A klasowego Xindaka :-)

 

Patryk najlepsze rezultaty dźwiękowe z Ariesami każdej odmiany uzyskuję na tranzystorze lub hybrydzie zintegrowanej lub osobno końcówka tranzystorowa i pre lampowe. Z mocną i silną lampą jest bardzo dobrze klarownie ,czysto i gładko i bas jest mocny ,potężny ale dla przykładu KAV 300 i daje lepsze zróżnicowanie basu Ariesów , Vincent 227 i wyższe modele także dają większe zróżnicowanie basu w Ariesach i tą drogą osobiście bym podążał w przypadku wzmacniacza do Ariesów.

 

 

 

 

wiem , wiem to miał być taki klubowy żarcik. oczywiście "zazdraszczam" pieknych Ariesów Patryka .

I takie pytanie czy Hegel h70 uciągnie Ariesy ?

 

Minasie Anorze ....miłości , milości

inne kolumny przyprawiają o mdłości

Grzegorza konstruktora , geniusza tchnienie

wprawia innych w wielkie osłupienie

Ich dzwięk jak naturalny len

zmienił moje życie w szczęścia sen.

 

Ariesie ......nadziejo rozkoszy wielkiej

w twej muzycznej przenikliwości wszelkiej

Patrykowi radości dajesz tyle ,

a mnie

czekać na ciebie przyjdzie mi chwilę.

 

 

autor Piotr-Piotr & Johnnie Walker 0,7 :)..... ..w pozostałych rolach : coca-cola

 

 

 

i rzekł Pan :

-weź że hebel i siekierkę i daj woli mej upust ..

on na to :

- Panie mój ....niegodzien ja tworzyć materię tak wspaniałą

i stało się :

wziąwszy hebel,młot i dłuto rzekł :

- Minasy będą po 6500 a w orzechu 7500

 

:) autor : zapomniałem :)

 

Piotr ,wspaniałe wiersze ,chciałbym wykorzystać je na banerach reklamowych np. w trakcie wystawy sprzętu ,oczywiście tantiemy z ilości sprzedanych Minasów dla Ciebie :-)

No i Johnnie Walker i coca cola gratis od każdej sprzedanej pary Minasów :-)

 

Dziekuję,

 

Berylowy był omawiany, ale nie wniósł by niczego szczególnego i raczej z taką elektroniką nie zagrał by dobrze.

Ta zastosowana jedwabna kopułka gra bardzo przyjemnie i głęboko wchodzi w średnicę, co daje bardzo dobre przejście do 18'ki Iluminatora.

Założeniem było wyciągnąć jak najwięcej ze średnicy, bez zbytniego eksponowania góry, bo ma to dawać przyjemność ze słuchania, a nie analizę czy blacha jest Piaste czy Zildijan ;)

 

W przypadku doboru droższych modeli Studia 16 możliwe będzie potraktowanie projektu bardziej customowo czyli precyzyjnie dopasujemy pod zadaną elektronikę brzmienie .Zwykle zakres średnio-wysokotonowy musi trafić w sygnaturę brzmienia wzmacniacza,źródła.

Dla elektroniki wysoko grającej nie ma sensu aplikować kopułek wysoko brzmiących będzie za wysoko w brzmieniu ,chyba że ktoś chce ataku góry pasma lub słucha małych składów wówczas brzmienie góry go nie przytłoczy .Wyżej grającym głośnikiem jest jest Elitte 338 Morel , ScanSpeak R3004/6620 , D3004/6640 berylowy niżej grające wysokotonówki to D3004/6620 ,D260 ESOTEC. Sprawa aplikacji to jedna rzecz ,sprawa natury brzmienia głośnika ze względu na rodzaj materiału membrany to druga rzecz.

 

Do Ayona CD 1sc który brzmi fantastycznie ,tylko wyżej częstotliwościowo osobiście widziałbym głośnik D3004/6620 lub D260 .

 

Gratuluje wszystkim nowych zabawek.

 

Ten Krell wizualnie taki mały, a jak piszecie tyle pary w nim. Muszę go kiedyś upolować dla czystej ciekawości, tylko trzeba jakiś normalny egzemplarz jeszcze znaleźć.

 

Ten Krell wygląda jak płaski ''naleśnik'' niepozorny zupełnie , lecz końcówka mocy oparta jest o sześć tranzystorów motoroli (kapeluszy) na kanał. Pamiętam jak klient zamawiał CREDO I w 2007 roku ,ten wzmacniacz robił z 21cm basowym ScanSpeakiem co chciał wgniatając w fotel swym mocnym szybkim i zróżnicowanym basem. W ofercie z tamtych lat jest jeszcze KAV 500 i nigdy go nie słyszałem ,sugeruje iż w tej samej sygnaturze dźwięku będzie jeszcze mocniej ,może ktoś go posiada wypowiedziałby się jak brzmi.

 

 

W tak zaawansowanej kolumnie widziałbym jeszcze jakieś "smaczki" w konstrukcji obudowy - jakieś wygiecie frontu a'la utopie albo coś podobnego do ASW

 

Śliczne obudowy . Z pewnością '' kiedyś '' takiej wartości wizualnej wykonam .

Należy pamiętać jednakże że Ariesy Plus w klasycznej bryle kosztują co najmniej trzykrotnie taniej niż ASW na tych samych podwójnych Iluminatorach.

 

Sądzę jednak że prędzej trafią do sektora cenowego bardziej przystępnego dla klienta bardziej zmanierowane wizualnie obudowy . Czas pokaże.

 

1.Dwie fotki CREDO I w czereśni amerykańskiej

2. Fotka CREDO I Reference -powstał jeden komplet .

3. Kilka głośników wysokotonowych pod ręką są zawsze

Fountec CD2.0, ScanSpeak D3004/ R 3004, Eton 25SD1, Morel ET338 ,Focal TC90, Accuton C25, SB Acoustic 29RDC , Seas H1147, Tymphany D25AG35, Seas 22TAF, Esotar T330, D260, D28/2, D21.

post-15230-0-29950500-1393400659_thumb.jpg

post-15230-0-41114400-1393400666_thumb.jpg

post-15230-0-87800800-1393400971_thumb.jpg

post-15230-0-82128900-1393401161_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3092782
Udostępnij na innych stronach

Śliczne obudowy . Z pewnością '' kiedyś '' takiej wartości wizualnej wykonam .

Należy pamiętać jednakże że Ariesy Plus w klasycznej bryle kosztują co najmniej trzykrotnie taniej niż ASW na tych samych podwójnych Iluminatorach.

 

Moja "wkrętka" z obudowami to absolutnie nie był zarzut, jest dla mnie oczywiste, że Ariesy Plus są bardzo uczciwie wycenione - i na tle innych/zagranicznych konstrukcji wykorzystujących takie same przetworniki to prawdziwa okazja.

 

Mi osobiście bardzo podobają się proste fachowo wykonane obudowy w naturalnym fornirze nie mniej jednak przy tak zawansowanej konstrukcji "chciałoby się" więcej :-) taka nasza natura.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3092855
Udostępnij na innych stronach

Tybero, a może ktoś inny mi podpowie jak już jesteśmy przy tym Krellu KAV-300i.

Zauważyłem, że występują z różnym logiem, ty masz z wersją "pionową" loga, ale są też "poziome".

O co w tym chodzi ? Czy to są egzemplarze z różnych okresów produkcji i to logo się zmieniło czy różne wersje wzmacniacza ?

post-2118-0-47479000-1393416907_thumb.jpg

post-2118-0-11292300-1393416922_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3093027
Udostępnij na innych stronach

Tak, z pionowym logiem jest z wcześniejszych lat.

Zmienili logo w którymś tam roku.

Z tego co wiem konstrukcyjnie nie było zmian w KAV300i, tyle że nowszy może być w lepszym stanie, ale jak to zwykle bywa niekoniecznie...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3093100
Udostępnij na innych stronach

Panie Grzegorzu prosze napisac jak wypadl odsluch Amplifona GM70. Ponoc to wybitne polaczenie z Pana produktami.

 

Wczoraj miałem przyjemność gościć Andrzeja (Amplifon) .Umawialiśmy się od kilku miesięcy ,wreszcie doprecyzowaliśmy termin spotkania dogodny dla obu stron .Celem spotkania był odsłuch wzmacniacza …..SET 42 ,czyli GM 70 na pokładzie. Jest to mój odsłuch z czwartą GM-ką i kontakt z piątym wzmacniaczem opartym o tą triodę . Jako że na stanie mam kilkanaście wzmacniaczy lampowych w zasadzie na stałe a przesłuchałem ich już chyba kilkadziesiąt to lampy lubię z lamp nie wyjdę ,lampy są częścią mojej specyfiki -filozofii grania .

 

Ale do rzeczy ,zdjęcie w klubie Amplifona większość już chyba widziała , dla mnie osobiście na zdjęciu wygląda bardzo dobrze (rzecz gustu) a w rzeczywistości wygląda po prostu znakomicie .Solidność wykonania skrzyni o niebywałej wręcz sztywności ,grubość blach stalowych i aluminiowych bardzo duża .Spasowanie detali wyśmienite. Na mnie wizualnie zrobił doskonale wrażenie ,mam na co dzień kontakt z wieloma firmowymi urządzeniami i tymi budowanymi pod zamówienia przez specjalistów /pasjonatów audio. Nie wiem czy wypada mi pisać ale w pewnym momencie Andrzej stanął na ten wzmacniacz gwarantując jego niebywałą sztywność.

 

W zasadzie od dawna połączenia Amplifon i kolumny 16 Hz to udane duety .Ilość użytkowników tych zestawień na samym audio stereo jest spora ,bo często do WT30 i WT 40 kupowane były i są Minas Anory ,Ariesy i monitory Aurum i Canto.

 

Ale jak zabrzmiał SET 42 na GM -ce?

Informacji wcześniej nieco posiadałem zatem wiedziałem że powinno być dobrze. Na pierwszy ogień poszły monitory Canto Grand ,mój odtwarzacz na TDA 1305T ,Vovoxy Vocalisy .

Już wiedziałem że jest tu moc 40 wat ,to od razu słychać ,zwarty bas ,mocny ,szybki .Bardzo dobra średnica równa i gładka ,scena dźwiękowa poukładana ,plany w głąb budowane bardzo precyzyjnie .

 

Potem Minas Anory .Atak szybkość i sprężystość to atuty słyszalne od zaraz. Bardzo dobre odbicie basu ,dla mnie kapitalny rytm i szybki wyższy bas w tym stopa perkusji.

 

 

Nie omieszkałem też podłączyć Ariesów i tutaj dźwięk nadal zwarty ,bardzo mocny i neutralny ,przy głośniejszym słuchaniu zapaliła się dioda sygnalizująca iż bias nie jest już idealnie podawany co w najmniejszym stopniu nie przekładało się na przesterowanie samego dźwięku ,podkręciłem jeszcze głośniej i cały czas była kontrola i panowanie nad głośnikiem Iluminator . Tutaj najlepsze push pulle na KT88 nie dają nic więcej czyli zwartość basu na pojedynczej triodzie w singlu nie była gorsza od push pulla KT88 !!! co wydaje się być niemożliwe ,bo cała reszta w GM -ce zdecydowanie lepsza. Lepsze zróżnicowanie basu dla Ariesa i głośnika 18 Iluminator dać może tylko silny tranzystor na bardzo mocnej końcówce.

 

Utwory przeróżne :Patricja Barber, Dead Can Dance, Ray Charles, Jan Garbarek ,Michael Godard ,Tina Turner i inne.

Zbyt dużo nie będę pisać o dźwięku ,musicie posłuchać sami jak będziecie mieli okazję zapoznać się z tym wzmacniaczem. Jedna ważna cecha ,pewnie wielu z Was i ja sam zlecałem coś indywidualnego na zacnych transformatorach .Andrzej odkręcił gałkę do końca skali i na efektywnych kolumnach przykładam ucho do głośnika :żadnych przydźwięków ,żadnych szumów ,żadnych zakłóceń ,jak taki wzmacniacz się projektuje ? Andrzej ma niesamowitą wiedzę na temat lamp ,wzmacniaczy lampowych i wszystkich pochodnych tego tematu od strony konstruowania ,przegadaliśmy trochę o rdzeniach w trafach i rozwiązaniach konstrukcyjnych .

 

Andrzej chciał aby opisać obiektywnie na bazie tego co mam u siebie ,tego co słuchałem a mam i SE i Push pulle 2A3 ,300 B i diabły w p-p i singlu i wiele innych .

 

Powiem jeszcze iż wzmacniacze tak muzykalne i udane jak WT30 i WT 40 trzeba jednak oddzielić kreską od GM -ki Andrzeja . Tutaj ''ciepłych kluch '' nie znajdziecie w ogóle ,jeżeli ktoś szuka to nie ten wzmacniacz . Dla mnie osobiście wyważony dźwięk z dynamiką i ekspresją push pulla połączony z analogiem i muzykalnością choćby 2A3 to coś co bym sam wybrał . Wzmacniacz do muzyki ewidentnie . Wzmacniacz nie do 3 drożnych kolumn na 22 - tkach basowych . Wzmacniacz do muzykalnych szybkich kolumn . Kompromis i wyważenie podzakresów w moich systemach idealne .

 

 

 

Jakieś wady ? Chyba tylko to ze można źle spasować system i źle go ocenić .Pewnie nie w dużym salonie z płytkami na podłodze i dużym pogłosem. Wzmacniacz niczego nie maskuje .

 

Waga 53kg ,w opakowaniu z 10kg więcej . Do przenoszenia min. 2 szt człowieka i mocno poćwiczyć bo jest co nieść .

 

Wybaczcie zdjęcie na ziemi ,stolik do 30-40 kg podobno wytrzymuje ,nie śmiałem go na tak nieprzygotowany stolik postawić . Konieczny stolik pancerny z blatami z kamienia wykonać .

 

Jeżeli to nieobiektywne co piszę posłuchajcie sami.

 

Zdjęcia jutro ,są jakieś problemy ,próbowałem z dwóch przeglądarek i nic

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3093429
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem u Siebie finalną wersję i przyznam, że żadne zdjęcia nie oddają piękna i solidności wykonania tego urządzenia na żywo. Proszę zwrócić uwagę na mosiężne, polerowane wstawki (3mm szerokości) wokół gałki głośności czy na nóżkach! Prawda jest taka, że 27kzł to śmieszna cena za taki dźwięk i wygląd. Dzisiaj wzmacniacz miał do napędzenia potwory po 3 basówki Scana 26W/8861T00 na kanał i dał radę!

Bogactwo informacji, niesamowita przestrzeń i wielowarstwowa budowa planów jest wyśmienita. Do tego dochodzi nieskrępowana dynamika i gładki klimat średnicy. To jakby najlepsze cechy triod 2A3 i mocarnych PP na sterydach :) Ten piecyk gra jakby miał kilkakrotnie większą moc od deklarowanych 40W.

 

Polecam sprawdzić jak cichy jest to układ, gałka na maksa w prawo i... cisza!

Proszę zrobić to samo z Kondo lub Ayonem np. na Avangardach. Klasa sama dla siebie.

post-874-0-55776700-1393514579_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3094068
Udostępnij na innych stronach
Gość Roxi

(Konto usunięte)

Dzisiaj wzmacniacz miał do napędzenia potwory po 3 basówki Scana 26W/8861T00 na kanał i dał radę!

 

Widziałem Twoje paczki w realu. Tak się zastanawiałem, co mogłoby im dać rady. Jeśli sobie z nimi ten piec poradził, to faktycznie musi być bardzo wydajny.

Prawda jest taka, że 27kzł to śmieszna cena za taki dźwięk i wygląd.

 

Może śmieszna, to trochę śmiesznie napisałeś :) ale z drugie strony pewnie jest tak, że więcej się wydaje na pośrednie rozwiązania i zmiany, a lepiej kupić coś porządnego.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3095010
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Od jakiegoś czasu szukam kolumn do swojego nowego wzmacniacza lampowego na lampach 300B w układzie SE o mocy 2x9W.

Poszukiwania zawęziłem do dwóch kolumn:

Harpia Acoustics model 300B Mini;

Studio 16 Hertz model Minas Anor.

Piszę więc w tym Klubie żeby zasięgnąć porady.

Mój pokój odsłuchowy ma powierzchnię 21 m2.

Obecnie grają u mnie kolumny MA BX6, które były w systemie z tranzystorowcem Roksan Kandy K2 i tam bardzo fajnie sobie radziły.

Jeśli chodzi o Harpię i model 300B Minima ona impedancję 8 Ohm natomiast martwi mnie jej moc 40W (czy to nie za mało)

W przypadku Studio 16 Hertz i model Minas Anor martwi mnie impedancja 4 Ohm.

Żadnych z tych kolumn nie słuchałem w rzeczywistości i na pewno przed podjęciem decyzji nie obejdzie się bez odsłuchów, (ciekawe czy dałoby radę zorganizować takowe u siebie w domu).

Ale może ktoś byłby w stanie w jakiś sposób nakreślić mi drogę wyboru.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3099856
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Od jakiegoś czasu szukam kolumn do swojego nowego wzmacniacza lampowego na lampach 300B w układzie SE o mocy 2x9W.

Poszukiwania zawęziłem do dwóch kolumn:

Harpia Acoustics model 300B Mini;

Studio 16 Hertz model Minas Anor.

Piszę więc w tym Klubie żeby zasięgnąć porady.

Mój pokój odsłuchowy ma powierzchnię 21 m2.

Obecnie grają u mnie kolumny MA BX6, które były w systemie z tranzystorowcem Roksan Kandy K2 i tam bardzo fajnie sobie radziły.

Jeśli chodzi o Harpię i model 300B Minima ona impedancję 8 Ohm natomiast martwi mnie jej moc 40W (czy to nie za mało)

W przypadku Studio 16 Hertz i model Minas Anor martwi mnie impedancja 4 Ohm.

Żadnych z tych kolumn nie słuchałem w rzeczywistości i na pewno przed podjęciem decyzji nie obejdzie się bez odsłuchów, (ciekawe czy dałoby radę zorganizować takowe u siebie w domu).

Ale może ktoś byłby w stanie w jakiś sposób nakreślić mi drogę wyboru.

Pozdrawiam serdecznie.

a z czym dokładnie masz problem z impedancją 4ohm w kolumnach?

dobry piec lampowy nie ma problemu z o dczepem 8 jak i 4 ohmowym

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3101318
Udostępnij na innych stronach

 

a z czym dokładnie masz problem z impedancją 4ohm w kolumnach?

dobry piec lampowy nie ma problemu z o dczepem 8 jak i 4 ohmowym

 

Czyli według Ciebie skoro nie mam co sie martwić o impedancje 4 odmowa w studio 14 hertz to zostaje wybrać te kolumny ? One bedą lepsze od harpi acoustics 300b mini ?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3101373
Udostępnij na innych stronach

Czyli według Ciebie skoro nie mam co sie martwić o impedancje 4 odmowa w studio 14 hertz to zostaje wybrać te kolumny ? One bedą lepsze od harpi acoustics 300b mini ?

Chłopie zaczynasz za przeproszeniem od dupy strony,napisz jaki to wzmacniacz to może będzie szansa ,że go ktoś wcześniej słuchał z 16 hertz,jeżeli martwić się to tylko o to czy wzmacniacz da radę.Minasy mają 90/91dB zależnie od modelu i przyjazny przebieg impedancji bo to jest ważniejsze.Harpii 300b nie słuchałem dłużej ale to i tak byCi w niczym nie pomogło bo to Twój wzmak ma napędzić interesujące Cię kolumny

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3101389
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wielka prośba w dobraniu kolumn.

 

Czy ktoś z Was miał okazję słuchać któreś Canto w połączeniu z Brio-R i może podzielić się wrażeniami?

Zdecydowany jestem na Canto tylko mam problem,który model 1,2 czy 3.

Potrzebuję to zestawić z w/w Brio-R i proszę o poradę kolegów znających te kolumny.

Główny problem to chyba wielkość pomieszczenia,bo mają grać w ponad 30m2 (pokój dzienny otwarty na kuchnię)

a zalecane to 20m2.

 

Proszę o jakieś sugestie i wskazówki,które najlepiej poradzą sobie w takich warunkach.

Opinie o połączeniu ich z Brio-R również mile widziane.

 

Z góry dziekuję.:)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/224/#findComment-3101992
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.