Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Miałem Mimo, obecnie Aries na Morelu Supreme. To były bardzo fajne kolumny, ale moja historia z nimi miała kilka niejednoznacznych etapów.

 

Kupiłem je jako drugie, przyzwoitsze kolumny w swoim audio-życiu, zastąpiły monitory Ushera, kupiłem trochę w ciemno, na podstawie opinii i rekomendacji. Przeczytałem, że świetnym partnerem do nich będzie Yaqin MC-10L (to było już dobrych kilka lat temu), też się zaopatrzyłem. W Mimo firmowo na górze był podstawowy Morel i dla mnie było za delikatnie, po kilku rozmowach z Grzegorzem zapakowałem Mino do samochodu i zawiozłem do Tych, tweeter został zmieniony na aluminiowego Seasa tbfc/g i ta wersja bardziej mi się podobała. Ale zadowolony do końca wciąż nie byłem, brakowało mi dołu, kombinowałem ze źródłem, kablami... w końcu stwierdziłem, że po prostu Mimo mają basu za mało i jest taki sobie... zaczęły się przymiarki do Minas Anor... dwa midwoofery = więcej basu. Z drugiej strony dwa takie same midwoofery dadzą więcej podstawy, ale jakość bez zmian... wtedy okazało się, że pojawiły się w ofercie Ariesy. Rozmowy, kalkulowanie kosztów, zasobów... decyzja zapadła, chcę Ariesy! Ale po rozmowach z Grzegorzem i własnych poszukiwaniach okazało się, że MC-10L rady nie da. Znowu kombinowanie.

 

Pożyczyłem klona Accuphase E-406, Ariesów jeszcze nie miałem, podłączyłem pod Mimo... i trochę musiałem się pozbierać. Okazało się, że słabością Mimo nie były zastosowane przetworniki, czy zwrotnica, czy kable... tylko wzmacniacz. Ten przydługi opis miał tylko na celu powiedzenie, że Mimo potrafią zagrać, ale, w mojej opinii, słaba lampa to nie jest optymalne rozwiązanie :-)

No i hasło wałkowane przez wszystkich, warto słuchać przed zakupem.

 

Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215070
Udostępnij na innych stronach

jak pisze Paweł posiadałem Mimo chyba z 5 lat temu.

wprawdzie były to mimo na wersji vifa xt18 wo i grały standardowo z music angelem a w późniejszym okresie z roksanem caspianem mk1,

generalnie w swojej kategorii cenowej nie miałem większych uwag.

natomiast po jakimś czasie zabrałem je ze sobą na małe słuchanko do audiocomplexu w poznaniu, tam spotkałem usera co posiadał właśnie mc10L, i byłem pozytywnie zaskoczony do tego stopnia, że .....roksan wylądował na allegro tydzień po spotkaniu.nie chciało mi się słuchać, bo brakowało ...wszystkiego w stosunku do janka, może poza dołem, który w janku jest trochę wolny i rozjechany.reszta w całej rozciągłości na korzyść janka.średnica ciepła, góra wybrzmiewająca ze znacznie większą ilością muzyki.znacznie bardziej muzykalny wzmacniacz,

wiem, że w chwili obecnej wersja mimo różni się znacząco ze względu na, co by nie mówić lepszy głośnik (mój miał magnes 9cm), obecnie jest 11cm.co do reszty nie wypowiem się bo nie pamiętam.

jeśli chodzi o zmianę, to dokonałem jej dlatego, że przeszedłem do innego pokoju oraz ...choroba wciąga ;-)

imho umów się na spotkanie i jedź do Grzegorza, uzyskasz wiedzę, której nie przeczytasz oraz doświadczenie obcowania z różnymi kolumnami, mające skądinąd nieoceniony wpływ na kształtowanie Twoich gustów sonicznych.

to osobiście moja sugestia, bowiem nawet jeśli cokolwiek się Tobie nie spodoba NIKT nie będzie wołał od Ciebie pieniędzy w odróżnieniu od Naszych Polskich salonów.

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215097
Udostępnij na innych stronach

A ja słucham i sie nie moge nadziwić ile i jaki bas mają Canto Grand - Premium :) ...Rotel Michi tez robi tu znakomitą robotę ...W podłogówki raczej juz nie ma co isc bo nie chce walczyć z basem jak niegdyś posiadając Tannoy Definition D500 ...Tylko tu mowa o kanciapce 15 m.kw ;)

Edytowane przez Luk77
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215165
Udostępnij na innych stronach

A ja słucham i sie nie moge nadziwić ile i jaki bas mają Canto Grand - Premium :) ...Rotel Michi tez robi tu znakomitą robotę ...W podłogówki raczej juz nie ma co isc bo nie chce walczyć z basem jak niegdyś posiadając Tannoy Definition D500 ...Tylko tu mowa o kanciapce 15 m.kw ;)

 

Czy monitor czy podłogówka nie ma żadnego znaczenia jeśli ten sam głosnik gra w identycznym litrażu o tym samym strojeniu bas reflex.

Zaletą monitora jest to że można używać różnych standów i w ten sposób delikatnie wpływać na brzmienie.

Edytowane przez nautilus81
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215265
Udostępnij na innych stronach

Canto Grand Premium ? Czy to jakas mutacja Canto Grand ?

 

pozdrawiam

Jak w przypadku każdej konstrukcji wersja premium wyposażona jest w tweeter z wyższej półki i zwrotkę na wypasionych elementach

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215381
Udostępnij na innych stronach

Ja sprzedawałem amplifony wt40 w przedziale 3000- 3300 zł (4 sztuki w przeciągu kilku lat) ale ostatnio wedle moich przypuszczeń wt40 lekko podrożały .Słuchałem tego vincenta na basie jest lepszy od amplifona w innych aspektach nie ma polotu.

 

Wiele wzmacniaczy tranzystorowych jest godnych polecenia jak Creek Destiny, Krell KAV 300i.Cyrus 8, Vincent 226 (mkII) Hegle H70-H300. I to wszystko całkiem dobre wzmacniacze ,ciekawe same w sobie, maja się znakomicie do oferty rynkowej , problem w tym taki że jak się porówna do Amplifona WT30 a nie daj Bóg do WT40 to jakość średnicy pasma jest tak wygórowana że tych wymienionych na początku z powrotem nie da się słuchać w sposób zadowalający .

Triodowe brzmienie średnicy pasma z przyzwoitą mocą to ciężkie do przeskoczenia zwłaszcza brzmieniem wzmacniaczy tranzystorowych, w tym przypadku jest to mało możliwe.Wszystko z możliwie łatwymi do prowadzenia kolumnami o wyższej skuteczności to jasne .Poziom brzmienia diabełka -lampy 6C33 jest aksamitny ,soczysty i buduje scenę dźwiękową w głąb. Diabełki są bardzo dobre dla dźwięku .Oczywiście nowych wzmacniaczy będzie coraz mniej,lampa nie produkowana od 22 lat i nie zanosi się na wznowienie produkcji ,znawcy mówią że nie jest to możliwe. Mimo wszystko jest sporo dobrych a właściwie kompromisowo dobrych wzmacniaczy lampowych , ale i tranzystorowych także .Gusta są zróżnicowane ,są osoby dla których drive gitar elektrycznych tylko z tranzystora się liczy. Spotykam się , rozmawiam ,odsłuchuję z różnymi osobami ,naprawdę oczekiwania się przeróżne.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215792
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji że jest Pan na forum chciałbym dopytać taki detal . Ile ważą kolumny MINAS ANOR IIIs ? Ze wzgledów zdrowotnych to dla mnie ważny parametr i proszę się nie śmiać :) jak wygląda oferta cenowa tak patrząc z perspektywy klienta oszczędnego powiedzmy ;) Mogę prosić o cenę taką do płacenia na PW. Dziękuje.

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3215820
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam cały zestaw Rotel - Michi ( koncowka - pre aktywne, pasywne )

 

Według mnie to jest referencyjna elektronika a naprawde wiele klocków miałem . Nawet z najbardziej wymagających kolumn Rotel robi wiatrak ... Canto Grand Premium uważam za rewelacyjne... dynaudio contour 1.1 sobie leżą kolekcjonersko , grają niesamowicie ale niestety dynamika i rozmachem nawet nie mają podejścia do konstrukcji P.Grzegorza

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216190
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem już prawie zdecydowany na kolumny Minas Anor III ale mam jeszcze kilka pytań odnośnie wzmacniacza do nich.

Słuchałem tych kolumn ze wzmacniaczami Naim 5 i Atoll In 100. Z Naim było ok. ale z Atollem bardziej mi się podobało.

Dźwięk pełniejszy delikatniejszy a zarazem dynamiczny i bardziej wciągający jak na moje ucho. Gorzej nagrane plyty zagrały całkiem fajnie(specjalnie zabrałem takie też ze sobą na odsłuch)

Jutro będę słuchał jeszcze tych kolumn z Atollem IN200 i Caspianem, żeby sie przekonać czy jednak nie powinienem dołożyć jeszcze trochę do wzmacniacza i czy z tych kolumn da się wycisnąć jeszcze więcej.

Z tego co widzę do 16Hz polecacie wzmacniacze lampowe min. Amplifon 40, Mingd MC34 A i MC88-C. Z racji tego że Amplifon raczej trudny do zdobycia zainteresowałem się wzmacniaczami Mingda.

Słucham min: Pink Floyd, Dire Straits, Marillion, Shade, Ania Dąbrowska, Eric Clapton itp.

Czy patrząc na to czego słucham powinienem iść w lampę, czy jednak pozostać przy wzmacniaczu tranzystorowym? Jeżeli lampa to która 34A czy MC88. Z tymi lampami to raczej nie będę miał możliwości odsłuchu Minasów.

Edytowane przez choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216848
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem już prawie zdecydowany na kolumny Minas Anor III ale mam jeszcze kilka pytań odnośnie wzmacniacza do nich.

Słuchałem tych kolumn ze wzmacniaczami Naim 5 i Atoll In 100. Z Naim było ok. ale z Atollem bardziej mi się podobało.

Dźwięk pełniejszy delikatniejszy a zarazem dynamiczny i bardziej wciągający jak na moje ucho. Gorzej nagrane plyty zagrały całkiem fajnie(specjalnie zabrałem takie też ze sobą na odsłuch)

Jutro będę słuchał jeszcze tych kolumn z Atollem IN200 i Caspianem, żeby sie przekonać czy jednak nie powinienem dołożyć jeszcze trochę do wzmacniacza i czy z tych kolumn da się wycisnąć jeszcze więcej.

Z tego co widzę do tych kolumn polecane są wzmacniacze lampowe min. Amplifon 40, Mingd MC34 A i MC88-C. Z racji tego że Amplifon raczej trudny do zdobycia zainteresowałem się wzmacniaczami Mingda.

Słucham min: Pink Floyd, Dire Straits, Marillion, Shade, Ania Dąbrowska, Eric Clapton itp.

Czy patrząc na to czego słucham powinienem iść w lampę, czy jednak pozostać przy wzmacniaczu tranzystorowym?

Miałem Amplifona WT 40 II z minasami premium (jeszcze wtedy na esotecu) i to było synergiczne połącznie

Takie zestawienie serwuje poziom średnicy i wysokich tonów na bardzo wyśrubowanyn poziomie a nawet podstawowe minasy na morelu świetnią brzmią z WT 40

Praktycznie każde kolumny brzmią tym lepiej im lepszą elektronikę zapniesz i tak samo jest z minasami ,tu masz midbasy skan speaka i tweeter morela podparte bardzo dobrą filtracją zwrotnicy więc jak dodasz porządną elektronikę to odwdzięczą się w dwójnasób

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216867
Udostępnij na innych stronach

mam przyjemność czasem słuchać u kolegi innych paczek ze S16Hz, czyli Aries Plus, wiem że to całkiem inna konstrukcja ale tylko napiszę że pędzi je Ayon'em Spirit III z lampami KT 120. Jest moc, drive, dźwięk dynamiczny nie męczący, duzo by opisywać, dla mnie dźwięk baaardzo odpowiadający. Może taki wzmak byłby dobrym towarzyszem do minasów ? może ktoś z użytkowników tak ma i się wypowie?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216883
Udostępnij na innych stronach

Czy patrząc na to czego słucham powinienem iść w lampę, czy jednak pozostać przy wzmacniaczu tranzystorowym? Jeżeli lampa to która 34A czy MC88. Z tymi lampami to raczej nie będę miał możliwości odsłuchu Minasów.

tranzystor jest bezpieczniejszym wyborem.jestem zdania,że wzmacniacz lampowy trzeba chcieć-i raczej odradzam kupowanie w ciemno.jest cała masa drobnych spraw związanych z eksploatacją które mogą urosnąć do rangi problemu.
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216892
Udostępnij na innych stronach

Co do wzmaków lampowych to najważniesza jest szybka dostępność lamp mocy ,wejściowych i sterujących co wiąże się z dodatkowymi wydatkami pieniędzy zwłaszcza ,że dobierać trzeba parami

W przypadku niektórych piecyków także wydzielające się ciepło co latem skutecznie odstrasza od słuchania chyba ,że jest klima w pokoju

A tak poza tym to miód i orzeszki

aaaaa dodam jeszcze serwis,wszystko dobrze jak jest dobrze ale.......

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216941
Udostępnij na innych stronach

mam przyjemność czasem słuchać u kolegi innych paczek ze S16Hz, czyli Aries Plus, wiem że to całkiem inna konstrukcja ale tylko napiszę że pędzi je Ayon'em Spirit III z lampami KT 120. Jest moc, drive, dźwięk dynamiczny nie męczący, duzo by opisywać, dla mnie dźwięk baaardzo odpowiadający. Może taki wzmak byłby dobrym towarzyszem do minasów ?

Marteo wszystko piknie ale 16tyś to nie mój przedział cenowy :)

raczej odradzam kupowanie w ciemno.jest cała masa drobnych spraw związanych z eksploatacją które mogą urosnąć do rangi problemu.

Na pewno nagrzewanie się wzmacniacza będzie dla mnie kłopotem bo będę musial wygospodarować dla niego jakieś przestronne miejsce. No i nie ukrywam, że w zimę przyda się dodatkowy grzejnik, ale latem juz nie koniecznie.

Druga sprawa to zużywanie lamp. Z jakimi innymi problemami powinienem się jeszcze liczyć?

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216945
Udostępnij na innych stronach

Lampy mocy najwcześniej się zużywają więc jak będziesz wybierał wzmak typu SE to będziesz miał po jednej lampie mocy na kanał w PP to już będą min dwie na stronę

Te małe lampy we wzmacniaczach czyli sterujące i wejściowe(mówimy oczywiście o integrach) żyją znacznie dłużej i tu nie ma problemu tylko dobre lapy NOS potrafią kosztować kilka stów za parę i wyżej

W praktyce jak będziesz użytkować wzmak lampowy to zawsze jakiś zapas tańszych lamp warto chomikować w szufladzie

Co do serwisu to pamiętam ,że w Amplifonie jest on darmowy i dożywotni nawet po gwrancji -płacisz tylko za części

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216959
Udostępnij na innych stronach

A hybrydy tez się grzeją tak bardzo? Bo biorę pod uwagę jeszcze Vincenta 237 albo Xindak PA-M.

 

choina, to też nie mój przedział:-) ale te piece z drugiej ręki można dostać dużo taniej... pozdro

 

pewnie masz racje, ale chyba nie jest tak prosto trafić z drugiej ręki. Zostałem bez wzmacniacza i będe zmuszony coś kupić w miarę szybko i ewentualnie wtedy dopiero na spokojnie szukać coś lepszego z drugiej ręki.

Edytowane przez choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216980
Udostępnij na innych stronach

Zainteresuj się hybrydą polską od HAIKU . Na serio warto się skusić przynajmniej na test porównanie czy odsłuch. Nie kosztuje nawet tyle co te chińczyki a gra przepięknie.

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3216988
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem już prawie zdecydowany na kolumny Minas Anor III ale mam jeszcze kilka pytań odnośnie wzmacniacza do nich.

Słuchałem tych kolumn ze wzmacniaczami Naim 5 i Atoll In 100. Z Naim było ok. ale z Atollem bardziej mi się podobało.

Dźwięk pełniejszy delikatniejszy a zarazem dynamiczny i bardziej wciągający jak na moje ucho. Gorzej nagrane plyty zagrały całkiem fajnie(specjalnie zabrałem takie też ze sobą na odsłuch)

Jutro będę słuchał jeszcze tych kolumn z Atollem IN200 i Caspianem, żeby sie przekonać czy jednak nie powinienem dołożyć jeszcze trochę do wzmacniacza i czy z tych kolumn da się wycisnąć jeszcze więcej.

Z tego co widzę do 16Hz polecacie wzmacniacze lampowe min. Amplifon 40, Mingd MC34 A i MC88-C. Z racji tego że Amplifon raczej trudny do zdobycia zainteresowałem się wzmacniaczami Mingda.

Słucham min: Pink Floyd, Dire Straits, Marillion, Shade, Ania Dąbrowska, Eric Clapton itp.

Czy patrząc na to czego słucham powinienem iść w lampę, czy jednak pozostać przy wzmacniaczu tranzystorowym? Jeżeli lampa to która 34A czy MC88. Z tymi lampami to raczej nie będę miał możliwości odsłuchu Minasów.

 

Bezpieczniejszy jest tranzystor. Lampy się zużywają , czasami trzeba ustawiać bias , przeważnie "biorą" więcej prądu oddając mniejszą moc itd..

Dobra lampa szczególnie SE da jednak zdecydowanie lepszą barwę jak i realizm przekazu oczywiście z odpowiednimi pod względem efektywności jak i przebiegu impedancji kolumnami . W przypadku małych pomieszczeń efektywność nie gra aż takiej roli. Mój sun audio 2a3 o mocy 3,5 wata lepiej sobie radził pod względem dynamiki od sungdena a21 w klasie A z kolumnami 87 db w małym pomieszczeniu.

Naim 5i to przeciętny wzmacniacz , brakuje najniższego dołu pasma i wyższa góra jest stłumiona słaba przestrzeń , 5x jest nieco lepszy i wydajniejszy ale taki cayin a88t zagra lepiej przynajmniej w trybie triody choć ja nie przepadam za lampami kt88. Po obcowaniu w ostatnim czasie z 300b i 2a3 barwnie grająca 6c33c jest dla mnie za mało nasycona na średnicy:)

Lepiej kupić tani tranzystor niż tanią lampę bo dobrej lampy tanio nie zrobisz nawet w Chinach. Chiński cayin a88t już trochę kosztuje ale gra .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217020
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupić tani tranzystor niż tanią lampę bo dobrej lampy tanio nie zrobisz nawet w Chinach. Chiński cayin a88t już trochę kosztuje ale gra .

Czyli co proponujesz mi np to

http://allegro.pl/cayin-spark-a-88t-mkii-nowosc-promocja-i4505756060.html

Zagra lepiej z Minasami niż np caspian czy atoll 200 które mozna kupić w podobnych pieniądzach?

Jeszcze mam pytanie odnośnie lamp. Na jaki okres starczają i czy kończą się nagle? Czy może wypalają się stopniowo i stopniowo dźwięk ulega pogorszeniu?

Nieraz tak jest, że słucham 2-3 płyt pod rząd. Czy przez ten czas faktycznie wzmacniacz lampowy odda tyle ciepła, że w letni dzień może się zrobić w 16m nie do wytrzymania?

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217107
Udostępnij na innych stronach

ja obecnie gram Cayinem vp100i, ale posiadając kt88 nie gram w trybie triody.

posłuchaj choćby 88 jak masz możliwość

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217110
Udostępnij na innych stronach

 

Na jaki okres starczają i czy kończą się nagle? Czy może wypalają się stopniowo i stopniowo dźwięk ulega pogorszeniu?

Nieraz tak jest, że słucham 2-3 płyt pod rząd. Czy przez ten czas faktycznie wzmacniacz lampowy odda tyle ciepła, że w letni dzień może się zrobić w 16m nie do wytrzymania?

 

Bez przesady z tym wypalaniem lamp ... Starczają na długo ale trudno tu odpowiedzieć dokładnie na ile . Ja miałem kiedyś Xindak-a MT-3 ... Może nie była to jakaś rewelacja , choć grał naprawdę przyzwoicie i ta frajda z testowaniem różnych lamp , miałem 3 komplety.

 

Niestety w upalne letnie dni skutecznie Xindak zniechęcał do siebie , za to zimą było super ... W miarę możliwości najlepiej mieć dobrego tranzystora i lampke na każdą okazję ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217153
Udostępnij na innych stronach

Eksploatacja wzmacniaczy lampowych i zużywanie się lamp to jedno , ale ważne również jest ile czasu możemy poświęcić na każdorazowe odsłuchiwanie ulubionych płyt . Bo jeśli niedużo , np. godzinę , to nie zawracaj sobie lampą głowy . Ona potrzebuję sporo więcej czasu niż tranzystor do osiągnięcia tych cech , o których Koledzy prawią .

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217164
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj słuchałem Minasów z Atollem in 200 i z Caspianem. Atoll zagrał soczyściej ale z mniejsza średnicą i wysokimi. Caspian natomiast miał troszkę mniej basu ale średnica i wysokie były bardziej wyeksponowane, więcej szczegółów jednak jak dla mnie to chyba za sucho. Z tych dwóch wybrał bym atolla mimo, że caspian grał bardziej szczegółowo z bardziej zaznaczonymi planami. Atolla po prostu milej się go słuchało.

Na koniec pan podłączył mi MingDa 34a. No i zdziwienie bo Lampion zagrał bardzo ładnie i dynamicznie. Pomimo, ze to chyba najniższy model z tej firmy, ale nie miał się czego wstydzić. Naprawdę grał dla mnie fajniej niż caspian. Bas trochę gorszy ale reszta na plus. Jak bym miał wybierać teraz z pośród tych trzech to na pewno 34A. Po prostu dp Caspiana czy Atolla dugie tyle trzeba dołozyć a dźwięk niewiele lepszy. Atoll in 100 na pewno odpada jak dla mnie nie ma startu z Mingd 34. Ciekaw jestem jak zagra MingDa MC88 albo Cayin A88, A 55TP, A70. Te dwa ostatnie polecał mi pan Grzegorz R

Edytowane przez choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217648
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj słuchałem Minasów z Atollem in 200 i z Caspianem. Atoll zagrał soczyściej ale z mniejsza średnicą i wysokimi. Caspian natomiast miał troszkę mniej basu ale średnica i wysokie były bardziej wyeksponowane, więcej szczegółów jednak było bardziej sucho. Z tych dwóch wybrał bym atolla mimo, że caspian grał bardziej szczegółowo z bardziej zaznaczonymi planami. Atoll był bardziej przyjazny dla mojego ucha, milej się go słuchało.

Na koniec posłuchałem jeszcze MingDa 34a Lampion zagrał bardzo ładnie i dynamicznie. Pomimo, ze to chyba najniższy model z tej firmy, ale nie miał się czego wstydzić. Naprawdę grał dla mnie fajniej niż caspian. Bas trochę gorszy ale reszta na plus. Jak bym miał wybierać teraz z pośród tych trzech to na pewno 34A. Po prostu dp Caspiana czy Atoll dugie tyle trzeba dołozyć a dźwięk niewiele lepszy. Atoll in 100 na pewno odpada jak dla mnie nie ma startu z Mingd 34. Ciekaw jestem jak zagra MC88 albo z Cayin A88 A55

 

będzie znacznie lepiej.imho przyzwoita lampa daje dużo radości, natomiast sama obsługa czy to z wymianą lamp czy też z biasem jest przyjemnością, niż utrudnieniem.

jeśli chodzi o wszelkie możliwe awarie w lampach to oczywiście się zdarzają, raczej bywają.nie jest to w żadnym wypadku nagminne, no chyba, że kupisz zdezelowanego trupa, czego nie życzę

Edytowane przez terror twins

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/240/#findComment-3217656
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.