Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  593 członków

Hegel Klub
IGNORED

Alternatywy do H100?


Piotr_65004
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni, temat trochę Hegel, trochę nie Hegel:

Gram od jakiś 4 lat na zestawie H100+CDP2Ase+AudioPysic Classic 20, i ogólnie jestem zadowolony ale chciałbym już coś zmienić.

Próbowałem H160 i mnie nie porwał. Teraz zastanawiam się nad tym czy w ogóle nie przejść na innego producenta? 

Na oku jest Naim XS2 (lub 5Si), albo Atoll IN100 (a może IN200?). Kolumny chciałbym raczej zatrzymać. 

Czy ktoś w Was ma doświadczenia z tymi wzmakami i jak komponują się one z AudioPhysic?

Ogranicza mnie możliwość bezbolesnej integracji z systemem HT, a więc tryb by-bass lub coś podobnego jest wymagane (stąd taka a nie inna lista alternatyw).

 Dzięki za wszelkie rzeczowe podpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam Roksana K3. Z Tempo VI brakowalo dolu, a za to gora byla jazgotliwa. Jesli odpowiada ci, ale potrzebujesz zmiany to wymienilbym kolumny na jakis wyzszy model ? Classic to jednak budzetowa linia AP.  

 

Thiel CS2.4 - Wireworld Luna 8 - Hegel H300 - Tara Labs Apollo 2 - Marantz UD7007, Audioquest Big Sur - Topping D90 MQA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Prewwit napisał:

Spróbuj H300, w niskich na pewno będzie progres względem H100, a pewnie i reszta pasm ulegnie poprawie. Tak jak przy moim przejściu z H80 na H200.

Szczególnie z h300 juz za naprawdę świetne pieniądze mozna kupic. 

Jak ci wizualnie niezależy (facet opisuje, ze front utracil kolor od slonca i jest brazowy) to masz oferte za 6k:

https://www.olx.pl/oferta/hegel-h300-wzmacniacz-CID99-IDFWHdp.html#8f85d7719b

Pewnie da sie jeszcze troszke ugrac, wiec cena wychodzi jak za h200. A roznica miedzy 200 a 300 jest konkretna ?

Thiel CS2.4 - Wireworld Luna 8 - Hegel H300 - Tara Labs Apollo 2 - Marantz UD7007, Audioquest Big Sur - Topping D90 MQA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach