Skocz do zawartości
IGNORED

Przedwzmacniacz gramofonowy do Denon DP-300F

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jaki moglibyście mi polecić przedwzmacniacz do tego gramofonu? Poszukuję takiego, który trochę będzie obcinał bas, a bardziej eksponował wysokie. Ten wbudowany wali samym basem bez wysokich, również ten wbudowany we wzmacniaczu na kolana nie powala. Wkładka na razie oryginalna, ona też jest do wymiany. W tym temacie również potrzebuję trochę pomocy, jaka wkładka będzie w miarę dobra? Również mi zależy na takiej, która nie eksponuje zbytnio basu. Myślałem nad jakąś AT lub Ortofon. Ale nie wiem co wybrać, bo jestem w tej kwestii zielony. Mój życiowy epizod z winylami zakończyłem na „Arturze” w 1989r. Czyli podsumowując, jaki pre i jaką wkładkę możecie polecić? 

Pewnych cech korekcji RIAA nie da się przeskoczyć bo to jak by nie liczyć

jest pewnie ok. +20 dB dla basu i - 20 dB dla góry pasma.

Czy masz możliwość porównania tego samego utworu z winyla i CD -

to mogłoby już coś wyjaśnić - co do systemu.

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

52 minuty temu, audioburak napisał:

Pewnych cech korekcji RIAA nie da się przeskoczyć bo to jak by nie liczyć

jest pewnie ok. +20 dB dla basu i - 20 dB dla góry pasma.

Czy masz możliwość porównania tego samego utworu z winyla i CD -

to mogłoby już coś wyjaśnić - co do systemu.

Z CD nie mam, bo nie używam. Mam porównanie z decka kasetowego i streamera. Gramofon wypada najgorzej. Wiem, że tam jest najpewniej najtańsza wkładka, ale czy aż tak zła? Nie chcę kupować niewiadomo jak drogiego gramofonu czy wkładki w cenie mercedesa do sporadycznego słuchania płyt winylowych. Głównie korzystam ze streamera i serwisów.

Godzinę temu, piotrek7 napisał:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )