Skocz do zawartości
IGNORED

Pierwszy zestaw stereo do 5000 zł (muzyka elektroniczna)


stacow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Chciałbym serdecznie prosić o pomoc w doborze pierwszego zestawu stereo. Kolumny podłogowe + wzmacniacz/ampli. W temacie audio jestem całkowitym laikiem. Całe życie przesłuchałem na głośnikach komputerowych (logitech x-540, z-5500, edifier s730), a teraz soundbarze sony. Czuję że nadszedł czas na jakiś ''prawdziwy'' sprzęt. Starałem się czegoś dowiedzieć z innych tematów, ale mam wrażenie że robi mi się coraz większy mętlik. Sprzęt chciałbym podłączyć do telewizora i używać do jego oglądania oraz słuchania muzyki ze spotify/tidal. Muzyka jakiej słucham to w 70% muzyka elektroniczna (głównie trance), 30% wszystkiego po trochę. Budżet to około 5 tys zł. Jako że chciałbym uzyskać najlepszy stosunek cena/jakość, w grę wchodzi również sprzęt używany. Bajery typu bluetooth, aplikacje są dla mnie raczej nieistotne. Pokój 20m2. Na pewno dobrą opcją byłoby pójście do sklepu audio i posłuchać czegoś na żywo, niestety w moim mieście nie ma ani jednego takiego sklepu, a ewentualne większe wycieczki organizować dopiero mając jakieś rozeznanie.

Wertując Internet w moim budżecie utkwiły mi w pamięci zestawy:
Nowy - Pylon Perl 27 + Cambridge Audio AXR100 (przewijał się w kilku wątkach)
Używany - Dali Ikon 6 mk2 + Nad C356BEE (dostępny w mojej okolicy)
Czy coś z tego nadaję się do moich zastosowań czy całkowicie trafiłem kulą w płot? 

W skrócie: Zestaw stereo (kolumny podłogowe+wzmacniacz/amplituner). Nowe lub używane. Kwota około 5000zł. Do telewizora, telewizja+spotify. Muzyka trance. 

Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie. 
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład to Marantz NR1200 - DAC, sieć HDMI -

plus jakieś Dali np. Concept czy Zensor.