Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Musical Fidelity


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dzis odebralem moja nowa zabawke- wzmak E100. Musze przyznac ze cena/jakosc dla mnie BOMBA. Nie spodziewalem sie takiego dobrego dzwieku za tysiaka. Odstawil mojego poczciwego rotela ra-972 i soniaka ta-f707es. I ten fortepianowy lakier...:) Przydalby sie cd E600 do kompletu...

 

Mam pytanko do Was: czy on sie nie usmazy w srodku?? Przeciez nie ma nawet najmniejszej kratki wentylacyjnej! Pierwszy raz widze wzmak bez wentylacji czy radiatorow np po bokach...

 

Jedyna rzecz ktora lekko mnie martwi to potencjometr. Kupilem go bez pilota ale ze mam uniwersalnego nie ma problemu ale: w pozycji od 0 do 3 i od 7 do 10 silnik nie ma sily ''ciagnac'' Gdy recznie zwiekszam glosnosc czuje lekkie tarcie w tych pozycjach. Dalej jest ok i silnik dziala. Nic nie charczy itp. Poprostu jak by go cos trzymalo w tych pozycjach. Bede musial sie dostac do srodka i zerknac co go boli. Moze jakims kontaktem go potraktowac?

 

pozdr

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Odpowiem w kwestii "usmażenia" - NIE. Zobacz, czy nie ma otworów na spodzie, tak jak A3.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Tak samo mają nowe Krelle. IMO to dobre rozwiązanie. Szuflada takiego M6CD w mojej ocenie nie prezentuje się najlepiej jakościowo. Jakaś taka plastikowa, nie budzi zaufania. Za taką kasę powinni to zrobić o niebo lepiej, patrz - Yamaha CD S2000.

Zawsze mozna kupic sobie CD1008 lub A1 z Philipsem Pro. Bedzie powazniej i raczej brzmieniowo lepiej, a za jakis czas moze nawet wcale nie drożej.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Witam

 

Nie ma nic:) Jest szczelnie zamkniety jak CD. Z ciekawosci rozkrecilem i widac ze koncowki sa kawalku aluminium zamocowane. Co to wogole za koncowki? Wygladaja inaczej niz zwykle tranzystory:)

post-11813-100001015 1267279785_thumb.jpg

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Anthony (nieobliczalny Athony - ciekawe dlaczego zastapiszwy serię 5 szóstką nie postapił analogicznie z trójką - mamy nawet podwojenie modeli 3, tak) napisał o tym nowym cd 3 że pasuje też do wzmacniacza 6 (o wzmacniaczu 3 rzecz jasna nie napisał że pasuje do cd 6). No ja mam cd3.5 i nie będę go zastepować ta nową trójką bez szuflady, natomiast na pewno kupię któryś z nowych wzmacniaczy - jeśli do dużego pomieszczenia to szóstkę, jeśli do małego trójkę.

Dzis pogralem na e100 z godzinke bez szalenstwa i z ciekawosci sprawdzilem temperature na tylnej sciance wzmaka - 48 stopni:/ Wewnatrz bylo pewnie z 50 alebo i wiecej. Mysle nad wycieciem otworu w gornej obudowie i zasloniecie jakas siatka metalowa. Myslicie ze zda egzamin? Teraz to jest jak konserwa w srodku. Czytalem na zagranicznych forach ze zagotowane koncowki to norma - niektorzy wymieniali po pare razy. Nie chcial bym zagotowac wzmaka:)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Pierwsze to zapewnienić mu wolne miejsce z kazdej strony po 10-15 cm.

Fakt trochę dziwne, ze nie dali mu jakiś radiatorów. Ciepło oddaje z tego co widze w "podłogę" i tylną sciankę.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Mój Pass oddaje prawie 70 stopni ale ma dookoła obudowy (szczelnie zamkniętej)same radiatory.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Wlasnie szybko przewertowalem posty i widze po fotach ze slabsze mocowo e10 i e11 mialy duze alu radiatory! A mocniejsza e100 ledwo malo plytke alu. O co chodzi?:) Jedynie roznica to inne tranzystory z wygladu? MOze inna budowa mniej sie grzeja? Choc to drugie odpada:) Czyzby fachowcy z MF dali ciala w tak prostej sprawie jak chlodzenie? fotka pogladowa:)

post-11813-100000988 1267302692_thumb.jpg

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Gdyby sie przegrzewał byłyby ślady wewnątrz, szczególnie w oklicach własnie tej płytki.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Wlasnie to jest chlodzenie Pass'a . A tutaj maly kawalek alu przykrecony do blachy i tyle... Nie martwilbym sie tym gdyby nie posty innych uzytkownikow ktorym czesto gotowaly sie e100... Musze poszukac jakies ladnej siatki metalowej i chyba rozpruje gorna obudowe...:)

 

Aha pytanko: w obecnej chwili mam spiete pre main i pre out zworami. Potrzebuje podpiac aktywnego suba pod pre out jak to zrobic? Zapewne jak wyciagne zwory to bedzie cisza w 2 kanalach?

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Na spodzie obudowy sa przebarwienia wlasnie jak by od wysokiej temp

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Witam

 

To ja z nastepnym pytaniem:)

 

Kto sluchal CD MF elektra E600?:) Wizualnie swietnie by mi pasowal do wzmaka E100 ale jak brzmi? Do jakiego bardziej popularnego cd mozna go porownac? Jaka to polka cenowa? Czy w stosunku do rotela rcd-991 bylo by lepiej gorzej? Szukam i cos slabo mi idzie:)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Właśnie stałem się posiadaczem takiego samego wzmaka, też idealny tyle że z pilotem, idzie do mnie z angli, stecko a zastanawiałem się nad twoją sonówką a ty tu piszesz że MF pobił ją na łeb na szyje, jestem ciekawy co to przyjdzie. Zdam relacje co i jak, gdy już będzie u mnie .

trzebaby sprawdzic - kazdy ma inny gust. ja mialem E10 z Studio 100 i na poczatku mi sie podobalo - bylo bardzo muzykalnie, ale po czasie stwierdzilem ze blakowalo troche oddechu, byl zbyt rozmiekczony ten dzwiek. Paradoksalnie, lepiej MF zagral z AE Neo 1 mimo ze to slabsze kolumny, z nizszej polki - ale one graja mniej docieplonym dzwiekiem od ProAcow i z MFem wyszlo fajnie.

Sluchalem kiedys w salonie mf 3.5 z proakami ale 130. Pamietam ze dzwiek mi sie spodobal. Ale to inny sprzet i inne kolumny. Zadajac pytanie myslalem o serii 3 lub 3.2 +proac 125

Musical Fidelity M6i. Sluchalem dzisiaj zestawu Amp + CD i dzwiek byl znakomity. Jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) system jaki slyszalem. Zazdroszcze posiadaczom i okazuje pelen "szacun" wobec znakomitego wyboru sprzetu. Komplet M6i (CD+Amp)raczej przekracza moje mozliwosci fiannsowe, ale zastanawiam sie, o ile gorsza jest seria M3. Spadek mocy jest oczywisty, ale jak jest z innymi aspektami brzmienia? Czy ktos mial okazje posluchac, porownac? Byc moze wkrotce stane sie czlonkiem Waszego klubu, a nawet jesli nie, to i tak pozostane wielkim symnpatykiem elektroniki MF. Pozdrawiam.

czy dobrze z rana widze ? CD z nowej seri M3 ma napęd szczelinowy ? moje górą !

I jest jeszcze jeden argument za kupowaniem audio-systemów: w przypadku ewentualnego rozwodu rzadko się go traci na rzecz partnera: jacht przepadnie, dom przepadnie, dzieło sztuki przepadnie, prawa rodzicielskie przepadną - ale sprzęt na pewno będzie ci towarzyszył na nowej drodze życia. Nawet lichwiarz powinien to docenić.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.