Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Musical Fidelity


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy jaki dźwięk kolega chce uzyskać, z doświadczenia wiem że E10 jest bardzo ciepło grającym wzmacniaczem na pewno nie polecam połączenia z kolumnami typu Cabasse czy Focal gdyż to połączenie gra fatalnie.

Na pewno wzmacniacz polubi się z kolumnami które prezentują dość mocne soprany typu Usher S-520, kolejna sprawa jeżeli wymagasz od wzmacniacza aby grał twardym punktowym niskim basem to na pewno nie E10.

Focale nie naleza do kolumn grajacych cieplo - chyba ze jakies starsze modele - albo te bardzo drogie. Z tego co odsluchiwalem np. Chorusy graja bardzo meczacym sopranem wiec raczej wpasuja sie w cieplo ale nie jasno grajacy wzmacniacz.

Właśnie posiadam Chorusy 706, dokładnie kupiłem je w ciemno gdyż były polecane do wzmacniaczy MF, niestety co się okazało po połączeniu ich z MF E10 soprany grały tak jak bym na nie koc za rzucił.

Powiem więcej Focale nie są ostre tylko wiele osób pomija podstawową rzecz jaką jest akustyka, ustaw Focale w pomieszczeniu gdzie masz dobrą akustykę i sam się przekonasz że wcale nie są ostre.

Wystarczy popatrzeć jak większość osób ma zaadoptowane pomieszczenia, gładź na ścianie, panele na podłodze, zamiast konkretnych zasłon cieniutkie story lub ich brak i co mamy w pomieszczeniu jedno wielkie echo, pogłos i jeden wielki nieład w muzyce.

Niestety ale nawet bardzo drogi sprzęt zagra fatalnie gdy nie będzie dobrej akustyki.

Edytowane przez pascal2009

Właśnie posiadam Chorusy 706, dokładnie kupiłem je w ciemno gdyż były polecane do wzmacniaczy MF, niestety co się okazało po połączeniu ich z MF E10 soprany grały tak jak bym na nie koc za rzucił.

Powiem więcej Focale nie są ostre tylko wiele osób pomija podstawową rzecz jaką jest akustyka, ustaw Focale w pomieszczeniu gdzie masz dobrą akustykę i sam się przekonasz że wcale nie są ostre.

Wystarczy popatrzeć jak większość osób ma zaadoptowane pomieszczenia, gładź na ścianie, panele na podłodze, zamiast konkretnych zasłon cieniutkie story lub ich brak i co mamy w pomieszczeniu jedno wielkie echo, pogłos i jeden wielki nieład w muzyce.

Niestety ale nawet bardzo drogi sprzęt zagra fatalnie gdy nie będzie dobrej akustyki.

Slyszalem chorusy 816 i 826 z Chordem w dobrze zaadaptowanym salonie odsluchowym - nielad w basie byl nawet przy bardzo dobrej akustyce i wysokie byly ostre - dalo sie sluchac tego na 5 minut.

Ale udalo mi sie posluchac innego moedlu Focali - Sopra - wczoraj - to juz zupelnie inna bajka - cudowny balans, brzmienie niesamowicie prawdziwe, naturalne - rewelacja kolumienki....

Witam,

Do klubu zapisuję się będąc baardzo zadowolonym posiadaczem Elektry E10 i CD E60 do spółki z Vienna Acoustics Bach Grand.

 

Pozdrawiam.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Kilka slow o M5Si...

Mam go w domu od soboty wiec nie za dlugo - przypomne tylko ze to nowa seria od MF ma wypelnic przestrzen pomiedzy M3 a M6. 150W przy 8om i bardzo spore 62A pradu.

Pierwsze wrazenie po wyciagnieciu z pudelka: obudowa wielkosci jak w M3 ale ciezarem blizej mu do M6 - ciezki jak cholera - to zapewne duza zasluga transformatora przykreconego spora sruba.

Jakosc wykonania podobnie jak w siostrzanych modelach bez zastrzezen - solidnie i minimalistycznie.

Panel tylny identyczny jak w M3Si. Boczki za to uzebrowane - zapewne aby ulatwic oddawanie ciepla. To uzebrowanie co prawda plyciutkie bardzo (nie tak wyrazne jak w M6) - ale jest :)

PO podlaczeniu standby malutkie led zapala sie na zolto-pomaranczowo - przyjemny cieply kolor, jakby zwiastun sygantury muzyklanego brzmienia... ale nie wyprzedzajmy faktow :)

Troche z niedowierzaniem ale nie moglem znalesc na pilocie przycisku wlacz/wylacz - no i okazuje sie ze producent nie przewidzial zdalnego zalaczania urzadzenia - zeby wlaczyc (pomimo ze wzmacniacz posiada stanby) nietety trzeba cztery litery, wczesniej posadowione na wygodnej kanapie podniesc w gore i pofatygowac sie do jasnie pana wlacznika celem zalaczenia :))) - szkoda... no ale nie mozna miec przeciez wszystkiego.

6 sekund pozniej wzmacniacz gotowy do przyjecia sygnalu.

Juz po pierwszych taktach wiedzialem ze ustrojstwo moze zagrc glosno... bardzo glosno. Zatrzymalem sie na godzinie 9 i dalej nie widzialem potrzeby rozkrecania dla komfortowego odsluchu. Pomieszczenie nie za duze i kolumny bardzo skuteczne wiec tu sie zatrzymalem.

Dzwiek od poczatku ma kilka cech na ktore zwrocilem uwage: rozdzielczosc (duzo lepsza niz w M3 - no ale tego sie mozna bylo spodziewac), scena stereo trzymana w ryzach lepiej niz w M3, bardziej rozlegla i glebsza. Sygnatura brzmienia bardziej zbalansowana niz w M3, ktory mial sklonnosc do ciut zbytniego eksponowania gory - co w prawdzie w ogole nie przeszkadzalo bo gora nie byla ani ostra ani twarda - byla zawsze detaliczna. W M5 gory nie ubylo ale jakby dolne pasmo lepiej wpisywalo sie w muzyke - wszystko dobrze zrownowazone (wczesniej gdzies podobne komentarze slyszalem o M6).

Nie rozkrecil sie jeszcze - gral moze z 4 godziny wiec mam nadzieje ze dopiero pokaze tak naprawde na co go stac. ALe juz teraz mysle ze to udany zakup :D

Gość

(Konto usunięte)

Sygnatura brzmienia bardziej zbalansowana niz w M3, ktory mial sklonnosc do ciut zbytniego eksponowania gory -

 

Dziwne...odniosłem wręcz przeciwne wrażenie...ciepły misio...I to na Proacach Studio 100...

Dziwne...odniosłem wręcz przeciwne wrażenie...ciepły misio...I to na Proacach Studio 100...

M3 ma ciut wyeksponowana gore - dlatego jest detaliczna, jasna co nie znaczy ze brzmienie jest chlodne czy kliniczne - chyba dlatego ze jest dosc geste.

Edytowane przez awietek
Gość

(Konto usunięte)

M3 ma ciut wyeksponowana gore - dlatego jest detaliczna, jasna co nie znaczy ze brzmienie jest chlodne czy kliniczne - chyba dlatego ze jest dosc geste.

 

Nie będziemy się spierać...

Ważne, że jesteś zadowolony z nowego nabytku...miłego słuchania...

Pozdrawiam serdecznie :-)

Nie będziemy się spierać...

Ważne, że jesteś zadowolony z nowego nabytku...miłego słuchania...

Pozdrawiam serdecznie :-)

:)

Zeby bylo troche jasniej :) - mowa o gornej srednicy nie o wysokich tonach no i M3i a nie M3Si - to moze troche byc mylace co napisalem...

Tak - generalnie jestem zadowolony bo dzwiek jest bardziej dojrzaly juz na poczatku - no i jest totalnie cicho po wlaczeniu - w sensie nie ma nawet najmniejszego szepniecia transformatora - od M3i duuuuuuzy postep :)

Pozdrawiam Swiatecznie

Bardzo dzięki za recke :)

 

widzę małą bestyje masz ;)

ciekaw jestem jak z prądożernymi kolumnami pójdą....;) już kombinuje :)

Ps pamiętaj dasz posłuchać jak będziesz w kraju :)

  • 2 tygodnie później...

Witam się w tym wątku i dołączam do klubu. Od wczoraj jestem szczęśliwym (chyba) posiadaczem MF M6i. Jestem na etapie budowy oddzielnego systemu stereo w piwnicy w pomieszczeniu dedykowanym do słuchania i oglądania filmów. Do kina będę korzystał z BDS od H/K natomiast do stereo chciałem złożyć oddzielny system. Mam w salonie uniwersalny system do wszystkiego i zasadniczo jest ok, ale, jak to mówią, dupy nie urywa;) To tylko Yamaha, stara jak świat RX-V800 i blue ray Panasonica podłączone do kolumn ESA Vivace. Jako muzyka w tle sprawdza się znakomicie ale żeby doznać większych wrażeń to raczej nie ma mowy.

 

Myślałem na początku żeby w piwnicy zrobić podobnie, ale na lepszych klockach i słuchałem jakiegoś naprawdę dobrego (ok 10k pln) amplitunera Cambridge ale w porównaniu do Naima Nait5 oraz Exposure 2010 podłączonych do Dali Zensor grało to odczuwalnie słabiej. Żeby uzyskać jakość stereo o której myślałem musiałbym chyba dać ze 20k pln za ampllituner i pewnie drugie tyle za głośniki. Wybrałem więc opcję przyzwoitego dźwięku do kina (BDS) i naprawdę dobrego do stereo.

 

Poszukiwania stereo zacząłem od wspomnianych Naima i Exposure podłączonych najpierw do Dali a potem do Audio Physic Classic 10 (plan był żeby za system stereo zamknąć się w 15 tys). W tych konfiguracjach bardziej odpowiadał mi Exposure. Dużo więcej powietrza, swobody było w tym jak grał. Muzykalnie. Zwłaszcza przy gęstszej muzyce (Dream Theater). Potem pojechałem posłuchać Baltlaba Epoca 3. Trudno o bezpośrednie porównanie bo nie mogłem słuchać go z tymi samymi kolumnami. Były Vandersteeny C1 i było nieźle. Na inne kolumny zabrakło czasu (za dużo rozmów o akustyce :). Przy czym słyszałem opinie że Vandersteeny to nie kolumny do rocka ale raczej spokojnej muzyki. I chyba coś w tym jest bo inną muzykę (np Sade) grały lepiej. Ale zanim mogłem pojechać do Bielska jeszcze raz to w Krakowie na wyprzedaży pojawił się MF M6i. Pojechałem posłuchać i mnie usadziło. Grał z Yamaha CD2100 i B@W CM9. Okablowanie Audioquest. To był dźwięk jakiego szukałem. Podobało mi się w zasadzie prawie w 100%. Brakowało tylko miejscami kontroli nad głębokim basem. Wg obsługi ze względu na brak kolców w głośnikach. Może też trochę kwestia akustyki albo tak po prostu jest. Niemniej, nie przeszkadzało to tak bardzo i było naprawdę odczuwalne dla mnie w 2 utworach. Dla porównania na chwilę włączony został Rotel Ra 1570. Również zacny piec, ale wg mnie nieznacznie słabiej grający, chyba mniej przestrzeni. Ale na Rotela miałem tylko 10 minut i musiałem podjąć decyzję bo MF był na wyprzedaży, egzemplarz półkowy, do wzięcia za 4999 i ktoś czekał już na moją decyzję - jak nie wezmę to on bierze ;) A skoro wszystko mi się w nim podobało to zdecydowałem że biorę.

 

I tak oto po tym długim wstępie jestem w klubie MF :)

 

I od razu dwa pytania - jaki CD do niego. Wiem że Yamaha 2100 gra z nim świetnie. Ale też kosztuje sporo. Czy coś podobnego znajdę w niższej cenie (może być używka) czy po prostu ścisnąć pośladki i zbierać?

Druga kwestia - kolumny. B@W CM9 zgrały się naprawdę dobrze. Ale już przeczytałem że oczko wyżej, CM10 to zupełnie inne granie, o klasę wyżej. Dużo dobrego czytałem też o AP Tempo VI - grają ponoć każdą muzykę i z wszystkim.

Słucham muzyki różnej, od spokojnej (Sade, Kate Bush) przez szeroko rozumiany rock (Dire Straits, Pink Floyd, Pendragon) po metal i prog metal (Dream Theater, Pain of Salvation, itp). Rozstrzał spory, dlatego kolumny muszą być uniwersalne. Lubię granie przestrzenne, muzykalność i mięso tam gdzie mięso być powinno, granie całym pasmem a nie tylko średnicą. B@W CM9 były ok, ale nie miałem czasu na porównanie. Nie chciałbym chodzić teraz z tym piecem i słuchać każdej kolumny, wolałbym się skoncentrować na powiedzmy 3-5 i do nich zawęzić wybór. Co proponujecie?

 

Samych dobrych dźwięków w Nowym Roku :)

Witam się w tym wątku i dołączam do klubu. Od wczoraj jestem szczęśliwym (chyba) posiadaczem MF M6i. Jestem na etapie budowy oddzielnego systemu stereo w piwnicy w pomieszczeniu dedykowanym do słuchania i oglądania filmów. Do kina będę korzystał z BDS od H/K natomiast do stereo chciałem złożyć oddzielny system. Mam w salonie uniwersalny system do wszystkiego i zasadniczo jest ok, ale, jak to mówią, dupy nie urywa;) To tylko Yamaha, stara jak świat RX-V800 i blue ray Panasonica podłączone do kolumn ESA Vivace. Jako muzyka w tle sprawdza się znakomicie ale żeby doznać większych wrażeń to raczej nie ma mowy.

 

Myślałem na początku żeby w piwnicy zrobić podobnie, ale na lepszych klockach i słuchałem jakiegoś naprawdę dobrego (ok 10k pln) amplitunera Cambridge ale w porównaniu do Naima Nait5 oraz Exposure 2010 podłączonych do Dali Zensor grało to odczuwalnie słabiej. Żeby uzyskać jakość stereo o której myślałem musiałbym chyba dać ze 20k pln za ampllituner i pewnie drugie tyle za głośniki. Wybrałem więc opcję przyzwoitego dźwięku do kina (BDS) i naprawdę dobrego do stereo.

 

Poszukiwania stereo zacząłem od wspomnianych Naima i Exposure podłączonych najpierw do Dali a potem do Audio Physic Classic 10 (plan był żeby za system stereo zamknąć się w 15 tys). W tych konfiguracjach bardziej odpowiadał mi Exposure. Dużo więcej powietrza, swobody było w tym jak grał. Muzykalnie. Zwłaszcza przy gęstszej muzyce (Dream Theater). Potem pojechałem posłuchać Baltlaba Epoca 3. Trudno o bezpośrednie porównanie bo nie mogłem słuchać go z tymi samymi kolumnami. Były Vandersteeny C1 i było nieźle. Na inne kolumny zabrakło czasu (za dużo rozmów o akustyce :). Przy czym słyszałem opinie że Vandersteeny to nie kolumny do rocka ale raczej spokojnej muzyki. I chyba coś w tym jest bo inną muzykę (np Sade) grały lepiej. Ale zanim mogłem pojechać do Bielska jeszcze raz to w Krakowie na wyprzedaży pojawił się MF M6i. Pojechałem posłuchać i mnie usadziło. Grał z Yamaha CD2100 i B@W CM9. Okablowanie Audioquest. To był dźwięk jakiego szukałem. Podobało mi się w zasadzie prawie w 100%. Brakowało tylko miejscami kontroli nad głębokim basem. Wg obsługi ze względu na brak kolców w głośnikach. Może też trochę kwestia akustyki albo tak po prostu jest. Niemniej, nie przeszkadzało to tak bardzo i było naprawdę odczuwalne dla mnie w 2 utworach. Dla porównania na chwilę włączony został Rotel Ra 1570. Również zacny piec, ale wg mnie nieznacznie słabiej grający, chyba mniej przestrzeni. Ale na Rotela miałem tylko 10 minut i musiałem podjąć decyzję bo MF był na wyprzedaży, egzemplarz półkowy, do wzięcia za 4999 i ktoś czekał już na moją decyzję - jak nie wezmę to on bierze ;) A skoro wszystko mi się w nim podobało to zdecydowałem że biorę.

 

I tak oto po tym długim wstępie jestem w klubie MF :)

 

I od razu dwa pytania - jaki CD do niego. Wiem że Yamaha 2100 gra z nim świetnie. Ale też kosztuje sporo. Czy coś podobnego znajdę w niższej cenie (może być używka) czy po prostu ścisnąć pośladki i zbierać?

Druga kwestia - kolumny. B@W CM9 zgrały się naprawdę dobrze. Ale już przeczytałem że oczko wyżej, CM10 to zupełnie inne granie, o klasę wyżej. Dużo dobrego czytałem też o AP Tempo VI - grają ponoć każdą muzykę i z wszystkim.

Słucham muzyki różnej, od spokojnej (Sade, Kate Bush) przez szeroko rozumiany rock (Dire Straits, Pink Floyd, Pendragon) po metal i prog metal (Dream Theater, Pain of Salvation, itp). Rozstrzał spory, dlatego kolumny muszą być uniwersalne. Lubię granie przestrzenne, muzykalność i mięso tam gdzie mięso być powinno, granie całym pasmem a nie tylko średnicą. B@W CM9 były ok, ale nie miałem czasu na porównanie. Nie chciałbym chodzić teraz z tym piecem i słuchać każdej kolumny, wolałbym się skoncentrować na powiedzmy 3-5 i do nich zawęzić wybór. Co proponujecie?

 

Samych dobrych dźwięków w Nowym Roku :)

Za rewelacyjna cene go dorwales! Gratulacje.

Jesli spodobaly Ci sie BW to sprawdz wyzszy model i bierz! Nie sugeruj sie niczym innym jak swoim sluchem bo to najlepszy doradca ;)

Najlepszego!

Za rewelacyjna cene go dorwales! Gratulacje.

Jesli spodobaly Ci sie BW to sprawdz wyzszy model i bierz! Nie sugeruj sie niczym innym jak swoim sluchem bo to najlepszy doradca ;)

Najlepszego!

 

Ponoć półkowa 9,5k. Nie wiem czy sprzedawalne w tej cenie. Tzn czy obecnie sprzedawalne. Tym bardziej, ze przez internet oferują za 5999 ;) Za porównywalne pieniądze jest Baltlab Epoca 3. Czy ktoś ma bezpośrednie porównanie Baltlaba z M6i?

 

Tak, CM10 na pewno wypróbuję. Pytanie natomiast co ewentualnie jako alternatywa. To, że ten kierunek mi pasuje nie znaczy że trzeba się zamykać na inne opcje. Tempo VI wydaje się być równie ciekawe, KEF R900 też same pochwały zbiera...

 

 

Ponoć półkowa 9,5k. Nie wiem czy sprzedawalne w tej cenie. Tzn czy obecnie sprzedawalne. Tym bardziej, ze przez internet oferują za 5999 ;) Za porównywalne pieniądze jest Baltlab Epoca 3. Czy ktoś ma bezpośrednie porównanie Baltlaba z M6i?

 

Tak, CM10 na pewno wypróbuję. Pytanie natomiast co ewentualnie jako alternatywa. To, że ten kierunek mi pasuje nie znaczy że trzeba się zamykać na inne opcje. Tempo VI wydaje się być równie ciekawe, KEF R900 też same pochwały zbiera...

Cena polkowa za m6i to nie nie nie - ale za 5 tys to super. M6si za 12 tys to byloby niezle..

A co najbardziej Ci odpowiada w dzwieku tych BW?

Edytowane przez awietek

Witam,

chcę się podzielić spostrzeżeniami po niedawnym zakupie i tunningu cd E624 ( może komuś się przyda). Na czym polegał tunning? Przede wszystkim na wywaleniu pierścieni ferrytowych z zasilania i na wyjściu cinch, zmianie okablowania wewnętrznego ( proponuję Lappa Olflex od gniazda 230V i Sommer Square do gniazd cinch) ekranowaniu transformatora (ważne, aby nie zrobić zamkniętej puszki- obręczy a półokrąg i połączyć ją z obudową z dwóch końców), wymianie kondensatorów na Nichicony, wymianie lutów na srebrne, wytłumienie obudowy matą bitumiczną, zlikwidowanie prądów wirowych na gniazdach cinch poprzez przerwanie obwodu śrub kontrujących, oraz zamontowanie dobrej klasy bezpiecznika w gnieździe sieciowym.

 

Efekt: zdecydowana poprawa już i tak bardzo dobrego basu, o klasę lepsze wysokie tony ( poprawa rozdzielczości, wybrzmień, lepsze odwzorowanie dalszych planów, poprawa barwy, więcej "planktonu" ), wyraźny wzrost dynamiki i szybkości, lepsza stereofonia.

 

Pozdrawiam!

Witam się w tym wątku i dołączam do klubu. Od wczoraj jestem szczęśliwym (chyba) posiadaczem MF M6i. Jestem na etapie budowy oddzielnego systemu stereo w piwnicy w pomieszczeniu dedykowanym do słuchania i oglądania filmów. Do kina będę korzystał z BDS od H/K natomiast do stereo chciałem złożyć oddzielny system. Mam w salonie uniwersalny system do wszystkiego i zasadniczo jest ok, ale, jak to mówią, dupy nie urywa;) To tylko Yamaha, stara jak świat RX-V800 i blue ray Panasonica podłączone do kolumn ESA Vivace. Jako muzyka w tle sprawdza się znakomicie ale żeby doznać większych wrażeń to raczej nie ma mowy.

 

Myślałem na początku żeby w piwnicy zrobić podobnie, ale na lepszych klockach i słuchałem jakiegoś naprawdę dobrego (ok 10k pln) amplitunera Cambridge ale w porównaniu do Naima Nait5 oraz Exposure 2010 podłączonych do Dali Zensor grało to odczuwalnie słabiej. Żeby uzyskać jakość stereo o której myślałem musiałbym chyba dać ze 20k pln za ampllituner i pewnie drugie tyle za głośniki. Wybrałem więc opcję przyzwoitego dźwięku do kina (BDS) i naprawdę dobrego do stereo.

 

Poszukiwania stereo zacząłem od wspomnianych Naima i Exposure podłączonych najpierw do Dali a potem do Audio Physic Classic 10 (plan był żeby za system stereo zamknąć się w 15 tys). W tych konfiguracjach bardziej odpowiadał mi Exposure. Dużo więcej powietrza, swobody było w tym jak grał. Muzykalnie. Zwłaszcza przy gęstszej muzyce (Dream Theater). Potem pojechałem posłuchać Baltlaba Epoca 3. Trudno o bezpośrednie porównanie bo nie mogłem słuchać go z tymi samymi kolumnami. Były Vandersteeny C1 i było nieźle. Na inne kolumny zabrakło czasu (za dużo rozmów o akustyce :). Przy czym słyszałem opinie że Vandersteeny to nie kolumny do rocka ale raczej spokojnej muzyki. I chyba coś w tym jest bo inną muzykę (np Sade) grały lepiej. Ale zanim mogłem pojechać do Bielska jeszcze raz to w Krakowie na wyprzedaży pojawił się MF M6i. Pojechałem posłuchać i mnie usadziło. Grał z Yamaha CD2100 i B@W CM9. Okablowanie Audioquest. To był dźwięk jakiego szukałem. Podobało mi się w zasadzie prawie w 100%. Brakowało tylko miejscami kontroli nad głębokim basem. Wg obsługi ze względu na brak kolców w głośnikach. Może też trochę kwestia akustyki albo tak po prostu jest. Niemniej, nie przeszkadzało to tak bardzo i było naprawdę odczuwalne dla mnie w 2 utworach. Dla porównania na chwilę włączony został Rotel Ra 1570. Również zacny piec, ale wg mnie nieznacznie słabiej grający, chyba mniej przestrzeni. Ale na Rotela miałem tylko 10 minut i musiałem podjąć decyzję bo MF był na wyprzedaży, egzemplarz półkowy, do wzięcia za 4999 i ktoś czekał już na moją decyzję - jak nie wezmę to on bierze ;) A skoro wszystko mi się w nim podobało to zdecydowałem że biorę.

 

I tak oto po tym długim wstępie jestem w klubie MF :)

 

I od razu dwa pytania - jaki CD do niego. Wiem że Yamaha 2100 gra z nim świetnie. Ale też kosztuje sporo. Czy coś podobnego znajdę w niższej cenie (może być używka) czy po prostu ścisnąć pośladki i zbierać?

Druga kwestia - kolumny. B@W CM9 zgrały się naprawdę dobrze. Ale już przeczytałem że oczko wyżej, CM10 to zupełnie inne granie, o klasę wyżej. Dużo dobrego czytałem też o AP Tempo VI - grają ponoć każdą muzykę i z wszystkim.

Słucham muzyki różnej, od spokojnej (Sade, Kate Bush) przez szeroko rozumiany rock (Dire Straits, Pink Floyd, Pendragon) po metal i prog metal (Dream Theater, Pain of Salvation, itp). Rozstrzał spory, dlatego kolumny muszą być uniwersalne. Lubię granie przestrzenne, muzykalność i mięso tam gdzie mięso być powinno, granie całym pasmem a nie tylko średnicą. B@W CM9 były ok, ale nie miałem czasu na porównanie. Nie chciałbym chodzić teraz z tym piecem i słuchać każdej kolumny, wolałbym się skoncentrować na powiedzmy 3-5 i do nich zawęzić wybór. Co proponujecie?

 

Samych dobrych dźwięków w Nowym Roku :)

Mój MF M6i gra z ATC 40 Mk II i to zestawienie uważam za b dobre. Poczytaj wątek o ATC i wybierz się na odsłuch.

Wszystkiego dobrego w 2016 !!!

  • 3 tygodnie później...
Gość

(Konto usunięte)

Witam miłośników MF

Planuję kupno cd do wzmaka exposure 2010s i kolumn avance dana 670

Zwracam się z prośbą o informacje dotyczące modeli cd: a3cd, a3.2 cd, xray cd, xray v3.

Czytam w necie wszelkie informacje dotyczące tych modeli, ale będę wdzięczny za porady i informacje osób z tego forum. Wiem, że a3.2 jest następcą a3 i ma dużo gorsze opinie od a3. Więc albo a3 (jak jest z dostępnością napędu i lasera sony) lub xray tylko nie wiem na który model polować.

Xray v3 jest następcą xray (xray to a3 tylko w innej obudowie). Moje pytanie to jaka jest różnica w brzmieniu (jakości) xray vs xray v3 i jak wygląda dostępność napędu i lasera do xray v3 (sharp)

Dzięki za wszelkie sugestie.

Cezary

  • 2 tygodnie później...

Dopisuję się po raz drugi (pierwszy raz było z V-dac2) teraz dołączył A3. Gra to przez Eposy 15.2. Bardzo fajny dźwięk, jak na warunki mieszkaniowe. Miałem Roksan kandy ka 1 i było szybciej, ale czasem irytująco. Teraz jest słodko, przestrzennie i z fajnym basem. Mam nadzieję, że mnie nie wyeksmitują przez ten basik.

Siema :) zaczne w odwrotnej kolejnosci tzn najperw pytanie a wtedy zabiore sie do czytania 50 str watku, mianowicie chodzi mi o x-150. Może ktos slysza,l sa tu osoby z branzy, wiec : nada sie to do Monitor Audio RX8 czy bedzie to zestaw w stylu muł bagienny? Wspomne ze, owy zestaw mialby sluzyc do bardzo dynamicznej muzyki elektronicznej ( do klasyki stosuje lampke+fostex) Wiem tez, ze Nad355bee bardziej by pasowal jednak wymiary i ksztal MF150 przemawiaja do mnie:) Jak mocowo ma sie x-150- bedzie dziabal dynamicznie?.. wiem, szukam slow pocieszenia, ze MF bedzie super ale nie robcie tego- jak bedzie na prawde?

X-150

sa sznse ze to male gowno bedzie gralo dynamicznie( jak porzadny normalnej wielkosci wzmak np: jakis Nad355bee) z kolumnami podlogowymi Monitor Audio RX8? Czy to x-150 to bubek bez mocy?

Musicala miałem dawno, dawno temu. To była integra A 3.2. Mój znajomy nienawidził tego wzmacniacza, pisał że to straszna klucha bez barwy, nawet gdzieś na forum jest jego opinia. Mi się wtedy bardzo podobała - ciepłe, mięsiste, mocno dociążone granie. Zresztą słuchałem kiedyś też innych urządzeń MF i wydawało mi się, że to takie firmowe granie.

 

No i ostatnio testowałem ich odtwarzacz M3scd - moje refleksje tu: http://wstereo.pl/test-musical-fidelity-m3scd-szczery-i-przejrzysty/ I powiem, że przeżyłem szok! Kompletnie inne granie, neutralne, równe, niesamowicie przejrzyste i klarowne. Czystość, zero ocieplenia, pełna kontrola. Pomyślałem, że może coś z moim systemem nie tak, ale Marek Dyba w Hi Hi Choice miał podobne odczucia: http://sklep.rms.pl/img/product_media/14001-15000/m3scd_test_hfchoice.pdf?iframe=truewidth=1280height=800

 

To taki nowy styl Musicala?

Pozdrawiam Stempur

Ja nie wiem czy to nowy - ale po M3i mam M5Si i musze powiedziec ze to jest bardzo naturalne granie. NIgdy nie slyszalem starszych wersji wiec nie mam porownania ale z tego co mam jestem bardzo zadowolony - wlasnie taka naturalnosc jest piekna :)

  • 4 tygodnie później...

witam.jako ze vincent 233 mnie zawiodl to sklaniam sie do a300..

i tu pytanie:

beda graly z monitor audio gs20,kabel sygnalowy van den hull i zrodlo onkyo 7050..chodzi mi o scene,czy ten wzmacniacz ma duza scene?

bo mialem mf x a2 i scena byla prawie przy sluchajacym...

 

czy moze m3i bo moge miec w tej samej cenie

  • 4 tygodnie później...

A Musical "szaleje" :) - z serii M6 - super combo Encore 225 - pieknie wygladajaca stacja multimedialna z 225 W na kanal. Wyglada na to ze wlozono w srodek M6 Si plus CD plus HD 1Gb ssd plus niezly wyswietlacz plus funkcjonalny DAC. Brawo! Mi sie podoba - bardzo.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.