Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  810 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba zostaje zrobic krok w bok i kupic emit 20, chociaz sluchalem je przelotnie w salonie ale to chyba podobne strojenie jak w X18.

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

Szkoda ze nie trafiłem na taki wpis przed kupieniem x12

 

już 32ki się znudziły ?

Edytowane przez Kamil Ełk

arcam 23t > synthesis ensemble el84 > excite x16 (mod.)

Nie x32 się nie znudziły

Absolutnie super

Myślę o walce z doborem wzmacniacza do x12 i tym okresem błądzenia

Ale to frycowe było konieczne

 

X12 z lampą i bez zbyt dużych oczekiwań na basie to tez piękne granie

Czy ktoś Was rozbierał kiedyś Esoteca D260.Chcę usunąć ferrofluid.Wiem że takie coś robił G.Rogala ze S 16hz i zna te głośniki najlepiej,ale pytam tu...;)

Witam Klubowiczów. Chciałem podpytać o wydolność Roksan Caspian m1 z Audience 72 lub Focus 220? Gram obecnie Caspianem z Audience 62 - jest super lecz czasem odczuwam, że brakuje mu mocy i szybkości. Chcę w zmienić kolumny na większe i stąd moje obawy. Niestety zakup tylko w ciemno.

Zastanawiam się czy wymienić Caspiana na końcówkę mocy Roksan Kandy K2. Może ktoś porównywał Caspiana m1 z końcówką mocy K2?

Słucham 90% przez Arcam rDac, przy zmianie na końcówkę myślałem o CA Stream Magic 6.

Ogólnie chciałbym się zmieścić w 1200-1500 euro ze wszystkim (zakup w Niemczech). Po odsprzedaży rDaca i Caspiana już nie dużo trzeba by dołożyć. Stream Magic chodzi po 400-500 euro. Nowy 700euro.

Kup sobie dobry chiński DAC z regulacją głośności (gustard a20h lub dac-x20 pro, w Niemczech jest dystrybutor, poszukaj też dystrybucji z UK - byle ominąć cło) i końcówkę mocy Abrahamsen V4.0 lub nowsza.

 

Kambodża ma jedną zaletę - jest łatwa do kupienia. Na tym jej zalety się kończą.

Tak na szybko to Abrahamsen nie dostępny (tylko nowy na stronie producenta) no i GUSTARD też tylko nowy (ebay 944e). Ta końcówka da radę większym Dynką? Tak trochę słabo ze specyfikacji. I Raczej za drogie te klocki:(

 

Może jeszcze jakieś inne propozycję o miłym i barwnym dźwięku bez wypchniętej i wyostrzonej góry?

Edytowane przez nieolo

Napisz coś o brzmieniu w odniesieniu do 2/7.

 

Wybacz, że odpisuję po takim czasie :) ale mam trochę wolnego czasu od pracy, zniosłem do salonu zarówno 1.3 mk2, jak i DM 2/7, jedne i drugie na takich samych standach atacama. W gabinecie grają w raptem 12 m.kw., salon to 24 m.kw. częściowo otwarty na kuchnię.

 

Najpierw posłuchałem trochę Stinga, powiedzmy jeszcze coś tam ustawiałem, przestawiałem, więc nie bardzo skupiałem się na muzyce. Posłuchałem na contourach, potem na 2/7 i myślę, ale te 2/7 fajnie grają przecież niczego im nie brakuje, dobrze że ich nie sprzedałem.

 

Jak już wszystko dobrze poustawiałem i skończył się mecz ;) posłuchałem troszkę bardziej krytycznie; włączyłem Erykah Badu "In Love With You". Bardzo lubię ten numer. Na Contourach pierwsze co słychać to powietrze, dźwięk jest otwarty, nieskrępowany, lepsze wokale, gitara brzmi jak gitara i jest precyzyjna, dobra lokalizacja wokali - przełączam na DM 2/7 - grają spójnie, ładnie, tylko że... każdy aspekt jest gorszy o klasę. Wokale są dla mnie rozmazane, gitara dwa razy bardziej rozmazana, hm to co dobiega z głośników to nie jest dźwięk strun :)

Następny utwór na płycie to Bag Lady i tu jasno widać jaka jest różnica w głębokości i jakości basu na obu kolumnach, w contourach jest bas głęboki dobrze zaznaczony, zdefiniowany. W DM-ach coś tam buczy :)

Proszę mnie źle nie zrozumieć, DMy to bardzo bardzo fajne kolumny, ale w bezpośrednim porównaniu słychać tę różnicę. Wydaje mi się, że Contoury względem DM dają więcej realizmu, jeśli można tak powiedzieć.

 

Teraz słucham płyty Lee Ritenoura z 1990 r. Stolen Moments. Największa różnica jaką wychwyciłem od razu to instrumenty perkusyjne, bębny, werble to zupełnie inna jakość na Contourach. Posłuchałem pierwszego utworu jeszcze na DM-ach, ale dość szybko się przełączyłem z powrotem na Contoury i raczę się muzyką (i piwkiem :))

 

Może dla bardziej doświadczonych kolegów moje spostrzeżenia będą miałkie, ale przyznaję, że nie jestem wprawnym słuchaczem-oceniaczem, bardziej interesuje mnie muzyka, niż porównywanie sprzętu ;)

 

Ponieważ godzina już wieczorna, na jutro zostawiłem sobie łomot w stylu Marilyn Manson :) zobaczymy jak wypadnie. Pozdrawiam wieczorowo :)

 

post-12-0-68157000-1492640128_thumb.jpg

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Czy ktoś Was rozbierał kiedyś Esoteca D260.Chcę usunąć ferrofluid.Wiem że takie coś robił G.Rogala ze S 16hz i zna te głośniki najlepiej,ale pytam tu...;)

 

Zdecydowanie Grzegorz Rogala Studio 16 Hertz

Ogarnia ten temat perfekcyjnie.

Duża wiedza + doświadczenie w tym zakresie.

Patrz kolego na zasilacz a nie na waty.

 

Tak tak, tylko tak powątpiewałem,

Jednak za drogo wyjdzie zestaw który mi zaproponowałeś. Muszę poszukać coś innego z drugiej reki.

Może jakiś mocniejszy wzmacniacz o brzmieniu przyjemnym jak Caspian?

Dac SM6 posłuchałem jakieś 30 min i odesłałem do sklepu. Dźwięk chcący zrobić wrażenie, wokale brzmiące technicznie tak że czegoś takiego jeszcze nigdzie indziej nie słyszałem, ale że jest klub w którym to osoby piszą pozytywnie i to się podoba to aż dziw. No i mój pierwszy zakup po którym podszedłem sceptycznie co do opinii i ogólnie gusta entuzjastów na tym forum, że jest to w stanie się podobać.

arcam 23t > synthesis ensemble el84 > excite x16 (mod.)

Gość

(Konto usunięte)

Dac SM6 posłuchałem jakieś 30 min i odesłałem do sklepu. Dźwięk chcący zrobić wrażenie, wokale brzmiące technicznie tak że czegoś takiego jeszcze nigdzie indziej nie słyszałem, ale że jest klub w którym to osoby piszą pozytywnie i to się podoba to aż dziw. No i mój pierwszy zakup po którym podszedłem sceptycznie co do opinii i ogólnie gusta entuzjastów na tym forum, że jest to w stanie się podobać.

 

Opisz proszę jakie to techniczne brzmienie wokalu...tylko proszę nie pisz, że są sybilanty...

Edytowane przez Gość

Opisz proszę jakie to techniczne brzmienie wokalu...tylko proszę nie pisz, że są sybilanty...

 

Po prostu we wrażeniu sztuczny a to już ciężko opisać tak jak co to jest metaliczność. Od czego pochodzi wrażenie sztuczności ? To już temat dla psychoakustyki. Spekulowałbym że w dużej mierze od małej plastyczności, czym jest platyczność..? I można tak po Sokratejsku dalej aż do wiem że nic nie wiem.

arcam 23t > synthesis ensemble el84 > excite x16 (mod.)

Dynaudio X 18

 

Nostalgia...

Pamiętaj ze cena na półce jest tylko na pokaz, mi proponowano za 4,6k nówki. Przed końcem roku w pewnym sklepie (nie chce robić reklamy), przez neta była cena 4,2k.

Zdecydowałem się jednak na coś innego, bo w moim systemie w bezpośrednim porównaniu zagrało lepiej.

pożyjemy, zobaczymy, cena na chwilę obecną nie do zaakceptowania, za to konkurencja kusi podobnym strojeniem i niższą ceną, trzeba posłuchać, chociaż pewnie X18 zostanie nr 1

Edytowane przez Adam 38

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

W najnowszym Hifi I Muzyka jest test Contour 20.

A tutaj w niemieckim Audio: http://www.dynaudio.com/media/4525/204-dynaudio-contour-20-audio-2016-12_lowres_pdf.pdf

 

Zdecydowałem się jednak na coś innego, bo w moim systemie w bezpośrednim porównaniu zagrało lepiej.

 

A co u kolegi lepiej się wpasowało?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.