Skocz do zawartości
IGNORED

Hi-endowe nowości


Rekomendowane odpowiedzi

Nie sądzę, by ktoś, kto wykłada 169tysięcy na suba, chciał się "wgłębiać w technikalia kalibracyjne". To powinno być coś typu : podłączam (np. mikrofon pod suba, dostarczony razem z nim), naciskam jeden przycisk (np. na mikrofonie) i się to samodzielnie kalibruje.

Ja z kolei nie sądzę by ktoś kupował tak drogi subwoofer i wstawiał go do nieprzygotowanego akustycznie pomieszczenia, wymagającego karkołomnych korekt.

Problem w tym, że jak subwoofer wstawisz do profesjonalnie zaadoptowanego pomieszczenia, to i tak w praktyce wymaga on (lub przynajmniej jest to wskazane) mniejszej lub większej korekcji. Kiedy sub np. stoi dalej niż "satelity" to korekcja jest konieczna - nawet jak mamy doskonałe akustycznie pomieszczenie.

No miałem kiedyś "taką korekcję" w amplitunerze kina (Yamaha RX-V661), i nie grało do za dobrze po takim zabiegu ("matowe" brzmienie, bez precyzji), tym czasem po korekcji Genelec GLM jest kompletnie inna planeta (perfekcyjna przestrzeń i precyzja po kalibracji).

... także oby to nie była "taka" korekcja, tylko "taka inna" 😉

ps. swoją drogą tym bardziej niepokoi, że taki sub za 169 kawałków nie ma takiej dobrej zautomatyzowanej korekcji opartej na pomiarach

Edytowane przez Kyle

Nie piszę o korekcji charakterystyki czestotliwosciowej tylko o korekcji czasowej a prostym językiem pisząc o ręcznymi wpisywaniu odległości każdego z głośników od miejsca odsłuchu.

13 godzin temu, Kyle napisał:

No miałem kiedyś "taką korekcję" w amplitunerze kina (Yamaha RX-V661), i nie grało do za dobrze po takim zabiegu ("matowe" brzmienie, bez precyzji), tym czasem po korekcji Genelec GLM jest kompletnie inna planeta (perfekcyjna przestrzeń i precyzja po kalibracji).

... także oby to nie była "taka" korekcja, tylko "taka inna" 😉

ps. swoją drogą tym bardziej niepokoi, że taki sub za 169 kawałków nie ma takiej dobrej zautomatyzowanej korekcji opartej na pomiarach

Zgadzam sie z tym co piszesz, tylko uwaga odnosnie kalibracji Yamahy. To prawdopodobnie najgorszy taki system na rynku. Nie wiem czy cos poprawili ostatnio ale to tam w zasadzie nie dziala w porownaniu do konkurencji.

Moze stad zle doswiadczenie masz z takim systemem.

Gato Audio AMP-150 (klasa A/B), LAiV Harmony DAC, Open Baffle DIY
Tellurium Q Ultra Black, Hijiri HCI-R10, Ricable + DIY
 

Ktos kto ma na wydanie 170kzl na suba raczej wezmie obsluge z salonu audio/firme ktora mu to ustawi w pomieszczeniu. Ktos kto jest na tyle "zaawansowany" zeby znac sie na pomiarach i wprowadzaniu korekt nie kupi subwoofera za takie pieniadze, poniewaz zlozy/zleci taki za 1/10 kosztow. Nawet na najlepszych scanach 32W pewnie wyjdzie mniej, nie mowic juz o jakims Dayton Audio Ultimax za mniej niz pol tej ceny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wzmacniacze tez nie sa jakies drogie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Aby ukrocic ta dyskusje o korekcji McIntoshow

Mac ma wlasny dobry pocesor DSP/DRC bazujacy na Lyngdorfie i oferujacy sterowanie monitorow+subwoofer

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Tutaj absolutna nowosc: numer seryjny 0001

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ladna zabawka

IMG_7318.thumb.jpg.436e54f7e03bb6ed67ebaa9fcbfe45c4.jpg

IMG_7321.thumb.jpg.49d742af355f5e4f5170c777b2bbdfda.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 4 tygodnie później...
W dniu 5.12.2024 o 19:11, Kyle napisał:

Nie sądzę, by ktoś, kto wykłada 169tysięcy na suba, chciał się "wgłębiać w technikalia kalibracyjne". To powinno być coś typu : podłączam (np. mikrofon pod suba, dostarczony razem z nim), naciskam jeden przycisk (np. na mikrofonie) i się to samodzielnie kalibruje.

To jak z samochodem. Kupujesz nowe auto naszpikowane elektronika za bańkę i … nigdy nie zagladasz do instrukcji obslugi. Bo po co? Bo umiem jezdzic samochodem bo jezdze 30 lat.

 

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

  • 2 tygodnie później...
W dniu 5.12.2024 o 20:02, Kyle napisał:

No miałem kiedyś "taką korekcję" w amplitunerze kina (Yamaha RX-V661), i nie grało do za dobrze po takim zabiegu ("matowe" brzmienie, bez precyzji), tym czasem po korekcji Genelec GLM jest kompletnie inna planeta (perfekcyjna przestrzeń i precyzja po kalibracji).

... także oby to nie była "taka" korekcja, tylko "taka inna" 😉

ps. swoją drogą tym bardziej niepokoi, że taki sub za 169 kawałków nie ma takiej dobrej zautomatyzowanej korekcji opartej na pomiarach

Dziwne jest to co piszesz.

Yamaha model 661 to chyba ze 20 lat temu. Miałem I ten i kilka wyższych.

Teraz jest Dolby Atmos i kilkanaście głośników, mikrofony już od 10 ponad lat wszystko załatwiają nikt w metrach nie wpisuje rozstawienia głośników.

Posłuchaj The Beatles czy wielu innych płyt w gęstym zapisie na takim systemie. 

No tak to grało - korekcja korekcji nie jest równa. Ten mikrofon z Yamaha RX-V661 też dosyć tandetnego sprawiał wrażenie. Pewnie w aktualnych modelach jest z tą korekcją lepiej.

W dniu 20.01.2025 o 20:47, Audroc napisał:

Teraz jest Dolby Atmos i kilkanaście głośników, mikrofony już od 10 ponad lat wszystko załatwiają nikt w metrach nie wpisuje rozstawienia głośników.

Czasem ja wpisuję.

Jak coś zmieniam na szybko to zamiast podłączać mikrofon wprowadzam z palca. Szczególnie wartości volume.

🙂

Nigdy nie mów nigdy.

PS. akurat pomiar opóźnienia dla oprogramowania mikrofonu to banalna sprawa.

Oprócz takiego z mikrofonem i z Atmosem mam taki klocek Tag McLaren AV32R BP192. wszystko z palca. Ale on dźwiękowo po analogowych wejściach 5.1 morduje to co mam z tym Atmosem, Auro-3D i uju muju wie z czym jeszcze 😉 .

Dlaczego? Bo ma zajebistą część analogową, na których producenci dzisiaj oszczędzają jak mogą. A cyfrowy chip z prockiem z Atmosem na pokładzie kosztuje dzisiaj mniej niż dulara.

 

 

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

W dniu 5.12.2024 o 19:11, Kyle napisał:

Nie sądzę, by ktoś, kto wykłada 169tysięcy na suba, chciał się "wgłębiać w technikalia kalibracyjne". To powinno być coś typu : podłączam (np. mikrofon pod suba, dostarczony razem z nim), naciskam jeden przycisk (np. na mikrofonie) i się to samodzielnie kalibruje.

Powodzenia 😂

W dniu 6.12.2024 o 09:18, rafa napisał:

Zgadzam sie z tym co piszesz, tylko uwaga odnosnie kalibracji Yamahy. To prawdopodobnie najgorszy taki system na rynku. Nie wiem czy cos poprawili ostatnio ale to tam w zasadzie nie dziala w porownaniu do konkurencji.

Moze stad zle doswiadczenie masz z takim systemem.

To jest coś gorszego od Dirac Live? 🤔

AURALiC AQUILA X3
Streaming Media Processor CD Transport.
$14,999 USD

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )   2.thumb.jpg.4bc551887da48de1b13f9e7bbb8f9754.jpg   4.thumb.jpg.7c88a632dbe4084c6d797d2706ea6fbd.jpg

 3.thumb.jpg.87436b7e5e17ad0b5ff177c2f28bc65e.jpg             5.thumb.jpg.cfcecc1cf0bc5a634c12b4ff3025a84a.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xniwax

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

...i z dedykowanym zasilaczem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )    1.thumb.jpg.582d2a0e088b37b13a7a965e893f8cde.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

MATRIX AUDIO - zaawansowany przetwornik, odtwarzacz strumieniowy MS-1 (25.01.2025)

Na polski rynek wszedł zapowiadany już wcześniej odtwarzacz strumieniowy Matrix Audio MS-1. Jego cena wynosi 39.995 złotych. Dystrybucję w Polsce prowadzi MIP.

MS-1 należy do flagowej serii marki Matrix Audio. Oprócz odtwarzacza w serii tej znalazł się przedwzmacniacz MP-1 oraz końcówka mocy MA-1. Funkcjonalność MS-1 nie ogranicza się do samego strumieniowania, urządzenie może też pracować jako konwerter CA i przedwzmacniacz, a dodatkowo zainstalowano jeszcze wejścia analogowe.

Na wyposażeniu są dwa liniowe wejścia analogowe, jedno niesymetryczne RCA oraz drugie symetryczne XLR. Jest też wejście gramofonowe przystosowane zarówno do wkładek MM jak i MC. Sygnały z wejść analogowych są konwertowane do postaci cyfrowej i dostępne na wyjściu cyfrowym. Wyjścia analogowe są dostępne zarówno w postaci symetrycznej XLR jak i niesymetrycznej RCA. Zainstalowano też wyjście cyfrowe I2S. Oprócz tego na tylnej ściance jest wejście dla zewnętrznego zegara referencyjnego 10 MHz.

Odtwarzacz może pracować jako przetwornik cyfrowo-analogowy i ma bogaty zestaw wejść cyfrowych. Zainstalowano:
• dwa wejścia koncentryczne (PCM 16-24 bity do 192kHz, DSD DoP do 3.07MHz)
• jedno optyczne (PCM 16-24 bity do 192kHz, DSD DoP do 3.07MHz)
• I2S (PCM 16-32 bity do 768kHz, DSD natywne do 49.15MHz, DSD DoP do 12.29MHz)
• wejście audio USB-B (PCM 16-24 bity do 768kHz, DSD natywne do 24.58MHz, DSD DoP do 11.29MHz, MQA)
• dwa porty USB-A typu host.
Można też zainstalować wewnątrz MS-1 dysk SSD typu M.2 2280 NVMe PCIe do lokalnego przechowywania plików w odtwarzaczu.

Do połączeń sieciowych służy złącze Ethernet oraz port SFP do połączenia optycznego. Obsługiwane są prędkości transmisji 10/100/1000 Mbps.

Do konwersji cyfrowo-analogowej zastosowano najnowsze układy marki AKM, czyli AK4191 (pełniący rolę interfejsu wejściowego oraz filtra cyfrowego i modulatora) oraz AK4499 pełniący rolę właściwego konwertera cyfrowo-analogowego. Układy te pracują w pełnej konfiguracji dual-mono, każdy kanał umieszczony został na osobnej płytce PCM, a same przetworniki pracują w trybie równoległego dual-mono. Pozwala to obniżyć zniekształcenia i ma zapewnić lepszą jakość brzmienia.

W zasilaczu zastosowano dla sekcji analogowej i cyfrowej dwa transformatory toroidalne z drutami o kwadratowym przekroju. Zastosowanie takich drutów zwiększa pole przekroju przewodnika obniżając rezystancję. Na kondensatory filtrujące wybrano Mundorf M-Lytic AG. Do zasilania poszczególnych obwodów służą dziesiątki stabilizatorów LDO o niskim lub bardzo niskim poziomie szumów.

Opcjonalnie odtwarzacz jest dostępny w wersji MS-1 Pre, czyli z wbudowanym przedwzmacniaczem. Wersja ta posiada wysokiej klasy przedwzmacniacz analogowy z regulacją głośności zrealizowaną za pomocą precyzyjnej drabinki rezystorowej, która zapewnia znakomitą dokładność regulacji oraz zrównoważenie kanałów, a poza tym ma też osiągać najlepsze rezultaty brzmieniowe. Zastosowano cztery zespoły złożone z 64 precyzyjnych rezystorów i 32 izolowanych przekaźników. Matrix MS-1 Pre może dostarczyć na wyjścia analogowe sygnał o amplitudzie 16V rms. Wersja ta ma zdublowane wyjścia XLR, jedno o zmiennym poziomie i dodatkowe o stałym.

Matrix Audio od lat rozwija swoją dedykowaną aplikację sterującą MA Remote. Jest ona dostępna na urządzenia iPhone, iPad oraz działające na systemie Android. Oprogramowanie do MS-1 pozwala odtwarzać muzykę z wielu serwisów strumieniujących oraz zasobów lokalnych. Z zapisanych lokalnie plików obsługiwane są formaty MP3, WMA, WAV, AIF, AIFC, AIFF, AAC, FLAC, OGG, APE, ALAC, M4A, DSF, DFF, CUE, a zakres obsługiwanych sygnałów obejmuje PCM do 24 bitów 768kHz, DSD do 24,58MHz i MQA do 384kHz. Aplikacja pozwala także sterować szeroką funkcjonalnością urządzenia, przykładowo włączać resampling PCM do DSD, który także producent zaimplementował w MS-1.

Wymiary SWG odtwarzacza to 430 * 106 * 353 mm, a jego masa wynosi 14,6 kg. W zestawie jest pilot zdalnego sterowania.

matrix-audio-ms1.jpg

matrix-audio-ms1-rear.jpg

...And Justice For All . Pozdrawiam .  

Ostatnio mielismy ciekawy Polski ️highend do wyprobowania. Mytek Brooklyn. Dwa klocki. Jeden to genialny multifunkcjonalny DAC, Preamp, Streamer, HD Recorder i ….. Roon Core Server! A drugi klocek to stereofoniczna koncowka mocy. Razem okolo 12.000€

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_5811.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zagral 🙂 

Od razu bym sobie go postawil do Living Roomu.

Ale nastepne intensywne odsluchy, takze z lepszymi koncowkami mocy, zaplanowalismy na Marzec

Edytowane przez xajas
  • 2 tygodnie później...
25 minut temu, dekoracja napisał:

dlaczego piszesz o sobie w liczbie mnogiej?

Czasem jest więcej niż jeden 😀

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 27.01.2025 o 23:39, xajas napisał:

Ostatnio mielismy ciekawy Polski

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ️highend do wyprobowania. Mytek Brooklyn. Dwa klocki. Jeden to genialny multifunkcjonalny DAC, Preamp, Streamer, HD Recorder i ….. Roon Core Server! A drugi klocek to stereofoniczna koncowka mocy. Razem okolo 12.000€

IMG_7672.jpgIMG_5811.jpg

Chyba troche Cie ponioslo z ta cena. Komplet kosztuje cos ok 7000€.

Zrzut ekranu 2025-02-10 o 20.20.45.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

  • 2 tygodnie później...

MCINTOSH - odtwarzacz strumieniowy, przetwornik cyfrowo-analogowy DS200 (19.02.2025)

Od połowy marca 2025 dostępny będzie na naszym rynku odtwarzacz strumieniowy, przetwornik cyfrowo-analogowy McIntosh DS200. Cenę detaliczną ustalono na 22.500 złotych. Dystrybucję w Polsce prowadzi HiFi Club.

Wyjścia analogowe to symetryczne XLR oraz niesymetryczne RCA. Mogą one pracować w różnych trybach, ze stałym (ustawienie domyślne) lub też z regulowanym poziomem wyjściowym. Przy pracy z regulowanym poziomem głośności DS-200 spełnia dodatkowo rolę przedwzmacniacza dla źródeł cyfrowych. Regulacja głośności wykonywana jest ze skokiem 0,5dB.

Z siecią można się połączyć przewodowo przez port Ethernet lub bezprzewodowo przez WiFi. Dwie anteny Wi-Fi zapewniają stabilne połączenie. Oprócz tego zainstalowano też odbiornik Bluetooth 5.0. Przy odbiorze Bluetooth obsługiwane są kodeki AAC, aptX HD i aptX Low Latency.

DS200 ma łącznie 8 wejść cyfrowych. Są to 2 wejścia koncentryczne, 2 wejścia optyczne, jedno wejście USB-B (do połączenia z komputerem), jedno firmowe wejście MCT (dla źródeł z wyjściem MCT jak transporty CD/SACD McIntosha), jedno wejście AES/EBU oraz wejście HDMI ARC (bez obsługi wideo, tylko dla TV z wyjściem HDMI ARC). W razie potrzeby popularne formaty wielokanałowe Dolby i DTS są konwertowane do dwóch kanałów.

Konwersję cyfrowo-analogową wykonuje 8-kanałowy, 32-bitowy układ w trybie Quad Balanced. Układy elektroniczne DS200 korzystają z w pełni stabilizowanego zasilania.

DS200 jest kompatybilny z Apple AirPlay, Google Cast, Spotify Connect i TIDAL Connect. Jest też urządzeniem z certyfikatami Roon Ready i Roon Tested. Użytkownicy, którzy mają na swoich smartfonach czy tabletach aplikacje Spotify lub TIDAL mogą strumieniować sygnał z tych serwisów do DS200 wykorzystując aplikacje do sterowania odtwarzaniem i głośnością.

DS200 wykorzystuje charakterystyczne dla marki McIntosh rozwiązania wzornicze takie jak front z czarnego szkła, podświetlone logo, gałki do obsługi i aluminiowe elementy wykończeniowe. W zestawie załączany jest pilot zdalnego sterowania.

Na wysposażeniu jest wejście i wyjście wyzwalacza (Power Control), wejście dla odbioru danych, wejście dla sensora podczerwieni, wejście sterowania RS232 oraz port serwisowy USB. Jeżeli w tej samej sieci wraz z DS200 znajduje się odpowiedni odbiornik głosu, można też skorzystać ze sterowania głosowego Google Assistant.

Dane techniczne DS200:

Impedancja wyjściowa ... 100Ω (zarówno niesymetryczne jak i symetryczne)

Poziom wyjściowy stały ... 2Vrms niesymetryczne | 4Vrms symetryczne

Poziom wyjściowy regulowany ... 0-8 Vrms niesymetryczne | 0-16 Vrms symetryczne

Odstęp sygnał/szum ... 100dB

Zakres dynamiki ... 100dB

Zniekształcenia THD ... 0,005%

Obsługiwane sygnały na wejściu koncentrycznym ... 24-bity / 44.1-192kHz

Obsługiwane sygnały na wejściu optycznym ... 24-bity / 44.1-192kHz

Obsługiwane sygnały na wejściu MCT ... 16-bitów/ 44.1kHz (CD) oraz DSD64 (SACD)

Obsługiwane sygnały na wejściu USB ... PCM 32-bity / 44.1-384kHz | DSD64-DSD512 | DXD352.8kHz, DXD384kHz

Wymiary SWG ... 445 * 152 * 432 mm

Masa ... 9,3 kg

mcintosh-ds200.jpg

mcintosh-ds200-rear.jpg

...And Justice For All . Pozdrawiam .  

  • 4 tygodnie później...

Nowy flagowy gramofon Pro-Ject 12.2
Cena:  £10,599

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Nowość od Canor, Virtus A3 wzmacniacz hybrydowy, dual mono z dyskretnym przedwzmacniaczem gramofonowym i wzmacniaczem słuchawkowym plus wbudowany DAC obsługujący sygnał cyfrowy: PCM do 768 kHz / 32 bits, DSD do DSD512. Jego praco odbywa się w klasie A/AB

C1200x900.thumb.jpg.70bf8951b0bf7c41278883e62c6b9343.jpg

Unikatowa topologia urządzenia oferuje zalety wynikające z doskonałej wydajności audio w klasie A i jego liniowości, a zarazem - wszelkie korzyści płynące z niższego rozpraszania mocy w klasie AB.

Kluczowe cechy

  • Cztery produkty w jednej obudowie - hybrydowy wzmacniacz mocy klasy A/AB, przedwzmacniacz gramofonowy, wzmacniacz słuchawkowy i przetwornik cyfrowo-analogowy.
  • Ścieżki sygnału analogowego i cyfrowego zaprojektowane w konfiguracji dual mono z w pełni niezależnymi, wielostopniowymi, regulowanymi zasilaczami dla każdego kanału.
  • W pełni dyskretny przedwzmacniacz gramofonowy, który obsługuje zarówno wkładki MM, jak i MC.
  • Dyskretny, w pełni symetryczny, zbalansowany stopień wzmacniacza słuchawkowego obsługuje zarówno pojedyncze, jak i zbalansowane wyjścia słuchawkowe. Moc wzmacniacz słuchawkowego: wyjście niesymetryczne 500 mW / 30 Ω 70 mW / 300 Ω, wyjście symetryczne 500 mW / 30 Ω 270 mW / 300 Ω
  • Pojedyncze i zbalansowane wyjścia liniowe przedwzmacniacza klasy A, umożliwiające podłączenie dodatkowych zewnętrznych wzmacniaczy mocy obsługujących aktywne systemy głośnikowe lub subwoofery.
  • Specjalnie zaprojektowany, wysoce wydajny system chłodzenia, wykorzystujący radiatory z rurkami cieplnymi.
  • Pokrętło sterujące bezpiecznie umieszczone w precyzyjnym dwurzędowym łożysku.
  • Dotykowy wyświetlacz umieszczony w pokrętle sterowania zapewnia łatwy i intuicyjny dostęp do wszystkich funkcji i ustawień urządzenia.
  • Obsługiwany sygnał cyfrowy: PCM do 768 kHz / 32 bits, DSD do DSD512
  • W sekcji przedwzmacniacza lampy: 2 x E88CC

of-15-4528-canor-virtus-a3-interior-03.thumb.jpeg.5a642aee14f4201af6690ecb323cbf83.jpeg

Specyfikacja techniczna:

  • Moc ciągła (RMS): 2 x 150 W / 4 Ω, 2 x 100 W / 8 Ω
  • Typ: Hybrydowy
  • Klasa: A/AB
  • Typ lamp: 2 x E88CC
  • Pasmo przenoszenia: 10 – 35 000 Hz (± 0.5 dB / 5 W)
  • Impedancja wejściowa: 50 kΩ
  • Wejścia analogowe: 1 x 2 RCA (Phono), 2 x 2 RCA, 2 x 2 XLR
  • Wejścia cyfrowe: 2 x COAX, 2 x OPTO, 1 x USB, 1 x AES/EBU
  • Wyjścia analogowe: 1 x 2 RCA, 1 x 2 XLR
  • Wyjścia słuchawkowe: jack 6.3 mm, 4-pin XLR
  • Wzmocnienie: 34.5 dB
  • Współczynnik tłumienia: 180/4 Ω, 380/8Ω
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne: <0.005% / 1 kHz, 5W 0.008% / 1 kHz, 1W
  • Stosunek sygnału do szumu: > 90 dB (20 Hz – 20 kHz)
  • Wymiary (s/w/g): 435 / 130 / 460 mm
  • Waga:18kg

Cena: 27 995 zł

of-15-4155-canor-virtus-a3-black-04--kopia.thumb.jpeg.97442cccd05a69e89320cb64eb0b696d.jpeg

Zapraszamy na profil Triangle Audio Polska

www.facebook.com/TrianglePolska/

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.