Skocz do zawartości
IGNORED

Klon SOHA II - zamawiamy płytki


Robertinus

Rekomendowane odpowiedzi

A mój wzmacniacz ostatecznie wygląda tak.

Może być?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-16625-100003450 1235078674_thumb.jpg

post-16625-100003451 1235078674_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, miło widzieć kolejny odpalony wzmak.

Bardzo oryginalny design, grunt to pomysł.

Gałka też chyba wykonana na indywidualne zamówienie?

 

Napisz jak przebiegło uruchomienie i czy robiłeś jakieś odstępstwa od schematu?

Jak to gra, czy jesteś zadowolony z efektów brzmieniowych?, jakie lampy zastosowałeś?

Widzę, że towarzystwo ma nietuzinkowe. (:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Robertinus

O uruchomieniu i wrażeniach już pisałem na str. 15, (były też zdjęcia).

Teraz chciałem tylko pochwalić się efektem finalnym moich zmagań.

Co do zmian jakie zaszły od tamtego czasu, to dołożyłem układ "przeciwstukowy". Zamontowałem go tak jak minapisałeś na PW. Nie wygląda to najlepiej, ale jest skuteczne i chyba o to chodzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha, gałka to odbojnik do drzwi kupiony w castoramie za 12 zł, trzeba było tylko rozwiercić gwint, i zamontować śróbke zaciskającą. Są w trzech rodzajach mosiądz, aluminium i niklowane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

neodom, 20 Lut 2009, 10:37

 

>Na ostatniej fotce bardzo do wzmaka pasuja te sluchawki retro . No ale na nich pewnie nie bedziesz

>sluchal . Same blachy wzmaka - rewelacja .

 

To grado :)... raczej BĘDZIE słuchał ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszu,

 

Te blachy/profile to pomalowane? Jak się taki efekt osiąga?

U mnie patch przeciwstukowy wisi póki co w powietrzu. Pewnie go tylko zaizoluję i przytwierdzę do jakiegoś elementu.

 

pozdrawiam,

Adam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nacisnęło mi się

 

 

Adam, profile są malowane lakierem proszkowym struktura, kolor tzw. stare srebro. Jest jeszcze stara miedź i stary mosiądz. Może być grubsza bądź drobniejsza struktura.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

Czy delikatny brumik w słuchawkach w momencie dotknięcia ośki potencjometra to normalne zjawisko?

Czy można to jakoś zniwelować?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogo ale... :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>drogo ale... :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No i została ostatnia para, nic tylko brać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Czy delikatny brumik w słuchawkach w momencie dotknięcia ośki potencjometra to normalne zjawisko?

Tak, to jest normalna reakcja.

 

>Czy można to jakoś zniwelować?

Nawet trzeba, przykręć potencjometr do obudowy zapewniając mu masę, jeśli płyta czołowa jest nieprzewodząca to połącz korpus potencjometru z masą kabelkiem.

 

Tan, cieszę się, że układ się sprawdza i nie ma stuku w słuchawkach podczas wyłączania wzmaka.

Zastanawia mnie dla czego ciągnąłeś masę kabelkiem tak daleko, może lepiej podpiąć ją do kondensatora C3E?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do uruchomienia zostało kilka kondów, których czasowo nie mam, ale już blisko :). Na początku muszę napisać, że jakość samych płytek jest wręcz rewelacyjna! Dzięki chłopaki, że nie żałowaliście tych kilku złotych!

Pytanie mam o Alpsa (czytałem to co było wcześniej napisane o montażu, ale albo za dużo słów albo mało kumaty jestem). Nie mogę też znależć noty katalogowej, która rozwiałaby moje wątpliwości... Montuję go od warstwy BOTTOM. Wywierciłem już otworek, ale czy powinienem przeciąć któreś ścieżki idące do CON1_IN?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-5682-100003216 1235240185_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montując od spodu zrobiłem coś takiego, mam nadzieję, że będzie widać:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-17404-100003209 1235241314_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna rzecz: to co przejdzie przez wywierconą dziurkę nie może być zwarte z masą - także należy ten otwór odgradować, następnie nóżkę połączyć z polem lutowniczym nieopodal.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mdabro, 19 Lut 2009, 07:49

 

 

>Nie masz problemów z temperaturą? Radiatory pod płytką, nie widzę żadnych otworów wentylacyjnych...

>Nie grzeje się to za bardzo?

 

..zapomniałem dodać, że pod spodem jest ponad sto otworów fi 5mm ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o przyspieszacz wyłączenia przekaźnika to proponuję rozwiązanie na płytce drukowanej.

Kondensator C3E należy wylutować i umieścić na tej właśnie płytce a ją samą wlutować w miejsce kondensatora C3E

Oto link -

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A tu przypominam link do schematu -

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dziś już padam z nóg, ale może jutro uda mi się załączyć zdjęcia zamontowanego modułu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze fotki jak to wygląda na płycie i skąd pobrałem zasilanie -12,6V.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-18469-100002837 1235468233_thumb.jpg

post-18469-100002838 1235468233_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zrobilem od spodu plytki . Tranzystor przykleilem pod kondensatorem , rezystory na padach i tylko kabelek do 12,6V leci dokladnie w to miejsce co u Robertinusa .

 

Luiis , wysylales juz moze obudowy ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez nieuwagę / lenistwo itp. plagi upaliłem TL783, udało mi się go przebić, poszedł na zwarcie in-out, na szczęście miałem drugi.

Swego czasu przytrafiło się to paru osobom, o czym była mowa w tym wątku.

Nie było do końca wiadomo co jest tak na prawdę przyczyną tych problemów, otóż w moim przypadku ja wiem - zapiąłem zworkę J3 nie rozładowując wcześniej kondensatora C12P (100uF/160V).

Instrukcja uruchomienia wzmaka wyraźnie zwraca uwagę na potrzebę rozładowania tego konda do masy rezystorem 10k i sprawdzenia czy oby na pewno napięcie spadło do max. 10V.

Ja tego nie zrobiłem i podczas zapinania zworki zobaczyłem tylko małe zaiskrzenie, resztę znacie.

Zawsze przed zapięciem zworki J3 rozładowujcie więc kond C12P.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.