Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  465 członków

Sansui Klub
IGNORED

Klub Miłośników Sansui


palton

Rekomendowane odpowiedzi

Mądrości z przewijaniem traf już były na tym forum ... Najwyraźniej chcesz zaistnieć i trochę Ci nie wychodzi ...Przewijanie trafa w alfie Sansui jest niczym innym jak dewastacją, żeby nie nazwać tego dosadniej !!! Trzeba mieć naprawdę nikłe pojęcie o tym sprzęcie żeby nieświadomym userom radzić takie rzeczy ! Chcesz to se przewijaj ale nie namawiaj kogoś kto nie zna tematu. Transformatory Sansui zarówno w 607 jak i 707 są tak samo robione jak do 907 , różnią się tylko mocą i puszką w najwyższym modelu. Wszystkie robione są ręcznie ! Technologia wykonywania tego typu transformatorów jest nie do powtórzenia przez Pana "józka" w elektrowarsztacie ...chyba, że jest byłym pracownikiem Sansui w dziale produkcji transformatorów, z których ta marka właśnie słynie. To na ich wyjątkowych transformatorach oparto całą konstrukcję wzmacniaczy ! Zdaję sobie sprawę, że będą tacy mistrzowie nadal się odzywać ale po to są doświadczeni koledzy by ukierunkować nieświadomych a nie robić sobie z nich żarty ! Byli tacy cwaniacy co wydłubali z puszki transformator w 907 i tak szybko jak się za to zabrali tak szybko wsadzili z powrotem ...

Edytowane przez czubsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czubsi Ty to masz ciepliwosc ?

@aiki Mozesz zawsze poszukac alphy wyprodukowanej na rynek Europejski. Tylko moze troche wiecej czasu to zajac i wybor bedziej bardziej ograniczony.

Czy ktos ma kolumny a najlepiej monitory Studio 16 Hertz podlaczone do jakiejs Alphy? Szukam jakis fajnych propozycji na monitorki. Budzet to max 4-5k pln za uzywki. 

Ps Wlasnie dotarla do mnie 607MR wiec apetyt na eksperymenty wzrosl ?

 

Edytowane przez luckyguliver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Nightsnail.

Choć Sansui 911 nie jest wielkim asem ze stajni Sansui , to w porównaniu do pozostałych Twoich propozycji jest to i tak

super wzmacniacz. Tu jednaa dygresja. Jak Zakup Sansu AU 911 DG przekroczy 3000 zł, lepiej odłożyć jeszcze tysiaka i kupić

Sansui Alpha 607 xx , gdzie xx to modele XR, MR lub NRA II. Warto popytać od kogo kupujesz, bo jest wielu nieuczciwych 

sprzedawców . Nawet najniższa seria jaką jest 607 zapewni masę frajdy i wystarczy na lata grania bez obawy, że w takim

budżecie znajdzie się cokolwiek grającego lepiej. Jednak jak wszystkie zakupy audio, polecam najpierw odsłuch. 

Jan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciał bym podzielić się z miłośnikami marli Sansui opisem porównań, jakie dokonałem ostatnio u zaprzyjaźnionego miłośnika dobrego brzmienia, Szymona z Łodzi.  Na początku słuchaliśmy lampowego zestawu mono bloków Amplifona. Dwa potwory na 24 lampach i mocy ponad 300 W . Kolumny też polskiego producenta  ponad dwu metrowej wysokości odwrócone diapolito w wykonaniu 16hz. Słuchałem masę różnych zestawów, ale to co usłyszałem w wykonaniu tego zestawu , wbiło mnie w podłogę. Potęga basu i niesamowita dynamika, piękna scena  różnicowaniem w głąb i w szerz. Bas o pięknych wybrzmieniach, szybki i zwarty. Pierwszy raz pomyślałem sobie, no Sansui nie  będzie miało szans do tego co ten zestaw prezentuje.  Tu wkracza  właśnie mój ulubiony Sansui B 2103 MOS Vintage. Te same kolumny, kable głośnikowe, źródło i kable XLR.  Początek był taki sobie, ale po kilku utworach Sansui pokazał co potrafi.  Puściły nerwy, grał bardzo dobrze, choć musze uczciwie napisać, że  lampa zagrała lepiej, ale nie było wielkiej przepaści do B 2103.  Następnie  podpięty został Sansui B 2105 MOS,  Zaskoczenie, to już nie było to co przezentował B 2103. Nie radził sobie i to zdecydowanie,  nie rozegrał się i koniec. Przyszła pora na Sansui 907 MR,  poradził sobie znacznie lepiej jak B 2105 ale i tak ustępował B 2103.  Zdecydowanie lepiej było już z najmniejszymi kolumnami 16 hz. Tu nie było już problemu i czarował graniem, Śmiem sądzić, ze ze średnimi Etos Ultimo było by jeszcze lepiej. Nie mieliśmy ich jednak do odsłuchu. Kolumny 16 hz są jednak świetne i śmiało mogę napisać, że jak ktoś chce dobrać do Sansui kolumny, śmiało  polecam. Można  w 16 hz umówić się i dobrać to co zagra świetnie i bez obaw dopasuje się do sprzętu Sansui.  Kable głośnikowe i XLR marki MIT. Każdy rodzaj muzyki, poważna operowa i symfoniczna, rock , jazz , blues. To była uczta dla uszu i wielka frajda dla mnie. Sansui poradził sobie z bardzo trudnymi kolumnami , nie podaję typu, bo były to prototypy jeszcze nie do kupienia. Oporność zaś 2 ohm to wielkie wyzwanie dla sprzętu. Zaskoczył mnie B 2105, który nie zagrał a zagrał jego starszy brat B 2103.   Bardzo dobrze wypadła też 907 MR, choć tu już zdecydowanie  było czuć, że dopiero 4 omowe kolumny dały jej pole do popisu.

Pozdrawiam.

Jan

Edytowane przez cir
na prośbe autora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dla ciekawych jaki sprzęt bra udziaał w odsłuchach, komunikuję :

Kolumny  produkcji Studio 16hz - Ethos Arctico  Pana Grzegorza Rogali.

Okablowanie MIT

Żródło  DCS Vivaldi

Wzmacniacze Amplifon,   Sansui B 2103 MOS,   Sansui B 2105 MOS,   Sansui Alpha 907 MR.

Jan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, audiowit napisał:

Nie korzystaliście z c2105 ?

C2105 dla mnie jest kluczowe dla B2105. Porównywałem miesiącami 907XR, 907MR, 907MR MOD, AU-07 i B/C-2105. 

Napiszę krótko: 

B/C2105 gra od 907MR o 2 klasy lepiej i to dosłownie !!!!!!!

Usłyszy to bez problemu każda osoba nieosłuchana czyli np. jacyś inni domownicy (w moim przypadku była to żona). 2105 bez pre to jednak nie to samo. Wiadomo, że 05 i 03 maja potencjometry volume i można ich używać samemu bez problemu. Porównanie samej 2105 do 907MR (wiadomo ten sam schemat) jest krzywdzące dla końcówki i rzeczywiście może się zdarzyć, że integra spodoba się bardziej.

Natomiast zaskoczeniem są dla mnie kolumny 16hz, o których słyszałem więcej złego niż dobrego (słyszałem jakieś kiedyś ale nie wiem jakie i nie z Sansui, także to się nie liczy). W przyszłości będę kupował kolejne kolumny i na 99% będą rodzimego producenta, także bardzo to ciekawy temat te kolumny 16Hz. 

Janie czy zamierzacie jeszcze robić takie odsłuchy z tymi kolumnami? 

pozdrawiam,

Edytowane przez doktor_mun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z tego wynikać że Japończycy dobrze pomyśleli i zadedykowali pre do B-2105 z którym ta końcówka gra lepiej. Jednak do B-2103 pre nie wymyślili ,co chyba dowodzi ,że ta końcówka gra bardzo dobrze sama.

Pozdrawiam.

ps-test Janka bardzo dobrze to pokazał

Sansui 907XR ,Meridian 508.20/24,Audiobyte Black Dragon,PMC fb1i, Zu Audio Libtec, Audioquest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak widać, mój wpis zrobił troche zamieszania. Rozwinę więc dalej. Ponieważ  B 2103 grał bez pre, nie stosowaliśmy również pre do B 2105. Wyjściem zaś były te same kolumny , źródło i kable. Tu B 2103 grał najlepiej ze wszystkich poza lampowym Amplifonem WM 300.  Tak to wypadło w konkretnym pomieszczeniu w konkretnym zestawie przy wszystkich możliwych rodzajach muzyki.

B 2105 był później jeszcze połączony z C 2105 i nadal nie było tak jak B 2103.

Tak było i to opisałem,  jeżeli byli by chętni do ponownych odsłuchów, proszę napisać, jest taka szansa, że można je by powtórzyć. Może udało by się ściągnąć też inne kolumny produkcji Studia 16hz. 

Teraz coś dla zdziwionych. Ten odsłuch pokazał, jak właśnie te a nie inne wzmacniacze grają w konkretnym zestawieniu. W innym pommieszczeniu, w innej konfiguracji mogło by być inaczej, tego nine neguję. Sam zdziwiony byłem , że B 2105 zgrało najsłabiej. Co prawda B 2103 jest od bardzo dawna moim ulubieńcem, ale to nie miało wpływu na ot co usłyszałem.  Drugą rzeczą było to, że nigdy nie lubiłem grania z plików. Tu DCS Vivaldi zmienił całkowicie moje podejście do tego tematu.  Owszem, jedne realizacje były lepsze a inne mniej, ale to samo mamy na płytach. Dobrze nagrane-gęste grały super. 

Pozdrawiam.

Jan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdziwieni nie zarzucają nieżetelnosci tylko są po prostu zdziwieni :).

To że amplifon zagrał najlepiej to zadne zaskoczenie. Trzeba pamietać, że to chyba podstawowy system Szymona i zgrany jest z kolumnami.

a słuchaleś moze Janie na Szymona elektrostatach? Tu jestem ciekaw czy 2103 dalo radę i czy to danie rady nie było biegiem z wypluciem płuc i zadyszką?

 

Trochę zazdroszczę mozliwosci posłuchania Dcs. Innymi kompotentami mniej byłbym zainteresowany. Niestety nie dane mi było sluchanie jakiegokolwiek dcs w domu prywatnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, misiek x napisał:

Może z tego wynikać że Japończycy dobrze pomyśleli i zadedykowali pre do B-2105 z którym ta końcówka gra lepiej. Jednak do B-2103 pre nie wymyślili ,co chyba dowodzi ,że ta końcówka gra bardzo dobrze sama. 

Misiek X jak będziesz tak dedukował to z dedukcji na koniec roku dostaniesz pałę i nie otrzymasz promocji do kolejnego levelu. Jak trochę czasu poświęcisz, to dojdziesz, że do B-2103 jest/są pre. To  tak na marginesie.

Do jasnych kolumn lepsze może się okazać B-2105 do ciemniejszych 03, ot cała filozofia. Gra cały system jak wiadomo, a nie jego poszczególny element.

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pre jest dużo i do wszystkiego ,ale nie ma dedykowanego specjalnie ......prościej nie ma C-2103. A o moją promocję się nie martw hehehe.

Sansui 907XR ,Meridian 508.20/24,Audiobyte Black Dragon,PMC fb1i, Zu Audio Libtec, Audioquest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podłączyć do B-2103 firmowe pre Sansui lub jakies inne,ale nie podłączysz C-2103 bo go po prostu nie ma-wiesz dobrze o czym piszę

Pozdrawiam

Sansui 907XR ,Meridian 508.20/24,Audiobyte Black Dragon,PMC fb1i, Zu Audio Libtec, Audioquest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, janvideo24 napisał:

Jak widać, mój wpis zrobił troche zamieszania. Rozwinę więc dalej. Ponieważ  B 2103 grał bez pre, nie stosowaliśmy również pre do B 2105. Wyjściem zaś były te same kolumny , źródło i kable. Tu B 2103 grał najlepiej ze wszystkich poza lampowym Amplifonem WM 300.  Tak to wypadło w konkretnym pomieszczeniu w konkretnym zestawie przy wszystkich możliwych rodzajach muzyki.

B 2105 był później jeszcze połączony z C 2105 i nadal nie było tak jak B 2103.

Można.......i będzie być może jeszcze lepiej.

Pozdrawiam

Sansui 907XR ,Meridian 508.20/24,Audiobyte Black Dragon,PMC fb1i, Zu Audio Libtec, Audioquest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak , ale wysnuwanie twierdzeń na podstawie jednego doświadczenia, jest czymś w rodzaju próby niereprezentatywnej w statystyce. Wystarczy odrobinę zmienić konfigurację np. jeden element układanki i powstaną kompletnie inne teorie.

To, że jedna osoba coś twierdzi nie znaczy że tak jest zawsze. Należy przeprowadzać testy w innych konfiguracjach, czyli wyrabiać sobie swój własny osąd.

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku muszę przyznać , że Ty chyba po prostu lubusz coś naskrobać i niekoniecznie z sensem... Kompletne głupoty opowiadasz i tyle ... B2103 tak jak i B2102 to suwerenne końcówki. B2105 też była projektowana jako końcówka suwerenna !!! Pre dodali tylko dlatego, że to model jubileuszowy a ponadto schemat mr na mosfetach jest najbardziej wątły w kwestiach mocowych i pre po prostu pozwala końcówce na dopalacz przy trudniejszym obciążeniu ! Nie dziwota, że 2103 mimo że też na mosfetach lepiej sobie radziła - w końcu oparto ją na schemacie DR ... Ot i cała filozofia powodująca rzeczone zdziwienie ... Przed testem od razu odstawiłbym by 2105 na bok bo to nie jest wzmacniacz pod trudne obciążenie !!! I jeszcze jedno - możesz mieć Tomku swoje zdanie i przeświadczenie że masz rację ale na miłość  boską nie pisz głupot ! To że masz styczność z bc 2105 jeszcze o niczym nie świadczy .  Miałem 9 takich setów i tylko dwa z nich grały tak jak ma grać ten wzmacniacz !!! Reszta była wyeksploatowana do granic bólu... to chyba najbardziej narażona na destrukcję konstrukcja Sansui jaką znam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audiowit.

Jeszcze nie, ale jak gra B 2103 z elektrostatami to ja dobrze wiem, bo mam w domu, fakt, nie te co Szymon ale i one są wymagające opornościowo. Jednak , jak widać po odsłuchach, nawet zwykłe kolumny ( o ile te testowane można tak nazwać) , sprawiły kłopot dla B 2105 a nie sprawiły dla B 2103. Paweł dobrze to wytłumaczył. 

Co do Dcs- a , pierwszy raz słyszałem tak znakomicie grające pliki. Dwa, zarządzanie grą, wy borem, wersją pliku jak również wzmocnieniem i takie tam świetne. Wspaniała rzecz. No i nie pochłania metrów kwadratowych na półki z płytami. Gdyby nie remont domu, myślał bym już o takim.

Wracając do odsłuchów, Amplifon grał poprostu jak orkiestra, pomieszczenie Szymona pozwala się tak poczuć. Jest zaadoptowane dźwiękowo, to czuć i widać. Jednak właśnie B 2103 grało bardzo blosko tego jak grał Amplifon. Ważne , że bas i jego wszystkie niuanse były i z B 2103 i Amplifonem prawie na równi. Zróżnicowanie basu, jego wybrzmienia, to warto było posłuchać. Wiadomo, gra system, ale system był cały ten sam, zmieniała się tylko końcówka lub wzmacniacz , bo 907 MR też tak była wpięta - jako końcówka. Różne były np. przestrzeń czy sposób budowania planów. Lampa przestrzeń ma taką jak nigdy nie osiągnie tranzystor. To prawda , którą wiem od zawsze, ale resta była już podobna. Ważne jest też to, że kolumny Ethos Arctico wykonane przez Studio 16hz to kolumny nietuzinkowe. Przez cały czas odsłuchów starałem się znaleźć jakieś niedociągnięcie w graniu, coś co jest nie tak. Nie znalazłem. Ot tyle.

Mam nadzieję, że usłyszę Szymona elektrostaty. Może przy następnej wizycie. Ważne, że Sansui świetnie się spisało i to mnie cieszy. Co do B 2105, hm, to co zawsze twierdzę, przy doborze sprzętu zawsze trzeba się kierować odsłuchem, by później nie było zonka.

Pozdrawiam.

Jan

Edytowane przez janvideo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek X

Stałeś się przez przypadek ofiarą eksperymentu z mojej strony. Byłem wczoraj u znajomych i pokazywałem koledze jak działa forum (kolega strasznie nie lubi for, natomiast pojęcie o muzyce ma konkretne). Chciałem wywołać pewien efekt jako eksperyment, jednak nie osiągnąłem tyle ile zamierzałem. To znaczy osiągnąłem ale jednak ultra połowicznie, kompletnie nie na taka skalę o jaką chodziło. Także absolutnie nie czuj się niczym urażony i z mojej strony przepraszam, jeżeli tak to mogłeś odczuć. To tylko taka mała gierka była, aby coś sprawdzić. 

JanVideo

Janku napisz proszę odnośnie tego bardzo ciekawego odsłuchu jaki był metraż pomieszczenia. Dodatkowo możesz zawrzeć tą dygresje na temat kabli głośnikowych i terminali głośnikowych. Czy aby na pewno 2105 i 2103 były podłączone tym samym kablem głośnikowym (napomknąłeś mi, że był jakiś problem z podłączeniem 05 tymi kablami).

Czubsi

Znam B-2013 wystarczająco dobrze o to się nie martw. Znam kolumny na których w ciemno odpowiem, że 2105 lepiej przypasuje. Znam kolumny na których powiem, że 2103 jednak. To co kto wybierze to indywidualna sprawa. Na świecie jest mnóstwo użytkowników, którzy do różnych końcówek Sansui podłączają pre własnie Sansui (pełno tego w necie do zobaczenia). Jeżeli ktoś wybiera tylko końcówkę i jest zadowolony to super, ja nie mam z tym żadnego problemu. Dla mnie nie ma, że jedna końcówka lepsza od drugiej. Zależy od konfiguracji, reszty elementów ale przede wszystkim ucha właściciela(co się podoba jednemu nie znaczy, że drugiemu przypasuje).W instrukcjach producent sugeruje używanie firmowego pre i nawet podaje jakiego.

Piszesz, że mam parcie aby zaistnieć, także odpowiem Tobie tak. Śledzę różne fora od lat. Istnieją wątki dotyczące sprzętu, który miałem czy mam i nic nie piszę. Mógłbym pisać codziennie na różnych forach ale jednak tego nie robię. Na forum Sansui również nie uczęszczam się zbyt często. Natomiast przeglądając fora nie sposób nie zauważyć, że istnieje mnóstwo użytkowników z parciem na wpisy. Ja do tej grupy nie należę co widać.

Piszesz, że piszę bzdury. Pod względem ilości napisanych bzdur, nieprawdziwych (zmyślonych informacji) ustawiłeś poprzeczkę tak wysoko, że ja nawet nie śmiałbym szukać drabiny aby próbować wdrapać się tak wysoko. Jest sporo naprawdę w porządku użytkowników for,  takich od których można się sporo dowiedzieć, którzy po czasie odpuszczają fora własnie. Na tym forum również są/byli tacy co co to zrobili. Na zaawansowanych słuchaczy często Twoje wpisy działają jak czerwona płachta na byka i odstraszają ich od marki. Ponadto są użytkownicy sprzętu Sansui którzy kompletnie nie siedzą na forach i posiadają sprzęty o których nawet nie masz pojęcia. Ile można w kółko pisać to samo na temat budowy tych samych klocków i samemu sobie odpowiadać. Każdy Sansui gra jak gra i tyle.

Poza tym sprzęt tylko służy do słuchania muzyki i to jest w tym wszystkim najważniejsze. Co komu pasuje to jego sprawa. Człowiek u którego wczoraj spędzałem wieczór, ma takie pojęcie o muzie, że Ty przy nim to siedzisz w piaskownicy i nigdy z niej nie wyjdziesz (niestety za późno już jest). Ja od nastolatka obracałem/obracam się wśród ludzi, którzy wręcz żyją lub żyli z produkcji muzyki, jeszcze w czasach kiedy nie było takiego dostępu do muzy jaki jest teraz (nie było netu). Także zdziwiłbyś się mocno co w życiu słyszałem i na jakich koncertach bywałem. 

I jeszcze ciekawostka. Ludzie którzy produkują/nagrywają muzykę na ogół nie podniecają się tak sprzętem do słuchania jakby to mogło wynikać z ich profesji. 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało spałem ale nie wstałem lewą nogą. Po prostu nikt nie będzie mi zarzucał, czegoś w rodzaju "parcia na szkło" na forum. Akurat nigdy nie dążyłem aby zaistnieć. Poza tym nudno tu trochę, od dłuższego czasu ciągle to samo. Prawda bywa okrutna. Odpisuję Tobie i nie chcę już nic pisać dzisiaj także szlus. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyslam się, ze powierzchnia 90m.

Janie, pytam o to pre bo wiem jak mozna wysnuć mylne wnioski z odsluchu końcówki bez odpowiedniego pre. I absolutnie nie szukam tu zwady po prostu w audio różnie bywa z konfiguracjami systemów dzielonych. Mozna bawic się drabinką, cyfrowym pre czy pre w cd lub dac i każdy zagra inaczej z tą samą końcowką. Dynamika, DF czy scena bedą się mocno zmieniały.

2103 zresztą Twoje obecne slyszalem u siebie z " trudnymi" kolumnami i żeczywiście daje radę choć wiadomo, że są ròwnie dobre wzmacniacze. 

Osobiście teraz już uzywam tylko pre lampowych z tranzystorowymi końcowkami. Niestety tranzystorowe pre muszą być bardzo wysokiej klasy żeby sprostać lampom w budowaniu sceny.

Jeśli wzmacniacze lampowe to tylko do odpowiednich kolumn no chyba, że gra się na potęznych monosach gdzie wszystkie lampy muszą być idealnie sparowane.

Moim zdaniem 2103 ma potencjał bo jest neutralną koncowką, bez wyraźnego charakteru z dobrą dynamiką i niezłą wydajnoscią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, audiowit napisał:

Domyslam się, ze powierzchnia 90m.

No właśnie a u mnie jest 20m i każda 907, a tym bardziej dzielony dosłownie rozpruwa kolumny na godz. 9. Ja w zasadzie na obecną chwilę do tych kolumn mógłbym mieć wzmak Sansui 20 watowy i dałby radę aż nadto. Najlepiej pasuje mocowo AU-07 ale i tak za mocny. Mało osób będzie słuchało w pomieszczeniu praktycznie 100 metrowym. Mimo, że uwielbiam końcówki to najbardziej spójny dźwięk usłyszałem jednak z pewnej integry Sansui. 

Witku sporo osób łączy właśnie tranzystorową końcówkę z pre lampowym (nie bez powodu). Ja to doskonale rozumiem.

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, doktor_mun napisał:

Misiek X

Stałeś się przez przypadek ofiarą eksperymentu z mojej strony. Byłem wczoraj u znajomych i pokazywałem koledze jak działa forum (kolega strasznie nie lubi for, natomiast pojęcie o muzyce ma konkretne). Chciałem wywołać pewien efekt jako eksperyment, jednak nie osiągnąłem tyle ile zamierzałem. To znaczy osiągnąłem ale jednak ultra połowicznie, kompletnie nie na taka skalę o jaką chodziło. Także absolutnie nie czuj się niczym urażony i z mojej strony przepraszam, jeżeli tak to mogłeś odczuć. To tylko taka mała gierka była, aby coś sprawdzić. 

JanVideo

Janku napisz proszę odnośnie tego bardzo ciekawego odsłuchu jaki był metraż pomieszczenia. Dodatkowo możesz zawrzeć tą dygresje na temat kabli głośnikowych i terminali głośnikowych. Czy aby na pewno 2105 i 2103 były podłączone tym samym kablem głośnikowym (napomknąłeś mi, że był jakiś problem z podłączeniem 05 tymi kablami).

Czubsi

Znam B-2013 wystarczająco dobrze o to się nie martw. Znam kolumny na których w ciemno odpowiem, że 2105 lepiej przypasuje. Znam kolumny na których powiem, że 2103 jednak. To co kto wybierze to indywidualna sprawa. Na świecie jest mnóstwo użytkowników, którzy do różnych końcówek Sansui podłączają pre własnie Sansui (pełno tego w necie do zobaczenia). Jeżeli ktoś wybiera tylko końcówkę i jest zadowolony to super, ja nie mam z tym żadnego problemu. Dla mnie nie ma, że jedna końcówka lepsza od drugiej. Zależy od konfiguracji, reszty elementów ale przede wszystkim ucha właściciela(co się podoba jednemu nie znaczy, że drugiemu przypasuje).W instrukcjach producent sugeruje używanie firmowego pre i nawet podaje jakiego.

Piszesz, że mam parcie aby zaistnieć, także odpowiem Tobie tak. Śledzę różne fora od lat. Istnieją wątki dotyczące sprzętu, który miałem czy mam i nic nie piszę. Mógłbym pisać codziennie na różnych forach ale jednak tego nie robię. Na forum Sansui również nie uczęszczam się zbyt często. Natomiast przeglądając fora nie sposób nie zauważyć, że istnieje mnóstwo użytkowników z parciem na wpisy. Ja do tej grupy nie należę co widać.

Piszesz, że piszę bzdury. Pod względem ilości napisanych bzdur, nieprawdziwych (zmyślonych informacji) ustawiłeś poprzeczkę tak wysoko, że ja nawet nie śmiałbym szukać drabiny aby próbować wdrapać się tak wysoko. Jest sporo naprawdę w porządku użytkowników for,  takich od których można się sporo dowiedzieć, którzy po czasie odpuszczają fora własnie. Na tym forum również są/byli tacy co co to zrobili. Na zaawansowanych słuchaczy często Twoje wpisy działają jak czerwona płachta na byka i odstraszają ich od marki. Ponadto są użytkownicy sprzętu Sansui którzy kompletnie nie siedzą na forach i posiadają sprzęty o których nawet nie masz pojęcia. Ile można w kółko pisać to samo na temat budowy tych samych klocków i samemu sobie odpowiadać. Każdy Sansui gra jak gra i tyle.

Poza tym sprzęt tylko służy do słuchania muzyki i to jest w tym wszystkim najważniejsze. Co komu pasuje to jego sprawa. Człowiek u którego wczoraj spędzałem wieczór, ma takie pojęcie o muzie, że Ty przy nim to siedzisz w piaskownicy i nigdy z niej nie wyjdziesz (niestety za późno już jest). Ja od nastolatka obracałem/obracam się wśród ludzi, którzy wręcz żyją lub żyli z produkcji muzyki, jeszcze w czasach kiedy nie było takiego dostępu do muzy jaki jest teraz (nie było netu). Także zdziwiłbyś się mocno co w życiu słyszałem i na jakich koncertach bywałem. 

I jeszcze ciekawostka. Ludzie którzy produkują/nagrywają muzykę na ogół nie podniecają się tak sprzętem do słuchania jakby to mogło wynikać z ich profesji. 

pozdrawiam,

Ciekawe? Twoje wpisy na innym forum sugerują, że dopiero w 2016 opanowałeś podstawową technikę ustawiania kolumn, cytat:

...""" Wczoraj wieczorem wysunąłem za namową kolego ............. kolumny ok. 20cm do przodu (czyli stosunkowo niewiele). 
To jest jakiś dziki obłęd. Wszystkiego przybyło a w szczególności basu (którego mi cały czas brakuje). To tak jakbym zaczął słuchać muzyki na nowo, na jakimś trochę lepszym sprzęcie. Nawet moja kochana żona w momencie kiedy usłyszała wysunięte kolumny natychmiast stwierdziła, że rzeczywiście lepiej grają (czyż trzeba lepszej rekomendacji). Szoooook 

Wielki dzięki ............. za sugestię odnośnie ustawienia kolumn."""...

A tu takie postępy?!

 

 

Edytowane przez bkeram
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło o te konkretne kolumny, z którymi miałem problem i poniekąd mam do dziś .Kolumny przestawiałem nawet wczoraj.  Z poprzednimi nie było takiego problemu, a przetestowałem trochę różnych. Nie zawsze można wszystko ustawić idealnie tak jakby się chciało. Kombinowałem na wiele sposobów. Teraz kolumny stoją inaczej niż w przeszłości, wszystko się zmieniło. Ja nie twierdzę, że jest idealnie, nigdy nie będzie.

Zdania wyrwane z kontekstu to są dobre w polityce, a nie na forum. Idąc tym tropem to można całe forum cytować wpis po wpisie i doszukiwać się dziury w całym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Bilety | BAJM 45 TOUR

    O wydarzeniu Największe hity, mega emocje i najlepsza zabawa czyli 45-lecie zespołu BAJM - to będzie trasa roku 2024! Szykuje się totalne szaleństwo! Bajm bilety na jubileuszową trasę koncertową już w sprzedaży.   45-lecie zespołu Bajm Fenomen zespołu Bajm to właśnie ponadczasowa muzyka i emocje, które łączą pokolenia. Ich hity bujają wszystkich bez wyjątku. A głos Beaty przeszywa i przyprawia o gęsią skórkę nawet największych twardzieli. Trasa 45 lecia to muzyczna podróż prz

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Dawid Podsiadło

    O wydarzeniu Dawid Podsiadło postanowił zrobić swoim fanom wyjątkowy świąteczny prezent i ogłosił kolejny stadionowy koncert. 8 czerwca 2024 wystąpi na Tarczyński Arena Wrocław.    Trasa stadionowa Dawida Podsiadło Po historycznym występie na PGE Narodowym dla 80 tysięcy widzów, Dawid Podsiadło idzie za ciosem i zaprasza na trasę stadionową ze sceną 360 stopni!  W sobotę 26 sierpnia PGE Narodowy, który był współorganizatorem wydarzenia, przyciągnął rekordową publiczność.

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Piotr Rubik „Niech mówią że to nie jest miłość”

    O wydarzeniu Koncert Piotra Rubika „Niech mówią że to nie jest miłość” - najpiękniejsze piosenki o miłości - to trzeba usłyszeć na żywo! Piotr Rubik, Orkiestra Symfoniczna Filharmoników Jeleniogórskich, Wrocławski Chór Akademicki pod dyrekcją Alana Urbanka oraz 4 znakomitych Solistów. Ponad 60 osób na scenie! Bilety na koncerty Piotra Rubika już w sprzedaży.  Piotr Rubik koncerty Niech mówią że to nie jest miłość Piotr Rubik wraz Dolnośląską Orkiestrą Symfoniczną Filharmoników Jel

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Open'er Festival 2024

    O wydarzeniu Gunna, jedna z najważniejszych postaci współczesnego amerykańskiego hip-hopu, której wszystkie dotychczasowe albumy trafiły do Top 3 sprzedaży w USA, wystąpi 3 lipca na Orange Main Stage! Kim Gordon, absolutna ikona światowej alternatywy i jedna z najbardziej charyzmatycznych rockowych osobowości ostatnich dekad, której najnowszy solowy album „The Collective” ukaże się już w tym tygodniu, wystąpi na Alter Stage 3 lipca Amaarae - muzyczna perła, której ostatnia płyta „

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Orange Warsaw Festival 2024

    O wydarzeniu Nicki Minaj pierwszą headlinerką tegorocznej edycji! W dniach 7-8 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec wystąpią: Troye Sivan, Skepta, Jungle, Jessie Ware, Ken Carson, Omar Apollo, Yungblud, Kenya Grace, Libianca, Tommy Cash, PRO8L3M, MROZU, Kwiat Jabłoni, Kaśka Sochacka, Dawid Tyszkowski oraz nita. Orange Warsaw Festival to od kilkunastu lat najważniejsze wydarzenie muzyczne i kulturalne Warszawy oraz idealne rozpoczęcie festiwalowego lata. Każda edycja jest świętem

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.