Skocz do zawartości
IGNORED

katastrofa pod Smolenskiem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

oj nowy, nie masz innych zmartwień? przecież napisałem - poleciał i spadł, a kogo reszta obchodzi, zwłaszcza jakaś chora godzina? coś to zmieni?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

mamel

8 Maj 2010, 20:34

O mnie » Ignoruj » PW »

stat: 1627 / 1441 / 0

 

discomaniac71, 8 Maj 2010, 13:55

>Wg zdjęć pokazanych w TVP o 8:51 już plonie leżąc na ziemi w stanie jaki znamy po wypadku.>

i po co ta niepewność, dywagacje, hipotezy na pseudo-istotny "temat 15 min."?

temat zastępczy?

 

 

 

Sprawa dosc istotna. Dlaczego? Napisal przedmowca. Zbyt wiele jest niewiadomych w tej sprawie i zbyt wiele hipotez. Tylko ludzie o dosc kiepskiej wyobrazni lub tacy ktorzy maja w tym swoj cel polityczny beda wierzyc w to co podaja media.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej disco dołoż jeszce pare hipotez a potem zacznji sie zastanawiać ze skad tyle hipotez.ludzie z duza wyobraznia tak maja.Przez cmentarz nie przejda ,bo wszedzie widza trupy.Niektórym to zostaje do konca..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie bagaz był tak cenny ze wszystkie najciemniejsze siły zorganizowały zamach.Bo u nas wszytko MUSI byc wyjatkowe.Wyjatkowa to była tu tylko ..głupota.teraz znowu chwalimy sie ze takie katastrofy to tylko u nas.Faktycznie jak cos ma wspolnego z niedołestwem to my na pierwszej lini.takze w szukaniu spisków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Disco, to wrecz fascynujaca logika (czesto tez przez ciebie powtarzana) Aha....czyli jezeli mamy cel polityczny to wierzymy w to co podaja media? Idac do sklepu po kartofle wierze, ze majac na sobie zielone skarpetki z zoltymi kaczkami, te kartofle beda swieze. Juz wszystko jest zrozumiale.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Zdumiewajace ze wszystko w tym kraju jest polityczne. Nie mozna nawet podzielic sie swoimi spostrzezeniami bo od razu zagryzie czlowieka stado kundelkow albo dostanie na PW grozby pobicia. Sam jestem i zawsze bede apolityczny ale ze mam glowe na karku staram sie brac wszystko pod uwage. Czego zamiast ideologicznej ciemnoty zycze wszystkim Interlokutorom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Chyba nie muls i to nie tylko moje zdanie. Podziela je przynajmniej kilku innych forumowiczow i wierz mi wszyscy chcielibysmy zebys znow pisal o tym w czym jestes mocny. O szeroko pojetym audio. Przemysl to bo warto. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notatka prasowa.

 

Wiadomości "Polskie Radio.pl"

użytkownik zly napisał:

 

 

 

Do wszystkich tych którzy posluguja sie wyobraznia! Mimo wszystko musze sie z wami podzielic swoimi przemysleniami bo nie daje mi to spokoju. Przegladajac rózne materialy dotyczace katastrofy TU-154M nasuwa mi sie nastepujacy tok wydarzen:

1. TU-154M startuje z Warszawy i podaza na lotnisko Smolenskie.

2. Okolo godz. 8.10 nawiazuje kontakt z wieza kontrolna potwierdzajac zblizanie.

3. Nawiazuje kontakt radiowy z Jakiem-40, wymieniaja informacje o warunkach pogodowych- uzywajac radia, osoba mówiaca (pilot) wciska klawisz i w eterze kladzie swój dzwiek. Slychac go przez wszystkich, którzy go odsluchuja, nie slyszy tylko ten, który wciska klawisz eteru chcac mówic. W ten sposób powstaje sprezenie wystepujace na co dzien w CB radiach- chyba to jasne. Wymiana informacji miedzy TU a Jakiem jest krótka, lecz w tym momencie moze go nie slyszec wieza, gdyz mogla miec mu cos do powiedzenia. Ta sytuacja, jaka jest rozmowa miedzy statkami powietrznymi jest niedopuszczalna np.: katastrofa holenderskiego Boeinga 747 z amerykanskim B 747 na Wyspach.

4. Wieza nie slyszy Tutki ze wzgledu na to, ze JAK uzywa eteru, jednakze komunikuje sie z Tutka odradzajac ladowanie ze wzgledu na trudne warunki pogodowe- niska podstawa chmur, przy czym mgla, widocznosc 400 metrów. Dla pilota, który wylatal 3000 godzin takie warunki bezwietrzne to pikus. Nowe systemy naprowadzania lacznie z TAWSem nie zawodza.

5. Samolot podchodzi do ladowania od strony zachodniej jako od prawidlowej w stosunku do uksztaltowania terenu i nie obligujacego go kierunku wiatru.

6. Nawiazuje kontakt z wieza kontrolna informujac, ze znajduje sie na podejsciu podajac pozycje. Czy wieza kontrolna potwierdzila komunikat ? To jest tajemnica czarnych skrzynek.

7. Samolot obniza lot, wytraca predkosc do predkosci 290-280km/h, wypuszcza klapy na 1/3, nastepnie zwalniajac obniza lot, wypuszcza podwozie, maja caly czas sygnal z naprowadzania radiolatarni starego typu, ze znajduje sie na linii pokazujacej zejscie do osi pasa.

8. W tym punkcie prosze obejrzec film dokladnie z podanego linku:

ogladac od 00:34 do 4:34

9. Skoro obejrzales przejdz do linku, który ogladaj do 00:20 zobaczysz na nim zachowanie sie nieudanego podejscia do osi pasa samolotu TU- 154M, który jak widac trawersuje bokiem, przechylony na jedno skrzydlo, o czym wspomina w swoich relacjach swiadek Wisniewski. Pilot ma maly czas na korekte lotu ze wzgledu na niska podstawe chmur i ograniczona widocznosc. Przy kontakcie wzrokowym z plyta lotniska dostrzega róznice wysokosci miedzy wzrokowa a przyrzadami, podejmuje decyzje o przerwaniu ladowania i przechodzi do procedury awaryjnego startu. Na filmie dostrzegamy , ze wózek podwozia prawie dotyka pasa, ale awaryjny start i moc silników umozliwia uniesienie sie maszyny. W przypadku naszego Tu mogla zaistniec taka zaleznosc jaka wymieniam w pkt.8 a pilot koryguje to w pokazywanym linku w pkt.9

10. Ogladajac kolejny film nawiazuje do procedury awaryjnego startu i dostrzegamy, ze maszyna jak gdyby mocno przechyla sie na prawe skrzydlo co zapewne chcial uczynic nasz pilot aby uzyskac wieksza powierzchnie nosna samolotu i zwiekszyc czas na reakcje zwiekszenia ciagu silników. W tym momencie wystepuje nieoczekiwany problem- do analizy z czarnych skrzynek, czy silniki wytrzymaly, czy zadzialaly bezawaryjnie, czy wlasnie nie bylo awarii lewego silnika (przyczyna czestych napraw tych silników jeszcze za czasów LOTu) lub przechylenie nastepuje po awarii ukladu hydraulicznego sterowania klapami bez mozliwosci do ich wycofania. Prosze obejrzec kolejne sekundy filmu, które pokazuja podobna sytuacje od 00:08 do konca

11. Dochodzi do katastrofy o godz. 8:38 Szczatki samolotu leza w odleglosci 200 metrów od linii konczacej pas startowy, miedzy 15 a 20 stopni od osi pasa startowego z kierunku wschodniego. Stopien przemieszczania sie szczatków samolotu i zarówno jego zniszczenie wskazuje jednoznacznie, ze zetknal sie z ziemia z olbrzymia sila- do której potrzebna jest wysokosc, predkosc i ulozenie. Ogladajac i porównujac katastrofe TU z katastrofa Kopernika dojdziemy do przekonania, ze rozrzucenie szczatków jest bardzo zblizone- pourywane skrzydla Tutki musialy miec duza predkosc zgodnie z prawami fizyki aby pekac przy centroplacie a jedno z nich dostalo rotacje i oddala sie znacznie od reszty szczatków. Kadlub samolotu zostaje doszczetnie zniszczony i rozczlonkowany do czesci ogonowej mylonej z czescia kabiny pilotów, gdyz lezala w pozycji odwróconej dolem do góry. Statecznik pionowy pozostaje strasznie zniszczony, centroplat wraz z wózkami podwozia podzielone na pól, leza blisko czesci ogonowej. Czy wszyscy wiedza, ze wbijajacy sie w ziemie samolot pod katem, gdzie kabina pilotów jest opuszczona na równi ze skrzydlem zachowuje sie tak, ze czesci wbite w ziemie jako pierwsze pozostaja najblizej miejsca uderzenia a czesci ciezsze przemieszczaja sie zgodnie z lotem samolotu- do przodu. Tak wiec zaobserwowalismy i to jest podawane we wszystkich mediach, ze czesci ogonowe, centroplat, silniki, leza blizej do drogi z której to kierunku czyli wschodniego mial niby nadlatywac samolot koszac drzewa oraz na niewielkiej wysokosci.

12. Obdukcja skoszonych drzew. Brak jakichkolwiek ogledzin -istnieja tylko zdjecia, które ukazuja podciecia drzew nie ze strony wschodniej, czyli samolot nie mógl nadlatywac z tej strony a zarazem mamy informacje o czterokrotnym podchodzeniu do ladowania samolotu rosyjskiego IL-76, który mógl wlasnie uszkodzic drzewa wlasnym podwoziem nie narazajac sie na jakakolwiek powazna usterke, gdyz jest to ciezki czterosilnikowy samolot transportowy.

Pozostawiam wszystkim do rozwazan taka sytuacje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyzsza teoria ma jeden mankament - relacja komentatora, ktory pokazywal zaraz pierwszego dnia slady na drzewach (przy szosie przed kompleksem lesnym przytykajacym bezposrednio do lotniska) rowniez pokazywal przed i za szosa lezace kawalki poszycia samolotu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Tłumy ludzi przed Pałacem Prezydenckim domagają się powołania niezależnej komisji

 

Kilkutysięczny tłum, który w niedzielę zebrał się przed Pałacem Prezydenckim, domagał się od premiera Donalda Tuska powołania międzynarodowej komisji, która zbadałyby przyczyny wypadku lotniczego pod Smoleńskiem, w którym zginął m.in. prezydent Lech Kaczyński.

 

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7860847,Tlumy_ludzi_przed_Palacem_Prezydenckim_domagaja_sie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Ciasteczko dla wszystkich antyspiskowców :)

 

Rosyjscy milicjanci zeznali w prokuraturze, że tuż po rozbiciu się samolotu pod Smoleńskiem usłyszeli strzały. Zapisano to w protokołach. Potwierdza się tym samym autentyczność nagrania, na którym zarejestrowano huki podobne do dźwięków używanej broni bądź eksplodującej amunicji.

 

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article603059/Milicjanci_slyszeli_strzaly_przy_wraku.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

amunicja mogła strzelać w ogniu, przecież na pokładzie była broń osobista,

tam niedaleko są bloki mieszkalne, nie bardzo tak zaraz "dobijali"

zresztą na sekcji wyszło by że są pociski w ciałach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z "tą sekcją" to jest jakoś tak, że podobno sekcje nie były wykonywane (nie ma opisów sekcji) ale ciała były rozcinane; nic nie rozumiem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>mamel, 10 Maj 2010, 00:26

 

>z "tą sekcją" to jest jakoś tak, że podobno sekcje nie były wykonywane (nie ma opisów sekcji) ale

>ciała były rozcinane; nic nie rozumiem

 

To uwiarygadnia teorię o strąceniu Tupolewa szablą przez Olbrychskiego. Dobijanie było, ale właśnie szablą.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jestem Europejczykiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Nowy2, 8 Maj 2010, 21:11

 

>Czas jest istotny i to najbardziej w kwestii 8:40, bo wtedy znaczyloby, ze o tym samym czasie we

>mgle nad lotniskiem w Smoleńsku znalazly sie dwa duze samoloty. Dziwny manewr Ila-76, ktory widzieli

>nasi dziennikarze, mogl byc koncowym manewrem ucieczki przed zderzeniem z Tu-154M.

 

Na pokładzie Iła był generator promieni śmierci otrzymany od Marsjan. Przy jego pomocy strącono Tupolewa ale odrzut tak miotnął Iłem, że o mało-co sam się nie rozbił.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jestem Europejczykiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>jozuehyt, 8 Maj 2010, 21:07

 

>poleciał, spadł, i teraz nawet obwinianie ruskich czy domaganie się czegoś tak naprawdę jest

>śmieszne

 

Nie wiedzę własnym oczom - Kolega jeżochwyt napisał coś z sensem i nie po linii. Pewnie zaraz będzie prostował :-).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jestem Europejczykiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

>Nie wiedzę własnym oczom - Kolega jeżochwyt napisał coś z sensem i nie po linii...

 

 

Po linii bo przecież prosto.

A co do tego sensu to widzisz dzambo, to że coś się nie mieści w twoim małym jarowym rozumku wcale nie oznacza ,że to coś nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już wina Rosjan w jakimś stopniu tu zaciążyła to na zasadzie bajzlu na lotnisku coś w typie jak w tym dowcipie:

 

"Północna Rosja, bunkier nadzoru atomowych rakiet balistycznych.

Na dworze zimno, w środku dwóch wojskowych wali wódę i gra w karty.

Do środka wchodzi sprzątaczka, postawiła wiadro z wodą na pulpicie sterowniczym i sprząta.

W pewnym momencie wiadro się przewraca, woda zalewa całą elektronikę, dym, iskry, pozapalały się czerwone kontrolki, syrena wyje.

 

Jeden z wojskowych powoli się obraca, smętnym wzrokiem patrzy na pulpit, na monitory.

 

- Paszła wp***u!

- Kto? Ja? - pyta sprzątaczka

- Nieeeeet. Zapadnia Jewropa!"

 

Mogą bajzel teraz próbować tuszować, tak jak wymiana żarówek po katastofie, co jest głupie, bo każdy wie że bajzel, lotnisko wojskowe więc jak prywatne, jak chcą to mogą w ogóle tych żarówek nie mieć, a radar może nie działać, a tak tylko robią pożywkę do różnych teorii.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.